Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 652
  • 66 778

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Harhauduin Youtube-reissuillani kuuntelemaan monen mutkan jälkeen Boney M:ää. Miten jokainen tuon kokoonpanon biisi voi kuulostaa superhitiltä. Olen itse 70-luvun lopulla syntynyt joten luonnollisesti tutustunut bändiin vasta kypsemmällä iällä eikä kuulu millään tavalla suosikkeihin mutta kyllähän nuo jotain ovat tehneet oikein.

On mahtanut jokunen viiva kokkelia mennä noissa touhuissa (oma arvaus, ei faktatietoa).

Daddy Cool | Rasputin | Ma Baker | One Way Ticket | Rivers of Babylon |

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
1000 euroa sille joka linkittää tänne musiikkia legendaarisen Sex Pistolsin kahdelta eri studioalbumilta!

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Nyt, nyt, saatana! EePeetä ei tökitä!

Minkäs teet! Onneksi nuo itänaapurin kaverit on kumminkin katoava luonnonvara, jos vertaa mitä se pahimmillaan oli..

Ihan näin lähtölaukauksena pukemiselle: Petri - Kippis kulaus

Mitäs pojat? Vitun paska tuuri työnhaussa - kaksi puhelua ja kaksi kertaa sanottu että ei ole töitä. Kuulemma molemmat yritykset on loppumassa. Kauhea pettymys. No mie yritän tällä kertaa kaataa nämä Karhut tässä alas samalla kun selaan läpi foorumia. Karhut ei onneksi taaskaan näytä pettävän.

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
St. Patrick's Day!

Alella aamu auki. Spotifystä STP-soittolista soimaan ja vihreä, irkkuhenkinen Avs-logolla varustettu, t-paita päälle.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Laitoin entrecôtea, medium rarena. Kyytipoikana venäläisiä marinoituja tomaatteja ja suolakurkkuja. Hyvvvää.

Samalla napsahti putki päälle kun ryystin pullon Masi Amaronea sekaan. Perhe nauttii lihat mieluummin jääveden kanssa.

Taidan viettää alkuiltaa Sandemosen tai Strinbergin seurassa, ainakin kotvan verran. Pitää kuunnella myös Eläkeläiset -uutukainen, jota olen kuullut kehuttavan pitkästä aikaa parhaaksi seniorituotokseksi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä avasin voileivänväsäämisviiniksi yhden tähden Jallun tuossa kymmeneltä. Jyväskylässä kävin, älkää kysykö miksi. Seittemän jälkeen lähettiin aamulla ja just Uutisvuodoksi himaan.

scholl

Jäsen
Juon Heinekenia San Miguelin tuopista. Heh, aika väärä yhdistelmä. Ihmettelen, että aika paljon 200 euron seteleissä vielä noita Setecillä Vantaalla tehtyjä ja hyvänkuntoisia. Juuri muissa ei ole, tosin myös satasissa on vielä jonkun verran, mutta mulla ei oo nyt yhtään satasta. Cashina tuossa pinkassa, mitä mulla on niin niissä ei ole yhtään satasta. Pitäisköhän jatkaa vielä juomista.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Huomasin tuossa, että kun kaljaa juo vain muutaman kerran vuodessa, ei tarvi montaa pulloa että alkaa heitättää.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näin unta, jossa sienijumala Ryypätkääpä ilmestyi minulle ja sanoi: Evil, juo juovutusjuomaa kunnes pääsi on kuin kaislikko, jossa villisti suhisee. Tässä nyt toteutan tuota käskyä.

Monster Magnet - Queen Of You

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy