Kalsarikänniketju

• 5 306 730
  • 66 750

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Nyt on kalsarit ja kännit, hyvät sunnarit. 12 ois tuutorointihommia ja pitäis varmaan nukkuakin mut paskat siitä.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eihän mun pitänyt tänään, mutta se Alkontäti myi mulle sen Tapio-pullon, perkele. Vähän jotain muutakin on kaapissa.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kertokaa nyt hyvät ihmiset, oliko @Jomppa_Koo samanlaisessa pelikiellossa kuin @Käyttäjänimetön ? Nyt molemmat on kai takaisin vahvuudessa, tervetuloa vaan.

Juon kossua jostain Iittalan 500€ kannusta, ei varmaan tule hirveän kannustavaa palautetta jos tuo menee rikki. Ainakin Kossut menee hukkaan.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen illan ratoksi käynyt YouTubea lävitse ja siellä on tullut kaikenlaista vastaan. Paskaa ja vähemmän paskaa noin pääasiassa.

Laitetaan Loirinuotio sarjan kunniaksi ( en ole katsonut ko.sarjaa vielä ) Loirin hieno liveveto tänne https://www.youtube.com/watch?v=vhwMS63g-20

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jotenkin oon viimeaikoina katsellut pelkästään artistien livevetoja YouTubesta. Yllättävän paljon löytyy ihan 60-luvalta asti kotimaisten artistien livevetoja tuolta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Lidlistä hain lavan kaljaa ja vessapaperia. Päivällä jo parit Koffit nakkasin naamariin kun vitutti. Eilen kittasin kapakassa kun akka rupes kiukuttelemaan.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vittu mitä paskaa on tuo Kingi ohjelma. Pikkaisen on väkisin väännettyä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Alepasta hain kuus lisää. Mitäs tässä. Tässähän tää. Mahtava fiilis. Loiria katselen telkkarista ja venäläisten akkojen kanssa chattailen netissä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viides päivä toden sanoo. No vähän nyt meinaa pohkeet krampata ja pierutkin yrittää muuttua ripuliksi, mutta mitä sitten. Kerran täällä vaan eletään.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo askel hieman heittää ja puhekin saattaa vähän sammaltaa, mutta ajatus on kristallinkirkas. Tai no en tiedä.

Kello on näköjään aamu seitsemän, ellei tässä vekottimessa sitten ole jotain vikaa. Mä en jaksa elää kellon tai kalenterin mukaan. Antaa nynnyjen nynnyillä.

A Siente

Jäsen
Kävin hetken mielijohteesta ostamassa alkoholijuomia ja surukseni huomasin yhden tölkin virheelliseksi. Siitä puuttu n. puolet sisällöstö. En kuitenkaan jaksa tämän takia asioida postissa, joten tyydyn juomaan tämän puolikkaan tölkin.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joo askel hieman heittää ja puhekin saattaa vähän sammaltaa, mutta ajatus on kristallinkirkas. Tai no en tiedä.

Kello on näköjään aamu seitsemän, ellei tässä vekottimessa sitten ole jotain vikaa. Mä en jaksa elää kellon tai kalenterin mukaan. Antaa nynnyjen nynnyillä.

Hyvä meininki! :peukku ylos:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tähän ketjuun kirjoittamisesta olen saanut kettuiluja, joten on kirjoitettava lisää. Ei tässä nyt muuta kuin että juon viinaa ja meininki on ihan asiallinen. Mulla oli kaverin kanssa puhe olla 100 päivää ilman alkoholia. En sitten näemmä ollut. Seurauksena minulle on 100 km:n pyörälenkki. Mutta hei, elämyksiä!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla ei ole ollut pyörää sitten viime elokuun, jolloin se Oulussa varastettiin. Hyvin olen autoilijana pystynyt asian kanssa elämään. Käytettyä pyörää en ole viitsinyt ostaa, koska se on kuitenkin varastettu ja uutta en ole viitsinyt ostaa, koska se kuitenkin varastettaisiin.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt ahistaa tämä muuttohomma niin, että ei tarvi mitään tekosyytä känniin. Fear, emptiness, despair.
Ketjun aiheeseen liittyen: kävin kerran Kiimingissä pyörällä mutkin. 50 kilometriä tuli matkaa ja vielä 12 vuoden jälkeenkin koskee vasempaan polveen pyöräilessä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Houkuttelin sen minun vedonlyöntikaverinkin tänään ryyppäämään ja sovittiin, että veto on rauennut. No sanoin kyllä, että voitaisiin me kesällä huvikseen käydä 100 km polkemassa. Arvelen, että käymmekin. Ainakin minä käyn.

Se on tuo muuttaminen kyllä kovaa hommaa. Minä olen 2010-luvulla asunut yhdeksässä eri osoitteessa. Kyllä. En ole mistään saanut häätöä, vitsiniekoille tiedoksi. Tähän nykyiseen kämppääni muutin kolmisen viikkoa sitten.

Inkivääriolutta join tänään vasta ensimmäisen kerran. Kaupungille hyvä lähteä, kun ei näin tammikuussa ole amatöörejä liikenteessa, jos vaikka vertaa pikkujoulusesonkiin. Jos vaikka pillua saisi.

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sydänsurut on niim berseestä, niim berseestä että huhhuh! Onneksi voin jo uskaltaa sanoa olevani jo 90 % yli. Tästä on hyvä jatkaa ja hyvä känni on päällä

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy