Kalsarikänniketju

• 5 310 313
  • 66 757

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Yksin on kiva olla, niinpä vietän tämän illan mitä parhaimmassa seurassa eli olemalla yksin.

Olenko saari tässä maailmassa kaipaamatta muita ihmisiä? En ole vaikka toisinaan kenties saatankin kuvitella itseni niin ylivertaiseksi ihmiseksi etten kaipaa seuraa tai muiden ihmisten huomiota, puhumattakaan siitä, että itse huomioisin muut ihmiset.

Tänään laajennan tajuntaani vaikka niin ei pitänytkään tehdä tällä viikolla ja tajunnanlaajentajana on toverini Tin soldeir'sin siideri ja germaanien valkoviini. Kumpaakin nautin näin tänään ja toivottavasti pääsen uusiin sfääreihin vapaapäiväkseni.

Kippis vaan teille kaikille jotka tänään - torstaina - jaatte tämän kohtalon. Älkäämme kuitenkaan olko yksin!

vlad.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen yksin mutta silti hyvässä seurassa olematta kuitenkaan täydellisen yksin. Joskus elinpiirini rajat ylittävät asuntoni seinien piirtämät rajat ja juuri nyt on sellainen hetki. Elinpiiri on suurempi kuin asuntoni seinieni summa...

Ja jatkan tästä iltani viettoa mitä mielenkiintoisimmassa seurassa. Kiitos heille eli teille!

Winner takes it all!

vlad.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kylläpä kovin harva jatkoaikalainen ottaa tänään alkomahoolia - tai sitten oat jossain muualla kuin Kälsärikänniketjussä, mikä taasen on suuren suuri häpeä.

Eikö minun seurani kelpaakaan teille?

Päätetään tämä ilta - ainakin näiltä osin - Rammsteiniin: Mein Herz Brennt.

vlad.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Toinen punainen kolmonen menossa!

Kerkee aloittelemaan ennen ruutu.fi:n lähetystä.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin tuossa torstaina Tähtikaartiin kuuluvan CLK:n, aika kiva. Poika (mikään poika vaan aikuinen) haki sen ja lähti, liekö tulee takaisin. Toivottavasti ainakin mersu. No, jotenkin tuntuu, että kyllä vielä jaksaa. Taidan pitää pari vuotta huilia, ja sitten vielä yksi lukuvuosi duunia ja osuuspankin elohopeakerhoon. t. Ukkometso 51 v., ps. kurkia nähty, ja pari kuovia, myös Sturnus Vulgaris tänäänkin. Juokaa tekin kossujaffaa, siinä on voimaa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllä se on palattava tänne järki-ihmisten pariin, sen verran yltyy meno tuolla otteluketjussa. Onnittelut metsolle uudesta ratista, vaikka baijerilaisen nimeen itse vannovana en sinua ihan täysijärkisenä toki voi pitää. Saksassa tehdään katsos hyviäkin autoja...

Meille on tulleet joutsenet taas tuohon rantaan. Se on kevättä nyt.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mukava pirssi ukkometsolla, nostan lasia. Miulla ei ole omaa Mersua koskaan ollutkaan, pitäisi joskus sellainenkin ostos raaskita tehdä. Jos nyt jonkin vanhan lotjan sitten.

Olen nyt Lähi-Idän kierroksella ja aikomuksena on kalsaroida täälläkin. Paikalliset suhtautuvat harrasteeseen perin nuivasti, mutta kappas, minä en. Siispä nyt siivutellaan.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koskaan en ole tähän ketjuun tainnut kirjoittaa rikkurina. Nyt harkitsen vakavasti Jyrockiin lähtöä. Olisi kaveri, kaverin raskaana oleva vaimo kuskiksi ja The Flaming Sideburns.

Melko paha valinta. Yksin kotona hyvässä KKK-seurassa vai tuolla kampuksella jokusen sadan ärsyttävän tyypin kanssa, mutta ne vieressä istuvat ovatkin sitten loistoihmisiä. Tosin toinen niistä vittuuntuneena katsonee peräämme.

e. ja sitten se olikin jo poissa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen nyt Lähi-Idän kierroksella ja aikomuksena on kalsaroida täälläkin. Paikalliset suhtautuvat harrasteeseen perin nuivasti, mutta kappas, minä en. Siispä nyt siivutellaan.

Kuulemma siellä saa röpöttää kellarissa, jossa ei ole ikkunoita. Allah ei näe sinne. Näin kertoi venäläinen harrastekaverini, jolla on lukuisia joukko tataariystäviä.

Kuulemmeko tänään siis Kääpiön jukeboksista underground-erikoislähetyksen? Jos, niin lähdemme toki tällä:
Suomen Talvisota 1939-1940 - Kekkonen-rock - YouTube

Suosikkijoukkue
Kuulemma siellä saa röpöttää kellarissa, jossa ei ole ikkunoita. Allah ei näe sinne. Näin kertoi venäläinen harrastekaverini, jolla on lukuisia joukko tataariystäviä.

Kuulemmeko tänään siis Kääpiön jukeboksista underground-erikoislähetyksen? Jos, niin lähdemme toki tällä:
Suomen Talvisota 1939-1940 - Kekkonen-rock - YouTube
Miusta se Tehtaan Vahtimestarit on vallan legendaarinen u-biisi, Däng-dängistä puhumattakaan.

Allah näkee joka paikkaan, ryssä puheli paskaa. Mutta ryyppään ihteni tänään mukavaksi ja aamulla loiventelen sitten kattoaltaalla.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vitutusketju alkaa tulvia kohta yli...

Loppusekuntien maaleja on nähty ennenkin, mutta ei kovin monesti tuollaisia, että kuusi sekuntia ennen loppusummeria kiekko on vielä oman sinisen alla ja sitten...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Allah näkee joka paikkaan, ryssä puheli paskaa. Mutta ryyppään ihteni tänään mukavaksi ja aamulla loiventelen sitten kattoaltaalla.

En tiedä höpöttelikö paskaa tahi ei mutta itsekin olen kuullut sen suuntaista, että kyllä muslimi voi viinaa ottaa kunhan ottaa sen siten ettei Allah näe. Toisaalta tämä voi yhtäkaikki olla surkeaakin surkeampi selonteko, Allah kyllä näkee mutta viinanlipittelijä uskotellessaan itselleen ettei Allah näe, antaa luvan jatkaa viinan hörpintää. Mitäpä sitä ei uskossaan heikko tekisi perustellessaan itselleen sen miksi voi tehdä synnillisiä tekoja.

Vantaan aikaan meillä oli postilla töissä kymmeniä muslimeja ja osa oli todella tiukanlinjan muslimeja, rukoiltiin ajallaan myös työpäivänä ja kieltäydyttiin liköörikonvehdeista, koska ne sisältävät alkoholia. Osa muslimeista kyllä jousti ja otti vastaan tarjotut liköörikonvehdit. En kyllä vaan muista, että kuka heebo nyt lähti muslimeille tarjoamaan liköökikonvehteja. Minä se en ainakaan ollut.

vlad.

Lonkero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä höpöttelikö paskaa tahi ei mutta itsekin olen kuullut sen suuntaista, että kyllä muslimi voi viinaa ottaa kunhan ottaa sen siten ettei Allah näe. Toisaalta tämä voi yhtäkaikki olla surkeaakin surkeampi selonteko, Allah kyllä näkee mutta viinanlipittelijä uskotellessaan itselleen ettei Allah näe, antaa luvan jatkaa viinan hörpintää. Mitäpä sitä ei uskossaan heikko tekisi perustellessaan itselleen sen miksi voi tehdä synnillisiä tekoja.

Onko Allah siis nainen, pelottavan tutulta kuulostaa.

Täällä vehnäbisseä särpiessä soi: Legion of the Damned - Legion of the Damned - YouTube

Toimii!

M10

Jäsen
Kalsaroin täällä passiivisena, taustalla. Punkku + olut on yhdistelmänä.

Taustalla soi CNN ja vähän hihittelen jenkkien ylimitoitetulle manhuntille.

1-800-CALL-FBI

Tallensin juuri puhelimen muistiin, jos mun takapihalla hiippailee jotain epäillyttävää, esim. kissa tai naapurin akka.

Suosikkijoukkue

Vantaan aikaan meillä oli postilla töissä kymmeniä muslimeja ja osa oli todella tiukanlinjan muslimeja, rukoiltiin ajallaan myös työpäivänä ja kieltäydyttiin liköörikonvehdeista, koska ne sisältävät alkoholia. Osa muslimeista kyllä jousti ja otti vastaan tarjotut liköörikonvehdit. En kyllä vaan muista, että kuka heebo nyt lähti muslimeille tarjoamaan liköökikonvehteja. Minä se en ainakaan ollut.
Koraanissa sanotaan selkeästi että Allah näkee kaiken. Olen muistaakseni parikin kertaa linkittänyt tänne ne Koraanin kohdat joista asian laita käy ilmi.

Kyllä moni nimimuslimi tekee silti kuppia, jättää rukoukset yleensä tekemättä eikä anna zakatia. Shahadan silti lausuvat tarpeen tullen ja moskeijassa joskus perjantaisin näyttäytyvät.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koraanissa sanotaan selkeästi että Allah näkee kaiken. Olen muistaakseni parikin kertaa linkittänyt tänne ne Koraanin kohdat joista asian laita käy ilmi.

Kyllä moni nimimuslimi tekee silti kuppia, jättää rukoukset yleensä tekemättä eikä anna zakatia. Shahadan silti lausuvat tarpeen tullen ja moskeijassa joskus perjantaisin näyttäytyvät.

Voinemme siis todeta, että nämä viintä lipittelevät muslimit elävät synnissä mutta yrittävät epätoivoisesti kääntää asian siten ettei syy ole heissä ja heidän heikossa luonteessa vaan syy onkin allahissa kun ei kaikkialle silminensä ehdi heitä valvomaan ja estämään synnintekoa.

Minulla oli eräässä vaiheessa esimiehenä irakilainen hemmo - muslimi siis - mutta hän söi sianlihaa aika usein ja ihan vaan siksi, koska hän voi tehdä niin. Hän oli tietyssä mielessä maallistunut mutta toisaalta uskonnollisestikin ajatteleva mutta hän piti monia Koraanissa viliseviä rajoituksia kovin teennäisinä ja naurettavina ja rikottavina, koska hänen mielestä uskonnollisuus oli muutakin kuin sääntöjen orjallista noudattamista.

vlad.

Suosikkijoukkue
Sori nyt moukkamaisuuteni, mutta tarkoittaako tämä, että sillä on x-ray näkö millä näkee esim. naisen vaatteiden läpi?

Lucky bastard
Kaipa. Luulen että Allah on käytännöllinen näissä asioissa. Jos Allah on yhtään tolkullinen niin pikku voyeurismi miellyttää häntä kovasti.

Suosikkijoukkue
Minulla oli eräässä vaiheessa esimiehenä irakilainen hemmo - muslimi siis - mutta hän söi sianlihaa aika usein ja ihan vaan siksi, koska hän voi tehdä niin. Hän oli tietyssä mielessä maallistunut mutta toisaalta uskonnollisestikin ajatteleva mutta hän piti monia Koraanissa viliseviä rajoituksia kovin teennäisinä ja naurettavina ja rikottavina, koska hänen mielestä uskonnollisuus oli muutakin kuin sääntöjen orjallista noudattamista.
Tulkintoja on heillä varmaan joka lähtöön.

Eräät pubissa olustelleet muslimit saivat paikallisseuraa, ja tästä seurasi tietysti kysymys eikö alkoholin juominen ole kiellettyä. Pojat vastasivat että onhan se siellä, mutta me ollaankin nyt täällä. As simple as that!

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kaipa. Luulen että Allah on käytännöllinen näissä asioissa. Jos Allah on yhtään tolkullinen niin pikku voyeurismi miellyttää häntä kovasti.

Eikö se liene tämä paikallinen valtajumalammekin varustettu näillä NVG-yms. katsepenetraatio-ominaisuuksilla, jos sille päälle sattuu sattumaan? Eikö se ole räntättynä meikäläiseenkin vihkiraamattuun, jotta hää näkee kaikkialle?

Tällaista muistelisin, tosin olin aika kova poika lintsaamaan pyhäkoulusta, jotta takuuta en lausumalleni anna. Tietenkään.

Suosikkijoukkue
Eikö se liene tämä paikallinen valtajumalammekin varustettu näillä NVG-yms. katsepenetraatio-ominaisuuksilla, jos sille päälle sattuu sattumaan? Eikö se ole räntättynä meikäläiseenkin vihkiraamattuun, jotta hää näkee kaikkialle?

Tällaista muistelisin, tosin olin aika kova poika lintsaamaan pyhäkoulusta, jotta takuuta en lausumalleni anna. Tietenkään.
Jaa-a. Minä kun olen kirkosta eronnut pakana, niin olen vähän huono sanomaan. Mutta näinhän se on kaikkien abrahamilaisten uskontojen jumal'kuvan laita, eli jumala ottaa ja näkee mitä huvittaa. Ei auta kellariin laskeutuminen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miulla ei ole omaa Mersua koskaan ollutkaan, pitäisi joskus sellainenkin ostos raaskita tehdä. Jos nyt jonkin vanhan lotjan sitten.
Ei ole ollut mullakaan. Hyvällä ystävälläni oli joskus 90-luvulla sellainen 70-luvun lopun bensamersu, kunnon maanteiden pentele. Myi sen sitten juuri silloin, kun mulla ei ollut varaa lunastaa. Kerran oli hengenlähtökin lähellä siinä autossa, mutta en jaksa nyt siitä kertoa.

Kerron sen sijaan Allahista. Joskus -95 kun kuluttelin aikaa Kerubissa usein, niin siellä oli näitä ensimmäisen aallon somaleita kaljalla. Kysyin niiltä että mitä se Allah tuosta harrasteesta tuumii. Pojat sanoi että ei se kattele tänne päin.

Samat kundit kuitenkin levitti rukousmattoa ajoittain lattialle ja kumarteli. Katsottiin sitten kartan ja kompassin kanssa että mitä ne poijat kumartaa, noin tarkkaan ottaen. Moskovaahan ne. Taisivat olla kenkäplankkiasuisia desantteja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy