Kalsarikänniketju

  • 5 291 074
  • 66 740

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Lupasin sitten emännän viedä forssaan huomenna tästä sastamalasta. Onko tuo Forssa ihan peräreikä paikka? Pakko vetää kunnon suojakännit!
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Lupasin sitten emännän viedä forssaan huomenna tästä sastamalasta. Onko tuo Forssa ihan peräreikä paikka? Pakko vetää kunnon suojakännit!

Forssa on kyllä hieman kehittynyt niistä Breznev- ajoista, jolloin paikka oli lähinnä ohikulku- kaupunki. Paikallisiin on vieläkin haastava päästä sisään, mutta jos oot hyvä jätkä, etkä liian suulas alkuun, silloin on ihan mukava fiilis. Jos ja kun illan mittaan tulee lätkästä puhetta, niin kannattaa mainita Mika Helkearo, kaikkien aikojen Mr. Divari, sillon sä oot ines.

Jos vaikutuksen haluat tehdä hallitukseen, niin kannattaa viedä syömään ravintola Köökkiin, joka mielestäni Kanta-Hämeen paras ravintola.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä otan tänään päiväkännit ja nukun ennen pelin loppua.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikäs siinä. Huomenna tulee kyllä välipäivä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
kolmas päivä käynnissä. Maratoniki alkaa vasta 35km kohdalla. Pääsiäinenkin vasta alkaa kolmantena päivänä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Akat antakaa reittä. Tai säärtä. Tai pohjetta. Ihan mitä vaan jalankappaletta. Mä oon jalkafriikki. Saanks mä nuolla sun varpaita? Ja persettä siinä sivussa. No hitto ei täällä pimeässä näe mihin sitä kieltä tunkee. Mitä sitten häh? Tuleepahan puhtaaksi. Mitä sitten häh? Vai haluutko sä olla paskainen?
 

godspeed

Jäsen
Minä joskus haistoin ensirakkauteni paskaa kun erehdyin menemään vessaan hänen jälkeensä. Aina kun miettii muodokkaampien pyllyjen ihanuutta, niin tämä mielikuva paiskautuu mieleeni. Kyllä minä naispyllyistä tykkään ja fantasioin, mutta niihin liittyvästä erotiikasta tulee tästä syystä toisinaan hieman tuhnuinen olo. Mukava ihminen on hän vieläkin.
 

godspeed

Jäsen
Pitäisikö tilata kepaasia karvakäsiltä. Ke paasia. Keskiviikon Paasikiveä. Kiveä, kivestä. Kivestä voimamieskilpailujen pyöreisiin kiviin. Kivi Karri. Karri on kuin kaarre. Kaarteesta formularadalle shikaaniin. Tsingis Kaani! Kaani... en keksi enää. Enää on oikea kirjoitusmuoto, ei enään. Enään ei kirjoiteta niin huonoa kieltä kuin vanhemmat. Vanhemmat harrastivat suojaamatonta seksiä. Seksi, pylly, koira-asennossa. Koirat on mukavia seuralaisia. Seurahuone, joka ei ole enää toiminnassa Tampereella. Tampere, kotikaupunkini. Kaupunkielämä käy joskus hermoille. Hermot, ne menevät jääkiekkoa seuratessa monella.

Päästiin sentään lopulta palstaa koskevaan asiaan.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
On se kovaa kun ei ehdi kunnolla erien välillä saunoakaan näin lauantaina. Saisi jo porkkanahenkinen ratkaisu tulla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä rakastan kaikkia ihmisiä. Mä rakastan eläimiä. Ja kasveja kanssa. Miettikää tähtiä ja avaruutta. Mä rakastan maailmankaikkeutta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun piti mennä nukkumaan ennen kuin peli loppuu. Eihän noi saatana osaa tehdä maalia. Pitäisi olla jo peukku suussa ja ihmetellä Nukkumatin tarjoamia seksiunia.
Ihan sama. Raumalaiset on hauskoja. @Leelian Lepotuoli tämä oli sinulle, ei kenellekään muulle.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun piti mennä nukkumaan ennen kuin peli loppuu. Eihän noi saatana osaa tehdä maalia. Pitäisi olla jo peukku suussa ja ihmetellä Nukkumatin tarjoamia seksiunia.
Ihan sama. Raumalaiset on hauskoja. @Leelian Lepotuoli tämä oli sinulle, ei kenellekään muulle.

Kiitos, hauskuudestani ollaan montaa mieltä, jo ihan tässä omassa perhepiirissä...

Mää eilen päivittelin tuota otteluseurantaa ja aina Tappara teki maalin. Nyt päätin olla avaamatta hela sontsaa ja Lukko voitti. Himppasen teki mieli Lukon ekan maalin jälkeen käydä kurkkaamassa, mutta onneksi en mennyt. Hyvä tietää nyt, et tämäkin playoffs-sarja on siis kiinni MINUSTA.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tää oli mun ensimmäinen tappio näissä playoffeisssa. Tähän mennessä Tappara on aina voittanut, kun mä otan siivua. Nyt on paletti sekaisin ja Lukko menee finaaliin.
Ainoa mahdollisuus on se, että mä olen loput pelit selvinpäin.
 
Pakko se on ilmoittautua. Näyttää perinteisiltä kalsareilta - jalkapalloa telkkarista, vahvoja oluita lasissa. Baarikaveritkin ties missä.. Poika (ja vaimo) vielä unten maille ja sitten olis omaa aikaa tietokoneen ja konjakin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös