Minusta tuntuu että olen näin 4-kymppisenä tullut vanhaksi. Nuorena sitä jaksoi vääntää seisovan jormansa kaksin käsin alaspäin reiden suuntaisesti, mutta nykyään eivät enää käsivoimat riitä tähän. Ikä ei tule yksin.Mikä on itsetunnon huipentuma? Se kun -FNM- laskee selällään alas Thames-jokea ja huutaa "sillat ylös, sillat ylös".
Sinäkö sen sinne panit?
Vuoden paras vitsi!
Tajutkaa jo nyt kuinka nerokasta!
Mua vähä huolettaa. Tässä on kuitenniin se vaara aina. CIA kyttää. Aina ja meitä kaikkia.
On toi Bond James Bond vaan kova jätkä, ja mitä enemmän humalassa olen sitä kovemmalta se näyttää. Taidan ruveta MI6 agentiksi itsekin
Juot tarpeeks lisää, niin meuhkaat kämpässäs, että tekisit samat temput vaikka silmät kiinni, niitä toki sitten kokeiletkin ja päädyt paikalliseen lehteen jonkun tempun mentyä lähes kohdilleen.
Eikös tuo kauna ole englanniksi melkein grunge. Eli hyvin yksinkertaista menoa siis. Mitä lie olet Mielikuvitushahmo katsonut. Aika psykedeelistä tavaraa esim. Canalilta toisaalta öisin tulee. Hydrauliikkaa...
Oliskohan tuola kaapissa vodkaa ja oliiveja?
Jos sieltä löytyy vodkaa ja Olivia niin tuun sinne!
Kävin tarkistamassa, vodkaa löytyi ja tein paukun. Oliivit oli loppu
Penalla ja Bondilla on siis jotain yhteistä, hiusten lisäksi (Moore)faksi-penan perintö sentään.
Vitun naiset kun ajavat kokoajan pulloon kiinni. Taas ahdistaa niin paljon että pakko se on muutama viskilasillinen kiskasta.
Nyt olisi korkea aika sulla. Lähde ulos. Kuuntele. Haistele. Tunnustele. Aisti. Käy kokeilemassa kuinka pehmeältä vihertävä ruoho tuntuu, käy kokeilemassa miten räystäästä roikkuva jääpuikko tarttuu kämmeneesi. Näe kuinka lintuparvi pyrähtää sähkölinjalta. Tai sitte katot niitä filmejäs, muista pitää kaihtimet kiinni.On toi Bond James Bond vaan kova jätkä, ja mitä enemmän humalassa olen sitä kovemmalta se näyttää. Taidan ruveta MI6 agentiksi itsekin
Nyt olisi korkea aika sulla. Lähde ulos. Kuuntele. Haistele. Tunnustele. Aisti. Käy kokeilemassa kuinka pehmeältä vihertävä ruoho tuntuu, käy kokeilemassa miten räystäästä roikkuva jääpuikko tarttuu kämmeneesi. Näe kuinka lintuparvi pyrähtää sähkölinjalta. Tai sitte katot niitä filmejäs, muista pitää kaihtimet kiinni.
Sielä on aika kylmä nyt, voinko ottaa juotavaa mukaan? Ruoho on vielä vihreää mutta vaikka eilen tuli lunta niin jääpuikkoja ei ole(kelpaako jääpala pakkasesta?) lintuja tuolla kyllä lentelee..
Mutta ei niin kova kuin James Potkukelkka. Minä taidan ruveta ainoastaan juopoksi.On toi Bond James Bond vaan kova jätkä, ja mitä enemmän humalassa olen sitä kovemmalta se näyttää. Taidan ruveta MI6 agentiksi itsekin
Vitun naiset kun ajavat kokoajan pulloon kiinni. Taas ahdistaa niin paljon että pakko se on muutama viskilasillinen kiskasta.