Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 333 959
  • 66 666

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En jaksanu hakea tyhmien kysymysten ketjua joten luotan teihin tyh.. Niin tuota jos yksityisviestissä tägää jonkun nimimerkin @:llä niin näkeekse sen? :D
Ei kai nyt sentään. Eiks sen viestin nimi oo yksityisviesti ihan syystä?

Mut miksi tägätä joku yksityisviestiin?

godspeed

Jäsen
Mä olen pieni mies ulkoisesti. Metsurijuttuja kato.

Ai nyt ymmärsit viimein kuinka kusetetaan. Mä vasta aloittelen heinämiehen fysiikan harjoittelemista. Lentää sitten myöhemmin painoluokasta riippumatta kuka tahansa, kun aikidon mukaisesti vastustajan painoa käytetään hyväksi häntä itseään vastaan. Oot kuule pulassa, vaikka olisit metsuri. Ne on ilman sahaa teksasin moottorisahamurhaajia. Kunnioitan kyllä äärimmäisellä tavalla todellisia metsureita, kovaa jengiä nykyään.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En todellinen ole, harrastaja vain. Mitä isompi laippa sen parempi lopputulos.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt kävi huonosti, viinat loppu. Voi paska.

Carlos

Jäsen
Tää on muuten ihan mahtava ketju. Ekaa kertaa täällä. Ajattelin tehdä huomenna malesianairlainssit. Riittää tämä ennalta-arvattava scheisse. Siinä sitten jengille miettimistä. Ja jos ei mieti niin ihan sama. Freeeedom!!!!

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Lupasin sitten emännän viedä forssaan huomenna tästä sastamalasta. Onko tuo Forssa ihan peräreikä paikka? Pakko vetää kunnon suojakännit!

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Lupasin sitten emännän viedä forssaan huomenna tästä sastamalasta. Onko tuo Forssa ihan peräreikä paikka? Pakko vetää kunnon suojakännit!

Forssa on kyllä hieman kehittynyt niistä Breznev- ajoista, jolloin paikka oli lähinnä ohikulku- kaupunki. Paikallisiin on vieläkin haastava päästä sisään, mutta jos oot hyvä jätkä, etkä liian suulas alkuun, silloin on ihan mukava fiilis. Jos ja kun illan mittaan tulee lätkästä puhetta, niin kannattaa mainita Mika Helkearo, kaikkien aikojen Mr. Divari, sillon sä oot ines.

Jos vaikutuksen haluat tehdä hallitukseen, niin kannattaa viedä syömään ravintola Köökkiin, joka mielestäni Kanta-Hämeen paras ravintola.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy