Ei kai se haittaa?
Jaa, Rytmihäiriön keikalla olet käynyt.olin menossa katsomaan erästä laulu- ja soitinorkesteria, jota ennen täytyy aina juoda Gambinaa. Paljon.
Se on herrasmiesten juomaa. Se on juotava taidolla, tai tulee oksennus hyvin äkkiä. Silti jostain syystä se on kohonnut minun suosikkiviinakseni, ja joka helvetin kerta alkoon eksyessä sitä tulee ostettua.Kampiviina kuulostaisi kyllä asialliselta, mutta viimeksi kun join väkevää viiniä, piti seuraavana aamuna vierailla päivystyksessä. Silloin taisin viimeksi myös tässä ketjussa öristä.
Itkettää ja vituttaa.
Kah, sielläpä hyvinkin.Jaa, Rytmihäiriön keikalla olet käynyt.
I, F ja K - neljä kirjainta joihin voi luottaa. Ne pettää useammin kuin Kepu.Kuis nyt silleen, velikulta?
I, F ja K - neljä kirjainta joihin voi luottaa. Ne pettää useammin kuin Kepu.
Vittu, mieki katon tuota kuraa paraikaa. Koska ei oo parempaakaan ohmelijaa töllössä! Paapa Lyypekkiä panisin, mutta ei hää Nyysliikin vetäjäksi sovellu, valitettavasti. Koska varsinaista viunaa kammoan, kiskoilen vuan olusia ja punkkusia. Kunha pöhnään asti pääsis, tanakele.Uutisvuodon voisi katsoa...
I, F ja K - neljä kirjainta joihin voi luottaa. Ne pettää useammin kuin Kepu.
Sting on wannabe Bono, Bono on wannabe Jeesus, ja Jeesus on vain juutalaishomo.Sting on mulkku. Tylsä, tantrasekstaava Amazonin pelastaja. Sitäpaitsi Sting oli väärässä.
Olen liekeissä. Hohdan. Kaikki hohtaa.Mutta perhanan hyviä biisivalintoja Teiltä on tänä iltana tullut.
Nyt meni kyllä hutiin. Tosin D.A.D.:n basistilla olen nähnyt maailman hienoimman basson. Se oli siis päinvastainen verrattuna normaaliin. Soitetaan virityskoneiston kohdalta ja viritetään rungosta. Tosin mittasuhteet ovat myöskin sen mukaiset.Olen liekeissä. Hohdan. Kaikki hohtaa.