Kalsarikänniketju

  • 5 239 015
  • 66 672

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ohjelmassa juopottelua, musiikin kuuntelemista sekä rakastelun mielikuvaharjoittelua.
Kylläpä on nätisti sanottu. Varsinkin tuo loppuosa. Josta tulikin mieleeni, että äsken lottoemäntänä näkynyt Miia Kekkonen on jotenkin hekumallinen. Ei oikeastaan sillä tavalla erityisen nätti mutta sympaattinen, vaikka onkin ylimeikattu, näin tyttöjen juttuna tämä. Varmasti Veikkauksen pikkujouluissa tanssii toplessina pöytien päällä. Ainakin unissani.
Tiedän. On tullut aivan liian usein oltua siinä 3,5 promillen kunnossa todistetusti
Joo, minä muutin kesällä 2007 Helsingistä Joensuuhun ja muuton jälkeen aloin juoda olutta. Aloitus tapahtui klo 20.30. Viinaa en illan aikana juonut ollenkaan. Baarista lähdön jälkeen kusin Joensuun torin laidalle, poliisit näkivät sen ja tulivat antamaan 20 euron sakon. Naispoliisi puhallutti minut siinä ohessa. Kirjoitti lukeman sakkolappuun: 4,0 promillea. Ihan siinä muisteissani olin, kello oli 4.27 aamulla. Kumman ison lukeman sitä voi yhden illan aikana saada ja olla vieläpä muisteissaan.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Joo, minä muutin kesällä 2007 Helsingistä Joensuuhun ja muuton jälkeen aloin juoda olutta. Aloitus tapahtui klo 20.30. Viinaa en illan aikana juonut ollenkaan. Baarista lähdön jälkeen kusin Joensuun torin laidalle, poliisit näkivät sen ja tulivat antamaan 20 euron sakon. Naispoliisi puhallutti minut siinä ohessa. Kirjoitti lukeman sakkolappuun: 4,0 promillea. Ihan siinä muisteissani olin, kello oli 4.27 aamulla. Kumman ison lukeman sitä voi yhden illan aikana saada ja olla vieläpä muisteissaan.

Hattua täytyy ottaa pois päästä, jos yhteen päivään pystyy pelkällä kaljalla 4 hönkimään! Itse olen ollut noissa lähemmäs 4 promillen kunnossa yleensä aina keltaisella patjalla virkavallan houstaassa, mutta kuitenkin joskeenkin muistini on vielä toiminut. Kyllä siinä on yleensä muutama päivä ollut pohjilla. Mutta meitä on moneen junaan. Kirkkaat pois, niin ei mitään ongelmaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hattua täytyy ottaa pois päästä, jos yhteen päivään pystyy pelkällä kaljalla 4 hönkimään!
En missään nimessä tarkoittanut tuota neljän promillen asiaa silläviisii, että se olisi uroteko. Kun eihän se ole. Enpä tosin hävetäkään kehtaa. Noin vain kävi ja asia on noin. Kaljalla ja noin myöhään aloitettuna, lähinnä ihmettelen moista. Ja harmittelen sitä, että kyseinen sakkolappu noine tietoineen meni eräässä muutossa hukkaan.

Nyt olen juonut noin tunnissa viisi olutta. Ehkä niin tämä ilta tästä urkenee.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
En missään nimessä tarkoittanut tuota neljän promillen asiaa silläviisii, että se olisi uroteko. Kun eihän se ole. Enpä tosin hävetäkään kehtaa. Noin vain kävi ja asia on noin. Kaljalla ja noin myöhään aloitettuna, lähinnä ihmettelen moista. Ja harmittelen sitä, että kyseinen sakkolappu noine tietoineen meni eräässä muutossa hukkaan.

Nyt olen juonut noin tunnissa viisi olutta. Ehkä niin tämä ilta tästä urkenee.

En minä sitä epäillytkään, että kehuisit kyseisellä asialla. Mutta onhan on se rentouttavaa ottaa välillä kunnon lärvit, jolloin kaikki paska muuttuu aamulla entistäkin paskemmaksi. Otetaan sille arvon Käyttäjänimetön.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kui monella on alkometri? Mulle pukki toi, kun olin itse jo kauan katsonut ja miettinyt. Hassu peli, heh! En siinä mielessä koita, että rattiin menisin, vaan ihan puhtaasti kännimielessä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En minä sitä epäillytkään, että kehuisit kyseisellä asialla.
Enpä tuota oikeastaan epäillyt, että olisit epäillyt moista kehuskelua mutta kansanvalistustehtävä on muistettava, täällä kun nyt ollaan.

Otetaanpa sille, minkä kukin hyväksi kokee. Tämä viesti oli olla tässä mutta mainitaan, että elämäni suurin vitutuksen aihe on Fantasymanageroinnin kirous minua kohtaan viimeisen kahden kuukauden aikana, joten elämä lienee sangen oolrait. Ostin managerihommissa tälle viikolle Arsenalin Giroud'n. Se laukoi tolppaan ja sai pelin lopussa lopussa (epämääräisestä syystä) punaisen kortin. Viime viikolle ostin Zabaletan. Se ei pelannut. Sitä ennen ostin Vidicin. Se loukkaantui. Sitä ennen Rafaelin, kävi kutakuinkin samoin. Ja niin edelleen.
 

marston

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kui monella on alkometri? Mulle pukki toi, kun olin itse jo kauan katsonut ja miettinyt. Hassu peli, heh! En siinä mielessä koita, että rattiin menisin, vaan ihan puhtaasti kännimielessä.

Millainen alkometri sulla on?

Itse olen himoinnut jo pitkään alkometriä, olis hauska testailla eri "tilanteissa" millasia lukemia taulun pamahtaa. Ihan oikeasti myös autoilun kannalta! Joskus jostain lehdestä kuitenkin luin testin eri alkometreistä ja se oli aika karua luettavaa siinä mielessä, miten erilaisia lukemia ne antoi. Myös näitä kauhutarinoita aika ajoin kantautuu korviin että on omaan alkometriin puhallettu ja vihreän myötä lähdetty rattiin. Sitten jossain kohtaa matkan päältä löytyy virkavallan järjestämä pitstop, jossa tulkinta veren alkoholipitoisuudesta on hieman toisenlainen kuin oma mittari on antanut.

Tämän vuoksi en ole viitsinyt mitään muutaman kympin kapistusta hankkia, koska luotettavuudesta ei ole mitään takeita. Pro-vehkeet ovat taas sitten useiden satasten investointeja eikä niin paljoa raaski asiaan uhrata.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Kui monella on alkometri? Mulle pukki toi, kun olin itse jo kauan katsonut ja miettinyt. Hassu peli, heh! En siinä mielessä koita, että rattiin menisin, vaan ihan puhtaasti kännimielessä.

Sama mitä armeija käyttää.

Pullo Saarenmaata ja jokunen olut, 0,57.

Älkää ostako alkometrejä joita mainostetaan armeijan käyttävän. Hinta reilun satasen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En näe laitteesta merkkiä, enkä muista pakettia, mutta Clas Ohlsonin nettikaupasta tämä. Malli lukee laitteessa ja se on FCA-7000. Promimlemäärä on just nyt 2.12. Toki otin ennen huikan eli ei ihan uskottava, kun 20 min pitäisi aika olla
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Ensimmäinen viesti tähän ketjuun, mutta nyt joutuu viskipäissään tekemään avauksen. Miten täällä on tarkoitus toimia? Suoltaa kännistä tajunnanvirtaa, kommentoida päivän poliittisia kysymyksiä? Itse nautin tällä hetkellä Danielssin Jackia jäiden kera. Varsin maittavaa. Jacki on hyvä känni juoma. Pidän kyllä. Skottiviskit sitten hifistelyyn
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin se vaan minäkin tänne eksyn ensimmäistä kertaa. Olen aina pitänyt tätä paikkana johon minulla ei ole aikaa kun aina olen jossain tai työt puskevat päälle. Tai olen jopa selvinpäin joskus viikonloppuisin. Tekosyitähän nuo ovat mutta nyt on on kalsongit hyvin jalassa!

Vuoden verran sinkkuelämää ja vieläkin nappaa ihan hyvin. Sen vähäisen vapaa-ajan ja rahan mitä on, on nyt saanut käyttää pitkästä aikaa ihan omaan napaan. Erinomainen päivä kalsarointiin ollut. 17 aikoihin hyvälle ystävälle saunomaan ja katselemaan finaaleita vaikka edelleen pahaa tekee kevään suurin floppi. Ässille kuitenkin aina multa sympatiat jos ei Jokerit voita joten siinä mielessä tilanne voisi olla pahempikin. Noin klo 17 lähtien rauhallisen tasaista nousua ja kalsarit omassa taloudessa vedetty jalkaan siinä 23 aikoihin ilman seuraa. Ajattelinpa sitten vetää ihan kunnolla hölläilyksi kun ensi viikko meneekin vapailla töistä joten pirautin pizzan itselleni kotiinkuljetuksena ja lisää kaljaa koneeseen. Turha tässä nyt enää mitään himmailla tahtia kun kylmänä vielä löytyy muutama olut ja viitsin jopa pistää piuhoilla tietokoneesta telkkariin Hurricanes-Flyers vaikka lstreamilaatu onkin mitä on. T. Ruutu kisoihin, ehdottomasti ja Timosenkin taso riittäisi kevyesti vielä olympialaisiinkin, näin ekan erän perusteella. Sinkkuelämä ja kalsarointi on kyllä tällä hetkellä mun oma parisuhde enkä just nyt kaiken kiireen keskellä tarvii muuta.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Onko rommin voittanutta? No ei ainakaan tänään.. perhana että on hyvä fiilis, minulla on hyviä frendejä ja tänään oli pitkästä aikaa hauskaa, koska rommi.. ja olihan siellä joku nainenkin, toki jätkäporukalla jätettiin muija dösäpysäkille, koska jätkäporukassa on hauskempaa, saattaa kaduttaa tuo päätös myöhemmin.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
ja olihan siellä joku nainenkin, toki jätkäporukalla jätettiin muija dösäpysäkille, koska jätkäporukassa on hauskempaa, saattaa kaduttaa tuo päätös myöhemmin.

Yksissä orgyissä ollut ja ei niiden missaaminen nyt niin hirvee menetys olis ollut. Ja eikä ollut naikkosen naamasta/kropasta kiinni. Jäykät dickit näköpiirissä vaan jotenkin hitusen häiritsee. Kiva kokemus/muisto kuitenkin. Tai siis "kiva".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös