Kalsarikänniketju

  • 5 290 950
  • 66 740

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Itse istuskelin paikallani hallissa kaksi minaa sen maalin jälkeen hiljaa ja sitten nousin pystyyn ja dalsin himaan törmäillen matkalla kaikkeen vastaan tulevaan vähän samaan Richard Ashcroft siinä Verven musavideolla. Himassa sitten aloin kittamaan halpaa viskiä ja bisseä suoriltaan.

Oli yllättävän tyhjä olo sen matsin jälkeen, kun en itse koko kaudelta varsinaisesti mitään odottanut, mutta silti sitä loppujen lopuksi sai jonkinlaisen innostuksen ja naivin uskon päälle playoffeihin.

Täähän se just on. Kun oli jo valmistautunut, että kautta pelataan kaksi säälipleijaripeliä ja sitten lomille. Mutta ei. Nää alkavat pelaamaan tosissaan, eikä kaukana ollut, että huomenna olisi ollut edessä hurmoksinen/nöyryyttävä Game 7-matka manseen. Onneksi on kalsarit ja känni.
 

godspeed

Jäsen
Tämä tuntuu nykyään oikeastaan ainoalta jollain tavalla merkitykselliseltä ketjulta. Mietin syytä miksi ja keksin sen varsin nopeasti: täällä ei pyöri hurskaita ihmisiä.
 

godspeed

Jäsen
Kuuntelisin jotain kunnolla jytäävää musaa jos sellaista keksisin. Alakerran porukka toisinaan jotain jumppua soittelee, mutta ne on niin huumeissa että olisi jonkin sortin sketsi mennä kysymään, että mitä kuuntelette kun joku toinen menisi valitusaikeissa pimpottamaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Stooges: 1970, RL Burnside & Blues Explosion: ass pocket of whiskey(koko levy), Einstuerzende Neubauten: die interimsliebenden, Cramps: god damn rock n roll.

Aloita noilla ja jos ei kelpaa, niin etsi jostain Extreme Noise Terrorin tuotantoa. Se jytisee.

On muuten ihan käsittämättömän dorkaa selailla nettiä puhelimella.Toisaalta olen tällä hetkellä junakänneissä, joten ei pitäisi edes tänne kirjotella.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tauski oli saanut taas pataan keikalla. Tauskin keikat ovat kaaosta ja vaaraa kun samaan aikaan jotkut santa cruz-puppelit huolehtivat oikeinsoitosta ja Mike Monroe napsii selfieitä instaan. Tauno on rock n rollin sielu ja ruumiillistuma. Hail hail Tauno Peltonen!
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Yritin katsoa kieliapartheid-Haglundin ja inkvisitio-Räsäsen vaaliväittelyä selvinpäin. En onnistunut.

muaddib
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Teen poronkäristystä. Haudutusvaihe käynnissä ja jatkuu edelleen. Kovasti tuntuu taas olut maistuvan ylväälle.

Callehan on hei symppis. Tulee mieleen sellainen puhuvanukke.
 

godspeed

Jäsen
Naapurini on tapparammiäs (ei se nimimerkki, kai), niin senkin kanssa tulee toisinaan vaihdettua sana jos toinen. Mutta jumalauta, minä odotan Tapparan matsia, vaikka ehkä todellisuudessa nautin vain merkityksellisistä jääkiekko-otteluista. En ole varma ymmärtääkö se että olen ilveksenmmmmiäs, mutta en halua edes kettuilla. Se on hyvä tyyppi.

Ps. poronkäristys on pahaa. Se on kuin huonoa kepappia, keskiviikkopappia. Pakastealtaan pappilastutkin ovat parempia. Oijennuksen perkele, vielä me tapellaan joku kerta. En ole väkivaltainen ihminen, uskon kynän voimaan, mutta toisaalta jos joku katkaisee kynän ja lyö sitten hampaat sisään, niin siinä ei kyllä syödä enää kuin pillillä. Eikä kirjoiteta kuin näppiksellä.

En tiedä mitä puhun, mutta juon tänään. Paljon. Pitää kuunnella myöskin kalkkilaivan kapteenin ehdotuksia, jos niissä soisi muukin kuin suu. Suuta osaan aina soittaa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kerran olen oikeasti tapellut. Kaverilla meni nenä, mulla rystynen ja muisti.

Poronkäristys on hyvää jos raaka-aineet on muualta kuin marketin pakastealtaasta.

Niin ja en mä nyt enää jaksa kenenkään kanssa tapella.
 

godspeed

Jäsen
Leikkitappelua voidaan aina, vaikka siihen tarvittaisiin wrestling-kehä. Olisin se joka hyppisi naruja pitkin ja yrittäisi kaataa Goljatin. Goljat on todistettavasti kaatunut ainakin kerran kun samanniminen baari taisi vaihtaa nimeä Kaukajärvellä. Mutta sinä olet Mouhijärveltä, kaukana siltä todelliselta järveltä, jossa todelliset kioskiheijarit pyörivät ympäriinsä.

En jaksa minäkään enää tapella, olen viimeksi kaiketi yläasteella tehnyt niin ja siitä on jo ties kuinka kauan. Kynällä voi tosin puukottaa, mutta senkin olen nähnyt elokuvista. Se ei ollut totta. Sitä ei siis tapahtunut. Kättä voi oijentaa, mutta esimerkiksi siinä tapauksessa kun oijentaa hihaa taaksepäin saadakseen ja rannekelloa vilkuillakseen. Mutta eihän kellään ole enää rannekelloja. Päätelmä: oijennuksia ei enää tarvita. Saatana että oon päätelmieni kanssa tulessa. Sivustokin sen jo ilmoitti jollain pienellä laatikolla, että "data saved". Tämä on tietoa ja tieto on voimaa. Tony Halme kyllä pieksi sairaalakuntoon aikanaan bandiitteja Espanjassa, vaikka sai puukosta ja niin eespäin. Väkivalta on voimaa, mutta ylivoimaa on tieto miten sitä käyttää. Heijarit kunniaan. Ote jääkaapin kahvasta kunniaan. Se on uskonnollinen toimitus.

Enkä ole juonut kuin sikspäkin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hirveästi liikaa tekstiä. Kun luin, että rannekelloja ei ole enää kenelläkään, niin lopetin lukemisen. Rannekello on rikkauden merkki, vittu kaikilla on kännykkä nykyään, mutta eipä ole rannekelloa. Hah.

Äläkä kiusaa, en oo Mouhijärveltä.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Musaa ja olennaiseen keskittymistä.

Onko kukaan katsellut Mielensäpahoittaja-elokuvaa? Kannattaisko se katella pois kuleksimasta?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä olen yli 2 tuntia ihmetellyt, että miksi RIP-ketju näyttää viimeiseksi postaajaksi floikkaria, mutta sitten itse ketjussa viimeinen postaaja on lake79. Piti ihan ruveta juomaan olutta ja miettimään tätä. Jos asia avautuisi tässä illan mittaan. Ainakin saan hommattua huomiseksi krapulan, jos ei muuta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässä olen yli 2 tuntia ihmetellyt, että miksi RIP-ketju näyttää viimeiseksi postaajaksi floikkaria, mutta sitten itse ketjussa viimeinen postaaja on lake79. Piti ihan ruveta juomaan olutta ja miettimään tätä. Jos asia avautuisi tässä illan mittaan. Ainakin saan hommattua huomiseksi krapulan, jos ei muuta.
Mä ihmettelin samaa, mutta tuli siihen tulokseen, että vika on minussa.

@-FNM- virittelee kannatuslaulua huomiselle?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Versioin ainoastaan Ramonesia, joka versioi Ne Luumäkiä. Tuollein päin se saattoi mennä.

Ja sitten versoi. Tamma muuten varsoi. Varsoiva on Puolan pääkaupunki.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt on siellä kyllä hyvät pohjat tai ainakin aloitettu ajoissa. Arvostan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan tässä jo viides annos alkoholia menossa kuluneeseen viikkoon. Sitä kun uranahjus joutuu tekemåän kunnon ihmisten verran työtunteja, on lopputulos melkoisen porilaista.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Älä huoli. Mulla piti olla ensi viikko talvilomaa. No ei ole. Muka niin tärkeää, niin vesittyi lomakin. Kai sitä sit kesällä.
On ne työt kivaa.

Kiva olisi olla bileissä missä olisi naitavaa. Huikeasti haettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös