Luulajanpuisto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Aina kun mainitaan G, tulee väkisinkin mieleen (pun not intended) humalatila tolkuton
D.A.D. on hieno bändi. Provinssirockissa -92 niillä oli lavasteena olohuone. Rummut oli jättimäisen sohvan päällä, styrkkarit naamioitu vanhanaikaisiksi radioiksi...Nyt meni kyllä hutiin. Tosin D.A.D.:n basistilla olen nähnyt maailman hienoimman basson. Se oli siis päinvastainen verrattuna normaaliin. Soitetaan virityskoneiston kohdalta ja viritetään rungosta. Tosin mittasuhteet ovat myöskin sen mukaiset.
Nyt narahtaa Gambina.
Eipä se tämäkään pahalta kuulosta. Killing Joke on yksi niistä bändeistä, joihin on pitänyt jo vuosien ajan tutustua vähän paremmin, mutta aina on tullut muita bändejä eteen. Ehkä tässä vielä ehtii...Kohta tulee uusi levy Killing Jokelta. Maistiainen.
Totta munassa.Olen hieno mies, enkö olekin?
Minäkin tein 9-luokan luokkaretken samalla laivalla, vuosi oli tosin 1986. Viking Sally se oli. Samalla laivalla sattui muistaakseni parikin henkirikosta ennen kuin botski lopulta upposi Estonia-nimisenä. Toinen niistä oli kannella nukkuneen nuoren saksalaispariskunnan häijy puukotus, nainen jäi täpärästi henkiin. Muistelen ettei murhaajaa ole saatu vieläkään kiinni.Yhdeksännen luokan luokkaretki tehtiin Tukholmaan. Oli toukokuu 1989 ja laiva oli se Viking, josta tuli sittemmin Estonia. Mikäsenytoli, Mariella? Sally? No, kuitenkin. Viinaa ei saanut kuulemma ottaa mukaan. Huhu kulki, että kassit tarkastetaan. Mietin miten saan viinat laivalle. Kovertaisiko mankan ontoksi? No, lopulta keksin. Ostin mutsin tilille lähikaupasta kymmenkunta muovista, litteää retkipulloa. Niihin ne serkulla ostattamani neljä kossua, pullot roudarinteipillä mahan ympäri kiinni kuin panosvyöksi ja löysä t-paita päälle. Hyvin onnistui.
Ja nyt on kyllä ISH aivan pakko kysyä että missä törmäsit tuohon Freestyler videoon?
Uskomattoman hienosti aivastaa mikkiin toi mimmi!
SIKA! Vitun apina taklaa kiekotonta törkeästi. Lopettakaa itkeminen, puhdas niitti. Pää tärähti. Verta kentällä. Änärissä ois tapeltu. Tuomarit pasko housuun, vain SM-liigassa tuosta saa jäähyn. Scott Stevens. Pakko tulla pelikieltoa ja sakkoa saatana. Pää ylös. Don Cherry.Pumppujalat. Kuoleva joutsen, jurkkailua parhaimmillaan. Jarkko Ruutu-kädet. Jepjep.
Onneksi on joitamia oluita.
Kui säälittävä mies voi olla? Muija nukahti 21.30 ja sen jälkeen mä oon salaa tissutellut ja nyt jo ihan kännissä. Uskallanko edes mennä samaan sänkyyn enää nukkumaa? Se tiesi et mul oli muutama kalja mut hain viel vaatehuoneest puolikkaa vodkapullo ennen kuin lapset meni nukkuu ja piilotin äskettäin tyhjän pullon kodinhoitohuoneeseen sellaiseen kaappiin mistä se ei osaa kattoo ennen kuin hävitän sen kokonaan.. Alkoholisti?
Tää on kuitenkin sitä meidän omaa aikaa, kyllä emännän pitää se ymmärtää.
Lasten ollessa hereillä ei pidä ryypätä, kaikelle on aikansa