Kippis! Ei tosin ole naishuolia. Tuo mun pillunsaantiviittaus oli kyllä ihan ironiaa viitaten nimimerkin muaddib viestiin toissa päivänä, jossa hän kertoi lapsellisinta mitä tiedät -ketjussa heti ensinnä, että pillunsaantijutut ovat lapsellisia. Näin on vitsi selitetty.
Naishommista tuli mieleeni viime viikko. Kävin viime viikon maanantaina ostamassa paikallisesta huonekaluliikkeestä Oulussa pöydän ja tuolit itselleni. No ei kai siinä, myyjä oli nainen, jonka kanssa olin 2-3 kertaa alasti vuonna 2010. Isän kanssa olin ostamassa, lähdettyämme liikkeestä mainitsin isälleni myyjättären ja minun historiasta. Ihan tavallinen juttu, small talk, ei mikään rehentely. Jutustelumme aiheesta isän kanssa kesti alle viisi sekuntia. Tuosta kaksi päivää, niin soitin DNA:n asiakaspalveluun. Siellä vastasi nimi, joka on harvinainen. No hitto, se oli vuoden 2012 exäni, jonka kanssa ei ole tuon vuoden jälkeen juteltu eikä mitään, ja jota rakastan nyt ja aina. Siellä se yliopisto-opiskelija oli töissä. Kumpikin häkellyttiin, minä varsinkin. Ei sitä vissiin passaa missään käydä eikä minnekään soitella.
@muaddib tällaista tää on!