Kalsarikänniketju

  • 5 239 119
  • 66 672

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jotenkin jännä katsoa tuota parhaillaan Nelosella pyörivää suomalaista leffaa jossa pääosassa on turkkilais-saksalainen Sibel Kekilli. Isot pojat kun ovat kertoneet että internetistä löytyy videoita joissa Sibellillä on isokokoinen penis takapuolessaan.

Se on 20-senttinen astalo Matsin varalle.
 
Täällä on näköjään tänään kalsarikänniketjun kerma paikalla. No hienoa, otetaan muutama Karhu sen kunniaksi. Kohta vääntäydyn television äärelle katsomaan Bomes Jandia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Täällä on näköjään tänään kalsarikänniketjun kerma paikalla. No hienoa, otetaan muutama Karhu sen kunniaksi. Kohta vääntäydyn television äärelle katsomaan Bomes Jandia.

Paskat! Otat karhua ja aamuyön tunteina lattialta herätessä toteat, että nyt jäi Bondi kattomatta ja jatkat juomista. Niin sen kuuluu mennä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Paskat! Otat karhua ja aamuyön tunteina lattialta herätessä toteat, että nyt jäi Bondi kattomatta ja jatkat juomista. Niin sen kuuluu mennä.

Ja huomaat siina samassa, että ne Bond-tytöt on sun kainalossa eikä mitään hajua miten olet ne siihen saanut.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ja huomaat siina samassa, että ne Bond-tytöt on sun kainalossa eikä mitään hajua miten olet ne siihen saanut.

Siinäkohin alan kyselemään, mitä joit, miten joit, missä asennossa sammuit, mihin kohtaan! Haluan saman setin.

Minä otan paskaa ja herään Bondin lattialta aamuyön tunteina todetakseni, että Karhu katsoo minua.

Voi olla kakkan maku suussa aamulla. Tosin siinä toivoo että se tyytyy vaan kattomaan eikä tee mitään muuta. Astalo viereen ennenkun alkaa juomaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toivottavasti en herää aamulla astalo ahterissa, edes Matsin varalta.
Joku raja suojautumisellakin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jos sitä nyt vielä vähän ottaisi. Eilinen meni aamuun asti, ja yhdeksältä tulikin sitten jo haettua toinen laatikko olutta. Ne nyt täytynee tuhota kun nukkumatti oli tullut hyvin pian kauppareissun jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ajattelit siis tutustua ruotsalaiseen saunakulttuuriin. Siellähän ei saa heittää vettä kiukaalle, koska se on sähkölaite ja voi mennä rikki.
Tähän on pakko tarttua kertomalla oma kokemus elävästä elämästä.

Vierailinpa muinoin Kaliforniassa, ja viivähdin Montereyn lähellä sijaitsevassa mökkikylässä. Paikassa oli mainiot hot tubit, joista kelpasi tarkastella tähtitaivasta. Sisätiloissa oli myös "Finnish sauna", varustettuna vihreällä kokolattiamatolla ja svedujen Tylö-kiukaalla. Sähkökiukaaseen oli ladattu keko rantakiviä, ja mikä mainiointa, kiuas oli päällä ja kopin lämpötila oli jotain 35-40 astetta. Muita löylyttelijöitä ei ollut.

Tässä kohdassa suomalainen tietysti hakee pesutilojen puolelta ämpärillisen vettä ja kuupan, ja ryhtyy saunottelemaan. Niin minäkin tein. Vasta aikani löylyteltyäni huomasin, että kiukaan viereisissä kylteissä kiellettiin koko joukko asioita, kuten yli 10 minuuttia kestävä oleskelu saunassa, sekä ehdottomasti veden heittäminen kiukaaseen. Syyt: 1) sähköiskun vaara ja 2) löylyhuone voi kuumentua hengenvaaralliseen lämpötilaan.

Eikös perkele siinä vaiheessa tullut resortin sheriffi paikalle. Viiksimies säntää saunaan ja huutaa naama punaisena jotain "eikö kaveri osaa käyttää saunaa". Jotakin siinä mussutin, että this is supposed to be a Finnish sauna and I'm a genuine Finn who uses sauna this way several times a week. No ei auttanut. Meinasi tulla häätö ja porttikielto koko kompleksista, ja jokin maksu perään että saadaan sauna jäähdytettyä...

Pyysin managerin paikalle kun homma meni inttämiseksi. Iltavuorossa oli yllättävän fiksu päällikkö, joka oivalsi suht hyvin koko asian. Lähinnä henkilökunnan puolella pelättiin vaan sitä, että jos joku (ehkä muu kuin minä) saisi sydänlaakin kuumissa löylyissä, jolloin seuraamukset voisivat olla juridisesti ikäviä. Sovittiin sitten että saunon suomalaisesti vasta kun pääsen takaisin Suomeen, ja tyydyn heidän resortissaan hiukan softimpaan menoon. Päällikkö antoi peräti pienen lahjakortin lomamestan ravintolaan ettei jäisi kovin huonot fiilikset tapahtuneesta.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Alat polttaa tupakkia nii menee vaan keuhkot. Ootko koskaan nukahtanut nuuskat suussa?

Jo vain, ja monta kertaa. Saatana sentään, kakistella naama vihreänpunaisena ja luula notta nyt se tulee, kuolo ja se koppasee. Oululainen ja ruotsissa. On siinä yhdistelmä. Toisaalta, puolen litran nelostölkki euron, kivahan tuokin combo on
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minä olen kuullut samankaltaisen saunastoorin, en muista että keneltä. Olisiko ollut saksassa tapahtumapaikka. Mutta siinä suurimmat huudot tuli henkilökunnan puolelta, kun termostaattia oli käännetty ja sitä kautta lämpötila saunalle ominaiseksi. Vettä oli pitänyt salakuljettaa (!) mitä ovelimmilla keinoin saunaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jo vain, ja monta kertaa. Saatana sentään, kakistella naama vihreänpunaisena ja luula notta nyt se tulee, kuolo ja se koppasee. Oululainen ja ruotsissa. On siinä yhdistelmä. Toisaalta, puolen litran nelostölkki euron, kivahan tuokin combo on

Eräs ystäväiseni meni hammaslääkäriin unohtaen nuuskat suuhun, kuulemma ei unohda toistakertaa. Se huuto ja saarna oli kuulemma jotain aika unohtumatonta.

Minä olen kuullut samankaltaisen saunastoorin, en muista että keneltä. Olisiko ollut saksassa tapahtumapaikka. Mutta siinä suurimmat huudot tuli henkilökunnan puolelta, kun termostaattia oli käännetty ja sitä kautta lämpötila saunalle ominaiseksi. Vettä oli pitänyt salakuljettaa (!) mitä ovelimmilla keinoin saunaan.

Myös sellaista tarinaa liikkuu, että siellä laittavat virrat pois kiukaasta kun heittävät löylyä, siinä on edes jotain tekemisen meininkiä, kun juostaan lauteelta aina virtasäätimelle. Tulee edes hiki.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"Kuljemme Jumalan vasemmalla puolella. Ei oikealle mahdu edes Naomi Campbell".

Onko kaikilla juopoilla suosikkijoukkue NHL:ssä? Mulla ei ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös