Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 087
  • 66 778
Ja Ilosaaren raviradan leirintäalueen infolehtisessä taitaa edelleen lukea, että roskapönttöjen hakkaaminen kielletty. Tiedä sitten mistä johtuu..

Se lukee ainakin artisti-infossa. En tiedä lukeeko se myös leirintäalue infossa, todennäköisesti.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Eiku vaan skumppaa auki, siitä se homma lähtee. Kielenkannat irti jne.

Millä kepillä muuten soittelet? Kumpi parempi, akustinen vai sähkönen?

Paas kattoen ny kui käy.

Onhan nuita keppejä tuossa, niistä kun on vaikea päästää irti. Molemmissa on puolensa. Ibanezin akkari ja japsitele on isoimmassa soitossa. Vituttaa vaan tuo telen virityskoneisto, kun siihen on niin saatanan vaikea vaihtaa kieliä. Parempi soittaa vaan 11+ kielillä, niin ei suotta katkeile.

Paas kattoen ny kui käy.

Onhan nuita keppejä tuossa, niistä kun on vaikea päästää irti. Molemmissa on puolensa. Ibanezin akkari ja japsitele on isoimmassa soitossa. Vituttaa vaan tuo telen virityskoneisto, kun siihen on niin saatanan vaikea vaihtaa kieliä. Parempi soittaa vaan 11+ kielillä, niin ei suotta katkeile.

Mullon kans Ibanezin akustinen, ja oon kyllä siihen ollu helvetin tyytyväinen. Löytyy muutama muukin, mutta ehkä tuo gretsch on sellanen käteensopivin.

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Täällä ollaan messissä. Karhu A maistuu. Youtubesta katellu musaa ja samalla kaatanu Karhua kurkusta alas!!!

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mullon kans Ibanezin akustinen, ja oon kyllä siihen ollu helvetin tyytyväinen. Löytyy muutama muukin, mutta ehkä tuo gretsch on sellanen käteensopivin.

Gretzky on kyllä hyvä skepa, ei käy kieltäminen. Joskus tarttu jenkeistä Kerry Kingin BC Rich matkaan, muutamalla hääkeikalla on mammojen ilmeet ollu aika messeviä, kun tuolla lähtee vetämään kultaistanuoruutta. Toimii tietysti myös mätössä pirun hyvin.

Toimii tietysti myös mätössä pirun hyvin.

Tyylikäs keppi, B C Richien skeboissa on kyllä suht "nopea" kaula soittaa, joten soveltuu hyvin mätön soittamiseen. Joskus jos saisin hyllystä valita skeban niin se olis ehdottomasti Gibsonin SG Standard. Pari kertaa oon semmosella soittanu ja jotenkin se oli semmonen että sillä pysty vetämään mitä vaan, vähän niinku kitaroitten magic bullet, and you can do what ever you like.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tyylikäs keppi, B C Richien skeboissa on kyllä suht "nopea" kaula soittaa, joten soveltuu hyvin mätön soittamiseen. Joskus jos saisin hyllystä valita skeban niin se olis ehdottomasti Gibsonin SG Standard. Pari kertaa oon semmosella soittanu ja jotenkin se oli semmonen että sillä pysty vetämään mitä vaan, vähän niinku kitaroitten magic bullet, and you can do what ever you like.

Aikanaan soitin bassoa SG:llä, jumalattoman ohut kaula, outo soittaa, ei oikein sopinu meitsille. Kitaranakin joskus olen kokeillu, herättää kunnioitusta jo pelkällä ulkonäöllään. Vaikken sen suurempi materialisti olekaan, niin hyvin todennäköisesti roikkuu joskus tuossa telineessä. Oha se iha vitu magee nägöne.

Aikanaan soitin bassoa SG:llä, jumalattoman ohut kaula, outo soittaa, ei oikein sopinu meitsille. Kitaranakin joskus olen kokeillu, herättää kunnioitusta jo pelkällä ulkonäöllään. Vaikken sen suurempi materialisti olekaan, niin hyvin todennäköisesti roikkuu joskus tuossa telineessä. Oha se iha vitu magee nägöne.

Nimenomaan. Vitun hieno kitara, ja vielä saatanan hyvä soittaa. Tai siis ainakin sopii mulle, kun evoluutio jätti nää apinan kädet. Ja ehkä tässä on jotain kaikuja vuosien takaa kun katoin pikkupoikana Angus Youngia soittamassa thunderstruckia telkkarissa musavideolla.

Joo, kai se pitää mennä sänkyyn mököttämään. Huomenna on kuulemma jotain velvollisuuksia hoidettavana, ja jos vielä juopottelen niin en niitä hoitamaan pysty.

Kiitän pehtooria seurasta, ja lycka till sinne studioon. Pidä kavereitten hermot kireellä, näin pääsemme perfektionistiseen tulokseen.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Nimenomaan. Vitun hieno kitara, ja vielä saatanan hyvä soittaa. Tai siis ainakin sopii mulle, kun evoluutio jätti nää apinan kädet. Ja ehkä tässä on jotain kaikuja vuosien takaa kun katoin pikkupoikana Angus Youngia soittamassa thunderstruckia telkkarissa musavideolla.

On muuten McGyverin jälkeen maailman toka kovin Angus! Löysin lätkäkassista kaks kaljaa, kyllä alkoholisti osaa ainakin alitajuntaisesti etsiä aina oikeasta paikasta.

Heimopäällikölle myös tattikset ja yritän toimia huomenna ennaltaodotetulla tavalla.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo olin äsken pihalla tupakilla ja jotku retaleet uhkaili minua. Sanoin, että tunnen porukkaa jatkoajassa ja ne kaverit tarjos sitte röökin ja ja juoman. kuka tunnustaaa?

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Joo olin äsken pihalla tupakilla ja jotku retaleet uhkaili minua. Sanoin, että tunnen porukkaa jatkoajassa ja ne kaverit tarjos sitte röökin ja ja juoman. kuka tunnustaaa?

En tunnusta, mutta kalsarikännejä aloin kyllä vetämään, kun kotiuduin puoli neljän maissa työmaalta. Old Empire Pale Ale kärkeen ja sitten mennään II-oluella.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minäkään en tunnusta muuta kuin että duunista tulin ja aloitin juomisen tuossa kolme varttia sitten ja että tarkoitus olisi juoda pitkään tätä Lidlin kaljaa jota on kaapissa laatikollinen. Onko muuten nautinnollisempaa asiaa kuin olla töissä ja jo raataessaan tietää että kaljaa kaapissa niin ettei paskalle taivu?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Linkki vie sinun tuubiisi.
Peltihousut jalassa olen tässä nyt oleskellut. Että eipä vienyt.

Kävin ostamassa 0,7 litraa Jaloviinaa*. Enpä ole ennen noin suurta Jaloviinapulloa ostanut. Herra peratkoon myöhäisiltani ruotoisimmat kohdakkeet.

Mutta huomenna on tarkoitus olla kovassa Pulp Jatkis -kunnossa. Enpä olisi muuten juonutkaan. Olen uhri Alpo Nyrösen.

*viaton nuoren cockerspanielin ilme*

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
*viaton nuoren cockerspanielin ilme*
Helvetti vie, koiran vuosia ja mitä vielä, mutta nuorihan sinä: olet vasta pääsemässä taimeksi luettavaan neljännesvuosisadan ikään!

Saunaan saunaan. Muutaman tunnin sulkapallistelusta palattuani sitä samaista lajia sitten lopulta tuli yleltä - kunhan saivat ne pintapelastettavien spedeilyt pois lähetyksestä - ja sissos saatana että voi kämppä haista miehelle.

Ihan vain ajattelin juoda olutta. Paljon.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No en asu. Asun edelleen (olosuhteiden pakosta) täällä Jojensuussa. Töiden alkaminen haittaa näitä kalsarikännejä...
Otan huikan olutta ja sitten jälkkäriksi vodkaa!
Kun juo tarpeeksi, niin eipä enää töiden alkaminen haittaa. Siispä ratkaisu on käsissäsi. Enkä nyt tarkoita, ettetkö pillua saisi ja pitäisi jotain muuta keksiä vaan tuota juomista.

Mikset Jokelaan mene? Minä menisin aina jos olisin siellä. Vielä kun ehtisi. Sointula ei ole mittää. Kai.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kun juo tarpeeksi, niin eipä enää töiden alkaminen haittaa. Siispä ratkaisu on käsissäsi. Enkä nyt tarkoita, ettetkö pillua saisi ja pitäisi jotain muuta keksiä vaan tuota juomista.

Mikset Jokelaan mene? Minä menisin aina jos olisin siellä. Vielä kun ehtisi. Sointula ei ole mittää. Kai.
Opetusala ja känni = ei hyvä yhdistelmä.
"Vanha" ei vaan jaksa. Joksussa näkee liikaa ent. oppilaita ja kolleegoita. Puhtaat kalsarit ja viinaa. Ukkomies ei voine toivoa mitään muuta - paitsi lisää viinaa. Otetaan sen kunniaksi!

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kalsareiden käyttöön varmasti vaikuttaa se, työskenteleekö "julkisessa" ammatissa tai ei. Kansankynttilän ei oleteta sammuvan.

Itsellä on vähän toiset tilat, baariin tekisi mieli mutta: sitä varten pitäisi laittaa vaatteet päälle. Ei oikein hyvä.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kalsareiden käyttöön varmasti vaikuttaa se, työskenteleekö "julkisessa" ammatissa tai ei. Kansankynttilän ei oleteta sammuvan.

Sammunut olen etyylialkomahoolin toimesta joskus 1990-luvun alkupuolella. Silloin en ollut ns. kansankynttilä. Lisää viinaa - silmät liikkuu!

Edit: sitä minä vaan, että olisiko mahdollista pitää tämä kalsariosasto provovapaana? Kaikissa muissa ketjuissa jengillä vanne kiristää otsaa ja jonninjoutavaa vittuilua on ihan tarpeeksi ketjussa jos toisessa. Rauhaa vaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy