Kalsarikänniketju

  • 5 239 133
  • 66 672
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä foorumi ei vielä vaadi nimenmuutoksia. Sitten jos henkilötietoja alkaa esiintymään esim. Alibin kannessa, on asia jo toinen.
Mutta teemaan mukautuen: Handsome Dick Manitoba.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nytkin tarvis lisää viinaa muttei oo enää. Tai ehkä on muttei mulla.

Edit. Koitan panna maate.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ymmärrän, jätän teidät rauhaan hetkeksi, kunnes olette sieltä ulkona, mutta...jatkakaa vaan.
Nyt tulimme ulos.

Voi jumalauta että ihmistä taas rangaistaan jääkiekon seuraamisesta. Luulin että eilinen ja tämän päiväinen JYPin peli olisivat olleet jo ihan tarpeeksi vittumaisia, mutta nyt lopetin Rangersin pelin katsomisenkin. Lätkä on edelleenkin paska laji.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nyt tulimme ulos.

Voi jumalauta että ihmistä taas rangaistaan jääkiekon seuraamisesta. Luulin että eilinen ja tämän päiväinen JYPin peli olisivat olleet jo ihan tarpeeksi vittumaisia, mutta nyt lopetin Rangersin pelin katsomisenkin. Lätkä on edelleenkin paska laji.

Mitä arkkiviholliseni Rangers teki??? Eikö heilläkä oo lähteny kausi niin käyntiin kun kuuluu? Avery tuli takasin silti
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mitä arkkiviholliseni Rangers teki??? Eikö heilläkä oo lähteny kausi niin käyntiin kun kuuluu? Avery tuli takasin silti
Hehän eivät ole tehneet mitään, ja se onkin suuri ongelma jääkiekossa. 2-0 ovat häviöllä Montrealille. Avery sentään onneksi tuli takaisin. Ehkä olen hiukan sekaisin, mutta kyseessä on ehdottomasti suosikkipelaajani NHL:n puolelta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nimenomaan! Tasapaksuja puurtajia ja perus tähtipelaajia on ihan tarpeeksi, mutta minuun iskee parhaiten nuo persoonat. Itse asiassa Averyn paita onkin ainoa Rangers-fanituote joka minulla on.

Ne tapahtumat mitä kyseisessä liigassa oli 80-luvulla pitäis tuoda tähän päivään takasin, liiga ja joukkueet heräis uuteen eloon. Ihan rehellistä turpaanvetoa jos joku alko kukkoilemaan, se erotti liigan näistä eurooppalaisista sarjoista.

Useemmat pitää Kaletaa myös rottana, paskapäänä minä sitten ehtivätkään pitämään, mutta siinä taitaa olla nyky Sabresien värikkäin pelaaja tapahtumien muodossa mitattuna...vittu. Lisää olutta.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Jaha... suojakännit hommattu. Huomenna voi sit napata isolla kädellä. Ei muuta kuin antoisaa ehtoon jatkoa kaikille halukkaille.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ihan rehellistä turpaanvetoa jos joku alko kukkoilemaan, se erotti liigan näistä eurooppalaisista sarjoista.
Totta. Vaikken itse iästäni johtuen 80-luvun lätkää seurannut, niin silti sen ajan NHL on sitä, mitä minä odotan lätkältä.


Useemmat pitää Kaletaa myös rottana, paskapäänä minä sitten ehtivätkään pitämään, mutta siinä taitaa olla nyky Sabresien värikkäin pelaaja tapahtumien muodossa mitattuna...vittu. Lisää olutta.
Ehdottomasti värikkäin mielestäni. Eikä se rottailukaan mielestäni paha asia ole siihen asti, kun ei yritä toisia vahingoittaa tarkoituksella.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oon harmissani kun ei sitä Steve Ottin Wealth of giggles- pätkää enää löydy, missä ilmeilee vaihtoaitiossa pleksin toisellapuolella istuvalle Mike Brownille? Naurattanu monet kerrat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös