Kalsarikänniketju

  • 5 222 344
  • 66 665
Karhujen murinaa...

Big tits School Candy Manson ou jeah. Siinä teille tuorein päivitys naisrintamalta. Mutta joo oli miulla asiaakin. Muutaman Karhun kaadan seurananne. Jos en aiheuta liikaa vaivaa? Kolmas 50cl tölkki menossa nyt. Hyvin nousee Karhu nuppiin nyt kun on pitänyt taukoa juomisesta koska töissäkin pitäisi jaksaa. Olen siis työkokeilussa (joku uusi nimike taas keksitty kuulemma) toukokuun loppuun asti. Hiomis- ja maalaushommia lähinnä. Puuseppä siis olen jos ette sitä muistaneet enää. Pari viikkoa oon nyt hommissa ollut piti vielä mainita pienen pähkäilyn jälkeen.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Täällä kun harva on hyvä muussa paitsi itselleen valehtelussa, niin siitä vähän toiminnan mallia.

Itse kusetan itseäni tällä hetkellä kaljalla.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Big tits School Candy Manson ou jeah. Siinä teille tuorein päivitys naisrintamalta. Mutta joo oli miulla asiaakin. Muutaman Karhun kaadan seurananne. Jos en aiheuta liikaa vaivaa? Kolmas 50cl tölkki menossa nyt. Hyvin nousee Karhu nuppiin nyt kun on pitänyt taukoa juomisesta koska töissäkin pitäisi jaksaa. Olen siis työkokeilussa (joku uusi nimike taas keksitty kuulemma) toukokuun loppuun asti. Hiomis- ja maalaushommia lähinnä. Puuseppä siis olen jos ette sitä muistaneet enää. Pari viikkoa oon nyt hommissa ollut piti vielä mainita pienen pähkäilyn jälkeen.
Toivotan menestyksekkäitä kokeiluja Jompalle.

Minäkin kokeilen silloin tällöin esimerkiksi maalaushommia. Kuitenkin yhä uudelleen käy ilmi, että maalarin tai timpurin työt olisivat olleet kohdallani suorastaan fataali ammatinvalinta. Noilla kujein en elättäisi itseäni montaa päivää, perheestä puhumattakaan.

Tyhjennän itse kehittämääni drinkkiä, jonka ainesosat ovat Beefeater gin, aloe vera -juoma ja jäämurska. Mukavan makuinen liuos tämä kaktus-GT.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tyhjennän itse kehittämääni drinkkiä, jonka ainesosat ovat Beefeater gin, aloe vera -juoma ja jäämurska. Mukavan makuinen liuos tämä kaktus-GT.

Tästä juolahtikin mieleeni Majurinkulman CockTail eli KOlme KOvaa KOota. Kohmeinenkalja, Kossu ja Kokis. Mahtava yhdistelmä oli ainakin joskus, kunhan kaikki olivat liki jäätymispistettään ja opiskelijasuhteessa lantrattuna. Luovuus on huikkailussa puoli juomaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Yksin on kiva olla, niinpä vietän tämän illan mitä parhaimmassa seurassa eli olemalla yksin.

Olenko saari tässä maailmassa kaipaamatta muita ihmisiä? En ole vaikka toisinaan kenties saatankin kuvitella itseni niin ylivertaiseksi ihmiseksi etten kaipaa seuraa tai muiden ihmisten huomiota, puhumattakaan siitä, että itse huomioisin muut ihmiset.

Tänään laajennan tajuntaani vaikka niin ei pitänytkään tehdä tällä viikolla ja tajunnanlaajentajana on toverini Tin soldeir'sin siideri ja germaanien valkoviini. Kumpaakin nautin näin tänään ja toivottavasti pääsen uusiin sfääreihin vapaapäiväkseni.

Kippis vaan teille kaikille jotka tänään - torstaina - jaatte tämän kohtalon. Älkäämme kuitenkaan olko yksin!

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen yksin mutta silti hyvässä seurassa olematta kuitenkaan täydellisen yksin. Joskus elinpiirini rajat ylittävät asuntoni seinien piirtämät rajat ja juuri nyt on sellainen hetki. Elinpiiri on suurempi kuin asuntoni seinieni summa...

Ja jatkan tästä iltani viettoa mitä mielenkiintoisimmassa seurassa. Kiitos heille eli teille!

Winner takes it all!

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kylläpä kovin harva jatkoaikalainen ottaa tänään alkomahoolia - tai sitten oat jossain muualla kuin Kälsärikänniketjussä, mikä taasen on suuren suuri häpeä.

Eikö minun seurani kelpaakaan teille?

Päätetään tämä ilta - ainakin näiltä osin - Rammsteiniin: Mein Herz Brennt.

vlad.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Toinen punainen kolmonen menossa!

Kerkee aloittelemaan ennen ruutu.fi:n lähetystä.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin tuossa torstaina Tähtikaartiin kuuluvan CLK:n, aika kiva. Poika (mikään poika vaan aikuinen) haki sen ja lähti, liekö tulee takaisin. Toivottavasti ainakin mersu. No, jotenkin tuntuu, että kyllä vielä jaksaa. Taidan pitää pari vuotta huilia, ja sitten vielä yksi lukuvuosi duunia ja osuuspankin elohopeakerhoon. t. Ukkometso 51 v., ps. kurkia nähty, ja pari kuovia, myös Sturnus Vulgaris tänäänkin. Juokaa tekin kossujaffaa, siinä on voimaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllä se on palattava tänne järki-ihmisten pariin, sen verran yltyy meno tuolla otteluketjussa. Onnittelut metsolle uudesta ratista, vaikka baijerilaisen nimeen itse vannovana en sinua ihan täysijärkisenä toki voi pitää. Saksassa tehdään katsos hyviäkin autoja...

Meille on tulleet joutsenet taas tuohon rantaan. Se on kevättä nyt.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mukava pirssi ukkometsolla, nostan lasia. Miulla ei ole omaa Mersua koskaan ollutkaan, pitäisi joskus sellainenkin ostos raaskita tehdä. Jos nyt jonkin vanhan lotjan sitten.

Olen nyt Lähi-Idän kierroksella ja aikomuksena on kalsaroida täälläkin. Paikalliset suhtautuvat harrasteeseen perin nuivasti, mutta kappas, minä en. Siispä nyt siivutellaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koskaan en ole tähän ketjuun tainnut kirjoittaa rikkurina. Nyt harkitsen vakavasti Jyrockiin lähtöä. Olisi kaveri, kaverin raskaana oleva vaimo kuskiksi ja The Flaming Sideburns.

Melko paha valinta. Yksin kotona hyvässä KKK-seurassa vai tuolla kampuksella jokusen sadan ärsyttävän tyypin kanssa, mutta ne vieressä istuvat ovatkin sitten loistoihmisiä. Tosin toinen niistä vittuuntuneena katsonee peräämme.

e. ja sitten se olikin jo poissa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen nyt Lähi-Idän kierroksella ja aikomuksena on kalsaroida täälläkin. Paikalliset suhtautuvat harrasteeseen perin nuivasti, mutta kappas, minä en. Siispä nyt siivutellaan.

Kuulemma siellä saa röpöttää kellarissa, jossa ei ole ikkunoita. Allah ei näe sinne. Näin kertoi venäläinen harrastekaverini, jolla on lukuisia joukko tataariystäviä.

Kuulemmeko tänään siis Kääpiön jukeboksista underground-erikoislähetyksen? Jos, niin lähdemme toki tällä:
Suomen Talvisota 1939-1940 - Kekkonen-rock - YouTube
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kuulemma siellä saa röpöttää kellarissa, jossa ei ole ikkunoita. Allah ei näe sinne. Näin kertoi venäläinen harrastekaverini, jolla on lukuisia joukko tataariystäviä.

Kuulemmeko tänään siis Kääpiön jukeboksista underground-erikoislähetyksen? Jos, niin lähdemme toki tällä:
Suomen Talvisota 1939-1940 - Kekkonen-rock - YouTube
Miusta se Tehtaan Vahtimestarit on vallan legendaarinen u-biisi, Däng-dängistä puhumattakaan.

Allah näkee joka paikkaan, ryssä puheli paskaa. Mutta ryyppään ihteni tänään mukavaksi ja aamulla loiventelen sitten kattoaltaalla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vitutusketju alkaa tulvia kohta yli...

Loppusekuntien maaleja on nähty ennenkin, mutta ei kovin monesti tuollaisia, että kuusi sekuntia ennen loppusummeria kiekko on vielä oman sinisen alla ja sitten...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Allah näkee joka paikkaan, ryssä puheli paskaa. Mutta ryyppään ihteni tänään mukavaksi ja aamulla loiventelen sitten kattoaltaalla.

En tiedä höpöttelikö paskaa tahi ei mutta itsekin olen kuullut sen suuntaista, että kyllä muslimi voi viinaa ottaa kunhan ottaa sen siten ettei Allah näe. Toisaalta tämä voi yhtäkaikki olla surkeaakin surkeampi selonteko, Allah kyllä näkee mutta viinanlipittelijä uskotellessaan itselleen ettei Allah näe, antaa luvan jatkaa viinan hörpintää. Mitäpä sitä ei uskossaan heikko tekisi perustellessaan itselleen sen miksi voi tehdä synnillisiä tekoja.

Vantaan aikaan meillä oli postilla töissä kymmeniä muslimeja ja osa oli todella tiukanlinjan muslimeja, rukoiltiin ajallaan myös työpäivänä ja kieltäydyttiin liköörikonvehdeista, koska ne sisältävät alkoholia. Osa muslimeista kyllä jousti ja otti vastaan tarjotut liköörikonvehdit. En kyllä vaan muista, että kuka heebo nyt lähti muslimeille tarjoamaan liköökikonvehteja. Minä se en ainakaan ollut.

vlad.
 

Lonkero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä höpöttelikö paskaa tahi ei mutta itsekin olen kuullut sen suuntaista, että kyllä muslimi voi viinaa ottaa kunhan ottaa sen siten ettei Allah näe. Toisaalta tämä voi yhtäkaikki olla surkeaakin surkeampi selonteko, Allah kyllä näkee mutta viinanlipittelijä uskotellessaan itselleen ettei Allah näe, antaa luvan jatkaa viinan hörpintää. Mitäpä sitä ei uskossaan heikko tekisi perustellessaan itselleen sen miksi voi tehdä synnillisiä tekoja.

Onko Allah siis nainen, pelottavan tutulta kuulostaa.

Täällä vehnäbisseä särpiessä soi: Legion of the Damned - Legion of the Damned - YouTube

Toimii!
 

M10

Jäsen
Kalsaroin täällä passiivisena, taustalla. Punkku + olut on yhdistelmänä.

Taustalla soi CNN ja vähän hihittelen jenkkien ylimitoitetulle manhuntille.

1-800-CALL-FBI

Tallensin juuri puhelimen muistiin, jos mun takapihalla hiippailee jotain epäillyttävää, esim. kissa tai naapurin akka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös