Kalsarikänniketju

  • 5 211 986
  • 66 655

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olutta ja vähän muutakin juomana ja soittolistalla on Spotifyssä paljon uutta musaa; CMX, Melrose, Matti Johannes Koivu ja Kaarle Viikatteen levyt ainakin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hiljaista on täällä. Kaikki muut muka jossain baarissa? No, menee tämä näinkin.
 

A Siente

Jäsen
Ei sentään. Baarit on melkoista paskaa ja sinne ei ole mitään asiaa ilman kunnollista live esiintyjää. Meinasin tosin kotona jäädä Gambinat juomatta, kun ei korkki meinannut aueta millään. Lopulta tosin sain auki viinanhimon voimalla.
 

Lavis

Jäsen
Velkopopovicky Kozel Darkkia sekä Fosterssia jääkaappi täynnä. Unibettiin juuri laitoin 60 euron edestä vetoja koskien yön NHL-pelejä. Voittajiksi arvoin St.Louisin, Winnipegin, New Jerseyn, Pittsburghin ja puolen Suomen joukkueen Anaheimin, kaikki eivät tosin samalla lapulla. Niin ja Metallica pauhaa kajareista, vuoden 2007 konsertti Lissabonista.
 

A Siente

Jäsen
Kylläpäs se alkoholi aina jaksaa aivastuttaa. Noh aivastelemallahan se aivastelu loppuu. Koko ilta tulee, pidä pää ylhäällä sanoi joku. Ruotsi on pelkkä kehitysmaa, jossa mikään ei toimi ja kaikki on muutenkin perseestä.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä pitkästä aikaa :) Päivä on ollu touhua täynnä; koiran kynsien leikkuuta taistelun kautta (toinen laitto vastaan minkä kerkis), kotona siivousta. Jonka jälkeen tunsin ansainneeni muutaman siiderin saunan päälle. Pyykkikone pyörii ja huomenna voikin sit keskittyä koulutehtäviin ihan rauhassa. Tosiaan, siideriä juon ja myöhemmin voi vaihtaa hieman väkevämpiin ;)
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Van tulinpa minäkin pitkästä aikaa ketjuun irvistelemään. Olutta on riittävästi, harmillisesti ei tipan tippaa vahvempaa. Kaiken lisäksi kävin tänään rypemässä uimahallissa, tai siis vesiliikuntakeskuksessa ja nyt sitten on nenässä ja suussa vieläkin klooriveden haju ja maku. Juon niin monta olutta ja poltan niin monta röökiä, että vaiva häviää. Sen jälkeen vielä muutama varmuudeksi päälle.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Tämähän meni aivan rehellisiksi arkikalsareiksi kun piti korkata motivoimaan työhyvinvointia koskevan kirjoituksen tekemiseen. Kolmas pitkä tuoppi saksalaista laatua menossa ja kirjoittaminen vaihtui musafiilistelyksi ja netin selailuksi. Quality me-time.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Valekalsarikänni, joka meni täydestä jopa suorittajalleen. Mutta sitten totuus paljastui: ostin kaupasta yhden 3.5% puolen litran Sinisen ja 6-packin samaa merkkiä keskikaljana. No nyt sitten ihmettelin niitä pikkutölkkejä, jotka näyttävät olevan juuri saman sinisiä kuin se kakkoskaljakin. Voi saatana, olen kännissä kakkoskaljasta, taidan olla joku sipilä. Jatkoajan kirous jatkaa piinaamistaan.
 

George O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, ja suuret sympatiat HIFK
Vissyä hain placeboksi iltapäivällä, mutta äsken erehdyin laittamaan vähän Liviko Estonia firman ah niin maukasta Viru Valge tuotemerkkiä sekaan.
 

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei mennyt aika hukkaan kun viime syksynä ajokoiran juoksuttaessa jänistä niin minä perse pystyssä revin
puolukoita irti mättäistä helvetin leveällä poimurilla tavoitteena saada Saksasta tilatuille vodkille säädyllinen
lantrinki, ja täytyy sanoa että näin pimeinä talvi iltoina kun ottaa votkaa omatekemällä puolukkamehulla
lähes unohtaa perseestä ristiselkään ulottuva raastavat vihlomiset.

Tieto siitä että tämä kirkkaanpunainen ja kirpeänmakuinen juoma on valmistettu omin pikku kätösin varvuista riistetyistä metsän
pikku ihmeistä nostaa nautinnon toiseen potenssiin ja joka kulauksen jälkeen sitä ihastelee että
kuinka helvetissä minä olen voinut saada aikaan jotain näin ihanaa.

Niin ja jos ei se tuosta jo selvinnyt niin omatekemä poulukkamehu on helevetin hyvä lantrinki.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jees pullo valkkaria haettu alkosta ja muutama bisse kaupasta, pitsakin uunissa. Kai sitä vois nettipoksuja tässä käynnistellä alku-illan ratoks :)
 

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hefeweissbier. No kyllähän tätäkin juo kun prosentteja tietää sisältävän, vaikka ei mitään erikoisen hyvää ole.

Hainpas itsekin tuosta muutaman paikallisesta Alkosta. Hyviä ovat meikäläisen mielestä - tosin makeuden vuoksi ei kyllä jaksa paria enempää kerrallaan juoda. Kippis!
 

Mikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool
Tuohon Lech -kaltsuun tuli tutustuttua joululomalla Puolan Gdanskissa. On todella hyvää ja heidän hinnoillaan about 2,5 € iso tuoppi. Eli siis täältä Litti -peukku Lechille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kuudes vodka menossa. En oo mikään nynny. No en ole laskenut miten paljon kaadan lasiin, mutta askel heittää ja puhe sammaltaa, mitä sitten häh?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vitun messut, kaksi päivää tuli siellä seisoskeltua. Nyt raapaisen kotikännit. Tänään ensimmäisen oluen yhteydessä oli pakko ottaa homomainen jalkakylpy. Ihan vitun kipeät jalat. Lisäksi selkään sattuu niin, että perseessä asti kihelmöi.
Naiseni tuossa katseli jotain muotisuunnittelija juttua televisiosta. Siellä oli tuomarina Sean Avery, se pikkumulkku NHL:stä. Sillä oli kivat pinkit lasit ja se arvioi muotisuunnittelijoiden työtä. Lisäksi on Voguella hommissa. Ei se jalkakylpy enää niin paha olekaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo vodkaa täällä naukkailen. Telkkarista tulee NBA all-star game. Parit Koffitkin tossa nakkasin naamariin. Alepasta tuli päivällä haettua. En hirveästi edes muista. Harmi vaan kun taisin käyttää just sen vähän erikoisemman 2e kolikon, minkä toissapäivänä huomasin lompakossa olevan. Olisi pitänyt pistää sivuun.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo menkää ihmiset kiltisti töihin. Menkää sinne työpaikallenne. Raatakaa arjen raatajat saatana. Menkää kaupan kassalle. Meitsi tulee jossain vaiheessa ostamaan kaljaa. Menkää Mäkkäriin ja paistakaa mulle pihvi. Mä tulen sitten kun tulee nälkä. Menkää kaljatehtaaseen ja pankaa mulle kaljaa. Pankaa miehet pankaa. Kyllä mä sen juon ja varmaan moni muukin. Menkää ajamaan metroa saatana. Mä tulen kyytiin, mutta vasta myöhemmin. Nyt mä juon kaljaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Lidlistä hain laatikollisen kaljaa ja Subwaysta kaks patonkia. Toisen pistin jääkaappiin huomiseksi. Eipähän tarvitse nousta sängystä, paitsi vessaan kuselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös