Kalsarikänniketju

  • 5 246 165
  • 66 703

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Joo me tullaan varmaan hakeen sut ihan kohta." Tuntia myöhemmin puhelua sinne suuntaan: "Joo ei tää kuski enää jaksa mihinkään mennä, ei varmaan voida hakea". Tämä alkaa vaikuttamaan kalsarikännäykseltä. Eli Carcassia soimaan ja Lphroaigia kurkusta alas.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voisi mennä Alkoon myyjäksi. Olyista ymmärrän suhteellisen paljon ja viinistä jonkin verran. Useamman kerran olen kavereille vinkannut oluita maun mukaan kuitenkin. Noh haku päälle lähitienoille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Kallion kapakassa vetäsin kuus tuoppia. Kerran vaan kävin kusella. Jokunen kalja täällä himassakin vielä on, joten pakko ne on juoda, mutta huomenna kyllä pitää skarpata kun pari juttua olis.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto vaan kun ei meinaa mennä päähän. Ei saa nukutuksi. Tätä se aina on. Tänään on vähän tasoittelupäivä blaa blaa. Aamulla jo viis kaljaa tempasin. Kanakebabin kävin sitten syömässä. Huomenna ravinteliin ja televisioon. Ja paskat. Himassa kuitenkin jatkan masturbeeraamista. Katotaan.
 

A Siente

Jäsen
Mulla on viimeiset pari päivää ollut jatkuvaa päänsärkyä, joka ei hellitä lääkkeillä. Se ei ole mitenkään voimakasta, mutta tarpeeksi vittumaista ettei pysty nukahtamaan. Nyt kännissä tunnen päässä tunteen et koskee, mutta en tunne sitä kipuna. Jännää.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Se ei ole mitenkään voimakasta, mutta tarpeeksi vittumaista ettei pysty nukahtamaan. Nyt kännissä tunnen päässä tunteen et koskee, mutta en tunne sitä kipuna. Jännää.

Alkoholi nostaa verenpainetta ja vielä helpommin jos muutkaan elintavat ei ole kunnossa. Toki tarvii semmoisen jomotuksen tunteen, mikäli tästä on kyse.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosta verenpaineesta tuli mieleen. Viime kuussa multa mitattiin se kolmena päivänä peräkkäin kun sitä ennen olin lähes viikon kitannut kaljaa. Ei mulla mitään ennennäkemätöntä krapulaa ollut, ja ensimmäiselläkin mittauksella oli alkoholit jo haihtunut verestä. Yläpaine laski kymmenkunta pykälää päivässä ja alapainekin noin viisi. Pulssi taas tippui kahdessa vuorokaudessa 81:stä 69:ään.
 

A Siente

Jäsen
Di di di di di di didi ja taas mentiin. Pientä amatöörimäistä krapulaa puski aamulla, mutta nyt on tilanne korjattu. Pitäis kohta lähteä hakemaan lisää mehua vodkan kanssa, kun ei tuota raakana ole mitään järkeä juoda. Pulssini on 94 tällä hetkellä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
She pointti oli she, että korkea verenpaine voi ilmetä päänshärkynä tai shen kaltaishena tunteena. Alkoholi voi noshtaa shitä. Mahdollishia shyitä shärkyihin on toki miljoona muutakin. Stresshi on kanssha aika isho tekijä.

Olutta tölkistä, mistäs muualtakaan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Toisinaan juon olutta tuopista. Mutta tänään tölkistä..

Jotkut ovat kommentoineet, että parhaalta maistuisi pullosta. Toiset vannovat tuopillisen nimeen. Tölkistä juominen on kummankin mielestä kuulemma liian teollisen, tai paremminkin, metallisen makuista. Mitä helvettiä? Sitten on taas esitetty väitöksiä, että pullo-olut kylmenee nopeammin ja pitää varauksensakin kauemmin, kun taas tölkki kylmenee nopeammin, mutta myöskin varaus vähenee nopeammin suhteessa pullo-olueeseen. Mutta mitä vittua, pitää kysyä, sillä kuka sen oluen lämpenemistä nyt odottaa, paitsi jotkin aivosairaat olutkulinaristit, joiden mielestä oluen maku tulee lämpimänä parhaiten esiin. Kuka peruslageria nyt saatana maun takia juo, tai sen makua alkaa kummemmin miettimään.

Erikoisoluet sitten kaiketi eri asia. Dr. Rochefort tai jotenkin noin nimetty on taannoin luotettavalta taholta todettu toimivaksi, mutta mielipiteitä saa esittää sikäli mikäli joku on moista maistellut. Minähän juon vain rentoutuakseni, joskin lämmin olut on väistämättä gag puke -reaktion aiheuttava, samalla tapaa kuin nieluun juuttunut sitkeä, rustoinen ja rasvainen lihanpala.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Sain joskus lahjaksi norsutuopin, mutta en tiedä missä se on. Siihen menee apaut 2 litraa, mutta siinä ajassa ehtii kovasti jo väljähtyäkin normaalitahdilla. Se toimisikin lähinnä jossain juomapelissä, jossa häviäjä joutuu vetään kaiken jos ei nyt yhdellä huikalla, niin tietyssä melko lyhyessä ajassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotkut ovat kommentoineet, että parhaalta maistuisi pullosta. Toiset vannovat tuopillisen nimeen. Tölkistä juominen on kummankin mielestä kuulemma liian teollisen, tai paremminkin, metallisen makuista. Mitä helvettiä? Sitten on taas esitetty väitöksiä, että pullo-olut kylmenee nopeammin ja pitää varauksensakin kauemmin, kun taas tölkki kylmenee nopeammin, mutta myöskin varaus vähenee nopeammin suhteessa pullo-olueeseen. Mutta mitä vittua, pitää kysyä, sillä kuka sen oluen lämpenemistä nyt odottaa, paitsi jotkin aivosairaat olutkulinaristit, joiden mielestä oluen maku tulee lämpimänä parhaiten esiin. Kuka peruslageria nyt saatana maun takia juo, tai sen makua alkaa kummemmin miettimään.
Mä oon jo monta vuotta juonut kaljat huoneenlämpöisenä. Ehkä joku sellainen 12-15 -asteinen voisi olla parempaa, mutta jääkaappikylmä on mun mielestä jo liian kylmää. Joskus oon tehnyt niinkin että pidin tölkkiä tai kahta jääkaapissa ja uuden kun aina puolen tunnin välein hain niin samalla pistin lämpimän sinne taaemmaksi viilenemään, mutta en nykyään jaksa ravata jääkaapilla. Kaljat vaan suoraan sängyn tai sohvan viereen. Joskus kymmenen vuotta sitten opiskelijakämpässä mä toisinaan pidin kaljaa tai kahta ikkunan välissä, mikä oli ihan mun tietokonepöydän vieressä. Se oli kätevää. Ei tarvinnut kävellä kymmentä metriä jääkaapille. Pakastimeenkin oon joskus pistänyt vartiksi jos nopeasti kylmää halusin, mutta hitto ne välillä unohtui sinne...

Ja joskus mä oon mietiskellyt sellaistakin että lämpeneekö olut nopeammin jos se on kyljellään jääkaapin lasihyllyä vasten kuin mitä esimerkiksi pystyssä siinä oven muovisessa lokerossa. Viilentääkö se lasi siis nopeammin ja onko siinä silloin hitusen enemmän kosketuspinta-alaa. Myös jääkaapin takaseinä on kylmä paikka, joskus jopa vähän jäinenkin. Jos sitä vasten pistäisi kyljelleen siihen lasihyllylle?

Suoraan tölkistä mä yleensä aina juon kun en laseihin jaksa kaadella. Viime viikolla muuten tilasin ravintolassa tuopin Pilsner Urquellia ja se ei monestikaan maistu lasista enää samalta mitä pullosta. Ehkä se sen tuoksu tulee paremmin nokkaan siitä pienestä suuaukosta ja ehkä siinä pullossa saattaa muutenkin olla mulle jotain hohtoa. Se kun on mun suosikkiolutta. Yleensä kyllä lähes aina ostan Lidlistä halpaa Nobelaneria. Siinä ei ole tärkkelystä, toisin kuin noissa kaikissa yleisimmissä suomalaisissa, Koffissa, Karhussa, Karjalassa, Lapin Kullassa ja Olvissa. Viittä vaille yhdeksän sitten kauhealla kiireellä lähi-Alepaan ostamaan vielä 6-päkillinen sitä siellä halvinta eli Koffia.

Joo ton Pilsner Urquellin tuoksusta tulee mieleen faijavainaan henkäys kun illalla tuli peittelemään pikku-Peteä, tulevaa pano-/janomiestä. Siihen aikaan kyllä taisi suomalaisissakin oluissa olla paljon enemmän humalaa ja muutenkin makua...
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vesi vain puuttui. Vai puuttuiko...

Olihan siinä kokistakin.

Mitäs täällä oikein vihjaillaan? Ei tämä ole salamyhkäisten kylmän sodan vakoojien kansoittama ketju, jossa vaihdetaan informaatiota silloinkin kun vastaanottaja ei sitä tajua, tai epäillään jokaista viestintuojaa tarkoitusperistä, jolloin rajalla tuupataan suuhun välittömästi alkometri ja mikäli tämä lähtee juoksuun, niin ammutaan selkään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
X-Filesia ja olutta kylkeen. Muut taitaa nukkua ja mä pääsen ottamaan chillisti. 2. kausi meneillään, on tämä vaan edelleenkin kova sarja.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
X-Filesia tarvinnee aloittaa jossain vaiheessa, kun nykyään ei paljoa muitakaan tv-sarjoja ole enää tarjolla mitä ei olisi katsonut ja mikä innostaisi. Viimeksi noita ekoja kausia on tullut katsottua ties koska viimeksi, joten hyvä sauma kun ei muista kuin satunnaisia jaksoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös