Kalsarikänniketju

• 5 302 626
  • 66 744
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minähän olen vanha Yes-kääpä myös. Ei ole Jon Andersonin äänialan voittanutta, vaikka välillä taisi mennäkin salmiakkipastilleja ja viiden viljan puuroa enemmän, kuin lääkäri määräsi.
Ainoa oikea ääni Yesin materiaalille, ei kahta sanaa. Korvaajaa ei yksinkertaisesti ole olemassa, vaikka monenlaisia stuntteja on välillä käväissyt lauteilla. Anderson on tosin uppo-outo ja puhuu pehmoisia. Taisi syödä sitä puuroa pari lautasellista liikaa nuorempana.

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oletko ikinä harkinnut yhdistäväsi noita kahta viimeistä? Mies + sieni = Miessieni?

Sinne vaan Supermanin, Spidermanin ja sen lerssiä heiluttavan sinisen hohtomiehen joukkoon supersankariksi sitten.

Vittu, mää oon taas myöhässä. Chattailin feisbuukissa, vaikka täällähän ne paremmat keskustelut oli taas menossa. Ja vastauksena kysymykseesi, en ole harkinnut. Mutta nyt kun tajusin tuon mahdollisuuden, niin tahtoisin kyllä olla Miessieni.

Tarkkana nyt. Aikoinaan Neste ja Siemens harkitsivat fuusioitumista, mutta luopuivat siitä, kun tajusivat, että yhtiön nimeksi olisi tullut Siemenneste.

Onneksi myöhemmin Nokia ja Siemens löivät hynttyyt yhteen. Siinä saatiin sentään annettua langattomasti kenkää. Liekö ollut edes kengännauhoja potkusaappaissa. No eipä tietenkään Nokian saappaissa nauhoja ole. Sotkeudun kohta kumisiin nauhoihin. Ja saappaan lillukkaisiin varsiin ja lopulta langattomaan verkkojohtoon.

Suosikkijoukkue
Onneksi myöhemmin Nokia ja Siemens löivät hynttyyt yhteen. Siinä saatiin sentään annettua langattomasti kenkää. Liekö ollut edes kengännauhoja potkusaappaissa. No eipä tietenkään Nokian saappaissa nauhoja ole. Sotkeudun kohta kumisiin nauhoihin. Ja saappaan lillukkaisiin varsiin ja lopulta langattomaan verkkojohtoon.
Verkkoyhtiön henkilöstöpäällikkö joutui varmaan viemään maiharinsa 1000 potkun huoltoon.

Tahtoisin kyllä olla Miessieni.

Tämähän tarjoaa kaikenlaisia mahdollisuuksia nimittäin. Tiesitkö, että jäkäläkin on luokitellaan sieneksi?

Myös Kondylooma aiheuttaa kaikenlaisia sienimäisyyksiä paikkoihin, joissa niitä ei kyllä haluaisi nähdä. Mulla kuulemma on sellainen. Ei vaan ole puhjennut vielä.

Jos sitä pistäisi Motörheadia ja avaisi taas kaljan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tarkkana nyt. Aikoinaan Neste ja Siemens harkitsivat fuusioitumista, mutta luopuivat siitä, kun tajusivat, että yhtiön nimeksi olisi tullut Siemenneste.
Minun vitsi, provikat!

Hitto kun tuo Yes ei ole koskaan iskenyt. Jotenkin siinä on liikaa sitä ininälaulua josta en tykkää. Kyllä miehen pitää kuulostaa mieheltä eikä klausmeinelta. Sitten se koskettimien dominoima soundi tökkii myös, mie olen kitaramies ja kitaran ylin ystävä. Että nuista progesauruksista ehkä vähiten mieleeni on nimenomaan se.

E. Tässä tulee kommentoitua vähän harvakseltaan, kun väsäilen tattikastiketta samalla. Tulin huomanneeksi että pakastin on täynnä sientä ja uusi sesonki on kuitenkin jo parin kuukauden päässä. Evileillä syödään nyt sieniä, ja mikäs sen parempaa.

Suosikkijoukkue
Hitto kun tuo Yes ei ole koskaan iskenyt. Jotenkin siinä on liikaa sitä ininälaulua josta en tykkää. Kyllä miehen pitää kuulostaa mieheltä eikä klausmeinelta. Sitten se koskettimien dominoima soundi tökkii myös, mie olen kitaramies ja kitaran ylin ystävä. Että nuista progesauruksista ehkä vähiten mieleeni on nimenomaan se.
Tuossa analyysissa on paljon perää. Kitaristeista puheen ollen, His Royal Howeness on yksi all time suosikkikitaristeistani. Vaan onko porkkanamehuja lipittävä ikämies taas miehekäs kitaristi, sikäli kun yhdistelen väkivaltaisesti adjektiivejasi, se on kokonaan toinen asia. Ne Yesin 70-luvun alkupuolen tekeleet ovat useimmat kyllä silkkaa jalometallia.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuunnelkaa työ poitsut ensin Trevor Rabinia vaikka Unionilla, ennenkuin alatte natkuttaa, ettei ole mukamas kitaroitu yhtye tämä KylläpäKyllä. Hölömöt.

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hauska kuulla, että pidät näistä otuksista. Itse olen kovasti kanssa sienien perään.

Listataanko lempieläimemme?

Oma listani:

1. Hylje
2. Tapiiri
3. Sieni
4. Saukko
5. Toukka

edit: Voin perustella myöhemmin, nyt menen kuselle ensin.

Tässäpä omani:

1. Safaani
2. Sieni
3. Susikoira Roi
4. Hippo
5. Broileri

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Ota siika pois

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Mistä voi johtua että tää yksin kotona ryypistely on niin mukavaa että ei tästä millään kerkiäis baariin lähteä?

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika jänniä ja hyviä valintoja.

Jännä että nostit sienen noinkin korkealle.

Oletko koskaan osallistunut Hippo-hiihtoihin?

Itse en.

Eikös ne ole jotain demareiden metkuja muutenkin?

Jos totta puhutaan, niin en ennen tätä iltaa juurikaan pitänyt sienistä. Tuntuu, että mitä enemmän niistä oppii, niin sitä enemmän niitä kuitenkin rakastaa.

Minä olen kyllä osaliistunut Hippo-hiihtoihin. Ehkä juuri sen takia osaan arvostaa hippoja eri tavalla kuin monet muut. Haluan kuitenkin korostaa vielä sitä, että Hippo ja Hippi ovat täysin eri eläimiä, vaikka niiden kirjoitus- ja ääntämisasu ovatkin kovasti samanlaisia. Monet sotkevat nuo kaksi jaloa ja upeaa eläintä toisiinsa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy