Kalsarikänniketju

  • 5 222 322
  • 66 665

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No sitä Vuokralaisen hakemaa vitsiä tietenkin. Joka muuten oli kysymys eikä vitsi.

Nostakaa nyt jalustalle, kun ole itse sen jo vahvasti aloittanut.

Sinäkö sen sinne panit?

Vuoden paras vitsi!

Tajutkaa jo nyt kuinka nerokasta!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No sitä Vuokralaisen hakemaa vitsiä tietenkin. Joka muuten oli kysymys eikä vitsi.

Nostakaa nyt jalustalle, kun olen itse sen jo vahvasti aloittanut.

Mikä oli vastaus? terveisin aika saatanan tyhmä, mut kuitenkin sillätapaa viisas tai että tietää jotain vaikka ei tiiä hevonpaskaa mutta kuitenki jännästi ottaa kantaa siihen vaikka ei oikeestaan sano mitään liittyen siihen vaikka ei kyllä liity mihinkään ja lipeää lopulta muihin aiheisiin vaikkaki sekin menee niin tönkösti että heikompaa alkaa vallan vituttelemmaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Keksin sen vielä ihan ite. Nih. Sinne vaan tyhmiin kysymyksiin lankkaamaan kenkiäni vitsittömät!

Taidan tästä ihan huumorilla soittaa naapurin ovikelloa ja kysyä josko rouvalla olisi lompsa tänään levällään.

Mikä on itsetunnon huipentuma? Se kun -FNM- laskee selällään alas Thames-jokea ja huutaa "sillat ylös, sillat ylös".
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mikä on itsetunnon huipentuma? Se kun -FNM- laskee selällään alas Thames-jokea ja huutaa "sillat ylös, sillat ylös".
Minusta tuntuu että olen näin 4-kymppisenä tullut vanhaksi. Nuorena sitä jaksoi vääntää seisovan jormansa kaksin käsin alaspäin reiden suuntaisesti, mutta nykyään eivät enää käsivoimat riitä tähän. Ikä ei tule yksin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Onko kauna- elokuvasta tehty kolmatta osaa, vai onko semmosta tulossa? Kattelin viimeyönä sen kakkosen ja loppu oli niin psykedeelisen kummaa menoa että jäi aika tyhjä olo.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
On toi Bond James Bond vaan kova jätkä, ja mitä enemmän humalassa olen sitä kovemmalta se näyttää. Taidan ruveta MI6 agentiksi itsekin
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös tuo kauna ole englanniksi melkein grunge. Eli hyvin yksinkertaista menoa siis. Mitä lie olet Mielikuvitushahmo katsonut. Aika psykedeelistä tavaraa esim. Canalilta toisaalta öisin tulee. Hydrauliikkaa...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
On toi Bond James Bond vaan kova jätkä, ja mitä enemmän humalassa olen sitä kovemmalta se näyttää. Taidan ruveta MI6 agentiksi itsekin

Juot tarpeeks lisää, niin meuhkaat kämpässäs, että tekisit samat temput vaikka silmät kiinni, niitä toki sitten kokeiletkin ja päädyt paikalliseen lehteen jonkun tempun mentyä lähes kohdilleen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eikös tuo kauna ole englanniksi melkein grunge. Eli hyvin yksinkertaista menoa siis. Mitä lie olet Mielikuvitushahmo katsonut. Aika psykedeelistä tavaraa esim. Canalilta toisaalta öisin tulee. Hydrauliikkaa...

Joo siin siinä ne tuli hulluiks kun seinästä tuli semmosta smegmaa ja ne siihen sotkeutui ja jotain saksaa siellä kuulu taustalla...sit kuva muuttu mustaks ja alko kirkuna. En kyllä usko kattoneeni mitään saippuanpudotus-dokkaria. Canalin hydrauliikka-elokuvathan on aika tuotettuja, ei mitään improa niissä. Esim, paineruuvissa oleva momentti holeen nähden saattaa joskus saada aikaan, että ruuvi halkeaa ennenkun sitä saadaan sille tarkoitettuun reikään ja sieltä tulee öljyt pihalle, mutta näissä pätkissä sitä voidaan ruuvata monet kerrat ennenkuin sen öljyt hallitusti lasketaan sille tarkoitettuun astiaan.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Vitun naiset kun ajavat kokoajan pulloon kiinni. Taas ahdistaa niin paljon että pakko se on muutama viskilasillinen kiskasta.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Vitun naiset kun ajavat kokoajan pulloon kiinni. Taas ahdistaa niin paljon että pakko se on muutama viskilasillinen kiskasta.

Mua ei ajettu kiinni pulloon ehkä itse ajoin ehkä en, mutta viskiä olisin voinut ottaa lasillisen. Katsaus aiempiin kirjoituksiin kertoo että sitä nestettä ei ollut saatavilla tällä kertaa
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
On toi Bond James Bond vaan kova jätkä, ja mitä enemmän humalassa olen sitä kovemmalta se näyttää. Taidan ruveta MI6 agentiksi itsekin
Nyt olisi korkea aika sulla. Lähde ulos. Kuuntele. Haistele. Tunnustele. Aisti. Käy kokeilemassa kuinka pehmeältä vihertävä ruoho tuntuu, käy kokeilemassa miten räystäästä roikkuva jääpuikko tarttuu kämmeneesi. Näe kuinka lintuparvi pyrähtää sähkölinjalta. Tai sitte katot niitä filmejäs, muista pitää kaihtimet kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös