Tästä porilaisten maihinnoususta ei puutu kuin Jari Salko.
Porilaistenmarssi olisi sopivampi. Sitä tullaan näkemään myös koko tulevan kauden.
Minä en ole Pori, enkä ole hiljaa. Juon tänäänkin koska voin.Anteeksi Pori, en tarkoittanut. Älkää nyt kaikki hiljentykö. Iltahan on vasta varhaisnuori.
Anteeksi Pori, en tarkoittanut. Älkää nyt kaikki hiljentykö. Iltahan on vasta varhaisnuori.
Saattaa johtua vaan sunnuntaista (tai siis maanantaista). Kunnon ihmiset nukkuvat jo. Käyvät keskellä kesääkin töissä ynnä muuta ihmeellistä.En tiedä onko vain Porin ilmiö, mutta tuntuu että ihmiset väsähtää aina todella aikaisin..?
En tietenkään. Eikä varmasti Noosekaan. Yritän tässä grilliata samalla makkaraa.
En laisinkaan. Minäkin kokkailen, mutta en sentään ulos ole uskaltanut. Kanaa uunissa, ei tuostakaan kai pahaa voi tulla. Myyrää en uskaltanut laittaa. Vaikkakin minun kissanainen sellaistakin taas tänä aamuna tuli tarjoilemaan.En tietenkään. Eikä varmasti Noosekaan. Yritän tässä grilliata samalla makkaraa.
Vaikkakin minun kissanainen sellaistakin taas tänä aamuna tuli tarjoilemaan.
En minä oikeaa naista. Niistä on niin perkeleesti vaivaa. Minun tytöt ei käy kenkäkaupoilla tai vaadi siivoamaan joka saatanan ilta.Hanki oikee nainen.. Tai no ne voi tuoda kotiin jotain isompaa ja pahempaa kuin myyriä..
Ei ole kyllä tullut vielä mietittyä ensi kautta. Tampereella ja Turussa on tullut riittävästi käytyä katsomassa vieraspelejä, joten ehkä Pori voisi olla seuraava kohde.Onko pojat miettinyt ensi kaudeksi Porin reissua? Tarjoan ilmoittautuneille Suomen mestareille kaljat Villin lännen saluunassa (Isomäen baarissa)
E: ja koska viski on näin hyvää niin sitä tarjoan rohkeille Porin yöelämään uskaltautuneille.
En minä oikeaa naista. Niistä on niin perkeleesti vaivaa. Minun tytöt ei käy kenkäkaupoilla tai vaadi siivoamaan joka saatanan ilta.
Tampereella ja Turussa on tullut riittävästi käytyä katsomassa vieraspelejä, joten ehkä Pori voisi olla seuraava kohde.
Kiitos! Ehkä ensi kaudella voisi sinnekin eksyä, sen verran hyvä meininki siellä on aina lauantaipeleissä näyttänyt olevan. Etenkin kun fanijoukko (käsittääkseni) pääsee siellä aika lähelle kenttää.Tervetuloa! Ja jos tulet niin inboxiin viestiä niin olut irtoaa!