Kalsarikänniketju

  • 5 210 633
  • 66 655

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Ota siika pois
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Mistä voi johtua että tää yksin kotona ryypistely on niin mukavaa että ei tästä millään kerkiäis baariin lähteä?
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika jänniä ja hyviä valintoja.

Jännä että nostit sienen noinkin korkealle.

Oletko koskaan osallistunut Hippo-hiihtoihin?

Itse en.

Eikös ne ole jotain demareiden metkuja muutenkin?

Jos totta puhutaan, niin en ennen tätä iltaa juurikaan pitänyt sienistä. Tuntuu, että mitä enemmän niistä oppii, niin sitä enemmän niitä kuitenkin rakastaa.

Minä olen kyllä osaliistunut Hippo-hiihtoihin. Ehkä juuri sen takia osaan arvostaa hippoja eri tavalla kuin monet muut. Haluan kuitenkin korostaa vielä sitä, että Hippo ja Hippi ovat täysin eri eläimiä, vaikka niiden kirjoitus- ja ääntämisasu ovatkin kovasti samanlaisia. Monet sotkevat nuo kaksi jaloa ja upeaa eläintä toisiinsa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ylä-Savossa lausuttua: -Isä, isä, kuinka monta jiitä on muavviljjelijjässä?
 
Minä olen kyllä osaliistunut Hippo-hiihtoihin. Ehkä juuri sen takia osaan arvostaa hippoja eri tavalla kuin monet muut. Haluan kuitenkin korostaa vielä sitä, että Hippo ja Hippi ovat täysin eri eläimiä, vaikka niiden kirjoitus- ja ääntämisasu ovatkin kovasti samanlaisia. Monet sotkevat nuo kaksi jaloa ja upeaa eläintä toisiinsa.

Olet reipas ja rohkea nuori, kun toit tämän epäkohdan esille!

Yritin nimittäin nuorena olla hippi ja makoilin lähijoessa sieraimeni vedenpinnan yläpuolella. Välillä kävin rannikolla viilentävissä muta- ja savikylvyissä, sekä syömässä jopa kymmeniä kilogrammoja kasviksia. Opettelin uimaan ja kaikkea, kunnes äitini toi minulle Led Zeppelinin ykkösen sekä hamppua ja kertoi minulle, että olin ollut koko ajan väärässä.

Vaikeaa oli se.

edit: Sittemmin olen ryhtynyt palvomaan Saatanaa (linkki vie sivustolle, jossa pannaan niin kuin pitääkin!) ja muutenkin toimimaan hyvin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Listataanko lempieläimemme?
No totta helevetissä.

1. Graavilohi
2. Muikun mäti
3. Louhikärmes
4. Olmi
5. Satiainen jollakulla vitumaisella ihmisellä

Bubbling under: Ronsu eli olifantti.


Enkä osallistunut Hippo-hiihtoihin, mutta mutsin luona on vielä vanha kirjoituspöytäni jossa on tarroja Hopeasompa-hiihdoista muistaakseni vuosilta 1981, -82 ja -83.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Outua että nuo downunderit kuulostaa kaikki niin acdc:ltä.
Tämä on kornia.
Niin ne muuten kuulostaa. Tuo Rose Tattoon Angry Anderson olisi muuten ollut täydellinen valinta AC/DC:n laulajaksi silloin kun Bon "The Greatest Rock'n'Roll Frontman Ever" Scott meni edes.

Yrjö Töröhuuli on kelpo veikko ja. Tässä ketjun henkeen sopivasti vielä I Drink Alone.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Näin leppoisan työviikon kunniaksi nakkaan tänä iltana menemään muutaman oluen ja ehkä siivun single maltia. Muu perhe häipyi jaloista lomailemaan kun ovat kaikki vapaalla. Onpa isännällä tilaa visioida. Tosin huominen työpäivä alkaa parituntisella puhelinkokouksella hävyttömän aikaisin, jotta muut aikavyöhykkeet ovat edes jotenkin siedettävästi linjoilla. Pitää ryhdin kunnossa.

Naapurin kenraali kävi puhumassa. Hyvä että puhui pöydän päältä. Pöydän alla piilotteleva venäläinen onkin kyy ryssä.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mennään, tosin menty jo koko päivällinen torstaita. En koskaan jaksa öitä täällä viettää, kun nuoren miehen pitää nukkuakin. Kun nuori mies nukkuu, se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Kun vanha mies valvoo, se on kuin maksaisi elämää visalla.

Ja mitä vitun eläinluetteloita? Eikö pelkkä sinitiainen riitä?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ahmed toi pizzan, antoi kuitin ja käyttäytyi muutenkin niinkuin rehellisen suomalaisen yrittäjän kuuluu. Ei ole valittamista minulla hänestä kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oliko se nimeltään Julio Iglesias? Helevetin huono ja kaukaa haettu läppä, liittyy elokuvaan "The Firm".
Sain jostakin syystä nuorena poikana sukulaiselta rippilahjaksi Julio Iglesiasin levyn. Tuskin jumalauta on kukaan muu saanut, ei voi olla.

Vieläkin ihmettelen miten helvetissä tällaiseen ratkaisuun oli päädytty. Liekö eukko marssinut levykauppaan ja peräti puntaroinut myyjän kanssa pää kuumana, mikä vinyyli 15-vuotiaalle rippijannulle oikein kannattaa ostaa. Vaivalloisen mietinnän jälkeen sieltä sitten valikoitui Iglesiasin tunnelmalätty, jonka kannessa herralla oli rusketukseen sopiva mukava pikkutakki.

Sittemmin olen eronnut kirkosta. Iglesiasia lakkasin palvomasta jonniin verran aiemmin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sain jostakin syystä nuorena poikana sukulaiselta rippilahjaksi Julio Iglesiasin levyn. Tuskin jumalauta on kukaan muu saanut, ei voi olla.
Mummollani (1920-2003) oli pari Julion kasettia.

Sitä tässä alkoholiostoksilla taas ihmettelin, kun kaikilla varsinkin alle 50-vuotiailla näyttää olevan pakonomainen tarve pukeutumisellaan, kampauksillaan tai jollain tatuaatioilla "erottua" joukosta. Kyllä tuolla näkee niin kummallista vipeltäjää että. Haluaako ne että niitä tuijotetaan? Siksikö pinkki tukkalaite ja luu nenästä läpi? Siksikö tatuointeja ympäri kaulaa ja kädet mustanaan? Siksikö jotain ihmeellisiä ryysyjä?

En ymmärrä. Mie olen aina satsannut ulkonäön suhteen yhteen asiaan: haluan näyttää mahdollisimman tavalliselta. En missään nimessä tahdo että kukaan edes vilkaisee minuun toista kertaa, jos kulkee kadulla vastaan. Olen se tyyppi jolla on ne tavallisimmat kengät, tavalliset farkut ja t-paita. Viileämmällä joku huomiota herättämätön takki. En ole erityisen pitkä mutta en myöskään erityisen lyhyt. Ruumiinrakenne on normaali, mitä nyt vyötäröllä jokunen ylimääräinen kilo, mutta sekin on tässä iässä sääntö eikä poikkeus. Hiukset ovat hyvin lyhyet ja tavallisen väriset, naamassa ei ole mitään huomiota herättävää. Ei laseja, ei kelloa, ei koruja (paitsi vihkisormus), ei kerta kaikkiaan mitään mihin joku silminnäkijä voisi tarttua.

Pelottaa vaan että kohta varpunen on riikinkukkojen maassa se joka pistää väkijoukosta silmään.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Laitoin ruokaa, jotta huomiseksi olisi eväät töihin. Ohessa kuin huomaamatta alkoi tyhjentyä pullo roseeta. Nyt mieli on mukavan kevyt ja onnellinen. Hups.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sitä tässä alkoholiostoksilla taas ihmettelin, kun kaikilla varsinkin alle 50-vuotiailla näyttää olevan pakonomainen tarve pukeutumisellaan, kampauksillaan tai jollain tatuaatioilla "erottua" joukosta. Kyllä tuolla näkee niin kummallista vipeltäjää että. Haluaako ne että niitä tuijotetaan? Siksikö pinkki tukkalaite ja luu nenästä läpi? Siksikö tatuointeja ympäri kaulaa ja kädet mustanaan? Siksikö jotain ihmeellisiä ryysyjä?
Noista jutuista on tullut laumailua. Vähän kuten 80-luvun neonväriset narut silmälaseissa. Nyt vaan konstit ovat kirjavoituneet ja rankentuneet. Tatuointi otetaan nahkaan siinä missä rohjettiin ostaa ronski t-paita ennen vanhaan. Toivottavasti kiva perhonen tai käärmettä nielevä pääkallo miellyttää vielä silloinkin kun kansaneläkkeen perusosa kolahtaa ensi kerran tilille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sano nyt äkkiä, ettet aja Toyota Corollalla. Pliide, mahdollisimman äkkiä. Nimittäin jos ajat, niin olen tavattoman pettynyt mielikuvaani sinusta.
No en. En minä missään nimessä ole keskivertopertti minkään sellaisen suhteen mitä teen. Vain sen, miltä näytän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös