Kalsarikänniketju

  • 5 241 631
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minullapa onkin kakkosautona Nissan Primera, sellainen vanha ja vielä manuaalivaihteinen. Tosi prolea, eikö. Mutta ihme auto siinä mielessä ettei sitä tarvitse paljoa laittaa. Kunhan muistaa öljyt ja suodattimen vaihtaa joskus, ja jarrupalat kerran lähemmäs 50 tuhanteen. On ajeltu vaimon kanssa sillä kumpikin melko määriä. Autohan on varsinainen saatanan keksintö haaskata rahansa, mutta tuossa ei ainakaan pääomakustannus paljoa paina.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaan mikäpä oli ensimmäinen autonne?

Mulla oli vuosimallin 1980 Datsun Sunny. Sain sen ukin kuolinpesästä vuonna 1991 lähes ilmaiseksi. Sillä oli ajettu 60 000 silloin, mie ajoin siihen samat mokomat lisää kahteen vuoteen ja myin pois mutta oli se nuorelle miehelle hieno auto silloin. Varsinkin kun kavereilla oli joko Lada, 100A tai ei mitään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
.... Autohan on varsinainen saatanan keksintö haaskata rahansa, mutta tuossa ei ainakaan pääomakustannus paljoa paina.

Tietenkin on. Eikö tätä kohtaa opetettu kyllin selvästi siellä luonnontieteellisessä?

Sevverran olen periaatteita koettanut pitää yllä, että japanialaisia autoja ei meidän pihakiveykselle parkkeerata. Kellot tehdään Sveitsissä ja autot Saksassa, kyllä jämpti on niin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ihan eka auto ajokortin kuittaamisen jälkeen oli 15-vuotias Taunus. Sellainen väljäksi ajettu 1,6 -litrainen takavetoinen luuska. Tampereelta Rauman/Turun suuntaan ajettaessa Nokian jälkeen sijaitseva Sarkolan mäki oli aivan liikaa Tuhnukselle. Onneksi siinä oli jo 80-luvun lopulla ja varmaan paljon aiemminkin koko pitkän mäen mittainen ohituskaista. Suorastaan hävetti kun vaihdoin vaan pienemmälle ja ajelin sen 60 km/h mitä Taunuksesta irtosi, samalla kun puolalaisten täysperävaunullinen viilettää ohi. Niin tussu auto ja vielä erityisen vittumainen talvikeleillä että vieläkin ahdistaa.

Seuraavana kesänä sama mäki meni pikkuisen ketterämmin kun alla oli 5-litrainen ässämersu. Runsaasti sisäänajettu toki eikä edes oma, mutta ehta ässä kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vaan mikäpä oli ensimmäinen autonne?.

Ensimmäinen autoni oli Fiat 125. Hieno ja harvinainen kulkupeli, jonka isäni osti vuonna 1969, kun minä synnyin. Isälläni oli tapana juhlistaa uuden lapsen syntymää aina vaihtamalla autoa. Kyseinen auto on vieläkin hallussani ja olen entisöinyt sen priimakuntoon.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tietenkin on. Eikö tätä kohtaa opetettu kyllin selvästi siellä luonnontieteellisessä?

Sevverran olen periaatteita koettanut pitää yllä, että japanialaisia autoja ei meidän pihakiveykselle parkkeerata. Kellot tehdään Sveitsissä ja autot Saksassa, kyllä jämpti on niin.
Luonnontieteistä tarttui selkäruotoon valkohäntäpeuran latinankielinen nimi vai oliko peräti kemiallinen kaava. Taloustieteistä katetuottoprosentti ja Kotlerin neljä peetä ynnä että huorissa kannattaa käyttää kumia. Autoasiat opittiin elämänkoulussa.

Saksalainen on ykkönen yhdessä jos toisessakin asiassa. Presidentti-Lexuksen voisin kumminkin huolia, mukava kyyti takapenkillä. Silloin pitäisi palkata Aalto. Ehkä on syytä tienata vielä vuosi?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaan mikäpä oli ensimmäinen autonne?
...

Harvoin osallistun keskusteluunne, mutta nyt on pakko.

Triumph Herald -71.

Muistan kun isä sanoi, että nyt ollaan samalla vuosikymmenellä auton kanssa vaihtaessaan 70-luvun puolivälissä -69 Triumphin tähän uuteen. Haaveilin aina avoautosta, niiden kahdeksan mutterin irroittamisesta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muistatko sie sen, että piti laittaa aina muistiin, sen minkä lainasi? Taitaa se oppi olla vähän hontelommassa nykymaailmassa.
Muistan kyllä. Laskelmathan menee vituralleen jos ei muista.

Niin, ja toisenkin asian muistan. Potenssiin korottamisen vastakohta on impotenssiin alentaminen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitähelvettiä? Minäkin olen täällä, jos et ole sattunut huomaamaan.
Ai niin, sori. Siun pitää leuhottaman enemmän ettet pääse unohtumaan. Kerro nyt aluksi miten sytyttelet sikareita satasen seteleillä vain harvoin - jos viisisataset on päässeet hetkellisesti loppumaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ai niin, sori. Siun pitää leuhottaman enemmän ettet pääse unohtumaan. Kerro nyt aluksi miten sytyttelet sikareita satasen seteleillä vain harvoin - jos viisisataset on päässeet hetkellisesti loppumaan.

Minä kun olen lopettanut tuon paperossinpolton, mites siinä sit leuhotat? Shamppanjaakaan en ole tänään juonut kuin vasta satasen edestä, sevverta nuuka mies kummiskin olen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minä juon tänään viinaa. Paljon. Kari vitun Tynistä tuli JYPin toimitusjohtaja. RIP JYP.

Kuten joku jo jossain kirjoitti niin missit ja jääkiekkoilijat ne yhteen sopii. Tyniltä mahdollisesti uusi strategia. Tuntee missit, tuntee pelaajat. Yhteen ne lupaa saattaa.

Kuten erä jääkiekkolegendamme sanoisi RIP in peace.
 

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä juon tänään viinaa. Paljon. Kari vitun Tynistä tuli JYPin toimitusjohtaja. RIP JYP.

Tämä uutinen laittoi kyllä hieman naurahtamaan, tietämättä Tynin johtajan taidoista tarkemmin, on kyseessä erittäin ärsyttävä persoona.

Asiaan kuuluvasti otan kolmannen oluen, talo on viikonlopun tyhjä joten kevyet kalsarikännit voisi ottaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Piti ottaa whiskyä, kun aloituspallo putoaa kenttään. En ottanut. Otan nyt, myöhässä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Eikö täällä ole mitään pohjien ottoketjua? Kuokitaan sitten täällä.

Tässä on menty muutana tunti oluilla, leguaanillla (VMP!) ja saunalahdella ja Spotifyllä. Loppuillaksi katsomaan Samantha Kettua ( . )( . )
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kuten joku jo jossain kirjoitti niin missit ja jääkiekkoilijat ne yhteen sopii. Tyniltä mahdollisesti uusi strategia. Tuntee missit, tuntee pelaajat. Yhteen ne lupaa saattaa.
Niin no, tuota ideaa tuli jo aiemmin pyöriteltyä. Tyni hommaa Siepin ja pari muuta JYPiin, ja kohta siellä on koko Pohjois-Amerikka tulossa tänne. Ei tämä siltikään hyvältä tunnu.

Tämä uutinen laittoi kyllä hieman naurahtamaan, tietämättä Tynin johtajan taidoista tarkemmin, on kyseessä erittäin ärsyttävä persoona.
Käsittääkseni Kari Tyni on niitä ihmisiä, joista tykkää lähinnä Kari Tyni, ja Kari Tynin äiti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös