Juon Koffia ja soittelen kitaraa. Niin no, kosken kitarankieliin. Lähtee niistä ääniä. Ei ollut kuin kolme olutta. Sain lahjaksi pullon punaviintä. Näkyi olevan 25 euroa tuollaisen pullon hinta Alkossa. No hemmetti, huomasin, ettei mulla ole korkinavaajaa tässä kämpässä. Olen minä joskus opiskeluaikoina tuhonnut viinipullojen kauloja. Pitääkö se nytkin. Siis kyllä sellaisen 6-8 euron viinin korkin voi murjoa mutta 25 euron, vaikka ei se niin mahdottoman paljon ole sekään, niin silti tuntuu vääryydeltä. Mutta kukas sitä kuivinkaan suin on, jos on mahdollista ottaa lungimmin. Katselin jo tuossa työkalupakkiani, että olisiko siellä apuja.
Ette muuten muuten ikinä arvaa missä pettter on tällä hetkellä. Ei ole ulkomailla. Varmaan on hienommassa paikassa kuin yksikään meistä. Elossa ja voi hyvin.
Älkää muuten koskaan katsoko krapulassa Kutosen sarjaa Riivatut. No ok, ehkä joskus voi katsoa. Vuoden 2008 kuntavaalien aikaan katsoin, se sarja tuli silloin BBC Worldiltä. Otin yhteyttä vaalikoneen ykköseeni, kirjoiteltiin ja lopulta katsoin krapulassa hänen kanssaan minun luona kaksi jaksoa tuota sarjaa, oltiin ns. lusikassa. Niitä tuli aina kaksi jaksoa peräkkäin. Lupasin äänestää katselukaveriani. En minä sitten äänestänytkään, oli vaalipäivänä krapula enkä jaksanut liikahtaa. Mutta se oli demarinainen. Täällä kuuluu vihata demareita. Paitsi
@mjr, joka fanittaa Tuomiojan Erkkiä. Ja niin kuuluu hänen kohdallaan olla.
Lähetin joskus kauan sitten (2001?) sähköpostia Tuomiojan Erkille. Mutta ei kai se asia tänne kuulu.
LISÄYS: Sain sen auki. Ensin noin 5 minuuttia kaivoin meisselillä korkkia pienemmäksi ja sitten tökkäsin korkin viinipullon sisään. Nuorisolle vinkiksi. Ja muistakaa ripotella hilut ensin pois ennen kuin sen korkin upotatte sinne. No, kyllä te osaatte muutenkin. On tämä kyllä huimasti parempaa kuin El Tiempo.