Kalsarikänniketju

  • 5 208 781
  • 66 644

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pistetääs vielä yksi Evilin suosikkijuike, kun nyt alkuun päästiin. Syvänmerensukeltaja.

Koskematon lämmin iäisyys
ikuisuuden loppumaton ääni
Nukun sinun hyväilyys
sun syliis painan pääni...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taidan tehdä nyt Knääbiön linkin kuvailemalla tavalla, eli pitänee kiivetä yläkertaan vetämään parit painajaiset. Salud, siskot ja veljet. Älkää syökö keltaista lunta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Mukavaa. 3:50 näytti kello kun lähdin töistä, siitä toiseen baariin hörppimään parit oluet ja Jägerit. Nyt himassa ja olutta lisää! Samalla tällä päivämäärällä on meikäläisen synttärit, eli tänään sunnuntaina homma jatkuu :) Maanantaina ei tarvitse mennä töihin.

EDIT: Pakkohan tässä on hieman fiilistellä, eli Youtube tarjoaa linkin kappaleeseen Kingston Wall - Used To Feel Before.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vieläkös on herran viinimarjan nautiskelijoita naattimassa pyhää marjajuomaa näin yösyömmelläin? Vai joko kaikki ovat vaappuneet nukkumatin valtakuntaan naatiskelemaan Jutiloista ja ilmaveiveistä?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vieläkös on herran viinimarjan nautiskelijoita naattimassa pyhää marjajuomaa näin yösyömmelläin? Vai joko kaikki ovat vaappuneet nukkumatin valtakuntaan naatiskelemaan Jutiloista ja ilmaveiveistä?

Vastahan tässä aloitellaan! Ja mikäs tässä on, Canucks pisti Oven ja muut sellaiset siltaan ja Lions näyttää pistävän Eskimoita iltapalaksi.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Eiköhän täs ala aamu olemaan jo sen verran pitkällä, että uskaltaa kaivaa sähkökitaran esiin. Naapurit, nää seuraavat rämpytykset on teille <3
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onpa täällä ollut hyviä lätinöitä. Kommentoin tässä niihin kaikkiin:

Kultainen Tena -palkinto minulle. Ema on hieno mies, Jokelassa oli tällöin silloin ja rumpujakin soittaa siellä Mehtimäellä, kun ei ole Espanjassa. Miina Äkkijyrkkä oli kuulemma aina vittuileva asiakas, minut asialle, kun muut olivat kyllästyneet. Sehän oli lempeä kuin lehmä, ei vittuilun nanoakaan. Sama toisaalla erään toisen kohdalla, tavis oli aina vittuileva ja uhkasi oikeustoimilla, minut asialle ja kiitti lähtiessään, ei mitään vittuutta ilmennyt. Mikä ihmisiä vaivaa, kun niille vittuillaan elämässä.

Pisin Kääpiö 186 cm on lukenut erään hienoimmista kirjoista olevan kirjan. Lukekaa se, jotka jostain muka ymmärrätte, ja varsinkin jos ette.

Eilen rapia 20 olutta. Meinaa huivissa humista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Saisiko hyvistä lätinöistä tiivistelmän? Tarkkaa tämä kännääminen nykyään. Etukäteen lasken tarkkaan, että töihin mennessä promillet on nolla. Eli vetelen määrämittaisia kännejä. Kyllähän se välillä riipoo, kun meno olisi ylimmillään, mutta määrämittaiset on juotu ja ei auta kuin runkata ja mennä nukkumaan liskojen yöhön. Tämän päivän määrämittainen ei ole ihan niin tarkka, koska huomenna on iltavuoro.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Aukasinpa lonkeron. Ylimääräisiä sen verta paljon, että hyvä ottaa näillä hieman pohjaa ennen kuin viinaksiin koskee. Eilen tuli kyllä nähtyä liskoja aika paljon, kun ei tuo perjantai sitten mennyt ihan putkeen ja.. noh, tuli oltua aika överit pitkästä aikaa.

Onkos täällä muita tänään? Banaaninviljelijä nyt ainakin. Musiikkina pauhaa tällä hetkellä Pantera ja tästä on hyvä lähteä nousuun ja kohti uusia olotiloja!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täällä varmaan muita ole. Täällä tuppa olemaan hiljaista kuin sieluttomien taivaassa. Pidetään myö Worrel mökää kahdestaan. Kaikki "kaveritkin" on off-modella. Juon yksin, seura on siis parasta mahdollista. Jumankekkulis mitä viisua juuri nyt kuuntelen, en oo nimittäin ihan hetkeen kuunnellut. Annoit rakkaudelle pahan nimen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joo pidetään me tätä paikkaa yllä nyt. Ehkä tänne eksyy myöhemmin illasta joku kolmaspyörä. Nyt olisi tavoite olla naamat tänään, mutta ilman samanlaisia olotiloja kuin eilen. Olen vissiin tulossa vanhaksi tuon viinan suhteen.. Toi Bon Jovin biisi on kyllä aika legenda. En ole vuoteen sitä kuunnellutkaan, joten täytyypi nyt verestää muistoja tuon biisin parissa...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ainoa krapula mitä olen tässä, no pitkään aikaan saanut, sain kun olin juonut edellisenä vain kaksi olutta. Ja tästähän oppii vaikka mitä. Ensimmäiseksi sen, että ei kannata sylkeä pulloon. Nämä minun määrämittaiset. Jos aamuun menen, niin klo 17 aloitan juomisen ja juon pullon punkkua ja 3-4 olutta. No, huomenna ei ole niin kiire töihin. Kysymys kuuluu. Onko 12 olutta aliarvioimista ja painunko äkkiä Siwaan täydentämään varastoa?
Jos sinä olet mies, niin toivotaan, että se kolmaspyörä olisi nainen, tai nää bileet menee aika vitun miehisiksi.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Onko 12 olutta aliarvioimista ja painunko äkkiä Siwaan täydentämään varastoa?
Jos sinä olet mies, niin toivotaan, että se kolmaspyörä olisi nainen, tai nää bileet menee aika vitun miehisiksi.

On. Kannattaa käydä muutama ostamassa lisää. Ei se ole kivaa, jos pääsee sellaiseen sopivaan rentoon tilaan ja sitten tulee vain pahamieli, kun juomat on loppu. Niin ja joo, kyllä olen mies, mikäli se ei ole kaikille vielä tullut selväksi. Koskas täällä muuten on ollut naisia mukana? Ei muistu nyt äkkiseltään mieleen ketään naispuolista, joka olisi viime aikoina ollut kkk:ssa mukana.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On. Kannattaa käydä muutama ostamassa lisää. Ei se ole kivaa, jos pääsee sellaiseen sopivaan rentoon tilaan ja sitten tulee vain pahamieli, kun juomat on loppu. Niin ja joo, kyllä olen mies, mikäli se ei ole kaikille vielä tullut selväksi. Koskas täällä muuten on ollut naisia mukana? Ei muistu nyt äkkiseltään mieleen ketään naispuolista, joka olisi viime aikoina ollut kkk:ssa mukana.

Siis joo. Mieheksi epäilinkin ja jne. En muista koska täällä olisi naisia pörrännyt viimeksi, muutama niitä on joskus näkynyt, mutta harvemmin muulloin kuin amatööri-iltoina. Musaiikkia silvuplee Skyforger.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hohhoi. Onpas hiljaista tämä alku. No jos sitä vielä pari kolme lonkeroa ottaisi ja siirtyisi sitten viinaksiin. Jospa sitä sitten fiiliskin pikku hiljaa kohentuisi. Tänään kyllä on ollut täydellinen sunnuntaifiilis. Tietänette, että mitä tarkoitan.

Tällä hetkellä biisinä soi Stratovariuksen uudehkoa tuotantoa, Winter Skies.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jumankekkulis. Ei tarvinnut raahautua 300 metrin päähän Siwaan, vaan sain naapurilta pöllittyä pullon punkkua. Sinänsä muuten hauska, että olen ollut aamun töissä, mutta silti on ollut sunnuntai fiilis.
Mutanaama. Tämä naurattaa aina. Ja ihan sama, vaikka olisi oikeasti vammanen, niin naurattaa silti.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Heh, tuo venäläinen jo jonkunlainen legenda youtubessa. Havahduin äsken, että onpas pimeää ulkona. Sitten muistin, että viime yönä siirrettiinkin kelloja tunnilla taaksepäin. Usein meinaa unohtua tuo, kun kaikkialla tuo tuntuu automaattisesti kääntyvän tunnilla suuntaan tai toiseen. Ihan turhaa tuo kellojen kääntäminen. Saisi Suomi siirtyä vaan pysyvään aikaan, vaikka eipä tuo kellon kääntäminen minua ole oikeastaan koskaan häirinnyt. Pikkuvikoja...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tässä välissä nautin päivällisen, pussillisen popcorneja, sekä tyhjensin kissan paskalaatikon. Jälkimmäiselle operaatiolle hyi vittu. Onneksi tämä pikkuhiljaa tarttuva tumu vie muistot siitä pois kohta. Laita Worrel musaiikkia, ihan oikeasti sama mikä genre, kuuntelen kaikkia, vaikkakaan jokaisesta viisusta en pidä. Tänä kesänä aukesi uusi tyyli minullekin, konemusiikki, miksiköhän piruksi sitä kutsutaankaan, niin moinen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tänä kesänä aukesi uusi tyyli minullekin, konemusiikki, miksiköhän piruksi sitä kutsutaankaan, niin moinen.

Minä en pidä yhtään konemusasta. En viitsi sanoa edes, miten sitä luonnehtisin. Mutta makuasioitahan nämä. Jokainen kuunnelkoot, mikä omaan korvaan kuulostaa hyvältä. Ei minunkaan musiikkimaku mikään maailman paras todellakaan ole. Aika sekalainen se kylläkin on, mutta painottuu hyvin paljon eri metalligenren alalajeihin.

Laitetaas tästä vähän humoristisempaa musiikkia tulille, kun sattui tulemaan koneella tämä biisi vastaan: Turo's Hevi Gee - Portsarin elämää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä en pidä yhtään konemusasta. En viitsi sanoa edes, miten sitä luonnehtisin. Mutta makuasioitahan nämä. Jokainen kuunnelkoot, mikä omaan korvaan kuulostaa hyvältä. Ei minunkaan musiikkimaku mikään maailman paras todellakaan ole. Aika sekalainen se kylläkin on, mutta painottuu hyvin paljon eri metalligenren alalajeihin.

Laitetaas tästä vähän humoristisempaa musiikkia tulille, kun sattui tulemaan koneella tämä biisi vastaan: Turo's Hevi Gee - Portsarin elämää.

Noin puoli vuotta sitten kun minulle olisi ehdotettu minkään valtakunnan konemusiikkia, niin oisin yökännyt. No, tämä kesä on muutenkin ollu yksi opetavaisimmista kesistä, taas. Enää en halua yhtään opettavaista tarinaa minun elämään. Ristus soikoon, kolketviis vuotta ja jokainen kesä on edellistä paskempi.

On muuten hyvä versio. Jopa ajoittain kuulostaa Juicelta.

Entinen allekirjoitukseni
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Darudea soi.. Kaikkea kuraa miekin kuuntelen. Noh, ei se mitään. Sandstrom on itseasiassa ihan ookoo biisi. Ei siinä mitään. Kohta uutta putkeen. Ja voisi kohta koskea viinaksiin. Lantrinkina Premier Jaffaa. Kyllästynyt perus coca coliin, niin tuo virkistää! Ja on muuten todella hyvää. Uppoaa parsemmin kuin joku Kossukola. Mikäs porukan mielestä on paras lantrinki?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mikäs porukan mielestä on paras lantrinki?

Ylähuuli.

Ei ristus, pakko laittaa kaksi linkkiä. Harvoin, jos koskaan nauran suomenkieliselle huumorimusiikille, vaan nyt repesin, tiedän, on vanhoja, vaan nyt vasta toimi. Helvetin ooppeli ja Minä Työnnän Tämän Opelin Jorpakkoon. Noiden viisujen takia oli pakko suorittaa soittorumba, että ees joku nauraisi mun kanssa.

Laitanpa minun makuun hyvän koneviisun, sieltä helpoimmasta päästä ymmärtää, josta minullakin tämä lähti. Myöhemmin, jos halutaan, niin annan uusinta antia, ei mene enää todellakaan samaan kategoriaan. Tässä tämä viisu, kaikkien tuttu, eri versio: Juluma kesä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös