Kalsarikänniketju

  • 5 217 458
  • 66 665

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ja minä vielä kuvittelin, että tuo video olisi ollut hyvä. No ryssä ei sentään koskaan petä. =D
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
SIKA! Vitun apina taklaa kiekotonta törkeästi. Lopettakaa itkeminen, puhdas niitti. Pää tärähti. Verta kentällä. Änärissä ois tapeltu. Tuomarit pasko housuun, vain SM-liigassa tuosta saa jäähyn. Scott Stevens. Pakko tulla pelikieltoa ja sakkoa saatana. Pää ylös. Don Cherry.Pumppujalat. Kuoleva joutsen, jurkkailua parhaimmillaan. Jarkko Ruutu-kädet. Jepjep.

Onneksi on joitamia oluita.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Kui säälittävä mies voi olla? Muija nukahti 21.30 ja sen jälkeen mä oon salaa tissutellut ja nyt jo ihan kännissä. Uskallanko edes mennä samaan sänkyyn enää nukkumaa? Se tiesi et mul oli muutama kalja mut hain viel vaatehuoneest puolikkaa vodkapullo ennen kuin lapset meni nukkuu ja piilotin äskettäin tyhjän pullon kodinhoitohuoneeseen sellaiseen kaappiin mistä se ei osaa kattoo ennen kuin hävitän sen kokonaan.. Alkoholisti?
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
SIKA! Vitun apina taklaa kiekotonta törkeästi. Lopettakaa itkeminen, puhdas niitti. Pää tärähti. Verta kentällä. Änärissä ois tapeltu. Tuomarit pasko housuun, vain SM-liigassa tuosta saa jäähyn. Scott Stevens. Pakko tulla pelikieltoa ja sakkoa saatana. Pää ylös. Don Cherry.Pumppujalat. Kuoleva joutsen, jurkkailua parhaimmillaan. Jarkko Ruutu-kädet. Jepjep.

Onneksi on joitamia oluita.

Ei ollut minun syyni tuo! olin ihan omassa saunassa humalasssa..

Ei pitänyt tulla tänne mutta tulin kuitenkin
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Kui säälittävä mies voi olla? Muija nukahti 21.30 ja sen jälkeen mä oon salaa tissutellut ja nyt jo ihan kännissä. Uskallanko edes mennä samaan sänkyyn enää nukkumaa? Se tiesi et mul oli muutama kalja mut hain viel vaatehuoneest puolikkaa vodkapullo ennen kuin lapset meni nukkuu ja piilotin äskettäin tyhjän pullon kodinhoitohuoneeseen sellaiseen kaappiin mistä se ei osaa kattoo ennen kuin hävitän sen kokonaan.. Alkoholisti?

Ehkä, mutta et yksin.

Tää on kuitenkin sitä meidän omaa aikaa, kyllä emännän pitää se ymmärtää.
Lasten ollessa hereillä ei pidä ryypätä, kaikelle on aikansa
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Tää on kuitenkin sitä meidän omaa aikaa, kyllä emännän pitää se ymmärtää.
Lasten ollessa hereillä ei pidä ryypätä, kaikelle on aikansa

Näin minäkin sen ajattelen vaikka emäntä sitä ei ymmärräkkää..
 

Komisario Fix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz
Nyt, kun palstaura on avattu jotain ~pari viikkoa sitten, on hyvä aika heittäytyä myös kalsarikänniketjun puolelle. Kaverin kanssa vähän saunomista tuossa ja nyt hengailua netin ääressä.
Mikä meininki muilla näin perjantai-iltana?
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Yritin kirjottaa jotain järkevää, mutta en saanut sitä riveille..

Vaikka olen kalsarihumalassa olen sitä siksi että asiat on minulla hyvin!
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Kaverin kanssa vähän saunomista tuossa ja nyt hengailua netin ääressä.
Mikä meininki muilla näin perjantai-iltana?

Jos olette kaksin niin miksi hengaatte netissä kännissä? -Baariin siitä!
 

Komisario Fix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz
Jos olette kaksin niin miksi hengaatte netissä kännissä? -Baariin siitä!

Kaveri lähti jo kotiin nukkumaan, ja muutenkin tuntuu, että kaikki venailee pääsiäistä. Ensi viikolla sitten baariin.

Nyt nappaillaan vaan vähän Sang Somia, thaimaalaista sokeriruokoviinaa. Rommiksi sitä kutsutaan, mutta se taitaa kuitenkin melkoisesti erota alkuperäisesta Karibian sukulaisestaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kännejä ei enään vedellä tässä huushollissa. Jotenkin on vain huomannut että sopiva määrä väsymystä tuo aivan uskomattomia tuntemuksia. Sekavaa oloa ja känniin verrattavia paskanpuhumisen taitoja. Eikä tarvitse edes potea pahaa oloa seuraavana päivänä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Karpalonmakuista juomaa (no ei ole, yrittää olla, mutta ihan sama) ja Canucks-Stars -pelin loppuminuutit. Mikäs tässä.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pari kaljaa tuli juotua sitte oli siirryttävä teräviin. Tuli vuokrattuu leffa Drive, ko tyttö menee nukkuu niin voidaan vaimon kanssa kattoo se ja samalla ite voi nauttia lisää juomia...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jospa sitä taas ottaisi muutaman sivistyneesti. Tosin olen jo kännissä, sillä olen juonut yhdestä asti. Vaikkakin olen mielestäni tämän ansainnut, sillä läski on opetellut uudet elämäntavat, ja tälläkin viikolla on tullut juoksenneltua n. 50 kilometriä. Nyt kuitenkin Karhua ja Ibistä mahdollisimman paljon.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jaaha. Täällä ne amatöörit piileskelee. Vedin eilen lärvit. Olin sellaisissa paikoissa, että niistä ei sen enempää. Televisiossa on Manuela Bosco. Panisin. Vähän loivennan tässä nyt, koska ei tästä muuten tule elämää. Raksilassakin kävin. Ei siitäkään sen enempää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös