Se ei ole mitenkään voimakasta, mutta tarpeeksi vittumaista ettei pysty nukahtamaan. Nyt kännissä tunnen päässä tunteen et koskee, mutta en tunne sitä kipuna. Jännää.
Alkoholi nostaa verenpainetta ja vielä helpommin jos muutkaan elintavat ei ole kunnossa. Toki tarvii semmoisen jomotuksen tunteen, mikäli tästä on kyse.
En kylläkään ymmärtänyt yhtään mitä tällä viestillä haettiin, pistän kännin piikkiin.
Toisinaan juon olutta tuopista. Mutta tänään tölkistä..
Toisinaan juon olutta tuopista. Mutta tänään tölkistä..
Tai vettä.Toihan ois loistava sakkopullo juomapelissä! siihen punaviiniä, wiskiä,kaljaa ja vaikka kokista sekaan ja huikalla alas!
Vesi vain puuttui. Vai puuttuiko...Miksi siihen vettä laitettaisiin?
Mä oon jo monta vuotta juonut kaljat huoneenlämpöisenä. Ehkä joku sellainen 12-15 -asteinen voisi olla parempaa, mutta jääkaappikylmä on mun mielestä jo liian kylmää. Joskus oon tehnyt niinkin että pidin tölkkiä tai kahta jääkaapissa ja uuden kun aina puolen tunnin välein hain niin samalla pistin lämpimän sinne taaemmaksi viilenemään, mutta en nykyään jaksa ravata jääkaapilla. Kaljat vaan suoraan sängyn tai sohvan viereen. Joskus kymmenen vuotta sitten opiskelijakämpässä mä toisinaan pidin kaljaa tai kahta ikkunan välissä, mikä oli ihan mun tietokonepöydän vieressä. Se oli kätevää. Ei tarvinnut kävellä kymmentä metriä jääkaapille. Pakastimeenkin oon joskus pistänyt vartiksi jos nopeasti kylmää halusin, mutta hitto ne välillä unohtui sinne...Jotkut ovat kommentoineet, että parhaalta maistuisi pullosta. Toiset vannovat tuopillisen nimeen. Tölkistä juominen on kummankin mielestä kuulemma liian teollisen, tai paremminkin, metallisen makuista. Mitä helvettiä? Sitten on taas esitetty väitöksiä, että pullo-olut kylmenee nopeammin ja pitää varauksensakin kauemmin, kun taas tölkki kylmenee nopeammin, mutta myöskin varaus vähenee nopeammin suhteessa pullo-olueeseen. Mutta mitä vittua, pitää kysyä, sillä kuka sen oluen lämpenemistä nyt odottaa, paitsi jotkin aivosairaat olutkulinaristit, joiden mielestä oluen maku tulee lämpimänä parhaiten esiin. Kuka peruslageria nyt saatana maun takia juo, tai sen makua alkaa kummemmin miettimään.
Vesi vain puuttui. Vai puuttuiko...
Olihan siinä kokistakin.
Kannattaa katsoa. Kuitenkin todella hyvä sarja ja sisältää sekä monster of the week jaksoja, sekä varsinaisia mytologia jaksoja. 9 kautta ja jokaisessa kaudessa noin 20 jaksoa. Näyttelijät ovat hyviä, myös ne vain yhdessä jaksossa näkyvät.X-Filesia tarvinnee aloittaa jossain vaiheessa, kun nykyään ei paljoa muitakaan tv-sarjoja ole enää tarjolla mitä ei olisi katsonut ja mikä innostaisi. Viimeksi noita ekoja kausia on tullut katsottua ties koska viimeksi, joten hyvä sauma kun ei muista kuin satunnaisia jaksoja.