Kusettivat. Täällä arabimaalla on qibla katossa, ainakin tämän hotellin huoneissa. Nuoli osoittaa mihin suuntaan tulee kumartaa. Kaapissa on rukousmatto, samoin kuin Koraani.Samat kundit kuitenkin levitti rukousmattoa ajoittain lattialle ja kumarteli. Katsottiin sitten kartan ja kompassin kanssa että mitä ne poijat kumartaa, noin tarkkaan ottaen. Moskovaahan ne. Taisivat olla kenkäplankkiasuisia desantteja.
Eikös Allah ole päiväjumala? Kun aurinko laskee, niin ei näe enää mitään. Lienee unten mailla siis.
Kannattaisi muslimien painella talvikuukausiksi jonnekin Sodankylän korkeudelle, ei paljon Allah sinne näe.
Kesällähän tuossa kalottimuslimina olemisessa lienee se ongelma, että kun Ramadan osuu just siihen heinä-elokuun vaihteen tietämiin, niin siinä voipi napapiirin sankareille tulla vähän kovempikin nälkä auringonlaskua odotellessa.
Ne on yhteydessä hiihtoliittoon, siellä osataan letkuruokinta.On kuulemma tosiuskovia joille tämäkään ei kelpaa, tiedä häntä sitten.
Tuosta on olemassa fatwa, jonka mukaan yöttömän yön alueella oleskelevien muslimeiden ei tarvitse seurata tähtitieteellistä rukouskalenteria, eikä siis perustaa paastoaan auringonkiertoon. On kuulemma tosiuskovia joille tämäkään ei kelpaa, tiedä häntä sitten.
Kuskina. Kaveripariskunnan vein äsken Overkillin keikalle. Sielläpä saavat nyt möykkämusiikkia korvakäytävien täydeltä. Melko hiljaista näytti olevan Teatrian edustalla. Yksi goottityttö näkyi ja sitten kaksi tyhjiä pulloja kyttäävää mummoa oli möykkäpaikan vieressä passissa. Mietin matkalla, että Eläkeläisten puolueen suurin poliittinen missio tulisi olla se, että pullopanttia pitäisi nostaa jonkin verran. Ei liikaa, ettevät ihmiset ala säästää pantteja itselleen vaan panttihinnan tuplaus olisi sopiva. Se olisi juopottelijoille vielä mitätön summa mutta pullokyttääjämummoille tuplatienesti. Sitten Eläkeläisten puolueen tulisi ehdottaa, että keskiolut - ja kaikki muukin alkoholi, kuten viskit - tulisi laimentaa, jotta ihmiset joutuisivat juomaan enemmän ja tyhjiä pulloja kertyisi enemmän.Missä kaikki juopot?
1,5 promillea on melko vähän. Semmoinen 2,5 promillea on sopiva tila. Kai se riippuu kokijasta
Kylläpä on nätisti sanottu. Varsinkin tuo loppuosa. Josta tulikin mieleeni, että äsken lottoemäntänä näkynyt Miia Kekkonen on jotenkin hekumallinen. Ei oikeastaan sillä tavalla erityisen nätti mutta sympaattinen, vaikka onkin ylimeikattu, näin tyttöjen juttuna tämä. Varmasti Veikkauksen pikkujouluissa tanssii toplessina pöytien päällä. Ainakin unissani.Ohjelmassa juopottelua, musiikin kuuntelemista sekä rakastelun mielikuvaharjoittelua.
Joo, minä muutin kesällä 2007 Helsingistä Joensuuhun ja muuton jälkeen aloin juoda olutta. Aloitus tapahtui klo 20.30. Viinaa en illan aikana juonut ollenkaan. Baarista lähdön jälkeen kusin Joensuun torin laidalle, poliisit näkivät sen ja tulivat antamaan 20 euron sakon. Naispoliisi puhallutti minut siinä ohessa. Kirjoitti lukeman sakkolappuun: 4,0 promillea. Ihan siinä muisteissani olin, kello oli 4.27 aamulla. Kumman ison lukeman sitä voi yhden illan aikana saada ja olla vieläpä muisteissaan.Tiedän. On tullut aivan liian usein oltua siinä 3,5 promillen kunnossa todistetusti
Joo, minä muutin kesällä 2007 Helsingistä Joensuuhun ja muuton jälkeen aloin juoda olutta. Aloitus tapahtui klo 20.30. Viinaa en illan aikana juonut ollenkaan. Baarista lähdön jälkeen kusin Joensuun torin laidalle, poliisit näkivät sen ja tulivat antamaan 20 euron sakon. Naispoliisi puhallutti minut siinä ohessa. Kirjoitti lukeman sakkolappuun: 4,0 promillea. Ihan siinä muisteissani olin, kello oli 4.27 aamulla. Kumman ison lukeman sitä voi yhden illan aikana saada ja olla vieläpä muisteissaan.
En missään nimessä tarkoittanut tuota neljän promillen asiaa silläviisii, että se olisi uroteko. Kun eihän se ole. Enpä tosin hävetäkään kehtaa. Noin vain kävi ja asia on noin. Kaljalla ja noin myöhään aloitettuna, lähinnä ihmettelen moista. Ja harmittelen sitä, että kyseinen sakkolappu noine tietoineen meni eräässä muutossa hukkaan.Hattua täytyy ottaa pois päästä, jos yhteen päivään pystyy pelkällä kaljalla 4 hönkimään!
En missään nimessä tarkoittanut tuota neljän promillen asiaa silläviisii, että se olisi uroteko. Kun eihän se ole. Enpä tosin hävetäkään kehtaa. Noin vain kävi ja asia on noin. Kaljalla ja noin myöhään aloitettuna, lähinnä ihmettelen moista. Ja harmittelen sitä, että kyseinen sakkolappu noine tietoineen meni eräässä muutossa hukkaan.
Nyt olen juonut noin tunnissa viisi olutta. Ehkä niin tämä ilta tästä urkenee.
Enpä tuota oikeastaan epäillyt, että olisit epäillyt moista kehuskelua mutta kansanvalistustehtävä on muistettava, täällä kun nyt ollaan.En minä sitä epäillytkään, että kehuisit kyseisellä asialla.
Kui monella on alkometri? Mulle pukki toi, kun olin itse jo kauan katsonut ja miettinyt. Hassu peli, heh! En siinä mielessä koita, että rattiin menisin, vaan ihan puhtaasti kännimielessä.
Kui monella on alkometri? Mulle pukki toi, kun olin itse jo kauan katsonut ja miettinyt. Hassu peli, heh! En siinä mielessä koita, että rattiin menisin, vaan ihan puhtaasti kännimielessä.