Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Joku Liivi-Simo hakkaamassa mailalla vastustajaa pohkeille, ei osaa positiivisessa mielessä lämmetä.
Ei varmasti, mutta onhan se sentään ollut räppivideolla. Vai oliko se räppiä?
Joku Liivi-Simo hakkaamassa mailalla vastustajaa pohkeille, ei osaa positiivisessa mielessä lämmetä.
joo, ja sitten näitä AIK:n ja MoDon heppuja luonnehditaan homppeleiksi?
Piti pölliä muijan viinit, kaljat loppu. Näin sivu
huomautuksena.
Joo, en tykkäisi. Varsinkaan jos meillä olisi kentällä Riekkistä ja Kiiskistä ja mainitsemani kaltainen kolmikko laittaisi myllyt pystyyn
Olihan siellä kiekollisiakin asioita mukana, lähinnä niillä jotka ei osallistunu torikokoukseen
Olut kohta loppuu, mitähän kaapista löytyisi nyt kun vaimo meni nukkumaa..
Olut kohta loppuu, mitähän kaapista löytyisi nyt kun vaimo meni nukkumaa..
Vaimon viinit, niinku muillakin. Näkyhän se kiekko siinä klipissä.
Jestas, että mie oon päissäni. Kuuntelen KateibHwlenaa ja rötkötön sohvalla.
pitää ettiä ne viinit jostain, jääkaapissa on vissii jotain jälkiruokaviiniä joka on tarkotettu johonkin hyvään tilaisuuteen.
pitää ettiä ne viinit jostain, jääkaapissa on vissii jotain jälkiruokaviiniä joka on tarkotettu johonkin hyvään tilaisuuteen.
ei muuten ollu! Mikähän on ollut se hyvä tilaisuus jossa en ole ollut paikalla..
Helsingfors IdrottsFöreningen Pelikanerna, är det jättekiva eller hur?En jaksa etsiä, mutta kertoiko joku sen hyvän vitsin siitä tässä ketjussa, notta mikä seuran nimeksi jos HIFK ja Pelicans yhdistyisivät? Nauran hekottelen sille uudisseuran nimelle vieläkin. Pitkästä aikaa sellanen oikeesti hyvä juttu.
Helsingfors IdrottsFöreningen Pelikanerna, är det jättekiva eller hur?
No nostakaa nyt joku kissa pöydälle, kun minä en sattuneesta syystä voi.
Onko käsillä niljakkaampaa tekemistä vai?
Toki, mutta olen myös asianosainen.
Minkäs sorttista kissaa sinne pöydälle olis tarvetta saada?
Narrikaani ei kuulostaisikaan kovin vakuuttavalta.Hurrikaani!
No sitä Vuokralaisen hakemaa vitsiä tietenkin. Joka muuten oli kysymys eikä vitsi.
Nostakaa nyt jalustalle, kun ole itse sen jo vahvasti aloittanut.
No sitä Vuokralaisen hakemaa vitsiä tietenkin. Joka muuten oli kysymys eikä vitsi.
Nostakaa nyt jalustalle, kun olen itse sen jo vahvasti aloittanut.