Kalsarikänniketju

  • 5 207 809
  • 66 637

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ooh La La In L.A.

Mie en ole ikinä käynyt Pietarissa, en edes Venäjällä, mutta Leningradissa ja Neuvostoliitossapa olen. Se se oli lystiä, 11-vuotiaana.
 

Soolo

Jäsen
Ok, olen pienessä jurrissa nyt. Ilta on minun, vaimo on muualla. Mitä teen? Etsin netistä jotain futispätkiä. No onhan sekin tapa vietää vapaailtaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tääl ollaa hei, emmää muist enää edes koska mää oo viimeks tähä kirjottanu. Nyt tääl ollaa iha tällai, oman ittenäni mää vaa hei.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Toinen kerta 2 kuukauden aikana kun käytän alkoholia. Humalassa oleminenhan on ihan kivaa, tästähän voisi tulla vaikka tapa. Hui. Edellisellä kerralla humalluin vahingossa, kun join kaksi pulloa Gambinaa kaksi viikkoa sitten. Tämäkään ei ollut tarkoituksellista, vaan olin menossa katsomaan erästä laulu- ja soitinorkesteria, jota ennen täytyy aina juoda Gambinaa. Paljon. Tarkoitus oli kuitenkin saada vain kehon yrttitasapaino kohdilleen, mutta minähän saatana humalluin. Ei ole helppoa ihmisellä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kampiviina kuulostaisi kyllä asialliselta, mutta viimeksi kun join väkevää viiniä, piti seuraavana aamuna vierailla päivystyksessä. Silloin taisin viimeksi myös tässä ketjussa öristä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kaapista ulos. Ensimmäistä kertaa olen kaksi päivää kännissä sitten ketipinorin syömisen aloittamisen jälkeen. Lääkkeitä en ole uskaltanut kännissä kiskoa ja ei kyllä edes kiinnosta. Humalassakin tulee nykyään harvemmin oltua, niin toimii toi alkoholi ihan hyvin.

Katson tässä Vintiöt Ten Years After pätkiä dvd:ltä ja ihan hauskojahan nämä on.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
olin menossa katsomaan erästä laulu- ja soitinorkesteria, jota ennen täytyy aina juoda Gambinaa. Paljon.
Jaa, Rytmihäiriön keikalla olet käynyt.

Minä otan jääkiekkovitutukseen kännit. Uutisvuodon voisi katsoa, ja jos jotain kirjaa lukisi. Jos jaksaa. Itkettää ja vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kampiviina kuulostaisi kyllä asialliselta, mutta viimeksi kun join väkevää viiniä, piti seuraavana aamuna vierailla päivystyksessä. Silloin taisin viimeksi myös tässä ketjussa öristä.
Se on herrasmiesten juomaa. Se on juotava taidolla, tai tulee oksennus hyvin äkkiä. Silti jostain syystä se on kohonnut minun suosikkiviinakseni, ja joka helvetin kerta alkoon eksyessä sitä tulee ostettua.

Nyt musiikkia. Ostin Alcestin uuden levyn, ja Nous sommes l'emeraude on helvetin hyvä viisu. Mukavan rauhallista tavaraa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itkettää ja vituttaa.

Kuis nyt silleen, velikulta?


Itsehän juon eilisen tapaan Jaloviinaa. Kolmen tähden. Voisi kai tässä laittaa jonkun leffan taustalle pyörimään. Olis muuten treffit tiedossa erään naisen kanssa tässä ajankohtana x. Tarkkaa päivää ei olla sovittu, mut suunnitelmissa on, että katottais muutama leffa ja syötäisiin jotain. Minä lupasin hoitaa ruoka- ja juomapuolen, nainen päättää leffat. Ihan hyvältä kuulostaa kyllä, kun sama leffamaku molemmilla. Sori kaverit, meni liikaa naisasia-ketjun puolelle. Pahoitteluni. Anteeksi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin ja yllättäen rytmihäiriön vuoksi piti siellä polillakin pari viikkoa sitten käydä. Tosin Gambinaa en edellisiltana ollut juonut, vaan jotain muuta vastaavaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
I, F ja K - neljä kirjainta joihin voi luottaa. Ne pettää useammin kuin Kepu.

Eikös tuossa kolme kirjainta ollut? Anteeksi, oli huono "vitsi". Nyt on pitänyt itsekkin hieman seurata sm-liigaa, koska poffit. Oman kylän ylpeys johtaa ilmeisesti voitoin 2-0. Ei kyllä oikeastaan kiinnosta JyPin menestys. Mutta kivahan se on, jos pärjää edes jotenkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Uutisvuodon voisi katsoa...
Vittu, mieki katon tuota kuraa paraikaa. Koska ei oo parempaakaan ohmelijaa töllössä! Paapa Lyypekkiä panisin, mutta ei hää Nyysliikin vetäjäksi sovellu, valitettavasti. Koska varsinaista viunaa kammoan, kiskoilen vuan olusia ja punkkusia. Kunha pöhnään asti pääsis, tanakele.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumalauta, että pöhisee tötteröön keppana. Loppiaisen jälkeen kolmannen kerran pakotan käteni juottamaan nestettä kurkustani alas. Ei muuten kannata olla selvinpäin ja urheilla, sitä saattaa paino pudota melkein huomaamatta parikymmentä kiloa. Vituttaa ostaa uusia vaatteita postimyyntiluettelosta.

Tommi Läntinen - Jari ja minä

Nih.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Raksilasta kotiutiineenä tässä.

Ei Uutisvuoto enää voita vaan Hyvät ja huonot uutiset on parempi. Jotka sanovat toisin, ovat väärässä ja tymiä, jotka tukin osaavat etes irjoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös