Kalsarikänniketju

• 5 310 313
  • 66 757

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Musa soi, lasagne on uunissa. Juomina vuorottelevat olut ja Jallu.

Luulin, että lätkän finaalit olis alkaneet jo tänään. Kai ne joskus toukokuussa alkaa.

scholl

Jäsen
Mullakin toinen. Tämä on pint, ensimmäinen oli puoli litraa. Nukuin tuossa vartin, en tiedä oliko tarpeeksi. Syön nyt suklaata, että piristyn.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään alkoi 17 päivän loma. Neljä olutta on juotu. Nyt avaan argentiinalaisen punaviinipullon Viento Latino (13,5 %).

Pelaan tässä World of Tanks -peliä, kuten nykyään melkein aina (viimeiset viisi kuukautta).

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kellon ympäri juossut duunipäivä takana ja olo on väsynyt, mutta mieli virkeä ja olut kylmää. Muutaman tunnin saa rauhoittua ennen pöytälätkäpainotteista loppuiltaa ja hyvän seuran saapumista. Lätkääkin tulee aamuun asti, eli unta on turha harkitakaan.

Kalsareita en kyllä hetkeen jalkaan vedä, olkoon tänään sitten vaikka saunatakkipöhnät.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mullakin toinen. Tämä on pint, ensimmäinen oli puoli litraa. Nukuin tuossa vartin, en tiedä oliko tarpeeksi. Syön nyt suklaata, että piristyn.

Massakausi menossa?

Kyllähän musiikki kuulostaa nousuhumalassa kappale kappaleelta aina vaan paremmalta.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Taidan tässä riuhtaista vähän minäkin olusen tai pari ennen saunaa. Koko päivän palellut jäähallilla, enkä nähnyt yhtään maalia, yhtään tappelua, yhtään kunnon taklausta enkä itse asiassa edes yhtään mailaa taikka kiekkoakaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hämmästyttävän hienoja biisejä Pomo on albumeiltaan takavuosikymmeninä raakannut. Moni tompetty antaisi oikean kätensä tuollaisista sävellyksistä.

Mikäköhän tuossa Prusessa on, kun minen tahdo sitä saada korvastani alas, en sitten millään. Eihän se ihan kelvoton voi olla, jos kaltaisesi musiikillinen diletantti (tällä emme tarkoita nyt ammattilaisuuden negaatiota, vaan aiheeseen perehtyneisyyttä yhdistettynä laajaan yleissivistykseen) siitä on innostunut.

Eipä silti, sama mulla on Beatlesinkin kanssa. Taidan olla kelvoton itse.

Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rai rai, kyl tää tästä kehittyy!

Karhujen murinaa...

Big tits School Candy Manson ou jeah. Siinä teille tuorein päivitys naisrintamalta. Mutta joo oli miulla asiaakin. Muutaman Karhun kaadan seurananne. Jos en aiheuta liikaa vaivaa? Kolmas 50cl tölkki menossa nyt. Hyvin nousee Karhu nuppiin nyt kun on pitänyt taukoa juomisesta koska töissäkin pitäisi jaksaa. Olen siis työkokeilussa (joku uusi nimike taas keksitty kuulemma) toukokuun loppuun asti. Hiomis- ja maalaushommia lähinnä. Puuseppä siis olen jos ette sitä muistaneet enää. Pari viikkoa oon nyt hommissa ollut piti vielä mainita pienen pähkäilyn jälkeen.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Täällä kun harva on hyvä muussa paitsi itselleen valehtelussa, niin siitä vähän toiminnan mallia.

Itse kusetan itseäni tällä hetkellä kaljalla.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Big tits School Candy Manson ou jeah. Siinä teille tuorein päivitys naisrintamalta. Mutta joo oli miulla asiaakin. Muutaman Karhun kaadan seurananne. Jos en aiheuta liikaa vaivaa? Kolmas 50cl tölkki menossa nyt. Hyvin nousee Karhu nuppiin nyt kun on pitänyt taukoa juomisesta koska töissäkin pitäisi jaksaa. Olen siis työkokeilussa (joku uusi nimike taas keksitty kuulemma) toukokuun loppuun asti. Hiomis- ja maalaushommia lähinnä. Puuseppä siis olen jos ette sitä muistaneet enää. Pari viikkoa oon nyt hommissa ollut piti vielä mainita pienen pähkäilyn jälkeen.
Toivotan menestyksekkäitä kokeiluja Jompalle.

Minäkin kokeilen silloin tällöin esimerkiksi maalaushommia. Kuitenkin yhä uudelleen käy ilmi, että maalarin tai timpurin työt olisivat olleet kohdallani suorastaan fataali ammatinvalinta. Noilla kujein en elättäisi itseäni montaa päivää, perheestä puhumattakaan.

Tyhjennän itse kehittämääni drinkkiä, jonka ainesosat ovat Beefeater gin, aloe vera -juoma ja jäämurska. Mukavan makuinen liuos tämä kaktus-GT.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tyhjennän itse kehittämääni drinkkiä, jonka ainesosat ovat Beefeater gin, aloe vera -juoma ja jäämurska. Mukavan makuinen liuos tämä kaktus-GT.

Tästä juolahtikin mieleeni Majurinkulman CockTail eli KOlme KOvaa KOota. Kohmeinenkalja, Kossu ja Kokis. Mahtava yhdistelmä oli ainakin joskus, kunhan kaikki olivat liki jäätymispistettään ja opiskelijasuhteessa lantrattuna. Luovuus on huikkailussa puoli juomaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy