Kalsarikänniketju

  • 5 246 778
  • 66 704

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan omilla. t. Ukkometso, ei velkaa.

Olikohan Evil, tai joku, kun kirjoitti, että kesällä ei työnantaja määrää milloin saa ryypätä. Minusta olisi upeata tavata se työnantaja, tai pomo, joka sanoisi vaikka tiistaina, että vedäppäs Ukkometso kännit tänään, jos et tule krapulassa duuniin, niin joudutaan miettimään sitä sun henkilökohtaista palkanlisää.

Mutta ei hätää. Kossu pelastaa tänäänkin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minusta olisi upeata tavata se työnantaja, tai pomo, joka sanoisi vaikka tiistaina, että vedäppäs Ukkometso kännit tänään, jos et tule krapulassa duuniin, niin joudutaan miettimään sitä sun henkilökohtaista palkanlisää.

Tuo on noin teoriassa hieno ajatus, mutta käytännössähän se johtaisi kahteen epätoivottuun sivuvaikutukseen:

a) alkaisit tuoda töitä kotiin
osa 2) ryyppääminenkin alkaisi käydä työstä

Puhumattakaan vaimon valituksesta "Sinusta on tullut nykyään yksi työnarkomaani!"
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SRV on hyvä aina. Mutta kokeilin vaihtaa jaffan vissyyn ( vai vichyyn), kävihän sekin. Jaapa jaa, trallalallaa. En tuo töitä kotiin, työt odottavat vasta elokuun puolen välin jälkeen, ja silloinkin muualla. Mutta onhan tässä selkäydin sekaisin, mistä saisi avun ja totuuden?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin ja FF, toi on mieletön jaottelu. Siis ensin a) ja sitten 2). En olisi pystynyt. Olisi pitänyt vetää joku nelikenttä, että asia olisi kirkastunut.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mulla oli joskus pomona toimitusjohtaja joka suhtautui ryyppäämiseen aika joviaalisti. Hommat tehtiin kyllä porvarillisesti eikä ihan ukkometson visiointeja mukaillen, mutta lievästi tuonsuuntaisia tunnelmia oli välillä. Ymmärsi että toisinaan kannattaa nollata. Sen yhden ainoan kerran kun olin niin jurrissa seuraavana päivänä etten kyennyt iltapäivälläkään töihin, niin äijä vaan naureskeli että hyvä homma, tekee hyvää nuorelle miehelle siinä missä jokin Pirkan hiihtokin. Työpaikan pikkujouluissa avauspuheen kohokohta oli paitsi kiitos hienosta vuodesta niin myös iloinen kehoitus vetää kunnolla perseet olalle. Hieno mies, ja bisnestäkin osasi tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin ja FF, toi on mieletön jaottelu. Siis ensin a) ja sitten 2). En olisi pystynyt. Olisi pitänyt vetää joku nelikenttä, että asia olisi kirkastunut.

Täytyy tunnustaa, että tämä ei ole omaa tuotantoa, vaan plagiaatti PP Peteliukselta, jonka hahmo Carl-Olof Khomeini käytti Yömyöhän Karvaspartakiadit-lähetyksessä yllämainittua jaottelua.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En viitti mennä tuota inttiketjua häiritsemään, mutta sitä lukiessa muistui mieleen sellainenkin asia, että 13.6. tulee kuluneeksi 24 vuotta siitä, kun harmaa Transitti haki nuoren pojan rautatieasemalta kyytiinsä kohti tuntematonta. Tuntuu, että se oli eilen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tarttis varmaan perustaa tännekin sellainen ikäihmisten inttimuisteluketju. Siihen voisi samalla kytkeä vaikka Kekkosen ja Neuvostoliiton muistelemiset, Izvestija-turnausten kertauskurssit ja muistatkos-kun-Lätsäpekka -turinat.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tarttis varmaan perustaa tännekin sellainen ikäihmisten inttimuisteluketju. Siihen voisi samalla kytkeä vaikka Kekkosen ja Neuvostoliiton muistelemiset, Izvestija-turnausten kertauskurssit ja muistatkos-kun-Lätsäpekka -turinat.

Anssi Kukkonen, silloin kun ei sattunut sammumaan baariin...

Ja Raimo Häyrinen. Minäpäs olenkin pelannut kiekkoa ottelussa, jonka Höyry selosti, repikää siitä, ehheeehehehh...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minäpäs olenkin pelannut kiekkoa ottelussa, jonka Höyry selosti, repikää siitä, ehheeehehehh...
Minä olen myynyt kahvetta ja pullaa ulkoilmatapahtumassa, Raimo Häyrinen selosti pilkkihaalareissa. Ja eritoten sen että kahvetta ja pullaa tosiaankin saa, ja vielä useampaan kertaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ainiin, asiaan. Oisko Rush mitä ensi kesänä? Tä? Vielä en ole lippuja hommannut, mikä saattaa tietenkin hyvinkin kostautua. Pitäis ensin saada vissiin vähän tuntumaa tuohon "Clockwork Angels"iin. Snakes & Arrows ei ollut ihan sitä ominta, ainakaan minulle.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Karhu, metsästä kaupunkilaisen sydämeen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ryyppäättekö te omilla vai sossun rahoilla?
Omilla. Olen kyllä ryypännyt vanhempienkin rahoilla, ja sossun, ja kelan, ja vaimon, ja kaverien. Kaverit sitten vastaavasti minun.

Olikohan Evil, tai joku, kun kirjoitti, että kesällä ei työnantaja määrää milloin saa ryypätä.
Minähän se. Tänäänkään ei pitänyt ryypätä, mutta tuossa puoli yhdeksältä tajusin että mullahan on kesäloma ja rahaa on notta rantehia pakottaa. Samassa iski janorefleksi, ja kaupassa piti käydä.

Tarttis varmaan perustaa tännekin sellainen ikäihmisten inttimuisteluketju.
Olisipa yksi ketju johon mulla, vapautetulla, ei olisi mitään sanottavaa.

Ainiin, asiaan. Oisko Rush mitä ensi kesänä?
Kovasti on harkinnassa. Tälle kesälle pitäisi joku meno keksiä. Brucea ja E Street Bandia olen miettinyt.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ainiin, asiaan. Oisko Rush mitä ensi kesänä? Tä? Vielä en ole lippuja hommannut, mikä saattaa tietenkin hyvinkin kostautua. Pitäis ensin saada vissiin vähän tuntumaa tuohon "Clockwork Angels"iin. Snakes & Arrows ei ollut ihan sitä ominta, ainakaan minulle.
Kyä o. Ostin lipun saman tien kun tulivat myyntiin, onpahan sitten jemmattu hyvissä ajoin. Tai itse asiassa ostin jo ennakkomyynnistä, kun rush.com'in postituslistalle kirjautuneille avattiin viimekertaiseen tapaan tällainen mahdollisuus.

Suoritin jokaviikkoisen nurmikonleikkuun. Tontti ei ole mikään ekstrasuuri, mutta toista tuntia tuohon menee. Tuntiin en pysty millään vaikka miten yrittäisin heilua. Olisipa sellainen kantti kertaa kantti pallokenttä, mutta kun on jumalattomasti kaikkea kulmaa, istutusta ja muuta systeemiä joiden takia ei voi ajaa helposti koneella edestakas. Nyt on urakka kumminkin tehty ja sen kunniaksi maistuu pari keskiviikkosiivua.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tämä Rush on tunnelmaltaan hyvin kaksijakoinen asia. Viime kesän "Time Machine Tour" Moving Pictureseineen olisi voinut olla hieno lopetus, mutta ei sitten ollutkaan.

Tämä on tietysti hyvinkin banaalia, mutta tulee mieleen hautausurakoitsijan kysymys reilun parin vuoden takaa, kun hän isän hautajaisissa kysyi "avataanko arkku vielä?" Asiaa hetken mietittyäni tein sen raskaan päätöksen, että ei avata. Kävimme häntä nimittäin katsomassa ruumishuoneella kuoleman jälkeisienä päivänä ja siinä valossa hän valkoisessa kaavussaan näytti aivan enkeliltä. Halusin, että tämä mielikuva jää äidilleni viimeiseksi muistikuvaksi puolisostaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Saurusyhtyeistä jos vielä jatketaan, niin viime vuosikymmenellä Helsingissä käväissyt Yes, kuuluisimmassa kokoonpanossaan vieläpä, oli hyvinkin viriili akti. Nyt kun katselee aivan viimeaikaista Yesia Sinäputkesta, niin ei voi välttyä ajatukselta että taitaa olla jonkinlaiset ruumiinvalvojaiset menossa. Yes on kai tullut siihen pisteeseen, että orkesterista on muovautunut oman itsensä tribuuttibändi.

Meidänkin suvussa on, apropos, otettu ajat sitten käytäntö ettei kerran suljettua arkkua enää avata. Samoista syistä kuin Freddiellä.

Rushin nyt ehkä uskaltaa vielä katsastaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suoritin jokaviikkoisen nurmikonleikkuun. Tontti ei ole mikään ekstrasuuri, mutta toista tuntia tuohon menee.
Kai sulla nyt sellainen leikkuri on missä vaan istutaan ja väännetään rattia? Ettet proletariaatin tapaan joudu lykkimään konetta ja - herra paratkoon - kävelemään...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saurusyhtyeistä jos vielä jatketaan
Yksi mikä pitäisi nähdä on ehdottomasti King Crimson. Siinä missä moni saurus on jäänyt kelaamaan vanhaa, ovat Fripp ja kumppanit etsineet aktiivisesti uusia tuulia musiikkiinsa. Viimeisin, The Power to Believe, on hieno levy. Missä muuten jatko sille viipyy? Jo pari vuotta on huhuiltu uutta Crimsoa vaan eipä ole näkynyt.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juon, olen siis sieni. Huomenna aamulla töihin, ei oikein nappais enään tässä vaiheessa. Oon ollut jo muutaman viikon henkisesti kesälomalla.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kai sulla nyt sellainen leikkuri on missä vaan istutaan ja väännetään rattia? Ettet proletariaatin tapaan joudu lykkimään konetta ja - herra paratkoon - kävelemään...
Ei tuolla pihalla ole montaa neliömetriä joiden päältä semmoisella vehkeellä mahtuisi ajelemaan. Mutta nurmikkopuimurin voisi silti hankkia ihan naapureiden iloksi. Sitä olisi sitten mukava sunnuntaisin vahailla pihassa purjehduskengät jalassa ja vitun hintava jos ei peräti hintahtava Gantin neule harteilla. Siinä kelpaisi morjestella ohikulkijoille semmoista rikkaantyhmää Järvilehto-hymyä. Muuta käyttöä päältäajettavalle ei meillä sitten olisikaan.

Olen ollut aina mieltynyt ruohonleikkuuseen. Siinä saa viettää omaa aikaa ja voi miettiä kaikenlaista mitä nyt sattuu huvittamaan. Harvemmin siinä mitään kovin ylevää tai hyödyllistä tulee mieleen, mutta aika kuluu mukavasti. Joskus yritän keksiä osuvia riimejä, toisinaan taas palindromeja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen ollut aina mieltynyt ruohonleikkuuseen. Siinä saa viettää omaa aikaa ja voi miettiä kaikenlaista mitä nyt sattuu huvittamaan.
Tuo on muuten ihan totta. Vielä kun saisi äänettömän leikkurin niin voisi musiikkia kuunnella samalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös