Kalsarikänniketju

  • 5 291 044
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En jaksanu hakea tyhmien kysymysten ketjua joten luotan teihin tyh.. Niin tuota jos yksityisviestissä tägää jonkun nimimerkin @:llä niin näkeekse sen? :D
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En jaksanu hakea tyhmien kysymysten ketjua joten luotan teihin tyh.. Niin tuota jos yksityisviestissä tägää jonkun nimimerkin @:llä niin näkeekse sen? :D
Ei kai nyt sentään. Eiks sen viestin nimi oo yksityisviesti ihan syystä?

Mut miksi tägätä joku yksityisviestiin?
 

godspeed

Jäsen
Mä olen pieni mies ulkoisesti. Metsurijuttuja kato.

Ai nyt ymmärsit viimein kuinka kusetetaan. Mä vasta aloittelen heinämiehen fysiikan harjoittelemista. Lentää sitten myöhemmin painoluokasta riippumatta kuka tahansa, kun aikidon mukaisesti vastustajan painoa käytetään hyväksi häntä itseään vastaan. Oot kuule pulassa, vaikka olisit metsuri. Ne on ilman sahaa teksasin moottorisahamurhaajia. Kunnioitan kyllä äärimmäisellä tavalla todellisia metsureita, kovaa jengiä nykyään.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En todellinen ole, harrastaja vain. Mitä isompi laippa sen parempi lopputulos.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt kävi huonosti, viinat loppu. Voi paska.
 

Carlos

Jäsen
Tää on muuten ihan mahtava ketju. Ekaa kertaa täällä. Ajattelin tehdä huomenna malesianairlainssit. Riittää tämä ennalta-arvattava scheisse. Siinä sitten jengille miettimistä. Ja jos ei mieti niin ihan sama. Freeeedom!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös