Kalsarikänniketju

  • 5 240 606
  • 66 676

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joo askel hieman heittää ja puhekin saattaa vähän sammaltaa, mutta ajatus on kristallinkirkas. Tai no en tiedä.

Kello on näköjään aamu seitsemän, ellei tässä vekottimessa sitten ole jotain vikaa. Mä en jaksa elää kellon tai kalenterin mukaan. Antaa nynnyjen nynnyillä.

Hyvä meininki! :peukku ylos:
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tähän ketjuun kirjoittamisesta olen saanut kettuiluja, joten on kirjoitettava lisää. Ei tässä nyt muuta kuin että juon viinaa ja meininki on ihan asiallinen. Mulla oli kaverin kanssa puhe olla 100 päivää ilman alkoholia. En sitten näemmä ollut. Seurauksena minulle on 100 km:n pyörälenkki. Mutta hei, elämyksiä!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulla ei ole ollut pyörää sitten viime elokuun, jolloin se Oulussa varastettiin. Hyvin olen autoilijana pystynyt asian kanssa elämään. Käytettyä pyörää en ole viitsinyt ostaa, koska se on kuitenkin varastettu ja uutta en ole viitsinyt ostaa, koska se kuitenkin varastettaisiin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt ahistaa tämä muuttohomma niin, että ei tarvi mitään tekosyytä känniin. Fear, emptiness, despair.
Ketjun aiheeseen liittyen: kävin kerran Kiimingissä pyörällä mutkin. 50 kilometriä tuli matkaa ja vielä 12 vuoden jälkeenkin koskee vasempaan polveen pyöräilessä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Houkuttelin sen minun vedonlyöntikaverinkin tänään ryyppäämään ja sovittiin, että veto on rauennut. No sanoin kyllä, että voitaisiin me kesällä huvikseen käydä 100 km polkemassa. Arvelen, että käymmekin. Ainakin minä käyn.

Se on tuo muuttaminen kyllä kovaa hommaa. Minä olen 2010-luvulla asunut yhdeksässä eri osoitteessa. Kyllä. En ole mistään saanut häätöä, vitsiniekoille tiedoksi. Tähän nykyiseen kämppääni muutin kolmisen viikkoa sitten.

Inkivääriolutta join tänään vasta ensimmäisen kerran. Kaupungille hyvä lähteä, kun ei näin tammikuussa ole amatöörejä liikenteessa, jos vaikka vertaa pikkujoulusesonkiin. Jos vaikka pillua saisi.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sydänsurut on niim berseestä, niim berseestä että huhhuh! Onneksi voin jo uskaltaa sanoa olevani jo 90 % yli. Tästä on hyvä jatkaa ja hyvä känni on päällä
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Sydänsurut on niim berseestä, niim berseestä että huhhuh! Onneksi voin jo uskaltaa sanoa olevani jo 90 % yli. Tästä on hyvä jatkaa ja hyvä känni on päällä

On muuten melkolailla samat prosentit itsellä. Kyllä se elämä onneksi aina tuntuisi voittavan!

Notta kippis vaan kohtalontoveri!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kippis! Ei tosin ole naishuolia. Tuo mun pillunsaantiviittaus oli kyllä ihan ironiaa viitaten nimimerkin muaddib viestiin toissa päivänä, jossa hän kertoi lapsellisinta mitä tiedät -ketjussa heti ensinnä, että pillunsaantijutut ovat lapsellisia. Näin on vitsi selitetty.

Naishommista tuli mieleeni viime viikko. Kävin viime viikon maanantaina ostamassa paikallisesta huonekaluliikkeestä Oulussa pöydän ja tuolit itselleni. No ei kai siinä, myyjä oli nainen, jonka kanssa olin 2-3 kertaa alasti vuonna 2010. Isän kanssa olin ostamassa, lähdettyämme liikkeestä mainitsin isälleni myyjättären ja minun historiasta. Ihan tavallinen juttu, small talk, ei mikään rehentely. Jutustelumme aiheesta isän kanssa kesti alle viisi sekuntia. Tuosta kaksi päivää, niin soitin DNA:n asiakaspalveluun. Siellä vastasi nimi, joka on harvinainen. No hitto, se oli vuoden 2012 exäni, jonka kanssa ei ole tuon vuoden jälkeen juteltu eikä mitään, ja jota rakastan nyt ja aina. Siellä se yliopisto-opiskelija oli töissä. Kumpikin häkellyttiin, minä varsinkin. Ei sitä vissiin passaa missään käydä eikä minnekään soitella. @muaddib tällaista tää on!
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sattuuhan noita. Pitäisi varmaan kilometrien säteeltä selvittää asukkaat alueelta minne muuttaa. Nykyisen puolisoni kanssa minusta "taisteli" toinen nainen aikanaan. Nyt sitten nelisen vuotta sitten ostettiin talo kivalta alueelta. Meni vittu viikko, niin tämä toinen tuli vastaan kävelyllä. Asuu nykyään sitten tuossa parin sadan metrin päässä. Ei mennyt putkeen ei, alkuun oli nihkeää. Nyt rakastetaan, edelleen.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Sattuuhan noita. Pitäisi varmaan kilometrien säteeltä selvittää asukkaat alueelta minne muuttaa. Nykyisen puolisoni kanssa minusta "taisteli" toinen nainen aikanaan. Nyt sitten nelisen vuotta sitten ostettiin talo kivalta alueelta. Meni vittu viikko, niin tämä toinen tuli vastaan kävelyllä. Asuu nykyään sitten tuossa parin sadan metrin päässä. Ei mennyt putkeen ei, alkuun oli nihkeää. Nyt rakastetaan, edelleen.

Houkutteleeko hedelmä?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Houkutteleeko hedelmä?
Ei. Siitä on jo yli kymmenen vuotta, kun tämä ns. taistelu tapahtui. Kun näin tuon toisen hedelmän, niin näyttää vahvasti siltä, että jollekin toiselle osui nyt se pilaantunut omena.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Win-lose tilanteesta tuli siis win-win? Hieno homma!
Niin. Nythän se on sitä taas. Ei aina todellakaan. Eikä varmaan tule aina olemaan. Tänään vielä tulee pikku riita, kun riuhtaisin pikku siivut. Vitutti tuo lumiloska paskan kolaaminen sen verran, että pakko oli.

Näistä toki toivutaan. Onhan tässä silti aina haasteensa, mutta jos yli kymmenen vuotta ollaan yhdessä kuljettu, niin kai sitä jotain joskus oikeinkin menee.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Niin. Nythän se on sitä taas. Ei aina todellakaan. Eikä varmaan tule aina olemaan. Tänään vielä tulee pikku riita, kun riuhtaisin pikku siivut. Vitutti tuo lumiloska paskan kolaaminen sen verran, että pakko oli.

Näistä toki toivutaan. Onhan tässä silti aina haasteensa, mutta jos yli kymmenen vuotta ollaan yhdessä kuljettu, niin kai sitä jotain joskus oikeinkin menee.

Harva sitä ruusutarhaa saa. Kyllä hyvästä naisesta kannattaa pitää kiinni, pikkuviat on helppo korjata.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Harva sitä ruusutarhaa saa. Kyllä hyvästä naisesta kannattaa pitää kiinni, pikkuviat on helppo korjata.
Ei niitä kannata liikaa yrittää korjailla. Vikaa on hänessä, mutta minussa luultavasti enemmän. Tosin olen myös aika kärsivällinen. Kerran kuukaudessa riidat ja pöytä puhtaaksi, niin mä toimin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pakko oli hakea lisää olutta kaupasta. Koski päähän.

Nyt muutama takana ja olo helpottaa sopivasti kohti peliä. En mene halliin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Saiturinpörssistä ostin repullisen tummaa Lassoa kun 1.49 vaan maksoi.

Viikko tai pari sitten ostin John West -tonnikaloja kastikkeessa 29 senttiä per purkki. Päiväys meni vuodenvaihteessa, mutta kait noita vielä uskaltaa syödä. Yllättävän hyviäkin olivat kun vasta ensimmäisen vetäsin. Eikö noi muuten maksa lähes kymmenkertaisesti tai jotain. Hitto tässähän syö halvalla kun riisiäkin sai kaks lootaa eurolla. Mitään rehuja ei tarvii erikseen lisäillä kun avokatkolla ne mätkäsee vitamiinipiikit persuksiin.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt olisi arvon KKK lukijoille maanantai illan pähkinä luvassa, ollako kalsarit jalassa (on myös paita päällä) kännissä kotosalla vai soittaa pirssi ja lähteä housut jalassa kylälle (paidan otan silloin pois)? Hankala on kyllä päättää.

Olen yrittänyt noudattaa NykäsMatin neuvoa, että aina pitää olla talossa viinaa, ettei tee niin mieli juoda mutta niin se vaan rupeaa olemaan pakastimen alahylly taas tyhjä. Viimeisen kossun puolikkaan sieltä vielä löysin, olisikohan rouva juonut salaa, perkele vaikka kaikki muu on yhteistä paitsi viinat siellä alahyllyllä. Häviävän pieni mahdollisuus on olemassa, että olisin ne itse juonut.

Onneksi talosta näyttäisi löytyvän vielä useampi pullollinen olutta ja muutama pullo tuliaisviinoja, mitkä on jäänyt hyllyyn pahan makunsa vuoksi. Otetaan niitä jos nämä oikeat aineet loppuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös