Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 477
  • 66 778

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Eräs hauskimmista sketseistä. Siinä Vesa laskee...

Tiuke! Vintiöt on ehkkä Suomen aliarvostetuin sketisarja. Mainettaan parempia kuin mitä arvosteluissa kerrottu! En voi nyt mitään linkkiä ko. sarjaan antaa. Löytyy Vintiöt Ten Years After DVD aitona. Vintiöt on kyllä loistava sarja...

Muistan lapsuudesta ne ihan ekat tuotantokaudet. Isosiskot niitä katsoi ja faija veti mut ruudun äärestä.. Olin kyllä suht rasavilli nuori, että ei kai siinä. Sitten kun tuli MTV3:lta tää ten years after, niin pakkohan se oli katsoa! Toivottavasti tulee myös 20 years after... Sitten voisivat vetäytyä rauhassa eläkkeelle,

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Mikäs tässä torstaita vietellessä. Olutta ja musiikkia. Ja illalla pääsee pitkästä aikaa matsiin. Asiat vois olla paljon huonomminkin.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Työviikko takana, ja tässä viikonloppua aloittelen kiekolla ja GTllä. Sauna pitää jossain vaiheessa sytyttää palamaan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mikäs tässä torstaita vietellessä. Olutta ja musiikkia. Ja illalla pääsee pitkästä aikaa matsiin. Asiat vois olla paljon huonomminkin.
Jos Tepsin matsia tarkoitat, niin kyllähän ne siitä näkökulmasta taisivat illalla olla huonommin..??

Teen myöhemmin lisää asiaa tänne. Nyt on kyllä kalsarit ja suussa alkoholia, mutta sitä on noudettava enämpi.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Maistaa hyvemmälle entä Alkosta ostamat lonkerot nämä oma tekemät lonkerot ja menevät paremmin päähänsä myösi.

Resepti: puoli lasia giniä ja puoli lasia Hartwallin greippilimua, juo ykkösellä

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Perjantai. Viinaa+jaffaa. Musiikkia ja illalla ehkä voisi tuijotella NHL:ää Nelonen Prolta. BB 24/7:n parista voisin siirtyä kohta kuuntelemaan musiikkia tai jonkun leffan pariin.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ja nyt suomalainen mies voi hieman huppelissa (vittu ku on homo sana) myöntää yhden asian, olen aivan mielettömän ihastunut, aamen.

Sama vika. Mut ei siitä sen enempää. Eikä erosta ole kuin 2-3 kuukautta, mutta nää on näitä. Ei se väärin ole. Vahingossa tuli vastaan jne. Ans kattoo tuleeko tästä mitään vai ei. Ainakin tästä illasta ja humalasta tulee ihan hyvä!

Musiikkina pauhaa Gamma Rayn albumi nimeltä "Hell Yeah The Awesome Foursome Live in Montreal." Biisinä pyörii tällä hetkellä The Heart Of The Unicorn.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ja nyt suomalainen mies voi hieman huppelissa (vittu ku on homo sana) myöntää yhden asian, olen aivan mielettömän ihastunut, aamen.
Suomessahan ei tuollaisia miehiä katella sitten ollenkaan! Nuo ihastumiset ja rakastumiset ovat vain homoille, perkele.

Nyt kyllä otan lisää viinaa, kiitos. Paljon.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huhhuh. Kyyti hallilta, lähipubissa pari tuopposta (lisää) ja nyt kotiin. Otteluketjut sun muut jätän suosiolla rauhaan tänään. Fiksusti teen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rintakarvojani vaan tässä tupeeraan, kohta jatkan takaisin saunaan. Ajaa tuo sähkösaunakin asiansa, kun ei muuta vaihtoehtoa ole. Eli kihartaa siis karvoja.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kovin montaa annosta ei inun tarvinne tänään ottaa, kun liityn lintukuoroon. Viime yö kun meni töissä valvoen ja sen jälkeen olen tunnin päikkärit rykässy ja tehnyt vaikka mitä ja käynyt lopullisesti uuvuttamassa itseni saunasta, mutta joo, eiköhän tässä jonkinmoinen olotila saada aikaiseksi.

Suosikkijoukkue
Eivät nekään oikein tässä pärstässä kasva. Onneksi sentään on pieni parta että voi naisille esittää aikuista ja samalla saada edes hiukan vilkaista vaginaattoria.

Tässä ihan viimeisellä mulla kävi juurikin niin, että kaverina luonani ollut nainen intaantui yllättäen strippaamaan. Ei siinä mitään, nohevan näköistä ja kröhöm tuntuista puuhaa, mutta se ku jäi siihen vilkaisuun/tuijotukseen. Se vaan, kun pillun on sentin päässä naamasta ja joudun mennä yksin runkulle ja nukkumaan, niin se meinaa kuitenkin sillen ihan pikkuisen haittaamaan. No, parempi sekin kuin esim. rahan laittaminen kirjekuoreen ja odotella, että näkiskö edes. Riittääkö 3 litraa punkkua sittenkään, kun nyt alkaa maistua ja ajatus rullata terävänä kuin partaveitsi????

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistä niitä rintakarvoja saa? Minulla oli kaksi, mutta hukkasin molemmat.
Jos päästäsi kasvaa hiuksia eli tukkaa niin leikkaa ne ja liimaa etumaskiin. Kohtakkoin tyttöset jo kavahtavat jalkoihisi Allah-asentoon, kun luulevat että olet Stanleyn Paul vm. -76.

Ryyppy on hyvää, on. Tony Iommin ja Glenn Hughesin kimppalevyä "Fused" kuuntelen tässä. Ettikää tuubista vaikka biisi Dopamine, minen jaksa.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Se vaan, kun pillun on sentin päässä naamasta ja joudun mennä yksin runkulle ja nukkumaan, niin se meinaa kuitenkin sillen ihan pikkuisen haittaamaan.
Eli olit hyvissä kyttäysasemissa kuten Blues aikanaan. Minen noista akoista muuten kyllä ymmärrä. Tai homoahan se varmaan olisi, jos niitä ymmärtäisi.

Riittääkö 3 litraa punkkua sittenkään, kun nyt alkaa maistua ja ajatus rullata terävänä kuin partaveitsi????
Pakko kai se on riittää, kun ei enää kauppaankaan ehdi. Minä hommasin kaksi laatikkoa Koffia (which is shit) ja pullon Gambinaa. Jonkinlaiset tilkat Suomea ja Jamesoniakin löytyy kohtapuoliin nautittavaksi.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jos päästäsi kasvaa hiuksia eli tukkaa niin leikkaa ne ja liimaa etumaskiin. Kohtakkoin tyttöset jo kavahtavat jalkoihisi Allah-asentoon, kun luulevat että olet Stanleyn Paul vm. -76.
Minen tukkaani leikkaa. 5 vuotta olin nuorempana vapaaehtoisesti kalju, ja nyt saakoon rehottaa hautaan tai dufvautumiseen asti. Muuten oli kyllä hyvä idea, Paul Stanley on komea mies.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paul Stanley on komea mies.
Tässäpä todiste. C'mon and Love Me, Cobo Hall, Detroit, 1976.

Minä olen nyt aika kalju, sellainen millin siili -mies. Johtuu siitä että iho on niin saatanan kuiva että menee ruvelle heti jos ei pääse rasvaamaan. Skalppi eritoten. Sitäpaitsi kaljuus on hienoa jos se on oma valinta.

Faija oli puolikalju jo alle kaksvitosena. Mie olen 38 eikä hiusraja pakene yhtään. Joko genetiikkaan ei voi luottaa tai sitten mutsilla on selitettävää.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ettikää tuubista vaikka biisi Dopamine, minen jaksa.

En varmasti etsi :( Etsi itse. Esti iste.

Jumalauta! Minäkin tänään ojensin partaani, leukapartaani soveliaaksi ihmisten eteen. Olihan se sellainen. Käteni kun ilmaa hamusi, niin rysty parran tapasi. Parta saatana, parta rystyni riipi! Riipi partani paras, partani miehuusini murteet poikki perkele katki katsoi suomin sivalsi saatana perkele taas partani! Katsoi partani paras, persoona parrassani kiinni! Partaani tarttunut miesi! Jumalauta taas! Suomi rätisi, Suomi ritisi, Suomi soinnut kansi. Suomi Ruotsia haukkui, Suomi Norjaa perseestä pieri, Suomi Viroa sivalsi, Suomi Venäjää kakkasi, Suomi taivaalle räjähti, Suomi tulina revon happena vihreänä ärisi, Suomi vetynä punasi taivaan, Suomi vittu että meikä on flänä, oon kekkuli. Eleäkää paahalla muistelko, Kurpit on rautaa, oon aina silleen mukana On se sellainen. ei nyt linnkiä tähän.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jumangega, jos Lönnruutti eläisi nyt niin Väinämöinen saisi veli Uuleaburgerin hahmon. Aika vakuuttavasti lauloi meidät suohon nyt.

Suosikkijoukkue
Eli olit hyvissä kyttäysasemissa kuten Blues aikanaan. Minen noista akoista muuten kyllä ymmärrä. Tai homoahan se varmaan olisi, jos niitä ymmärtäisi.
Joo, hyvät oli kyttäysasemat ja taisi se vastuja ottaa rangaistuksen arvoisesti kiinni mailasta, mutta rangaitus jäi puhaltamatta. Rangaistukseksi olisin vaatinut vähintään sen puhallustyön, vaan perkeles...meni ja huomas mitä on tekemässä ja laitto vaattehet päälle ja läks menemään. No, ei tartte ainakaan pelätä maksavansa jostain Jorma-Marjatasta 18 vuotta ruokkoja, kun puhallustyön jälkeen tekee kuiteski mieli oikeisiin töihin.

Pakko kai se on riittää, kun ei enää kauppaankaan ehdi. Minä hommasin kaksi laatikkoa Koffia (which is shit) ja pullon Gambinaa. Jonkinlaiset tilkat Suomea ja Jamesoniakin löytyy kohtapuoliin nautittavaksi.
No, onneksi olin varannut myös neljä tölkkiä keskiketterää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy