kahden suunnan sentteri
Jäsen
cover-biisit, varma kalsareiden merkki.
In Flames - Murders in the Rue Morgue [Iron Maiden cover] - YouTube
In Flames - Murders in the Rue Morgue [Iron Maiden cover] - YouTube
Oletko alkoholisti? Pitäisiköhän Sinut saattaa hoitoon? Ihan vaan näin vinkkinä.Joo kuus neloskaljaa tempasin aamupalaksi. Pyykkiä pesin ja tiskasin. Oliskohan toi pizzapaikka auki. No vodkapullon aukaisen.
Kalsarikänniketjussa joudaan viinaa eikä jauheta paskaa. Siis ei täällä muuta saakaan tehdä kuin jauhaa paskaa, mutta ei tuollaista paskaa. Mää häpeän sua. Älä edes yritä puolustella sanomistasi. Nyt Ave Maria ensin lausut 50 kertaa ja sitten juot pullon Kossua ykkösellä, niin ehkä voidaan sopia tämä asia noilla toimin.Oletko alkoholisti? Pitäisiköhän Sinut saattaa hoitoon? Ihan vaan näin vinkkinä.
Kyllä mä juomattakin voisin olla, mutta miksi olisin? No krapulat nyt on välillä hirvittäviä, mutta kyllä se nautinto on suurempi. Jos jossain asiassa on enemmän hyviä kuin huonoja puolia niin eikö niin kannata tehdä? Mä en esimerkiksi ole naimisissa eikä mulla ole lapsia. Jos olisi niin en varmastikaan joisi, mutta en mä vielä halua siirtyä siihen tylsempään vaiheeseen elämässä. Mä haluan mennä ja tulla miten haluan. Mä haluan nautiskella elämästä.Oletko alkoholisti? Pitäisiköhän Sinut saattaa hoitoon? Ihan vaan näin vinkkinä.
Joo, sori. Ite kännipäissäni sunnuntai-iltana kirjoittelin kaikkea paskaa (mutta ilman kirjoitusvihreitä!). Käyttis jo tuossa aiemmin pisti minut ojennukseen. Eli 50 Ave Mariaa höpötä ja kossupullon ykkösellä tinttaan rangaistukseksi, kohtapuolin. Ei pitäisi väkeviin sortua...Kyllä mä juomattakin voisin olla, mutta miksi olisin? No krapulat nyt on välillä hirvittäviä, mutta kyllä se nautinto on suurempi. Jos jossain asiassa on enemmän hyviä kuin huonoja puolia niin eikö niin kannata tehdä? Mä en esimerkiksi ole naimisissa eikä mulla ole lapsia. Jos olisi niin en varmastikaan joisi, mutta en mä vielä halua siirtyä siihen tylsempään vaiheeseen elämässä. Mä haluan mennä ja tulla miten haluan. Mä haluan nautiskella elämästä.
Jos kaljasta luopuisi niin pitäisi varmaan hyppiä laskuvarjolla tai keksiä jokin muu vastaava harrastus, mistä saisi sellaiset kiksit. Hiihtää pohjoisnavalle tai kiipeillä vuorilla.
Kalsarikännijumalat ovat sinulle varmasti nyt leppyneet. Olkoon kaikki taas hyvin.Joo, sori. Ite kännipäissäni sunnuntai-iltana kirjoittelin kaikkea paskaa (mutta ilman kirjoitusvihreitä!). Käyttis jo tuossa aiemmin pisti minut ojennukseen. Eli 50 Ave Mariaa höpötä ja kossupullon ykkösellä tinttaan rangaistukseksi, kohtapuolin. Ei pitäisi väkeviin sortua...
"Ennemmin räkänokastakin mies tulee kuin aivan tyhjän naurajasta"
Kenen viime viikolla comebackin tehneen bändin biisi?
Olis saanut jäädä paluu tekemättä. Bändissä on enää yksi alkuperäisjäsen.
Mitä pelejä sä tänään seuraat?Aikahan kuluu rattoisasti tuomareista valittamisen seuraamisessa. Kuka tarvitsee nessuja ja kuka ei, kuka painaa kaveri reppuselässä ja kellä taas painiotteet on liikaa.
Lueskelen noita Tappara-Lukko ottelusarjan ketjuja. Tuomarit sitä ja tuomarit tätä. Se taas miten itse peli sujui siitä nyt ei hirveästi ole asiaa tai asian vierestä.Mitä pelejä sä tänään seuraat?
Jos ketään ei ole raiskattu tai tapettu niin sitten ei ole mitään hävettävää. Tai no ehkä joku selfieiden ottaminen ja niiden julkaiseminen netissä ylittää myös häpeäkynnyksen. Tai itsensä brändäys. Tai sellanen lentokapteenitukka ja rusetti.