Kalsarikänniketju

  • 5 217 604
  • 66 665
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Miten on Jomppa, onko pillua lohjennut kesän mittaan? Tänä kesänä tuntuu olevan hyvä meininki. Tämmöinen 4-kymppiä sivuuttanut epäsalskea perheellinen ukkokin saa osakseen ihmeen paljon silmäilyjä tyttösiltä. Voi se tietty olla sitäkin, että flikat katsovat pönäkkää sikaa toiseenkin kertaan kun eivät usko heti näkemäänsä.

Piti hienostella viinien kanssa, mutta illan ruohonleikkuu vei ajatukset oluen suuntaan. Yöpalaksi varattu etanoita ja valkosipulivoita.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Moi, onko kellään muulla sellaista vaimoa, jota ei kestä kuin kännissä?
Siis kumman pitää olla jurrissa, vai pitääkö olla molempien?

Meidän perheen osalta vastaus on kielteinen. Laadukas vaimo meillä, isännästä puhumattakaan.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Moi, onko kellään muulla sellaista vaimoa, jota ei kestä kuin kännissä?

Käykö avokki? Kestää juuri ja juuri kun on poissa ja itse kännissä ;)
 
Suosikkijoukkue
Therese Johaug
Saakeli, tämähän kääntyi suruksi. Onko teistä kukaan katsellut Pokka pitää tv-sarjaa? Kyseisessä sarjassa näytellyt Geoffrey Hughes, roolinimeltään Onslow, meikäläisen suuri idoli ja inspiraation lähde, on kuollut tänään.
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Saakeli, tämähän kääntyi suruksi. Onko teistä kukaan katsellut Pokka pitää tv-sarjaa? Kyseisessä sarjassa näytellyt Geoffrey Hughes, roolinimeltään Onslow, meikäläisen suuri idoli ja inspiraation lähde, on kuollut tänään.

Voi perkele! Tarkoitan siis R.I.P... On nimittäin surullinen uutinen. Junnuna (joo, junnu olen vieläkin) tuli sarjaa aina mummolassa seurattua ja Onslow painui mieleen sympaattisena ukkona.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saakeli, tämähän kääntyi suruksi. Onko teistä kukaan katsellut Pokka pitää tv-sarjaa? Kyseisessä sarjassa näytellyt Geoffrey Hughes, roolinimeltään Onslow, meikäläisen suuri idoli ja inspiraation lähde, on kuollut tänään.

Tuossa juuri viime viikonloppuna tuli mietittyä, vieläköhän on äijä hengissä. Appiukon kanssa tultiin tulokseen että on.

Hieno mies on jälleen mennyt. R.I.P
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Tuossa juuri viime viikonloppuna tuli mietittyä, vieläköhän on äijä hengissä. Appiukon kanssa tultiin tulokseen että on.

Hieno mies on jälleen mennyt. R.I.P

Itse mietin tuota juuri tänään aamupäivällä kun joku uusinta tai vastaava pyöri tv:ssä. Ei ois varmaan pitänyt miettiä... R.I.P
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Viisi kertaa olen käynyt baareissa elämäni aikana ja ikää 21...

Hmm. Olen 23 ja olen käynyt baarissa about 5-8 kertaa. Ei vain ole minun juttu. Tykkään käydä joskus kavereiden kanssa istumassa iltaa siellä, mutta ei muuten tuo "baareilu" kiinnosta minua. Siltä osin ei kannata olla pahoillaan tai kateellinen kellekkään. Toiset tykkää tyttärestä ja toiset taas jostain muusta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onslow oli meillä koko perheen suosikki. Levot vaan hänellekin. Muu perhe arveli useasti että Kääpiö näyttää ennen pitkää Onslowilta, kunhan riittävän kauan odotellaan.
 
Suosikkijoukkue
Therese Johaug
Itse mietin tuota juuri tänään aamupäivällä kun joku uusinta tai vastaava pyöri tv:ssä. Ei ois varmaan pitänyt miettiä... R.I.P

Otetaanpa sitten hänen muistolleen. Osaisipa itse säilyttää yhtä rennon elämänasenteen kun Onslow:lla oli :) Tuo sarjahan tosiaan pyörii uusintana ykkösellä, joka arkipäivä klo. 18.30 tulee jakso.
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Hmm. Olen 23 ja olen käynyt baarissa about 5-8 kertaa. Ei vain ole minun juttu. Tykkään käydä joskus kavereiden kanssa istumassa iltaa siellä, mutta ei muuten tuo "baareilu" kiinnosta minua. Siltä osin ei kannata olla pahoillaan tai kateellinen kellekkään. Toiset tykkää tyttärestä ja toiset taas jostain muusta.

Ainakin rahaa säästyy tällaisella tyylillä! Omalla kohdallani tuohon lukemaan voi huoletta heittää sen pari nollaa perään. Ok, ei ehkä aivan 800 kertaa mutta kolminumeroinen lukema heittämällä. Ja ikää ei tosiaan liiaksi vielä täälläkään...

Ensimmäistä kertaa oikeastaan pienissä sievissä tulee istuskeltua vain kotona ja himmailtua. Kai tässä on sitten vanhaksi tulossa tai jotain =D Qstockit ja kaikki ois tänään menossa mutta jotenkin ei tällä kertaa napannut lähteä.

Vaan vielähän tässä baariin kerkiäis tällekin iltaa polttamaan rahansa!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Ikää 23v baarissa oon kerran käynyt sillonkin meinas tulla pillua, mutta onneksi selvisin puhumalla. EI ENÄÄ KOSKAA
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo Onslow -roolihahmohan oli/on kuin ilmetty kalsarikänniketjulainen: hieman kaljaanmenevä filosofi. Joka tapauksessa, tämä Sandells kohoaa Geoffrey Hughesin muistolle.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En mä kyllä muutenkaan tosiaan ole mitään baari-ihmisiä. Ihan sama. Ihmissuhteita saa muualtakin kuin baareista. Jos osaa edes vähää alusta puhua, niin voi tehdä tuttavuutta ihmisten kanssa. Itse ainakin olen tehnyt näin.

Mitä tulee herra Onslowiin, niin rauha hänen sielulleen. Pari päivää sitten katsoin äitini kanssa Pokka Pitää ja siellähän se möllötti.
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Harvemmin sieltä baareista mitään kestäviä ihmissuhteita saa rakennettua. Eipä äkikseltään tule ketään sellaista mieleen, jonka olisin suunnilleen randomina baarissa tavannut ja sitä kautta tutustunut. Pillua sieltä korkeintaan irtoaa ja aamulla lempataan emäntä pihalle (-tai yleensä päinvastoin).
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Älkääs nyt selittäkö. Jomppa_Koo baariin vaan, sieltä sitä seuraa löytäää.
Itsekkin ajattelin tästä vielä lähteä kunhan kello lyö 2.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jomppa_KOO sinähän olit nhl12 miehiä ps3?? Tuus ottamaan mua ja kaveria vs matsi ellei sulla järkevämpää tekemistä ole!
 
Kalsarikänniketju pilataan keskustelemalla pillun saannista? Ei näin. No sen voin kuitenkin kertoa että koskaan en ole saanut. On tässä suurempiakin murheita.

Hmm ja tuota Pokka pitää -tv-sarjaa on tullut joskus seurattua paljon...
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kalsarikänniketju pilataan keskustelemalla pillun saannista? Ei näin. No sen voin kuitenkin kertoa että koskaan en ole saanut. On tässä suurempiakin murheita.

Hmm ja tuota Pokka pitää -tv-sarjaa on tullut joskus seurattua paljon...

Noni sitä änäriä nyt!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sain ekan kerran pillua, kun olin 18 vuotias. Olenko poikkeava? Nimim. Vähintään kerran vuodessa herunut sen jälkeen.

Katselen tässä The Crow leffan bonusmateriaalia. Top 5 suosikkileffa tämä, jos minulta kysytään. Jatko-osat nyt ovat yhtä ripulia, mutta ensimmäinen näytös on yhtä timanttia. Juon jallua kolalla kanssa.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Se on kuulkaa pojat semmoinen juttu... vittu onkohan täällä edes ketään? No any case, vapaa alkaa joten tölkki sihisee ja lantio nussii ilmaa. Kuuntelussa juuri nyt Depeche Moden Playing the Angel. Rahaa pitäisi vielä säätää jostakin että pääsee baariin kahden tunnin päästä. Juops!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös