Kalsarikänniketju

  • 5 291 074
  • 66 740
Ärrät ja Ässät? Ei kai toinen valikoitunut toisen mukaan? On kyllä mahtava yhdistelmä! Minä voisin tuohon täydentää tämän kuopiolaisnuorison QPSin... Ei vaan istu minun suuhun. KuPS se olla pittää. Siellä muuten cup-juna puksuttaa taas. Tänään kaatui SJK nottajoella ja seuraavaksi lahi Kuopiossa.
 

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Torstai vedettiin sosiaalisesti lahjakkaassa porukassa, nyt kaks päivää mennyt kalsareissa.
Ei valittamista. Kyllä tää vaan on kivaa. Herään kun herään, juon kahvia ja vähän kivennäisvettä, pesen tuopin, juon siitä muutaman oluen, käyn kaupassa antaakseni tuopille lisää töitä, elän internetissä katsoen samalla televisiota koko v**un illan. Ei paha.

Huomenna oma futismatsi mutta vasta illalla. Sen oon oppinut että kännissä ei urheilla. Siis alkoholin jyllätessä veressä. Sen haihduttua kaikki on mahdollista ja jopa mukava tapa lopettaa ryyppyputki.
 
Ehkä vielä täytän mukin. Karlsonin on pakko olla nuorempaa sakkia, sillä tässä iässä ei enää urheilla edes krapulassa.. Jos totta puhutaan, niin 3 juomatonta päivää on edellytys, että taas pystyy kunnolla liikkumaan. Mutta on tämä dokaus väliin sen arvoista!
 

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Oot oikeassa @Pallonivel , olen -91 syntynyt nuori aikuinen. On toki jo monen vuoden kokemusta kaikenlaisista aloista joten voin todeta, että ei se nykyään enää kovin helppoa ole ja pakko on vähentää jos aikoo itsensä pitää kunnossa.

Silti sen verran monen vuoden kokemus kyseisestä pelistä, että rajat on noin jotakuinkin hallussa jos haluaa pärjätäkin vielä topparin tontilla. Vaikka huomenna saattaa puhalluttaa niin nollat pidetään
 
Topparina pystyy vielä pelaamaan, jos ei hirveästi nouse ylös hyökkäyksiin;) ..Kateellisena muistelen tuota aikaa, kun pystyi seuraavana päivänä harrastamaan mitä vuan. Nyt sitä vaan juodaan konjakkia ja katsotaan telkkaria.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Saako osallistua kalsarikänniketjuun vaikka kaverit juotti känniin noitaroviobileissä, missä yhtään demariläskiä ei poltettu? Nimim. Kusunvaan

muaddib
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Joo. Heräsin 4:30 ja kahvit juotuani lähdin kalalle. Kotiuduttuani tein ruokaa lapsille ja syötyään lähtivät yökylään. Vaimo töissä ja jääkaapissa kaljaa, ei kuulkaas kauaa tarvinnut miettiä mitä tekisi.

Petter jokin päivä sitten kirjoitteli aikamoista elämän filosifiaa töissä käymisestä, tavaran haalimisesta yms. ARVOSTAN. Ite oon töissä esimiesasemassa, ja on perheet ja omakotitalot, mutta ymmärrän erittäin hyvin ajatusmaailmaa, jota @petter avasi taannoin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oletko alkoholisti? Pitäisiköhän Sinut saattaa hoitoon? Ihan vaan näin vinkkinä.
Kalsarikänniketjussa joudaan viinaa eikä jauheta paskaa. Siis ei täällä muuta saakaan tehdä kuin jauhaa paskaa, mutta ei tuollaista paskaa. Mää häpeän sua. Älä edes yritä puolustella sanomistasi. Nyt Ave Maria ensin lausut 50 kertaa ja sitten juot pullon Kossua ykkösellä, niin ehkä voidaan sopia tämä asia noilla toimin.

Tästä ei neuvotella. Terroristien kanssa kun ei nimittäin neuvotella.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Koitin vähän aikaa tossa järkkäillä paperiasioita kuntoon, mutta eihän siitä mitään tullut, joten juomiseksihan se homma muuttui. Kaikki viralliset kaavakkeet ja muut vastaavat valtioiden ja virastojenn vajurilappuset ovat paperimaailman akkuporakoneita.

Vähän aikaa sitten tossa kadulla oli vissiin joku takaa-ajo käynnissä, kaksi poliisia ja yksi rosvo. Nostin niille maljan, kun näin ne tosta ikkunasta. Toivottavasti ne osasi arvostaa sitä elettä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Luostarioluita nauttimalla Pääsiäisen tunteellisuuteen uppoutuu huomaamattaan. Munkit ovat ovelia, saavat minutkin muistelemaan vanhoja kirjoituksia, Juudean juttuja.

Kuulin tänään, että koulussa leikitään välitunnilla Rosvo ja Poliisi-leikkiä. Tähän pitäisi puuttua heti.
Olisi parempi leikkiä vaikka Media ja Poliitikko-leikkiä. Tosin traumoja syntyisi siitäkin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Se ''kuka pelkää mustaa miestä'' -leikki on varmaan jo tovi sitten haudattu jonnekkin afrikan neekerin vakiokupongin ja suukkojen alle rasististen suomalaisten häpeäkansioon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletko alkoholisti? Pitäisiköhän Sinut saattaa hoitoon? Ihan vaan näin vinkkinä.
Kyllä mä juomattakin voisin olla, mutta miksi olisin? No krapulat nyt on välillä hirvittäviä, mutta kyllä se nautinto on suurempi. Jos jossain asiassa on enemmän hyviä kuin huonoja puolia niin eikö niin kannata tehdä? Mä en esimerkiksi ole naimisissa eikä mulla ole lapsia. Jos olisi niin en varmastikaan joisi, mutta en mä vielä halua siirtyä siihen tylsempään vaiheeseen elämässä. Mä haluan mennä ja tulla miten haluan. Mä haluan nautiskella elämästä.

Jos kaljasta luopuisi niin pitäisi varmaan hyppiä laskuvarjolla tai keksiä jokin muu vastaava harrastus, mistä saisi sellaiset kiksit. Hiihtää pohjoisnavalle tai kiipeillä vuorilla.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kyllä mä juomattakin voisin olla, mutta miksi olisin? No krapulat nyt on välillä hirvittäviä, mutta kyllä se nautinto on suurempi. Jos jossain asiassa on enemmän hyviä kuin huonoja puolia niin eikö niin kannata tehdä? Mä en esimerkiksi ole naimisissa eikä mulla ole lapsia. Jos olisi niin en varmastikaan joisi, mutta en mä vielä halua siirtyä siihen tylsempään vaiheeseen elämässä. Mä haluan mennä ja tulla miten haluan. Mä haluan nautiskella elämästä.

Jos kaljasta luopuisi niin pitäisi varmaan hyppiä laskuvarjolla tai keksiä jokin muu vastaava harrastus, mistä saisi sellaiset kiksit. Hiihtää pohjoisnavalle tai kiipeillä vuorilla.
Joo, sori. Ite kännipäissäni sunnuntai-iltana kirjoittelin kaikkea paskaa (mutta ilman kirjoitusvihreitä!). Käyttis jo tuossa aiemmin pisti minut ojennukseen. Eli 50 Ave Mariaa höpötä ja kossupullon ykkösellä tinttaan rangaistukseksi, kohtapuolin. Ei pitäisi väkeviin sortua...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo, sori. Ite kännipäissäni sunnuntai-iltana kirjoittelin kaikkea paskaa (mutta ilman kirjoitusvihreitä!). Käyttis jo tuossa aiemmin pisti minut ojennukseen. Eli 50 Ave Mariaa höpötä ja kossupullon ykkösellä tinttaan rangaistukseksi, kohtapuolin. Ei pitäisi väkeviin sortua...
Kalsarikännijumalat ovat sinulle varmasti nyt leppyneet. Olkoon kaikki taas hyvin.

Tiedättekö kuka on Perun presidentti? Nimensä perusteella hän voisi olla tämän ketjun presidentti.

Ollanta Humala.

Humalalle!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"Ennemmin räkänokastakin mies tulee kuin aivan tyhjän naurajasta"

Kenen viime viikolla comebackin tehneen bändin biisi?

Olis saanut jäädä paluu tekemättä. Bändissä on enää yksi alkuperäisjäsen.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
"Ennemmin räkänokastakin mies tulee kuin aivan tyhjän naurajasta"

Kenen viime viikolla comebackin tehneen bändin biisi?

Olis saanut jäädä paluu tekemättä. Bändissä on enää yksi alkuperäisjäsen.

Juliet Jonesin sydän. Mistä helvetistä mä tällaisen muistan? Sitäpaitsi, mä olen selvinpäin ja töissä.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Onkohan tämä ketju tänään hengissä. Humalahakuista juomista kokeilen suorittaa. Viimeksi kun tuota on suorittanut viime vuoden puolella. Tämä onkin yllättävän helppoa.
Aikahan kuluu rattoisasti tuomareista valittamisen seuraamisessa. Kuka tarvitsee nessuja ja kuka ei, kuka painaa kaveri reppuselässä ja kellä taas painiotteet on liikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös