Kalsarikänniketju

  • 5 240 962
  • 66 676

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäs varmaan joskus lyöttäytyä jonkun oikean viskinmaistelijan seuraan, niin sais jotain uusia makuja. Pystytkö suosittelemaan jotain, mitä kannattais tuolta Alkosta roudata himaan?

Lähe ihan omien makujen kannalta. Diggaatko savuisesta, pehmeästä vai kirpeästä? Viskissä et ole ikinä väärässä. Mä en lähe kenenkään makuja haukkumaan(jos ei lätkästä ole kyse) mutta Single Malt on kyllä paras alotus. Kokeile! Siitä se 'löytyy'.

Itse nautin nyt Ardbeg 10v. En voi ku suositella. Mitäs musaa nautiskelette tällä hetkellä?
 
Kun alkaa oikein miettimään, niin onhan sitä tullut soitettua ainakin 13 eri genreä edustavissa orkestereissa.

Tuo on kyllä suht kiitettävä skaala. Itseäni harmittaa melko kovasti kun jumahdin parin genren pariin, bändikavereitteni ansiosta ja siinä se homma sit hiipuikin kun ei ollut mitään uudistumishalukkuutta muilla jäsenillä.

Mutta nyt tässä keväällä kun taas löysin kipinän soittohommiin, niin eiköhän tässä keksitä jotain uutta, kun on niin paljon tullut uusia tuttavuuksia tuolta keikkadösä hommista.
 
Lähe ihan omien makujen kannalta. Diggaatko savuisesta, pehmeästä vai kirpeästä? Viskissä et ole ikinä väärässä. Mä en lähe kenenkään makuja haukkumaan(jos ei lätkästä ole kyse) mutta Single Malt on kyllä paras alotus. Kokeile! Siitä se 'löytyy'.

Itse nautin nyt Ardbeg 10v. En voi ku suositella. Mitäs musaa nautiskelette tällä hetkellä?

No ei nyt oikeastaan oo sellasta ylivoimasta löytynyt, mutta Jameson 18v. teki suuren vaikutuksen. Se on ehkä eniten suunmukaista ollut, vaikka ei tuo ballantines jää kuitenkaan kauas siitä haetusta mausta. Pitäs vaan enemmän maistella noita et löytäs se oman maun.

Tausta viihdyttäjänä toimii tällä hetkellä Brian Setzer Orchestra.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tuo on kyllä suht kiitettävä skaala. Itseäni harmittaa melko kovasti kun jumahdin parin genren pariin, bändikavereitteni ansiosta ja siinä se homma sit hiipuikin kun ei ollut mitään uudistumishalukkuutta muilla jäsenillä.

Mutta nyt tässä keväällä kun taas löysin kipinän soittohommiin, niin eiköhän tässä keksitä jotain uutta, kun on niin paljon tullut uusia tuttavuuksia tuolta keikkadösä hommista.

Ei muuta kun uutta pökköä pesään!

Omalla kohdalla voin sanoa, että pääsin aika hyvin ns. piireihin jo aika nuorena, ja kai soittotaidollakin varmasti jotain tekemistä on ollut siihen, että on tullut pyyntejä erilaisiin projekteihin. Kun on avoin kaikelle, niin elämä tuo vastaan aika yllättäviä juttuja.. Yhtäkään projektia en kadu, onneksi itselleen voi ja pitääkin pystyä nauramaan. Joskus on keikkailtu mm. mikitetyt ämpärit taustalla.

Wanhaan palatakseni, lempisoitin valikoitui melkolailla sen takia, että jostain syystä mimmien pöksyt kastuu, jos niille soittaa, laulaa ja katsoo silmiin. Kohta kastuu mun kurkku, kun 10/15 olut sen kastelee matkalla sisäelimistön syövereihin.
 
Wanhaan palatakseni, lempisoitin valikoitui melkolailla sen takia, että jostain syystä mimmien pöksyt kastuu, jos niille soittaa, laulaa ja katsoo silmiin. Kohta kastuu mun kurkku, kun 10/15 olut sen kastelee matkalla sisäelimistön syövereihin.

Kuulostaa tutulta. Jos pitäs valita tuon kontran tai eleanorin väliltä niin paha olis valinta. Mutta ehkä kuitenkin se on tuo kontra, koska sen läpyttelyllä saa omat ja mimmien housut kastumaan. Joku siinä soundissa vaan on mikä sytyttää.

Soittotaidoista en rupea puhumaan sen enempää, koska itsellä on rajallinen kapasiteetti siinä hommassa. Onneks näillä tutuilla riittää niitä minunki puolesta, yritän vaan pyristellä perässä. Mutta en anna sen haitata, niin pitkään kun on taas hauskaa vedetään täysillä, osasin tai en.

Mulla on vasta 10/31 menossa, jos noita pikku viskejä lasketa. Mutta ajattelinkin vaan ottaa tänään semmoset seitinohuet humalat.
 
Joskus on keikkailtu mm. mikitetyt ämpärit taustalla..

Tuli muuten tästä mieleen kun oltiin Nashvillessä. Siellä oli joku paikallinen bändi vetämässä kadun kulmassa, soittimina toimi pyykkilauta, kaksi peltitynnyriä, pesuvati johon oli viritetty kaksi kieltä ja huuliharppu. Se kuulosti aivan saatanan hyvältä. Ja siinä lähistöllä oli pari tummempaa kaveria mitkä veti tynnyrisetillä ja saksofonilla, ei sekään pahalta kuulostanut.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mulla on vasta 10/31 menossa, jos noita pikku viskejä lasketa. Mutta ajattelinkin vaan ottaa tänään semmoset seitinohuet humalat.

Harmittaa kyllä tuo oluen vähyys, tuohon Matikaismaiseen olisi kai ihan hyvä tyytyä tänään. Tosin voi olla, että skumppa aukeaa jos ei runosuoni sitä tee (lyriikoita siis viimeistelen).
 
Harmittaa kyllä tuo oluen vähyys, tuohon Matikaismaiseen olisi kai ihan hyvä tyytyä tänään. Tosin voi olla, että skumppa aukeaa jos ei runosuoni sitä tee (lyriikoita siis viimeistelen).

Eiku vaan skumppaa auki, siitä se homma lähtee. Kielenkannat irti jne.

Millä kepillä muuten soittelet? Kumpi parempi, akustinen vai sähkönen?
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tuli muuten tästä mieleen kun oltiin Nashvillessä. Siellä oli joku paikallinen bändi vetämässä kadun kulmassa, soittimina toimi pyykkilauta, kaksi peltitynnyriä, pesuvati johon oli viritetty kaksi kieltä ja huuliharppu. Se kuulosti aivan saatanan hyvältä. Ja siinä lähistöllä oli pari tummempaa kaveria mitkä veti tynnyrisetillä ja saksofonilla, ei sekään pahalta kuulostanut.

Ihmisen kekseliäisyydellä ei ole rajaa. Eräällä lomareissulla katusoiteltiin hieman samalla periaatteella. Ei tosin mitä todennäköisemmin kuulostanut kovin hyvältä, mutta pirun hauskaa oli.

Ja Ilosaaren raviradan leirintäalueen infolehtisessä taitaa edelleen lukea, että roskapönttöjen hakkaaminen kielletty. Tiedä sitten mistä johtuu..
 
Ja Ilosaaren raviradan leirintäalueen infolehtisessä taitaa edelleen lukea, että roskapönttöjen hakkaaminen kielletty. Tiedä sitten mistä johtuu..

Se lukee ainakin artisti-infossa. En tiedä lukeeko se myös leirintäalue infossa, todennäköisesti.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Eiku vaan skumppaa auki, siitä se homma lähtee. Kielenkannat irti jne.

Millä kepillä muuten soittelet? Kumpi parempi, akustinen vai sähkönen?

Paas kattoen ny kui käy.

Onhan nuita keppejä tuossa, niistä kun on vaikea päästää irti. Molemmissa on puolensa. Ibanezin akkari ja japsitele on isoimmassa soitossa. Vituttaa vaan tuo telen virityskoneisto, kun siihen on niin saatanan vaikea vaihtaa kieliä. Parempi soittaa vaan 11+ kielillä, niin ei suotta katkeile.
 
Paas kattoen ny kui käy.

Onhan nuita keppejä tuossa, niistä kun on vaikea päästää irti. Molemmissa on puolensa. Ibanezin akkari ja japsitele on isoimmassa soitossa. Vituttaa vaan tuo telen virityskoneisto, kun siihen on niin saatanan vaikea vaihtaa kieliä. Parempi soittaa vaan 11+ kielillä, niin ei suotta katkeile.

Mullon kans Ibanezin akustinen, ja oon kyllä siihen ollu helvetin tyytyväinen. Löytyy muutama muukin, mutta ehkä tuo gretsch on sellanen käteensopivin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Täällä ollaan messissä. Karhu A maistuu. Youtubesta katellu musaa ja samalla kaatanu Karhua kurkusta alas!!!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mullon kans Ibanezin akustinen, ja oon kyllä siihen ollu helvetin tyytyväinen. Löytyy muutama muukin, mutta ehkä tuo gretsch on sellanen käteensopivin.

Gretzky on kyllä hyvä skepa, ei käy kieltäminen. Joskus tarttu jenkeistä Kerry Kingin BC Rich matkaan, muutamalla hääkeikalla on mammojen ilmeet ollu aika messeviä, kun tuolla lähtee vetämään kultaistanuoruutta. Toimii tietysti myös mätössä pirun hyvin.
 
Toimii tietysti myös mätössä pirun hyvin.

Tyylikäs keppi, B C Richien skeboissa on kyllä suht "nopea" kaula soittaa, joten soveltuu hyvin mätön soittamiseen. Joskus jos saisin hyllystä valita skeban niin se olis ehdottomasti Gibsonin SG Standard. Pari kertaa oon semmosella soittanu ja jotenkin se oli semmonen että sillä pysty vetämään mitä vaan, vähän niinku kitaroitten magic bullet, and you can do what ever you like.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tyylikäs keppi, B C Richien skeboissa on kyllä suht "nopea" kaula soittaa, joten soveltuu hyvin mätön soittamiseen. Joskus jos saisin hyllystä valita skeban niin se olis ehdottomasti Gibsonin SG Standard. Pari kertaa oon semmosella soittanu ja jotenkin se oli semmonen että sillä pysty vetämään mitä vaan, vähän niinku kitaroitten magic bullet, and you can do what ever you like.

Aikanaan soitin bassoa SG:llä, jumalattoman ohut kaula, outo soittaa, ei oikein sopinu meitsille. Kitaranakin joskus olen kokeillu, herättää kunnioitusta jo pelkällä ulkonäöllään. Vaikken sen suurempi materialisti olekaan, niin hyvin todennäköisesti roikkuu joskus tuossa telineessä. Oha se iha vitu magee nägöne.
 
Aikanaan soitin bassoa SG:llä, jumalattoman ohut kaula, outo soittaa, ei oikein sopinu meitsille. Kitaranakin joskus olen kokeillu, herättää kunnioitusta jo pelkällä ulkonäöllään. Vaikken sen suurempi materialisti olekaan, niin hyvin todennäköisesti roikkuu joskus tuossa telineessä. Oha se iha vitu magee nägöne.

Nimenomaan. Vitun hieno kitara, ja vielä saatanan hyvä soittaa. Tai siis ainakin sopii mulle, kun evoluutio jätti nää apinan kädet. Ja ehkä tässä on jotain kaikuja vuosien takaa kun katoin pikkupoikana Angus Youngia soittamassa thunderstruckia telkkarissa musavideolla.
 
Joo, kai se pitää mennä sänkyyn mököttämään. Huomenna on kuulemma jotain velvollisuuksia hoidettavana, ja jos vielä juopottelen niin en niitä hoitamaan pysty.

Kiitän pehtooria seurasta, ja lycka till sinne studioon. Pidä kavereitten hermot kireellä, näin pääsemme perfektionistiseen tulokseen.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Nimenomaan. Vitun hieno kitara, ja vielä saatanan hyvä soittaa. Tai siis ainakin sopii mulle, kun evoluutio jätti nää apinan kädet. Ja ehkä tässä on jotain kaikuja vuosien takaa kun katoin pikkupoikana Angus Youngia soittamassa thunderstruckia telkkarissa musavideolla.

On muuten McGyverin jälkeen maailman toka kovin Angus! Löysin lätkäkassista kaks kaljaa, kyllä alkoholisti osaa ainakin alitajuntaisesti etsiä aina oikeasta paikasta.

Heimopäällikölle myös tattikset ja yritän toimia huomenna ennaltaodotetulla tavalla.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo olin äsken pihalla tupakilla ja jotku retaleet uhkaili minua. Sanoin, että tunnen porukkaa jatkoajassa ja ne kaverit tarjos sitte röökin ja ja juoman. kuka tunnustaaa?
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Joo olin äsken pihalla tupakilla ja jotku retaleet uhkaili minua. Sanoin, että tunnen porukkaa jatkoajassa ja ne kaverit tarjos sitte röökin ja ja juoman. kuka tunnustaaa?

En tunnusta, mutta kalsarikännejä aloin kyllä vetämään, kun kotiuduin puoli neljän maissa työmaalta. Old Empire Pale Ale kärkeen ja sitten mennään II-oluella.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minäkään en tunnusta muuta kuin että duunista tulin ja aloitin juomisen tuossa kolme varttia sitten ja että tarkoitus olisi juoda pitkään tätä Lidlin kaljaa jota on kaapissa laatikollinen. Onko muuten nautinnollisempaa asiaa kuin olla töissä ja jo raataessaan tietää että kaljaa kaapissa niin ettei paskalle taivu?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Linkki vie sinun tuubiisi.
Peltihousut jalassa olen tässä nyt oleskellut. Että eipä vienyt.

Kävin ostamassa 0,7 litraa Jaloviinaa*. Enpä ole ennen noin suurta Jaloviinapulloa ostanut. Herra peratkoon myöhäisiltani ruotoisimmat kohdakkeet.

Mutta huomenna on tarkoitus olla kovassa Pulp Jatkis -kunnossa. Enpä olisi muuten juonutkaan. Olen uhri Alpo Nyrösen.

*viaton nuoren cockerspanielin ilme*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös