Kalsarikänniketju

• 5 353 815
  • 66 675

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hefeweissbier. No kyllähän tätäkin juo kun prosentteja tietää sisältävän, vaikka ei mitään erikoisen hyvää ole.

Hainpas itsekin tuosta muutaman paikallisesta Alkosta. Hyviä ovat meikäläisen mielestä - tosin makeuden vuoksi ei kyllä jaksa paria enempää kerrallaan juoda. Kippis!

Mikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool
Tuohon Lech -kaltsuun tuli tutustuttua joululomalla Puolan Gdanskissa. On todella hyvää ja heidän hinnoillaan about 2,5 € iso tuoppi. Eli siis täältä Litti -peukku Lechille.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kuudes vodka menossa. En oo mikään nynny. No en ole laskenut miten paljon kaadan lasiin, mutta askel heittää ja puhe sammaltaa, mitä sitten häh?

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vitun messut, kaksi päivää tuli siellä seisoskeltua. Nyt raapaisen kotikännit. Tänään ensimmäisen oluen yhteydessä oli pakko ottaa homomainen jalkakylpy. Ihan vitun kipeät jalat. Lisäksi selkään sattuu niin, että perseessä asti kihelmöi.
Naiseni tuossa katseli jotain muotisuunnittelija juttua televisiosta. Siellä oli tuomarina Sean Avery, se pikkumulkku NHL:stä. Sillä oli kivat pinkit lasit ja se arvioi muotisuunnittelijoiden työtä. Lisäksi on Voguella hommissa. Ei se jalkakylpy enää niin paha olekaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo vodkaa täällä naukkailen. Telkkarista tulee NBA all-star game. Parit Koffitkin tossa nakkasin naamariin. Alepasta tuli päivällä haettua. En hirveästi edes muista. Harmi vaan kun taisin käyttää just sen vähän erikoisemman 2e kolikon, minkä toissapäivänä huomasin lompakossa olevan. Olisi pitänyt pistää sivuun.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo menkää ihmiset kiltisti töihin. Menkää sinne työpaikallenne. Raatakaa arjen raatajat saatana. Menkää kaupan kassalle. Meitsi tulee jossain vaiheessa ostamaan kaljaa. Menkää Mäkkäriin ja paistakaa mulle pihvi. Mä tulen sitten kun tulee nälkä. Menkää kaljatehtaaseen ja pankaa mulle kaljaa. Pankaa miehet pankaa. Kyllä mä sen juon ja varmaan moni muukin. Menkää ajamaan metroa saatana. Mä tulen kyytiin, mutta vasta myöhemmin. Nyt mä juon kaljaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Lidlistä hain laatikollisen kaljaa ja Subwaysta kaks patonkia. Toisen pistin jääkaappiin huomiseksi. Eipähän tarvitse nousta sängystä, paitsi vessaan kuselle.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Joo me tullaan varmaan hakeen sut ihan kohta." Tuntia myöhemmin puhelua sinne suuntaan: "Joo ei tää kuski enää jaksa mihinkään mennä, ei varmaan voida hakea". Tämä alkaa vaikuttamaan kalsarikännäykseltä. Eli Carcassia soimaan ja Lphroaigia kurkusta alas.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voisi mennä Alkoon myyjäksi. Olyista ymmärrän suhteellisen paljon ja viinistä jonkin verran. Useamman kerran olen kavereille vinkannut oluita maun mukaan kuitenkin. Noh haku päälle lähitienoille.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Kallion kapakassa vetäsin kuus tuoppia. Kerran vaan kävin kusella. Jokunen kalja täällä himassakin vielä on, joten pakko ne on juoda, mutta huomenna kyllä pitää skarpata kun pari juttua olis.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto vaan kun ei meinaa mennä päähän. Ei saa nukutuksi. Tätä se aina on. Tänään on vähän tasoittelupäivä blaa blaa. Aamulla jo viis kaljaa tempasin. Kanakebabin kävin sitten syömässä. Huomenna ravinteliin ja televisioon. Ja paskat. Himassa kuitenkin jatkan masturbeeraamista. Katotaan.

A Siente

Jäsen
Mulla on viimeiset pari päivää ollut jatkuvaa päänsärkyä, joka ei hellitä lääkkeillä. Se ei ole mitenkään voimakasta, mutta tarpeeksi vittumaista ettei pysty nukahtamaan. Nyt kännissä tunnen päässä tunteen et koskee, mutta en tunne sitä kipuna. Jännää.

godspeed

Jäsen
Se ei ole mitenkään voimakasta, mutta tarpeeksi vittumaista ettei pysty nukahtamaan. Nyt kännissä tunnen päässä tunteen et koskee, mutta en tunne sitä kipuna. Jännää.

Alkoholi nostaa verenpainetta ja vielä helpommin jos muutkaan elintavat ei ole kunnossa. Toki tarvii semmoisen jomotuksen tunteen, mikäli tästä on kyse.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosta verenpaineesta tuli mieleen. Viime kuussa multa mitattiin se kolmena päivänä peräkkäin kun sitä ennen olin lähes viikon kitannut kaljaa. Ei mulla mitään ennennäkemätöntä krapulaa ollut, ja ensimmäiselläkin mittauksella oli alkoholit jo haihtunut verestä. Yläpaine laski kymmenkunta pykälää päivässä ja alapainekin noin viisi. Pulssi taas tippui kahdessa vuorokaudessa 81:stä 69:ään.

A Siente

Jäsen
Di di di di di di didi ja taas mentiin. Pientä amatöörimäistä krapulaa puski aamulla, mutta nyt on tilanne korjattu. Pitäis kohta lähteä hakemaan lisää mehua vodkan kanssa, kun ei tuota raakana ole mitään järkeä juoda. Pulssini on 94 tällä hetkellä.

godspeed

Jäsen
She pointti oli she, että korkea verenpaine voi ilmetä päänshärkynä tai shen kaltaishena tunteena. Alkoholi voi noshtaa shitä. Mahdollishia shyitä shärkyihin on toki miljoona muutakin. Stresshi on kanssha aika isho tekijä.

Olutta tölkistä, mistäs muualtakaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy