Kalsarikänniketju

  • 5 213 163
  • 66 655

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No joo. Olet kyllä oikeassa, ei viinan juonnin oikeutta voi viedä ihmisiltä ja Tauskilta pois. Onko millään puolueella vaaliohjelmassa mukana Tauskin vapauksien puolustaminen?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No ei ainakaan Keskustalla. Pitäisi tehdä tauskeista oma vähemmistöryhmä puolustettavaksi, jotta voisin itsekkin liittyä siihen. Joku veroa maksavien tuurijuoppojen ihmisryhmä, jonka oikeudet pitää turvata olisi paikallaan. Jos ei Tauski kelpaa keulakuvaksi, niin hoidetaan siihen Teuvo Hakkarainen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jumalan tahtokin hävisi, kun meni jäykkään koskemaan. Teillä manselaisilla taitaa olla Tapio Liinojan esiin tuoma pirusuhde jäykkään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun noi lonkerot on siitä tympeitä juomia, että ovat niin raikkaita että noita tulee vaan kaadettua kurkusta alas. Paljoa ei makuakaan jää suuhun, vaikka prosentteja löytyy 5.5.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tämä tähdet tähdet -ohjelma on jotain käsittämättömän pöhöttynyttä huttua, jopa noin niinkun maikkarin mittapuussa mitattuna. Ei se ihme ole, että joutuu kehitysapua nauttimaan tätä katsellessa. Tätä ei pelastaisi edes alaston Mikko Kivinen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jokaisella tyypillä on joku sellainen juttu elämässä, joka ei aukea vaikka kuinka yrittäisi. Mietin pitkään, mikä tämä juttu omalla kohdallani on, kunnes tänään tajusin, että se on akkuporakoneet.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jokaisella tyypillä on joku sellainen juttu elämässä, joka ei aukea vaikka kuinka yrittäisi. Mietin pitkään, mikä tämä juttu omalla kohdallani on, kunnes tänään tajusin, että se on akkuporakoneet.
Siis onko sinulla ongelma avata akkuporakonetta vai onko ongelmana akkuporakone? Vai etkö ymmärrä akkuporakoneen tarkoitusta?

Voin yrittää auttaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ongelma on siinä, että akkuporakone ei käsittelyssäni toimi niinkun pitäisi. Meni jo yksi terä paskaksi kun koitin porata. Ne virvelivartiset porat oli paljon parempia. Pitää käydä huomenna ostamassa sellainen.

Jotkut asiat vaan ovat sellasia selittämättömiä tuhon yhtälöitä, kuten esim.Darude ja musiikki, tai venäläiset ja turismi. Mulla on vaan sellaiset kemiat, että ne reagoi voimakkaasti negaatiossa akkuporakoneen läheisyydessä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En mä nyt kyllä osaa auttaa. Sen verran haastava dilemma on nyt kyseessä.

Ehkä sun nyt pitää tosiaan hommata sellainen vanhanliiton pora ja sen jälkeen voit mahdollisesti unohtaa akkuporakoneet kokonaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, niin se on tehtävä.

Ei muuta kuin akkuporakoneelle postimerkki perseeseen ja takaisin Aasiaan!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei ehkä varsinaista kalsarikännäystä kun veli ja sen kaveri on paikalla, mutta olen ainoa joka vetelee alkoholipitoisia tuotteita. Tässä kuuntelen jotain soittolistaa jonka olen joskus tehnyt. Hyvin kummallinen lista. The Hearing, CMX, CKY, Guns & Roses, Hanoi Rocks ja Hellacopters vuorottelee.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Se gloryhole-juttu jäi vähän vaivaamaan, kun en tiedä että pitäisiköhän siihen jotain paperitöitä hoitaa, ettei sitten parin viikon päästä ole joku Eino Makunen oven takana karhuamassa osuuttaan niistä rahoista, joita kohta alan tahkoamaan? Näissä jutuissa pitää olla aina niin tarkkana. Enkä muutenkaan halua kohdata aseistamattomana mitään ihmisakkuporakonetta.

Mun enon naapurina asui ennen sellanen tyyppi, kuka järjesti aina kaiken kuntoon. Sillä oli samanlainen fleda kuin Cosmo Kramerilla ja mikään ei ollut sille mahdotonta. Jos sille esimerkiksi valitti oman rannekellon huonoutta, niin hetken päästä se oli tarjoamassa ostettavaksi uutta Rolexia alle markkinahinnan. Tai jos vaikka rööki oli loppu, niin siltä sai aina hyvän diilin kartongeista. Joskus kerroin sille viikon päästä tuosta hetkestä edessä olleesta Keski-Euroopan rundista, niin sillä olisi ollut tiedossa tyypit, ketkä olisivat kyseisen reissun järkänneet huokeampaan hintaan ja pitäneet vielä huolen siitä, että kaikki toimii varmasti niinkun pitää. Jotain kledjujakin se taisi joskus kaupata - merkkitavaraa toki. Virheitäkin sille taisi matkan varrella muutamia tapahtua, kun jonkun ponukaupan tai vastaavan aikana ostaja oli ilmeisesti havahtunut siihen, että tavara ei ole sitä, mitä väitetään, mutta who gares? Eihän mikään mene ikinä niinkun Strömsössä alusta loppuun. En tiedä, mitä se virallisesti teki töikseen, mutta jokatapauksessa siinä Suomi menetti todella todennäköisen poliittisen suurmiehen ihan vaan siksi, kun sitä ei kiinnostanut politiikka alkuunkaan. En kyllä edes tiedä, mitä sille loppupeleissä tapahtui, mutta veikkaan että se muutti jonnekkin ulkomaille, jossa yrittäjiä arvostetaan.

Tuli tässä mieleen, kun rupesin pohtimaan, että tuon miehen apu olisi ollut tarpeen tässä gloryhole-keississä sekä mahdollisesti myös akkuporakoneen perkeleellisen luonteen ratkomisen dilemmassa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ryyppään Käyttäjänimettömän kanssa. Ei pitäisi ryypätä Käyttäjänimettömän kanssa. "Vulva", "Ari Koivunen on säveltänyt Piano Man -biisin", "Leppäkertut pillussa ovat ikäviä".

Ei näin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei. Ite sävelsin Piano Manin. Ari kähvelsi biisin ja omanaan lurautti.

Leppäkertut ovat ikäviä hitusvinkulassa. Munakirvoja ryövät.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Brothers in Arms on Gary Mooren biisi".

Ei vittu, ei näin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei tajunnut intertekstuaalista konteksia. V. 1991 punttisalilla muuan kylähullu sanoi Värttinän soidessa: kuulostaa ihan Gary Mooren biisiltä.

Mulla tipahti 67,5 kg rinnalle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei tajunnut interteksuaalista konteksia. V. 1991 punttisalilla muuan kylähullu sanoi Värttinän soidessa: kuulostaa ihan Gary Mooren biisiltä.

Mulla tipahti 67,5 kg rinnalle.

Käyttis sanoi itse vuonna 1991, että Värttinän viisu on Garyn laulu . Hän on itse tarinan "muuan kylähullu". Itsekseen hän puhui, sillä eihän a) kukaan puhu Käyttäjänimettömälle (paitsi poliisi) ja b) mielenterveystyöntekijä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Käyttis halusi antaa lausunnon:

"Käyttäjänimetön on ikävä ihminen, eikä hän juuri pane kuin itseään. Hän sai 67,5 kiloa rinnoilleen (nimittäin mälliä 6,75 , eräs Jamal heitti tämän hedelmällisen mehun häneen), hänellä on miesrinnat (man boobs in English [eihän Käyttis tätä ymmärrä, ähhihi]). Uleåborgir on alfa-hetero."
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleåborgir on homo.

T. Uleåborgir
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Jotain viinin paskaa ja olutta ja varmaa viskiä. Voe helevettiläinen. Voi olla, että kerron toisessa ketjussa myöhemmin tai sitten en. Se ketju on muuten naisasiat, aina sattuu ja tapahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös