Lueskelen noita Tappara-Lukko ottelusarjan ketjuja. Tuomarit sitä ja tuomarit tätä. Se taas miten itse peli sujui siitä nyt ei hirveästi ole asiaa tai asian vierestä.Mitä pelejä sä tänään seuraat?
Lueskelen noita Tappara-Lukko ottelusarjan ketjuja. Tuomarit sitä ja tuomarit tätä. Se taas miten itse peli sujui siitä nyt ei hirveästi ole asiaa tai asian vierestä.Mitä pelejä sä tänään seuraat?
Jos ketään ei ole raiskattu tai tapettu niin sitten ei ole mitään hävettävää. Tai no ehkä joku selfieiden ottaminen ja niiden julkaiseminen netissä ylittää myös häpeäkynnyksen. Tai itsensä brändäys. Tai sellanen lentokapteenitukka ja rusetti.
Paikallinen S-Market myy poistohintaan usein vanhentuvia alkoholijuomia. Tällä viikolla olen ruokaosotosten yhteydessä käynyt poistamassa n. 30 tölkkiä siideriä (kaiken saatavilla olevan määrän) Nokian Panimon kuivaa omenaa ja Somersbyn Double Pressiä. Hintaa pantteineen on per 0,33l plo/tlk on ollut 0,99e sis. pantit. En tiedä onko tämä laillista vai missä se 3kk pysyvän alennuksen raja menee, mutta en valita. Päiväystäkin noissa vielä reilu kuukausi jäljellä, mutta tänään palstaa 3 tuntia lukieassa ja lätkää katsoasse on mennyt nyt jo mukavasti. Haluan myös kiittää kaikkia tälle palstalle kirjoittavia, koska olette luoneet minulle mukavia nauruja ja mietinnän aiheita näiden tuntien ajan!
Miksei alko myy vanhentuvia punaviinejä euron pullo prkle. (tähän sitten se hassu hymiö).
Jos olet tarkkana niin Alkokin myy poistuvia tuoteitta pienellä alennuksella, esim. joulun jälkeen glögit tai jouluoluet jne. Eipä noissa tosin ole kuin max 15% alennus, mutta jotain sekin. Tai en nyt tiedä oliko puhe arvopunkuista kun oli tuo hymiö :)
Ryösti kansan kassan!