Kalsarikänniketju

  • 5 244 654
  • 66 687
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
*viaton nuoren cockerspanielin ilme*
Helvetti vie, koiran vuosia ja mitä vielä, mutta nuorihan sinä: olet vasta pääsemässä taimeksi luettavaan neljännesvuosisadan ikään!

Saunaan saunaan. Muutaman tunnin sulkapallistelusta palattuani sitä samaista lajia sitten lopulta tuli yleltä - kunhan saivat ne pintapelastettavien spedeilyt pois lähetyksestä - ja sissos saatana että voi kämppä haista miehelle.

Ihan vain ajattelin juoda olutta. Paljon.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No en asu. Asun edelleen (olosuhteiden pakosta) täällä Jojensuussa. Töiden alkaminen haittaa näitä kalsarikännejä...
Otan huikan olutta ja sitten jälkkäriksi vodkaa!
Kun juo tarpeeksi, niin eipä enää töiden alkaminen haittaa. Siispä ratkaisu on käsissäsi. Enkä nyt tarkoita, ettetkö pillua saisi ja pitäisi jotain muuta keksiä vaan tuota juomista.

Mikset Jokelaan mene? Minä menisin aina jos olisin siellä. Vielä kun ehtisi. Sointula ei ole mittää. Kai.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kun juo tarpeeksi, niin eipä enää töiden alkaminen haittaa. Siispä ratkaisu on käsissäsi. Enkä nyt tarkoita, ettetkö pillua saisi ja pitäisi jotain muuta keksiä vaan tuota juomista.

Mikset Jokelaan mene? Minä menisin aina jos olisin siellä. Vielä kun ehtisi. Sointula ei ole mittää. Kai.
Opetusala ja känni = ei hyvä yhdistelmä.
"Vanha" ei vaan jaksa. Joksussa näkee liikaa ent. oppilaita ja kolleegoita. Puhtaat kalsarit ja viinaa. Ukkomies ei voine toivoa mitään muuta - paitsi lisää viinaa. Otetaan sen kunniaksi!
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kalsareiden käyttöön varmasti vaikuttaa se, työskenteleekö "julkisessa" ammatissa tai ei. Kansankynttilän ei oleteta sammuvan.

Itsellä on vähän toiset tilat, baariin tekisi mieli mutta: sitä varten pitäisi laittaa vaatteet päälle. Ei oikein hyvä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kalsareiden käyttöön varmasti vaikuttaa se, työskenteleekö "julkisessa" ammatissa tai ei. Kansankynttilän ei oleteta sammuvan.

Sammunut olen etyylialkomahoolin toimesta joskus 1990-luvun alkupuolella. Silloin en ollut ns. kansankynttilä. Lisää viinaa - silmät liikkuu!

Edit: sitä minä vaan, että olisiko mahdollista pitää tämä kalsariosasto provovapaana? Kaikissa muissa ketjuissa jengillä vanne kiristää otsaa ja jonninjoutavaa vittuilua on ihan tarpeeksi ketjussa jos toisessa. Rauhaa vaan!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Njam njam. Stella Artois. Stella Artois? Pari sanoja, joista ei voi seurata mitään muuta kuin hyvää, kunhan ei erehdy ylianalyyttiseksi... jolloin ei tänne ketjuun kuuluisi sitten vähääkään.

Käykö asusteeksi pyyhe? Mikäli ei niin ajattelin siirtyä mulkkusilleen.

Illan ketjun antiin voisi heittää jotain tällaista linkkiä: http://www.youtube.com/watch?v=z77Fspd5hlg , jossa Mustasch hiplailee suurinta hittiään juutuubissa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onko täällä joku jollekin tänään vittuillut?!

En minä ainakaan. Ihan vaan suojaus jo täällä päällä, koska tämä palsta on täynnä vittuilua, turhaa sellaista. Kai sen jokainen näkee ja huomaa.

No ehkä ei täällä siitä sen enempää.

Katsoin eilen vietnamilaisen naisen kanssa elokuvan Full Metal Jacket. Tykkäsi kyllä paljon. Eihän tämä tähän liity tämäkään.

Kakka. No, nyt liittyy!
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Edit: sitä minä vaan, että olisiko mahdollista pitää tämä kalsariosasto provovapaana?

Totta vaginassa. Minullekaan ei tosin selvinnyt kuka tässä kenellekin on provoillut, mutta sehän tämä ketju pointti tosiaa on että jokainen on niin munasillaan tai mitenkä nyt onkaan kuin kykenee.

Mielellään sitä joskus joisi JA:n nimimerkkien kanssa. Toki muutaman kanssa olen ottanut, mutta ne oli porilaisia kaikki joten kosmopoliittiisessa katsannossa heitä ei lasketa. Vakuutan nyt(kännissä) kaikille että koskaan, ikinä, ei mikään netissä käyty riita tule siirtymään liveksi asti.

Vai että vietnamilaisen naisen kanssa FMJ, kokeilkaa jotain Rambo-leffaa seuraavaksi...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vakuutan nyt(kännissä) kaikille että koskaan, ikinä, ei mikään netissä käyty riita tule siirtymään liveksi asti.
Meillä ei ole koskaan mitään riitaa ole ollut, mutta ehkä voidaan sellainen kehitellä? Saatan joutua sinne Porin suunnille tässä syksyn mittaan, joten samahan se on sitten käydä tuokin sinun käymätön korpi lävitse? Lupaan, etten pure, kutita tai pelaa sääntöjen mukaan.

Kuka hankitaan moder... tuomariksi?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Sitä minä vain, että asiat tässä joskus riitelevät - ihmiset eivät - toivottavasti. Kaikissa muissa JA:n ketjuissa on todella paljon turhaa provoa ja vittulua + ym. turhaa paskaa. Julistan täten kalsarikänniketjun vittuiluvapaaksi vyöhykkeeksi! Viina meitä yhdistää ja näin olen nauttikaamme siitä!
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Koska tässä ketjussa muka olisi riidelty?
Nyt lisää viinaa naamariin ja unohdetaan moiset keskustelut tai vedän kaikkia tauluun. Murr.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onkos Vellis lähdössä Kirvatsiin katsomaan pitkätukkia?

En ole oikein hevimiehiä mutta pystytukka on haussa eli Kauko Röyhkää menen huomenna tsiikaamaan. Myös Radiopuhelimet piti tänään nähdä mutta eipä ole täällä meillä näkynyt.

Vuosi sitten Posisperessä tuli otettua isoa G:tä. Alan miehet varmaan tietävät mistä on kysymys. Kaveri halusi ostaa sellaisen välttämättä ja oksensi sitten "verta" illan päätteeksi. Itselläkin haritti pää aika hyvin, mutta en oksentanut ja pääsin vielä panemaan. Onneksi en oksenanut "verta" kesken toimituksen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jotenkin säikky olo. Olen jo monta kertaa pelästynyt, kun olen kuullut asunnostani kirkumista tai karmivaa huutoa. Naisten kiekko perkele! Pakko oli ottaa vähän rauhoittavaa ja kohta lisääkin.
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Hiphei vaan palstalaiset!

Lomat on lusittu ja arkeen palattu mennä keskiviikkona. Tänään onkin hyvä päivä liittyä seuraanne hetkeksi. Olut maistuu ja viski on lasissa.

Tein myös itselleni lupauksen että notkun pitkin syksyä teidän kanssa täällä yhä enemmän ja enemmän. Olen tosin perkeleen huono pitämään kiinni itselle tehdyistä lupauksista. Kahtellaan kuinka käy.

Kippistä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös