Kalsarikänniketju

  • 5 290 950
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Itse kuuntelen Junnu Vainion kipaleita. Oli siinä melkoinen runeberg mies.

Hitto tuli tuossa mieleen, että ostan purjeveneen ensi kesänä.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Itse kuuntelen Junnu Vainion kipaleita. Oli siinä melkoinen runeberg mies.

Hitto tuli tuossa mieleen, että ostan purjeveneen ensi kesänä.

Junnu on hieno mies. Hattu pois! Ite löysin helmen, jota jaksaa aina kuunnella: Masa Mainds - Siivet - YouTube (linkki youtube) Itse ostan emännälle uudet pikkuhousut ja kumiveneen ensi kesänä. Hienoa hienoa...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Akat saatana antakaa lämpöä. Mä oon herkkäsieluinen. Viime kesänä itkin. Roskildessa Rollareiden keikalla. Oli se niin mahtavaa. Vittu ne papat kuolee kohta. Tytöt antakaa hellyyttä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Yläkerran ääliöt vetää musasessiota kolmatta tuntia putkeen, eikä vieläkään kuulosta siltä, että siitä mitään konkreettista kehkeytyisi. Ne aloitti akustisena ja tossa tunti sitten vaihtoi sähkiksiin ja saundi sen kun paskeni entisestään. Ihme vajureita.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voin minä olla homo ja nainen ja kantaa homonaisen lippua ylpeänä, jos sellaiseksi pääsee vittuuntumalla paskojen soittajien perjantaisessioihin. Voisin minäkin aloittaa oman musisointini tähän näiden maskuliinisten rähmäkäpälä-äijien päälle muuten, mutta ilman palkkaa en ole esiintynyt viimeiseen kymmeneen vuoteen, enkä niin aio tehdä nyttenkään.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko sanoa, että nyt on hyvä meno päällä. Huomennakin ohjelmaa tiedossa eli sunnuntaina kärsitään taas ryyppyputkentulehduksesta & flindaflunssasta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tossa kun kävin hakemassa lisää juomista kaupassa, niin paluumatkalla tuli vastaan sellanen kahden pariskunnan kopla, jotka neljän rivissä olivat vallanneet koko kadun leveyden itselleen. Mikäköhän juttu se on, että jos jengi liikkuu isommassa porukassa kadulla, niin niillä on joku pakko kävellä rivissä? Ihan totaalisen ajattelematonta ja dorkaa toimintaa moinen. Itse olen tottunut systeemiin, että jos porukassa on itseni lisäksi enemmän kuin yksi tyyppi, niin kävellessä jättäydyn muiden taakse. Sillon jos tulee jotain asiaa, niin voin sen ilmoittaa sieltä takaa ilman erikoisempia liikkeitä, ja jos niillä edessä menevillä on mulle jotain sanottavaa, niin ne saa luvan kääntyä. Ei kukaan suurmieskään koko historian saatossa ole kulkenut eturintamassa. Sitten vielä jos jotkut koittaa hyökätä päälle, niin vastaiskuun pääsee lähtemään vähintään kahdesta aallosta, joka on aina taktisesti parempi ratkaisu.

Pahimpia rivissä kävelijöitä on läskit naiset, jotka vielä lyllertää aina ihan helvetin hitaasti. Toisena heti läskien ämmien perään tulee tulee lentokapteenitukkaiset nuoret miehet matkalla johonkin Namuun tai vastaavaan diskohelvettiin persettä metsästämään. Kai nämä pikkucheekit toivoo, että tarpeeksi hitaasti liikkuessaan ne bongataan jo ennen pääkallopaikalle saapumista ja viikonloppupillut saisi hoidettua niin, että viikkorahat säästyisi.

Aina annetaan mamuille risuja kaikesta, mutta jumalauta ne juoksee nopeasti hajariveissä rikospaikalta karkuun, joten tässä kadulla liikkumisen asiassa ei itselläni ole muuta kuin kuin positiivisia ajatuksia näistä tyypeistä.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Jos sitä seitinohuet ottaisi tänään, kun on tarjolla runsaasti lätkää niin Liigassa kuin NHL:ssäkin. Kävin vähän siskon muutossa auttelemassa tuossa päivällä, joten nyt voi hyvillä mielin ottaa muutaman. HIFK:n matsin ohessa alkuun siivu Laphroaigin PX Caskia ja kohta Brewdogin Hardcore IPA auki.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Hiljaista on näköjään tänään. Nyt lasissa Stadin panimon Grand Cru -pääsiäisolut, eikä maussa juuri ole valittamista. Seurannassa Flyers-Sharks.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä ainakin olen täällä! Kun tässä nyt viikko huilataan ennen välieriä, on aikaa tuusata muutakin ;) Tänään katoin lätkää (kiva kahtoa peliä, kun ei tarvi jännittää), siideriä join ja juon edelleen. Myöhemmin ehkä jotain väkevämpää.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Nyt lasissa Guldenberg Biere d'Abbaye. Ihan perusbelgi, eli ei valittamista. Mitähän sitä keksisis tässä välissä, kun seuraavat NHL-pelit alkavat vasta 01:00.

 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Te tiedättee Davor Sukkerii...ja sit ton Tseremi Rounikkii. Ei mitään muuta.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Minä ainakin olen täällä! Kun tässä nyt viikko huilataan ennen välieriä, on aikaa tuusata muutakin ;) Tänään katoin lätkää (kiva kahtoa peliä, kun ei tarvi jännittää), siideriä join ja juon edelleen. Myöhemmin ehkä jotain väkevämpää.
Kävin muuten JYPin puolivälierää katsomassa viime viikonloppuna. On vähän niinkuin kakkosjoukkue HIFK:n jälkeen, kun on tullut täällä JYP-kaupungissa jo kohta 12 vuotta asuttua ja muu perhe on kovasti kallistunut kyseisen joukkueen puoleen. Tänäänkin piti JYPiä fanittavan veljen kanssa mennä matsia katsomaan, mutta eiväthän nuo onnettomat osanneet venyttää sarjaa viikonlopulle.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänäänkin piti JYPiä fanittavan veljen kanssa mennä matsia katsomaan, mutta eiväthän nuo onnettomat osanneet venyttää sarjaa viikonlopulle.
Ei kaikkee voi osata, jos sit seuraavassa sarjassa pelattas pitemmän kaavan mukaan.
Siideriä juon edelleen ja kohta jotain muuta. Menee se aika näinkin. Ens yönä on kellojen kääntö, kuka on keksiny noin tyhmän jutun? En ymmärrä. Tosin en ymmärrä montaa muutakaan asiaa..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Okei mä tunnustan. Mä rakastan tyttöjen pyllyjä. Tulen kaapista ulos. Riittääkö tämä pieni ilmoitus vai pitääkö se jotain lakanaa vetää lentokoneen perässä. Mä rakastan akkojen perseitä. Ei tartte käydä suihkussa. Mä nuolen sen puhtaaksi.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Samassa vauhdissa jompan kanssa. Ai että talvilomalla on lystiä, voi katella ikkunasta ja naureskella kun jengi ajelee kesärenkailla lumella. Ite voi vaan löhötä ja pelata Borderlandsin Handsome Collectionia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Paljonkohan selvänäkijän tuntipalkka on? Ajattelin että voisin työn puolesta nähdä selvästi, kun aina muuten on vähän sumeaa. Jo ihan penskana lekuri sanoi, että mun pitäisi hankkia lasit, mutta ihan tämä on mennyt tähänkin asti siristelemällä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Itse istuskelin paikallani hallissa kaksi minaa sen maalin jälkeen hiljaa ja sitten nousin pystyyn ja dalsin himaan törmäillen matkalla kaikkeen vastaan tulevaan vähän samaan Richard Ashcroft siinä Verven musavideolla. Himassa sitten aloin kittamaan halpaa viskiä ja bisseä suoriltaan.

Oli yllättävän tyhjä olo sen matsin jälkeen, kun en itse koko kaudelta varsinaisesti mitään odottanut, mutta silti sitä loppujen lopuksi sai jonkinlaisen innostuksen ja naivin uskon päälle playoffeihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös