Kalsarikänniketju

• 5 310 313
  • 66 757

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En näe laitteesta merkkiä, enkä muista pakettia, mutta Clas Ohlsonin nettikaupasta tämä. Malli lukee laitteessa ja se on FCA-7000. Promimlemäärä on just nyt 2.12. Toki otin ennen huikan eli ei ihan uskottava, kun 20 min pitäisi aika olla

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Ensimmäinen viesti tähän ketjuun, mutta nyt joutuu viskipäissään tekemään avauksen. Miten täällä on tarkoitus toimia? Suoltaa kännistä tajunnanvirtaa, kommentoida päivän poliittisia kysymyksiä? Itse nautin tällä hetkellä Danielssin Jackia jäiden kera. Varsin maittavaa. Jacki on hyvä känni juoma. Pidän kyllä. Skottiviskit sitten hifistelyyn

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin se vaan minäkin tänne eksyn ensimmäistä kertaa. Olen aina pitänyt tätä paikkana johon minulla ei ole aikaa kun aina olen jossain tai työt puskevat päälle. Tai olen jopa selvinpäin joskus viikonloppuisin. Tekosyitähän nuo ovat mutta nyt on on kalsongit hyvin jalassa!

Vuoden verran sinkkuelämää ja vieläkin nappaa ihan hyvin. Sen vähäisen vapaa-ajan ja rahan mitä on, on nyt saanut käyttää pitkästä aikaa ihan omaan napaan. Erinomainen päivä kalsarointiin ollut. 17 aikoihin hyvälle ystävälle saunomaan ja katselemaan finaaleita vaikka edelleen pahaa tekee kevään suurin floppi. Ässille kuitenkin aina multa sympatiat jos ei Jokerit voita joten siinä mielessä tilanne voisi olla pahempikin. Noin klo 17 lähtien rauhallisen tasaista nousua ja kalsarit omassa taloudessa vedetty jalkaan siinä 23 aikoihin ilman seuraa. Ajattelinpa sitten vetää ihan kunnolla hölläilyksi kun ensi viikko meneekin vapailla töistä joten pirautin pizzan itselleni kotiinkuljetuksena ja lisää kaljaa koneeseen. Turha tässä nyt enää mitään himmailla tahtia kun kylmänä vielä löytyy muutama olut ja viitsin jopa pistää piuhoilla tietokoneesta telkkariin Hurricanes-Flyers vaikka lstreamilaatu onkin mitä on. T. Ruutu kisoihin, ehdottomasti ja Timosenkin taso riittäisi kevyesti vielä olympialaisiinkin, näin ekan erän perusteella. Sinkkuelämä ja kalsarointi on kyllä tällä hetkellä mun oma parisuhde enkä just nyt kaiken kiireen keskellä tarvii muuta.

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Onko rommin voittanutta? No ei ainakaan tänään.. perhana että on hyvä fiilis, minulla on hyviä frendejä ja tänään oli pitkästä aikaa hauskaa, koska rommi.. ja olihan siellä joku nainenkin, toki jätkäporukalla jätettiin muija dösäpysäkille, koska jätkäporukassa on hauskempaa, saattaa kaduttaa tuo päätös myöhemmin.

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
ja olihan siellä joku nainenkin, toki jätkäporukalla jätettiin muija dösäpysäkille, koska jätkäporukassa on hauskempaa, saattaa kaduttaa tuo päätös myöhemmin.

Yksissä orgyissä ollut ja ei niiden missaaminen nyt niin hirvee menetys olis ollut. Ja eikä ollut naikkosen naamasta/kropasta kiinni. Jäykät dickit näköpiirissä vaan jotenkin hitusen häiritsee. Kiva kokemus/muisto kuitenkin. Tai siis "kiva".

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Saunan jälkeen on miellyttävä keventää entisestään riutunutta kehoa ja uupunutta mieltä siidereillä. Ja tietenkin kyseessä ovat brittiläiset siiderit Westonsilta ja nyt ihastuttavan "sameaa" Old Rosie Cloudy Scrumpya. Ja voipi olla, että illalla siemailen - ei kalsarimaisesti - fransmannien valkoviintä.

Ja nyt seurassani on Bruce Springsteen: Badlands.

Mutta tärkeintähän on, että pukeutuminen on asianmukaista, eli kalsarisillaan ollaan!

vlad.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Havahduin juuri pieneen saunanjälkeiseen humalatilaan, joka tuli ihan huomaamatta. Ei se mitään, La Solia on kaappi pullollaan, kai sitä näin viikollakin voi pikku pöhnikset ottaa kun kerran tulee huippufutista eikä töihinkään joudu ihan aamuntunteina.

Pukeutumiskoodia noudatetaan täälläkin.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mää voin olla vaspa.

Minullekin sopii puolustus mutta en tiedä soveltuu joukkueen nyky-filosofiaan se, että puolustuksessa on muuakin kuin taitoa. Minulla sitä ei nimittäin ole, sen sijaan kovuutta ja vittumaisuutta löytyy kyllä senkin edestä.

Olen hiukan kahtiajakoinen persoona - siviilissä rauhallinen mutta silloin kun pelasin - ihan mitä tahansa peliä - niin millään muulla kuin voitolla ei ollut väliä ja sen eteen olin valmis tekemään vaikka mitä. Joten jos valmentaja sanoisi minulle, että katsokin ettei tuo pelaaja enää pelaa vaihtoakaan niin hän ei pelaisi, se olisi aivan varma.

vlad.

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Vitunvittu olin kirjoittanut tänne pitkän viestin ja onnistuin sössimään sen. kumma juttu. Kumminki, pullo viinaa ja pari muuta mennyt tänään. mystinen alkemistien taikakilta voitti ensimmäistä kertaa ikinä missään, ja kyllähän sitä piti juhlia. aamulla pitäis jaksaa kouluun mennä...
NYt kuitenkin on pää täynnä kysymyksiä. Mikä siinä on, että kannatan kaikista maailman maista kaikessa urheilussa juuri Sveitsiä? Miksi kynnet kasvavat niin nopeasti? miksi Ismo Alanko teki ensimmäisen huonon levynsä? voiko winnipegkin päästä pleijareihin, voiko detroit ja columbus molemmat päästä? mitä torstaina saa soppajonosta, saanko sossusta rahaa? opettaako köyhyys todella olemaan? onko kurjuuden funktio todella tarpeellinen oppimiseen? oliko tossa mitään järkeä, tuntuu ettei ollut vaan ihme neppailua mukahienolla sanalla. en ymmärrä. Vituttaa olla näin köyhä, alkuviikosta pitäis tulla puhelu olenko saanut töitä kesäks, paree ois. Mikä vittu pohjanmaalaisia ja turkulaisia vaivaa. JA kuka vittu sanoo "syötä mua" kun pyytää syöttöä.. hulluutta. naisasioista en vielä avaudu vaikka nekin ihmetyttävät, en ole tarpeeksi humalassa siihen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kait sitä nyt perskännit saa tempasta vaikka näin aamutuimaan. Et sä oo mun mutsi!

Tai no en mä mielestäni mitenkään erityisen kännissä ole, mutta hitto vaan kun askel hieman heittää ja puhe sammaltaa.

Joo eilen kävin taas päiväristeilyllä. Ensi viikollekin voisin yhden varata.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto. Iltapäivällä nukahdin ja äsken heräsin. Kuka korvaa? Onneksi sentään on tota Tallinnasta tuotua jägermeisteriä. 9.99e maksoi per 0.7l.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy