Onko 12 olutta aliarvioimista ja painunko äkkiä Siwaan täydentämään varastoa?
Jos sinä olet mies, niin toivotaan, että se kolmaspyörä olisi nainen, tai nää bileet menee aika vitun miehisiksi.
On. Kannattaa käydä muutama ostamassa lisää. Ei se ole kivaa, jos pääsee sellaiseen sopivaan rentoon tilaan ja sitten tulee vain pahamieli, kun juomat on loppu. Niin ja joo, kyllä olen mies, mikäli se ei ole kaikille vielä tullut selväksi. Koskas täällä muuten on ollut naisia mukana? Ei muistu nyt äkkiseltään mieleen ketään naispuolista, joka olisi viime aikoina ollut kkk:ssa mukana.
Tänä kesänä aukesi uusi tyyli minullekin, konemusiikki, miksiköhän piruksi sitä kutsutaankaan, niin moinen.
Minä en pidä yhtään konemusasta. En viitsi sanoa edes, miten sitä luonnehtisin. Mutta makuasioitahan nämä. Jokainen kuunnelkoot, mikä omaan korvaan kuulostaa hyvältä. Ei minunkaan musiikkimaku mikään maailman paras todellakaan ole. Aika sekalainen se kylläkin on, mutta painottuu hyvin paljon eri metalligenren alalajeihin.
Laitetaas tästä vähän humoristisempaa musiikkia tulille, kun sattui tulemaan koneella tämä biisi vastaan: Turo's Hevi Gee - Portsarin elämää.
Mikäs porukan mielestä on paras lantrinki?
Six packin tässä vetäisin, kun huomenna pitäisi päästä töihin klo 8.00. Odottelen tässä yhtä Tallinnan matkaajaa, jonka pitäisi tuoda minulle rommipullo illan aikana. Jos sitä yhden tai kaksi paukkua rommia vielä ottaisi. Piti vähentää alkoholin juomista 5.12. tapahtuvaan Tallinnaan matkaan asti, mutta tuntuu nyt alkoholi kuitenkin maistuvan, tosin vähemmän kuluu kuin edeltävinä viikkoina.Mikäs porukan mielestä on paras lantrinki?
onko muita ottamassa maanantain murheisiin?
Cheers!