Kalsarikänniketju

  • 5 249 427
  • 66 712

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo neljä shottilasillista vodkaa mahassa. Viidennen kaadoin. En ole vielä jaksanut nousta peiton alta, mitä nyt kusella kävin ja samalla hain repusta tän vajaan pullon. Hitto kun yks maili pitäis lähettää, mutta ei vaan jaksa näpytellä. Ennemmin sitä kirjoittelee noille venäläisille akoille ja postailee alastonsuomeen kikkelikuvia.

No mitä sinne on viime aikoina lisätty häh? Jos on iso niin se varmaan oon mä, jos keskimittainen niin en ole varma, ja jos taas nysä niin en tunne koko henkilöä. En ole ikinä nähnytkään. Kuka lie spede. Hah! Ei hitto miten pieni sillä on. Nauretaan yhdessä pojat. Mikä minimuna!
 

A Siente

Jäsen
Aijjai vajaat pari tuntia jääpallon SM finaaliin. Salen ryökäleet eivät myyneet mulle alkoholia, kun oli henkkarit menneet vanhaksi. Onneks on kaks lähikauppaa. Ihme nipotusta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hanna Partanen sanoi että puoli kiloa päivässä, mutta hahaa! Meitsi vetää puolitoista kiloa kasviksia ja hedelmää. Eikö tämä viini olekin tehty rypäleistä? Ja sitä paitsi, oli siinä Big Macin välissäkin rehuja. Ei hitto mä oikein tunnen kuinka vitamiinit virtaa suonissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jätkät saatana. Koittakaapa puhua jotain. Sanokaa ääneen ihan mitä vaan. Ei hitto kun oma puhe alkoi sammaltamaan. Joo kyllä mä aiemmin ihmettelinkin kun se viinitönikkä tuntui niin tyhjältä. No mä sen vissiin oon juonut. Ei täällä ketään muutakaan ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto olis pitänyt punnita toi viiniloota ennen kuin sen aukaisin. Siis seitsemän reikä reikä aukaisin ja nyt tolla tyhjällä voisi jo heittää vesilintua. Ja meitsi on tälläinen 50 kg mäkihyppääjä. Lennä Nykäsen Matti lennä. Mutta tule elävänä takaisin. Yks harhaluoti Oswaldin. Ei hitto mä osaan kaikki kappaleet. Tuokaa karaokevehkeet. Mä vedän kulkurin iltatähden. Ei kotini ovi ees narahtanut, talo nouuuusevan aaauuringon. Nyt lähtis saatana tunteella. Ja meille loisti talot Moskovan. Ei hitto mä haluan Venäjälle.

Se Lulu on muuten kova kappale. Ti ti ti tiidi...
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Viiniä tulee vedettyä täälläkin. Jotain jenkkivalkkaria tuossa lasissa on. Ei ole hääppöisen makuista, mutta saa luvan kelvata. Jääkaapissa on onneksi vielä pari litraa Etelä-Afrikkalaista punkkua.

Jos ja kun tuota viiniä jää vielä huomisellekin, niin voisi ihan läpällä kiskaista kännit ennen duuniin lähtöä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huominen osa-aika duuni muuttuikin vapaapäiväksi, joten muutaman oluen otin Kaisan hiihtoa katsellessa. Nyt musiikkia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo aamupalaksi tempasin kahdeksan paukkua vodkaa. Ihmetelkööt sitten kun näkevät. Mitä sitten? Pitäiskö se muka vaipat pukea vai mitä häh? Joo en ole mikään nynny. Pizzan käyn syömässä, kuten eilenkin. Syökää te muut vaan sitä pottulootaa tai jotain kalakukkoa, tai mitä lie nykyajan nakkikastiketta. Meitsi vetää vielä vodkaa. Kerta kiellon päälle. Pohjanmaan kautta. Missä vitussa on joku Pohjanmaa? Se joku Savo on Kuopiossa. Wikipediasta katsoin jo varmaan kymmenen vuotta sitten. Bussikuski haukkui yhtä tuttua niin. Tehtiin valitus.
 

A Siente

Jäsen
Uh kun maistuukin taas hyvälle. Päivällä meinas pientä kuolemaa pukata, kun piti taas tehdä helvetin pitkä pyhiinvaellus alkoon. Olis vaan pitäny ostaa toinenki viinapullo.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Pullo punkkua ja vehnäolutta haettu alkosta, nyt vaan odottamaan illan champpari matseja. Menenpä tästä sovittamaan oikeanlaisia kalsareita!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...Menenpä tästä sovittamaan oikeanlaisia kalsareita!

Oikean tyyppisiin kännikalsareihin pitäisi saada sellaiset hentoiset henkselit, sillä illan/yön aikana navanympärys kasvaa reilusti, ainakin meillä oluenkittaajilla. Silloinhan vyötärökuminauha muuttuu kidutusvälineeksi, ellei sitten käy jatkuvasti veeseessä, ellei sitten (taas) kuse sohvalle.

Voisi olla kohtuullinen myynti-idea ompelutaitoisille persoonille: ”Modifioituja Kännikalsareita!”
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei. Mitä teillä on päällä? Mulla on Lonsdalen bokserit, saman puljun collegehousut ja huppari. T-paita on vanha ja kulahtanut Adidaksen futispaita, mitä käytän yöpaitana. Kylille ei tällä viitsi mennä kun on niin reikäinen. Muija on sanonut että heitä jo se jorpakkoon tai polta kuopassa. Haiseekin niin hirveältä. Niin ja sukat on tietenkin mustia.

Jätkät hei. Missä teidän toinen käsi on? Tarkoitan siis vaan että onko se kaljatölkillä...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käyttääköhän kukaan enää valkoisia sukkia? En tiedä. Kohta pitää vetää farkut jalkaan ja vaihtaa paitaa kun on kylille lähdön aika. Varmaan kolme kertaa ikinä oon mennyt verkkareissa ulos, paitsi lenkille.

Joo tässä viimeisen viikon aikana on hassusti tullut vedettyä aamukännejä, sellaisia seitinohuita. Koko päiväksi tulee hyvä fiilis. Tai no eilen vetäsin sellaisen että silmät seiso päässä. Lähijunassakin naiset karttoivat mun viereistä penkkiä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ajattelin avata jonkin hyvän alsacelaisen tiistain kunniaksi. Jospa Josmeyer, Pinot Gris 2008.

Jätkät hei. Mitä teillä on päällä? Mulla on Lonsdalen bokserit, saman puljun collegehousut ja huppari. T-paita on vanha ja kulahtanut Adidaksen futispaita, mitä käytän yöpaitana. Kylille ei tällä viitsi mennä kun on niin reikäinen. Muija on sanonut että heitä jo se jorpakkoon tai polta kuopassa. Haiseekin niin hirveältä. Niin ja sukat on tietenkin mustia.
Duuniasetuksilla mennään vielä kotonakin vähän aikaa. Tavallinen tehdaspuku on päällä, Bossin valmistama, ei mikään kallis, ehkä 5-6 hunttia. Mittatilauspaita on toki. Kengät ovat vielä jalassa, merkkiä Bally. Skragaa ei ole nyt. Tuoksuna toimii arkikäyttöön turhan korskea Amouage, mutta pieni määrä tuota iholle aamulla ja aromi pysyy iltaan saakka. Kiva tuoksu, tykkään noista arabialaisista, varsinkin tällaisista santelipuutyyppisistä.

Käyttääköhän kukaan enää valkoisia sukkia? En tiedä. Kohta pitää vetää farkut jalkaan ja vaihtaa paitaa kun on kylille lähdön aika. Varmaan kolme kertaa ikinä oon mennyt verkkareissa ulos, paitsi lenkille.
Minä käytän kun vien koiran lenkille. Laitan valkoiset urheilusukat maiharin sisään. Ei tuollaisia muuten voi julkisella paikalla käyttää, paitsi tietenkin kumisaappaassa ja maihareissa, kun ollaan jossain metsässä tms.

Joo tässä viimeisen viikon aikana on hassusti tullut vedettyä aamukännejä, sellaisia seitinohuita. Koko päiväksi tulee hyvä fiilis. Tai no eilen vetäsin sellaisen että silmät seiso päässä. Lähijunassakin naiset karttoivat mun viereistä penkkiä.
Laita sitä Amouagea jota minä käytän. Tai no, kolinakin toki käy, ulkoisesti siis lähinnä tarkoitin. On kuitenkin vähän raikkaampaa meininkiä, jos siivoaa pahimmat dokailun aromit pois vaikka kolinalla.

Tuli kautta rantain mieleeni, että joskus opiskelijavappuna tein kossublandikset hävyttömyyttäni Sinol- tai Marinol-pulloon, en muista kumpi oli. Muoviin oli jäänyt hitunen polttonesteen aromia, mutta ei se vapunviettoa ihmeemmin haitannut. Kaikkeen vulgaariin sitä on joskus sekaannuttu.
 
Viimeksi muokattu:

A Siente

Jäsen
Pienet terävät, kun illalla on kerta futistakin tarjota. Äsken valmistelin nachos muchos kaltaisen viritelmän. Tosin toinen valitsemani kastike olikin vahingossa tulinen, joten ei viitsinyt ihan täyttä määrää sitä laittaa.
 

Great

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eichel
Tänäään tajusin kuinka hienoa on juoda se mäyräkoira himas, pelailla ja kuunnella musiikkia. Ei siel baaris ois ees ollu kivaa. Kuitenkin huomennna töitä niin ei aivan perskänniäkään viitsi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pitääpä ilmoittautua pitkän putken jälkeen klinikalle.

Illan ohjelmassa on saatananmoista kärvistelyä venäytetyn ja nyt ilmeisen tulehtuneen selkälihaksen kanssa, mutta onneksi lääkitys on kohdallaan. Vähän olutta, hieman Branca Mentaa ja jälkiruoaksi Smirnoffia. Omilla asumuksilla kun ilta menee niin tarjonta on aika demarimaista, mutta ajaa asiansa.

Vuohiteema jatkuu arjesta iltaankin: MILKING THE GOATMACHINE - More humour than human (official video) - YouTube
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös