Kalsarikänniketju

  • 5 212 536
  • 66 655

A Siente

Jäsen
Kauaksi oli tämäkin päässyt putoamaan. Päätinpä ostaa hieman juomista itselleni. Takana täysin valvottu yö, joten hieman höperöä tekee juoda. Tuli ehkä hieman turhan paljon ostettua, mutta tärkeintähän on ettei lopu kesken.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Juon Koffia ja soittelen kitaraa. Niin no, kosken kitarankieliin. Lähtee niistä ääniä. Ei ollut kuin kolme olutta. Sain lahjaksi pullon punaviintä. Näkyi olevan 25 euroa tuollaisen pullon hinta Alkossa. No hemmetti, huomasin, ettei mulla ole korkinavaajaa tässä kämpässä. Olen minä joskus opiskeluaikoina tuhonnut viinipullojen kauloja. Pitääkö se nytkin. Siis kyllä sellaisen 6-8 euron viinin korkin voi murjoa mutta 25 euron, vaikka ei se niin mahdottoman paljon ole sekään, niin silti tuntuu vääryydeltä. Mutta kukas sitä kuivinkaan suin on, jos on mahdollista ottaa lungimmin. Katselin jo tuossa työkalupakkiani, että olisiko siellä apuja.

Ette muuten muuten ikinä arvaa missä pettter on tällä hetkellä. Ei ole ulkomailla. Varmaan on hienommassa paikassa kuin yksikään meistä. Elossa ja voi hyvin.

Älkää muuten koskaan katsoko krapulassa Kutosen sarjaa Riivatut. No ok, ehkä joskus voi katsoa. Vuoden 2008 kuntavaalien aikaan katsoin, se sarja tuli silloin BBC Worldiltä. Otin yhteyttä vaalikoneen ykköseeni, kirjoiteltiin ja lopulta katsoin krapulassa hänen kanssaan minun luona kaksi jaksoa tuota sarjaa, oltiin ns. lusikassa. Niitä tuli aina kaksi jaksoa peräkkäin. Lupasin äänestää katselukaveriani. En minä sitten äänestänytkään, oli vaalipäivänä krapula enkä jaksanut liikahtaa. Mutta se oli demarinainen. Täällä kuuluu vihata demareita. Paitsi @mjr, joka fanittaa Tuomiojan Erkkiä. Ja niin kuuluu hänen kohdallaan olla.

Lähetin joskus kauan sitten (2001?) sähköpostia Tuomiojan Erkille. Mutta ei kai se asia tänne kuulu.

LISÄYS: Sain sen auki. Ensin noin 5 minuuttia kaivoin meisselillä korkkia pienemmäksi ja sitten tökkäsin korkin viinipullon sisään. Nuorisolle vinkiksi. Ja muistakaa ripotella hilut ensin pois ennen kuin sen korkin upotatte sinne. No, kyllä te osaatte muutenkin. On tämä kyllä huimasti parempaa kuin El Tiempo.
 
Viimeksi muokattu:

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kiitos. Nuoriso onkin kamalaa, joten tämä puoli kelpaa. Wanhat ovat oikealla puolen giljotiinia.

"Kun nuori mies nukkuu, niin se on kuin laittais rahaa pankkiin". Kyllä, pankkiin, johon ei ole avainta. Kohta on herätys, hyvä niin.

Pankki. Tuo nuoren miehen pankki. Tuo nuoren miehen nukuttu pankki.

Onko muuten nykyään palstapoliittisesti korrektia loihia lausumaan "je suis Käyttäjänimetön"? Palstalla kun on jo yksi ätJeesus.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämä ketju on näemmä nykyään aika hiljainen. Onko kaikista tullut homoja?! Ei kun moni homohan kyllä juo

Mulla on menossa lauantain toiset kännit. On kuulkaas elämäni ensimmäinen kerta, kun moisen koen! Yöllä tosiaan join jotain klo 24-04, nyt sitten klo 18 lähtien on mennyt punkkua. Kyllä kai nyt moisen hetken koittaessa saa luvan mainita seikasta Jatkoajan suuressa ja kunnianarvoisassa Kalsarikänniketjussa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Koitan tsempata. Kuusi bisseä mennyt vasta. Heräsin tänään klo 14:00 ja olin valmiiksi kännissä. Toisaalta hauskaa, mutta toisaalta aika paska homma. Nyt koitan sitten pitää tilaa yllä.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Siitä on aikaa, kun viimeksi näin päin, mutta näinpä se käy. Hauskaa pikkusunnuntaita!
 

A Siente

Jäsen
Kävelin tänään 14 km jotta saisin alkosta viinaa. Repikää siitä. Jalkoihin sattuu mut ainakin olen nyt turvallisesti kännissä. Vaikka hakumatkalla meinasinkin jäädä auton alle, se oli vissiin joku palkkatappaja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kävelin tänään 14 km jotta saisin alkosta viinaa. Repikää siitä. Jalkoihin sattuu mut ainakin olen nyt turvallisesti kännissä. Vaikka hakumatkalla meinasinkin jäädä auton alle, se oli vissiin joku palkkatappaja.
Saatatte olla jopa sankarini. Itse suoritin lähinnä siirtymisen Jäkärlästä keskustaan. Nyt jatkuu ilta kalsarikännäämisellä. iPod sekoituksella ja illalla siivoamaan busseja. Todennäköisesti oksennus tai kaksi ja graffiteja/tageja 30-40 kappaletta huomenna. Vähän pitää nollata.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pitäisiköhän ostaa Koneen osakkeita tyyliin satkulla? Ja toisella mokomalla Nordean osakkeita. Ja myöhemmin ostelisi osakkeita lisää kunnes alkaisi olemaan merkittävä osakas ja voisi myydä kaikki. Hyvä plani eikö?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pitäisiköhän ostaa Koneen osakkeita tyyliin satkulla? Ja toisella mokomalla Nordean osakkeita. Ja myöhemmin ostelisi osakkeita lisää kunnes alkaisi olemaan merkittävä osakas ja voisi myydä kaikki. Hyvä plani eikö?
Ei paskempi idea, jos kohde tai kohteet ovat vaikkapa vakavaraisia markkinajohtajia. Kun ostat tasasummalla esim. kerran kuussa, niin aikanaan sinulla on salkussa hyvän yhtiön osakkeita sievoinen potti, joista pieni osa on ostettu korkealla hinnalla ja isompi osa matalammin hinnoin. Kyllä tuollaisesta strategiasta on vaikka sellaisen salkun perustaksi, johon on tarkoitus ainoastaan ostaa, vain poikkeustapauksissa siitä voitaisiin myydä.

Olen jo aloittanut tältä päivältä kalsaroinnin, mutta taudin luonteesta johtuen juomina ovat vain yskänlääke ja Finnrexin. Näissä pysytään.
 

A Siente

Jäsen
Olinkin viime yönä näköjään sammunut sohvalle. Kaikki valot ja kone päällä. Se on muuten suhteellisen hämmentävää havahtua siihen, että on nukkunut yli 6 tuntia jalat solmussa. Herranjumala kun oli jalka aivan puuduksissa. Heräsin kuitenkin suhteellisen ajoissa n. klo 10:08. Ei ollut krapulaa, joten olikin helppo aloittaa päivä pienellä paukulla, siitä se sitten lähti. Viimeinen muistikuva eilisestä on se kun oksentelin vessassa ja ajattelin etten juo enää ikinä.. Näin kännissä sitä aina ajattelee et ku se huono olo tulee, niin sen kyllä kestää vaikka ihan vittuilakseen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taidan ottaa tujauksen Tullamore Dewwiä. Maanantaina ostin Tallinnasta pari pulloa kun vaan 12.99 maksoivat. Alkossa sama on näköjään 31.50. Huh. Kukahan hullu niitä hintoja makselee.

Hifkin matsikin tulee näköjään telkkarista. Joo kyllähän tässä kelpaa kun pizzakin möllöttää mahassa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmoittaudutaanpa taas pitkästä aikaa tännekin, kun nyt on sattunut muutama tässä menemään. Lupasin kyllä mennä kohta kokkaamaan vaimolle The Iltapalaa, mutta ei tässä vielä hoppu ole. Ensin ainakin soitan Dingoa LP-levyiltä, eli mitään väsyneitä youtube-linkkejä ei irtoa tähän.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Yön änäreitä/nbaa odotellessa ja vehnäolut edessä. Menihän tuossa jo pullo punkkua perusperjantain-illan ratoksi pokeria pelaillessa. On muuten aina yhtä mukava bustata turnauksesta bubblessa, kun 500 pelaajasta jäljellä 60 ja 54 menee rahoille. Flipillä toki ja stackia ei ollut enää kuin se alle 10bb:tä että eipä sille mitään voinut :(
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Keksin just maailman parhaimman rääppiäisdrinkin: joskus avattu tölkki Mountain Dewiä, ekstraktoitua sitruunamehua ja Bombay Sapphireä. Siitä se idea sitten lähti.
 

A Siente

Jäsen
On se kumma kun ei saa enää alkossakaan käydä rauhassa. Tuli vartija siihen viereen seisomaan kun valkkasin itselleni viinaksia viikonlopulle. Saatto viel kaupasta ulos, heh. Gambina on muuten mainettaan parempaa. Tinderissä yksinhuoltajat laittelee viestejä, ei uskalla vastata.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mulla on jostain syystä tapana kuunnella musiikkia vähän niinkuin fiiliksen mukaan päinvastoin. Esim. silloin kun masentaa, niin Queenin Wembley pyörii aika usein. Se vaan saa mut hyvälle tuulelle aina. Sitten taas tänään kun on erittäin hyvä fiilis päällä niin kuuntelen vaikka Steven Wilsonia. Jotenkin tästä musastakin saa paljon enemmän irti kun ei mieli surkuttele. On tuo Steven kyllä koko tuotantonsa huomioiden ihan saatanan kova jätkä.

https://www.youtube.com/watch?v=ycYewhiaVBk&list=RDycYewhiaVBk&index=1

Onneksi huomenna on vapaata.

Tinderissä yksinhuoltajat laittelee viestejä, ei uskalla vastata.

Elä ronkeloi, siellä saattaa jollain olla hameen alla jatkuva juhannus.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Helvetin kauan siitä on, kun viimeksi tämän ketjun avasin ihan kirjoittaakseni tänne. Nyt se korjataan.
Jääkaappi täynnä bisseä, musiikkina mitä sattuu Youtubesta löytymään ja Xboxin NHL14:ssä väännetään Stanley Cup-finaaleja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös