Kalsarikänniketju

  • 5 290 554
  • 66 740

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Naisena olisin korkeasti itsetuntoinen oman kehon emansipoitunut löytöretkeilijä. Miehenä olen lähinnä vain niljakas runkkari ja likainen vanha mies. Totta.

Odotas vain, Akuliina Saarikoski ja hänen pinkit khmerinsä ovat jo tulossa sateenkaaren värisellä pakullaan opettamaan sinulle feminismiä ja naisellisen ilmaisun rikkautta verrattuna miehisen matamielisen ja peniskeskeisen uhon sijaan tuon tunnustuksen seurauksena.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuka siun muroihisi on kussut, en minä ainakaan. Voisit joko lopettaa sen turhan vittuilun tai vaikka lopettaa sen turhan vittuilun. Ei se minun vika ole jos sulla ei seiso tai jotain.

Ei seiso ollenkaan enää koskaan. Onneksi tuo vittuilu oli yksipuolista vain minun puolelta. Kiitos ja anteeksi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Odotas vain, Akuliina Saarikoski ja hänen pinkit khmerinsä ovat jo tulossa sateenkaaren värisellä pakullaan opettamaan sinulle feminismiä ja naisellisen ilmaisun rikkautta verrattuna miehisen matamielisen ja peniskeskeisen uhon sijaan tuon tunnustuksen seurauksena.
Lesbosuhteessa tietääkseni elävä Akuliina Saarikoski muutti nimensä muotoon Atlas Saarikoski joskus taannoin. Sama se tietysti minulle. Toisaalta minä olen kykeneväinen hoitamaan homman himaan minkä tahansa atlaksen kanssa. Normitason aggressio feministis-vasemmistolaisen suunnan ajattelijoiden puolelta on täysin hanskattavissa pelkän yleissivistyksen, elämänkokemuksen ja itsetunnon kombinaationa.

Itse kunkin kannattaa lukaista Timo Hännikäisen esseekokoelma Ihmisen Viheliäisyydestä. Luin itsekin sen juuri. Kiitos nimimerkki Käyttäjänimettömälle vinkistä, pätevä teos. Samalla nimeän tässä Käyttäjänimettömän Kultainen Sepalus -ritarikunnan ritariksi n:ro 2, jolle siis myönnetään virtuaalisesti Kultainen Sepalus. Ekan sai nimimerkki Mr. Fox ansioistaan Juhannuksen supertripla -ketjussa, muistaakseni Foxin merkki myönnettiin naarakäädyin. Käyttäjänimetön saakoon merkkinsä harrastustensa vuoksi skordarikäädyin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tuohon PM186cm juttuun palatakseni. Kuinka vitun sekaisin voi taistolaisvasemmistolainen kasvatus saada ihmisen pääkopan? Tuo ent.Akuliina nykyinen Atlas on jo sen sortin kilahtanut että hän lähentelee Mattia ja Tuksua kaiken sekoilunsa kanssa, ja mikä pahimpana tämä likka tekee kaiken selvinpäin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämän pitäisi olla luultavasti 'Asia joka "avautui" minulle' -ketjussa, mutta siis ei saatana onko tuo Akuliina SejaSe, tosiaan ns. oikea henkilö? Ei ihme, että nimenvaihto tuli lopulta ajankohtaiseksi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tämän pitäisi olla luultavasti 'Asia joka "avautui" minulle' -ketjussa, mutta siis ei saatana onko tuo Akuliina SejaSe, tosiaan ns. oikea henkilö? Ei ihme, että nimenvaihto tuli lopulta ajankohtaiseksi.

Onhan se ihan henkittävä kasa ja läjä lihaa ja luita ja jänteitä, havaittavasta aivotoiminnasta ei takuita kukaan ole kyennyt antamaan.

Morjensta Helmi long time no see, kuinka menee sheikkaa ja rollaa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hieno idea muuten, ja vaihtoehto vapaamuurariudelle (freemasonry). Freedistillery. Ei kun vaan suunnittelemaan salaisia menoja ja rituaaleja.
Anteeksi huono englantini. Joku häiritsi jo pitkään, ja nyt sen tajusin. Piti sanomani että freedistillerly.

Ottaa hetken tajuta, kun ei kuitenkaan päivittäin puhu. Englantia, siis.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Anteeksi huono englantini. Joku häiritsi jo pitkään, ja nyt sen tajusin. Piti sanomani että freedistillerly.

Ottaa hetken tajuta, kun ei kuitenkaan päivittäin puhu. Englantia, siis.
No sehän se. Itse käytän englantia päivittäin töissä, mutta kuitenkin vähemmän rikkaasti kuin tätä ugrilaista. Täsmällisyys on hyve myös vapaatislareille. Ei sovi laskea metanolia astiaan.

Kolmannen asteen vapaatislariuden saavuttaneiden veljien esiliinassa tulee olla kirjailtuina symboleina vähintään tippakuksa, ohranjyvä, kuusenhavu sekä nimikirjaimet AN, salakuljettaja Niskaan viitaten.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No sehän se. Itse käytän englantia päivittäin töissä, mutta kuitenkin vähemmän rikkaasti kuin tätä ugrilaista.
Joskus käytin englantia enemmän ja taajemmin. Yo-kirjoituksissa sain muistaakseni 297 pinnaa 299:stä, kun silloin matkusteli enemmän (mutsin rahoilla) ja muutenkin elämä oli sosiaalisempaa sekä kansainvälisempää. Biisejäkin väsäsi silloin englanniksi, joten vivahteet oli päivittäisessä käytössä.

Siinä onkin osapuilleen se kolme asiaa mitä osaan. Englannin kieli, suomen kieli ja tämä alushousualkoholilla läträäminen.

Nykyisin luen kyllä koko ajan jotain englanniksi. Kolme-neljä kirjaa on kesken koko ajan, ja niitä luen sen hetken muudin mukaan vaihtelevasti. Niistä se yksi-kaksi on koko ajan englanninkielisiä. Luojan kiitos ei enää tarvitse vetää kasvatustiedettä... Opetan englantia kuitenkin viitos-kuutosille pari tuntia viikossa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, jokohan nuo itsekehut riittäis.. ;)

Pahis vois kaivaa jotain helmi musaa tähän kohtaan, kun ei tota nukku-masaakaan näy..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Itse luen englanninkielistä kirjallisuutta vain silloin tällöin ja ajan kuluksi. Taannoin löytyi alekaukalosta Phil Lesh -elämäkerta eurolla, tuollaisia tulee luettua lähinnä, ja muutakin viihdettä. Yo-englannista sain kauan sitten vain noin 285 pinnaa, taidan olla retardi. Äidinkielestä tuli sentään täydet. Ikävää kun jätin saksan lukiossa pois, kun juoksin römpelin perässä ja luulin ettei aika riitä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos on kokenut asiakaspalvelutilanteessa esimerkiksi Jussi Parviaisen ja Esa Saarisen, niin saattaa ymmärtää jotakin itsekehun olemuksesta.

Palaan menneeseen. Archie & Edith Bunkerin duetto hyväilee sielua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jaa, vai niin. Kukin tyylillään. Tekis mieli linkkittää tähän kohtaan joku iloinen 'rallatus' vaan ehkä en nyt just jaksa.
En minäkään, mutta laitan aamuyön tunteihin soveltuvan kappaleen. Tohtori Jussi laulaa, ettei halua tietää mitään minusta. Tahtoo vain tietää rakkaudesta. Tässäpä se.

Iloiset biisit on vähän kuin juurihoito. Harvoin ja tosi tarpeeseen, muuten sietämättömiä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kukaan ei ihan oikeesti halua olla parviaisen tai saarisen kanssa missään tekemisissä..never.
Paitsi ne jotka eivät voi valita. Kuten asiakaspalvelutyötä tekevät. Omakohtaiset muistoni vievät 90-luvulle. Mainitut henkilöt jäivät kyllä mieleen, mutteivat edes pahimpina tapauksina. Tärkeitä olivat kyllä mielestään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös