ei kai kukaan muuta kuin yhden tähden?Jaloviina on vanha ja hyväksi todettu lääke. Etenkin se yhden tähden versio.
Huomenna pääseekin jo jatkamaan kalsarointia kun pitää Oscar gaala väijyä. Takuulla kova show.
Jostain syystä tuli tästä mieleen Eleanoora Rosenholmin kiltti tai tuhma niminen kappale. Viinan kyllä pitää maistua drinkeissä. Muutenhan siinä unohtaa juovansa viinaa ja tulee juotua liikaa.Hihih! Täällä amotööreistä amatöörein ilmoittautuu joukkoon iloiseen! Vodka heitetty omena-hunajameloni-sitruuna-smoothieen, jatkettu vielä omenamehulla ja vissyllä :D toinen mistä känniä koitan saada, niin on mun noi eilen tekemät mustaviiniherukka-vodkahyytelöshotit. Ei tainnu oikeen hyytyä, niin nyt kiskotaan lusikalla :D
Hyvvee on!! Eikä viina maistu tilkkaakaan. Hihihihh. Kuka on eronnu kaks viikkoa sitten? En ainakaan mä!
Kuuma mekko vielä päälle ja korkkareissa kekkuloin tanssimaan joskus tässä tunnin päästä. Lalalalaaa...
Heräsi kysymys, että miten helvetissä tiesit tällaisten pöksyjen olemassa olosta?Ja ens kerralla nämä lonkkahousut jalkaan myös:
lonkkahousut - Google-haku
Kunhan aamulla muistaa miksi se perse on kipeä niin ei tarvitse miettiä että onko tultu homosteltua.En tiedä. Kipu on hellittänyt, tosin jalmaria on mennyt puolikas pullo. Voi olla aamulla erikoinen fiilis, jos sattuu päähän ja perseeseen.
Kohta pitäisi vielä kertaalleen uskaltautua tuonne ulkojäille. Olisikohan suksilla turvallisempaa.
Siksihän minä tänne nyt kirjoitan. On ainakin todistusaineistoa. Koskaanhan ei voi olla varma asioista. Nykyään ihmisetkin ovat niin julmia.Kunhan aamulla muistaa miksi se perse on kipeä niin ei tarvitse miettiä että onko tultu homosteltua.
Heräsi kysymys, että miten helvetissä tiesit tällaisten pöksyjen olemassa olosta?
Paraskin puhuja. Varmasti olet postannut tähän ketjuun enemmän kuin minä.Onko Freddie oikeasti poistunut palstalta?
Teidän kannattaisi varmaan juoda vähemmän. Juopot!
Näkyy tuo nimimerkkinsä olevan elossa, tosin pian ei ole puoleen vuoteen kirjoitellut tänne. Voihan sitä muualla kirjoitella... IF YOU KNOW WHAT I MEAN...Onko Freddie oikeasti poistunut palstalta?
IF YOU KNOW WHAT I MEAN.
Eikö esimerkiksi vihreä huulipuna olisi jo sinänsä ontologinen paradoksi? Siis jonkun muun kuin esim. Li Anderssonin huulilla. Ja minä itse? Miksi näitä mietin?Ainoo ongelma täälä mulla on, etten osaa päättää minkä väristä huulipunaa laittasin. Vaaleenpunasta vähän kimaltelevaa, tummaa pinkkiä vai nudea. Iso ongelma. Iso iso. No eilen oli pinkit ni tänää varmaan sit v-pun tai nude....
Spotifysta soi David Guettan Bad! Uh!
Sinistä Belmontia.
Enpä ole ikinä miettinyt asiaa näin... tosiaan muu kuin punainen huulipuna ei voi olla huulipunaa.Eikö esimerkiksi vihreä huulipuna olisi jo sinänsä ontologinen paradoksi? Siis jonkun muun kuin esim. Li Anderssonin huulilla. Ja minä itse? Miksi näitä mietin?
Ei ole teknisesti ottaen, mutta hän on tämä oli nyt tässä -pohjalta lopettanut palstalle kirjoittamisen ja mahdollisesti myös sen lukemisen.Onko Freddie oikeasti poistunut palstalta?
Sitä suuremmalla syyllä kummastelenkin @SeQuins in mainitsemaa "nudea" huulipunaa; jos huulipuna on "nude", onko se siis väritön? Ja edelleen: jos puna, viittauksena punaiseen väriin, on itsessään väritön, miten se voi olla puna?Enpä ole ikinä miettinyt asiaa näin... tosiaan muu kuin punainen huulipuna ei voi olla huulipunaa.
Ei ole teknisesti ottaen, mutta hän on tämä oli nyt tässä -pohjalta lopettanut palstalle kirjoittamisen ja mahdollisesti myös sen lukemisen.
Noh eiköhän tänne uusia tyyppejä vielä tule vanhojen tilalle.Näin muistelinkin sinun syksyllä kertoneen. Kiitokset vahvistuksesta. Ikävää. Tämä paikka korisee jo, Hienoa kuitenkin, että Käyttis teki comebackin, löytyy Kääpiö, Vuokralainen, Pete ja joskus Jerekin. Onko Mielikuvitushahmo heitetty pihalle? Missä Raatelurakkia, Helmi? Pelottaa. Mitenkään ketään muita vähättelemättä. No vähätellään vähän.
Vitun Evil.
Niin, mutta ne ekat kellarissa C-kasetille soitetut demot on parhaita, sen jälkeen kaikki muu on kaupallista paskaa.Noh eiköhän tänne uusia tyyppejä vielä tule vanhojen tilalle.
Mutta eihän ihmisillä ole enää mitään makua minkään suhteen, niin vain vanhat konkarit huomaavat eron. Ja sitten toki ne hipstereiksi kutsutut otukset.Niin, mutta ne ekat kellarissa C-kasetille soitetut demot on parhaita, sen jälkeen kaikki muu on kaupallista paskaa.
Noh eiköhän tänne uusia tyyppejä vielä tule vanhojen tilalle.