Kalsarikänniketju

  • 5 208 152
  • 66 638
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
En tietenkään. Eikä varmasti Noosekaan. Yritän tässä grilliata samalla makkaraa.
En laisinkaan. Minäkin kokkailen, mutta en sentään ulos ole uskaltanut. Kanaa uunissa, ei tuostakaan kai pahaa voi tulla. Myyrää en uskaltanut laittaa. Vaikkakin minun kissanainen sellaistakin taas tänä aamuna tuli tarjoilemaan.

Porilaista en ole uskaltanut grillata vuosiin. Huutavat niin perkeleesti 300 asteessa.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Vaikkakin minun kissanainen sellaistakin taas tänä aamuna tuli tarjoilemaan.

Hanki oikee nainen.. Tai no ne voi tuoda kotiin jotain isompaa ja pahempaa kuin myyriä.. Onko pojat miettinyt ensi kaudeksi Porin reissua? Tarjoan ilmoittautuneille Suomen mestareille kaljat Villin lännen saluunassa (Isomäen baarissa)

E: ja koska viski on näin hyvää niin sitä tarjoan rohkeille Porin yöelämään uskaltautuneille.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Hanki oikee nainen.. Tai no ne voi tuoda kotiin jotain isompaa ja pahempaa kuin myyriä..
En minä oikeaa naista. Niistä on niin perkeleesti vaivaa. Minun tytöt ei käy kenkäkaupoilla tai vaadi siivoamaan joka saatanan ilta.


Onko pojat miettinyt ensi kaudeksi Porin reissua? Tarjoan ilmoittautuneille Suomen mestareille kaljat Villin lännen saluunassa (Isomäen baarissa)

E: ja koska viski on näin hyvää niin sitä tarjoan rohkeille Porin yöelämään uskaltautuneille.
Ei ole kyllä tullut vielä mietittyä ensi kautta. Tampereella ja Turussa on tullut riittävästi käytyä katsomassa vieraspelejä, joten ehkä Pori voisi olla seuraava kohde.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Freddie Mercury oli nero!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Hyvin lähelle!
Minä en virallisilla fanimatkoilla kauheasti ole ollut. Johtuu lähinnä siitä, että aiemmin se tarkoitti rumpalisikojen bussiin lähtemistä. Jyväskylässäkään ei kukaan muu taida tykätä nykyajan rummuttamisesta, paitsi he itse, ja Kari vitun Tyni. Nykyään on onneksi oikeakin faniryhmä eikä pelkkää orkesteria.

Lisää kaljaa. Ja YUP:tä.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠

Juu ei tykkää kukaan rummuista tänä päivänä.. Viime keväästä heräsi kuitenkin kunnioitus teikäläisiä kohtaan ja tästä syystä tarjoan kunnioittamilleni JYP-faneille joteka Poriin usklatautuu ja meikäläiseen yhteyttä uskaltaa ottaa kaljat, ja se on varma! Hieno sarja oli keväällä. Vituttaa vaa se kaikki epäonni mitä jouduttii kokemaan viime keväänä, onneksi kohta alkaa uusi kausi..
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Pitsiturnaukseen reilut 31 tuntia, asiaa!

Tässä juuri hieman lämmitellään makunystyröitä oluella perjantaita varten..
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pitsiturnaukseen reilut 31 tuntia, asiaa!

Tässä juuri hieman lämmitellään makunystyröitä oluella perjantaita varten..

Sama! Tässä alkaa pieni jääkiekkokuume puskea päälle. Tästä johtuen musiikin sijaan tulee katsottua youtubesta highlight-videoita viime kaudesta. Lähinnä NHL:stä, kuten tämä, tämä ja tämä.
 
Juopottelukshan tämä taas meni saatana. Ja akkakin vielä sano et "älä ota sitä ensimmäistä kun oot kuitenki taas koko illan koneella kalja kädessä".

Vittuako senki pitää aina olla oikeassa?
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Täällä pyristellään luomisen tuskassa. Jos olut ja netti saisi hetkeksi ajatukset pois musiikista. 12 h ja pitäs olla jo purkittamassa, saattaa tulla uneton yö..

Kippistä silti kaikille!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Cheers!

Tiedän tunteen, onko eka kerta vai oot(te)ko käyny useamminki purkittamassa?

Hienoa, että on myötäeläjiä!

Jonkinasteiseksi konkariksi kai tässä voi jo itseään tituleerata, ei ekaa kertaa pappia kyydissä. Silti siinä on aina oma jännäkakkansa, vaikka rutiinilla pitäs mennäkin. Perfektionismi on pahe, jos ei ole koskaan tyytyväinen. Eikä ole oma pumppu kyseessä vaan ns. studiomuusikkoutta olen menossa harrastamaan.
 
Perfektionismi on pahe, jos ei ole koskaan tyytyväinen. Eikä ole oma pumppu kyseessä vaan ns. studiomuusikkoutta olen menossa harrastamaan.

Nimenomaan, mutta se on hieno pahe kun kuunnellaan lopputulemaa.

Ite oon muutaman kerran käyny purkittamassa ja se on aina yhtä jännittävää touhua, mutta joka kerta niin perkeleen opettavaista touhua. Muistan vieläkin kun kuuntelin ekan purkitukseni, ja mietin että "vittu, nyt loppu nää hommat". Mut silti sitä vaan jaksaa edelleen harrastella, ei tosin enään kuin omaks iloks.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koukuttaako ketään viski tänään? Islay-hengenheimolaisia?

mikä siinäkin on että kun himassa nappailee niin oma cd-hylly näyttää 'vitunmageejugeboxi!'. Sama loota siinä on seissyt iätajat.
 
Koukuttaako ketään viski tänään?

Bissen lisäksi otan tässä Ballantinesiä. Paddy oli päässyt loppumaan ja JD:tä on niinvähän ettei saa edes lasillista. Jospa sitä taas huomenna rohkenis tuonne Alkon puolelle ostelemaan jotain.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Nimenomaan, mutta se on hieno pahe kun kuunnellaan lopputulemaa.

Ite oon muutaman kerran käyny purkittamassa ja se on aina yhtä jännittävää touhua, mutta joka kerta niin perkeleen opettavaista touhua. Muistan vieläkin kun kuuntelin ekan purkitukseni, ja mietin että "vittu, nyt loppu nää hommat". Mut silti sitä vaan jaksaa edelleen harrastella, ei tosin enään kuin omaks iloks.

Totta turiset. Muistan myös ekan session joskus 15-vuotiaana kloppina, pihalla oltiin, mutta onneksi muut sen aikaisen bändin jätkät oli reilusti parikymppisiä "kokeneita karjuja". Sen jälkeen on soittimet itsellä vaihtuneet moneen kertaan, mutta aina se on yhtä vapauttavaa. Ja tosiaan lopputulemaa kuunnellessa on yleensä aikas hyvät fiilikset.

En ole vielä musiikista löytänyt huonoja puolia, vaikka löytäisinkin, niin tuskin se mitään muuttaisi. Onhan sitä tietysti paskaakin musiikkia näin jälkeenpäin ajateltuna jopa itse tullut tehtyä, mutta ilman paskaa ei ole myöskään timanttia!

Flea:tä voisi eiliseltä siteerata: Support music, all music!
 
Sen jälkeen on soittimet itsellä vaihtuneet moneen kertaan, mutta aina se on yhtä vapauttavaa.
Mitäs soittelet silleen niinkun mieluiten? Itellä on lähinnä kitara ja kontrabasso. Pystyn myös taipumaan lankkubassoon, pakon edessä.

pehtoori kirjoitti:
Flea:tä voisi eiliseltä siteerata: Support music, all music

Tässä on se pointti, mitä ei monetkaan ns."tavallisista" ihmisistä ymmärrä. Ja kuten joku viisas sanoi, että yksi tehty taideteos on yksi tekemätön rikos. Tuo sanonta on jotenkin itseeni kolahtanut, koska se pitää paikkaansa monenkin tapaamani ihmisen kohdalla. Eikä tietenkään koske pelkästään musiikkia.
 
Aika blended on lista. Mutta kilistän. Uisge!

That's what I like.

Pitäs varmaan joskus lyöttäytyä jonkun oikean viskinmaistelijan seuraan, niin sais jotain uusia makuja. Pystytkö suosittelemaan jotain, mitä kannattais tuolta Alkosta roudata himaan?
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mitäs soittelet silleen niinkun mieluiten? Itellä on lähinnä kitara ja kontrabasso. Pystyn myös taipumaan lankkubassoon, pakon edessä.

Rummuillahan tuo lähti jos puhutaan bändisoittimista. Siitä kitaran kautta bassoon ja pianoon. Vokaalit taitaa olla basson ohella se ns. pääsoitin. Kitara mieluisin, jos lempisoitinta miettii.

Tässä on se pointti, mitä ei monetkaan ns."tavallisista" ihmisistä ymmärrä. Ja kuten joku viisas sanoi, että yksi tehty taideteos on yksi tekemätön rikos. Tuo sanonta on jotenkin itseeni kolahtanut, koska se pitää paikkaansa monenkin tapaamani ihmisen kohdalla. Eikä tietenkään koske pelkästään musiikkia.

Tuo on aika hienosti ilmaistu, en ole ennen törmännyt. Kyllä sitä ihminen voi tehdä huomattavasti tyhmempääkin kuin musiikkia. Kun alkaa oikein miettimään, niin onhan sitä tullut soitettua ainakin 13 eri genreä edustavissa orkestereissa. Kuunneltuna musiikki voi olla paskaa, itse soitettuna harvemmin. Pätee luultavasti minuunkin tuo väittämäsi. Hyvä niin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös