Kalsarikänniketju

  • 5 249 444
  • 66 712

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikäs porukan mielestä on paras lantrinki?
Six packin tässä vetäisin, kun huomenna pitäisi päästä töihin klo 8.00. Odottelen tässä yhtä Tallinnan matkaajaa, jonka pitäisi tuoda minulle rommipullo illan aikana. Jos sitä yhden tai kaksi paukkua rommia vielä ottaisi. Piti vähentää alkoholin juomista 5.12. tapahtuvaan Tallinnaan matkaan asti, mutta tuntuu nyt alkoholi kuitenkin maistuvan, tosin vähemmän kuluu kuin edeltävinä viikkoina.

Paras lantrinki on mielestäni appelsiinimehu.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tässähän rupeaa jo pikku hiljaa olemaan kännissä. Jos nyt vähän jotain sapuskaa kehittäisi itselleen, kun pieni nälkäkin on ja ettei olisi huomenna kovin haikea fiilis. Mites siellä päässä voidaan? Haitko banaaninviljelijä lisää juomista?

Pitääpi kuunnella tuo banaaninviljelijän biisi, jonka linkitit. Ans kattoo millanen se on... Vähän epäilen ettei iske meikäläiseen, mutta kokeillaan. Tällä hetkellä kuuntelen mitäs muutakaan kuin Iron Maidenia. Tästä se ilta lähtee!

Edit. Biisistä en sano mitään, mutta tuo video sai kyllä jalat säksäämään! Heh.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Etpä ole ainut, jolle alkoholi mennyt huomaamatta päähän. ai joo, laitan sen uuden "ääripään" tähän. Sen kerron, että..... puhelu, ja unohin jo kaiken.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nythän on pojat niin, että Worrellin poika meinaa taas olla ihastunut. Jäitä on kyllä hatussa tosi paljon, että emmä tiedä. Kattoo nyt tuleeko mitään, jos ei niin ei suuremmin harmita. Exästä kun eroon pääsi, niin helpotti lähinnä...

Oletteko te muut jo kuolleet tästä ketjusta? Musiikkia mulla ei enää soi. Juon viinaa ja katson BB 24/7. Odottelen tässä illan NHL-matsia alkavaksi. Onhan tuohonkin ihan hyvä tovi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Heheheehehe, why so serious? Hienooo leffa, tuli taas katottua, onko muita ottamassa maanantain murheisiin? Vois sitä vähän fiilistellä zeppelinin kanssa, levyllisen verran. On ne maanantait jänniä, silleen että onko ne pahan alku, vai jonkun hyvän? Sitä on hyvä miettiä, kupin kanssa luonnollisesti.


Cheers!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
onko muita ottamassa maanantain murheisiin?

Cheers!

No minähän täällä taas määrämittaisella. Tosin tänään en ole vielä tarkistaa määrämittaisen määrää. Perstuntumalla ajattelin sen olevan 8 keskiketterää ja lasillinen punaviiniä. Taidampa tarkistaa arviointini tarkkuden tässä ihan kohta. Hei kaverit, laittakaa musiikkia eetteriin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Terve taas. Heräsin umpikännissä aamulla tappelemaan exän kanssa. Illalla tuli niin kauhea olo, että piti hakea lähikaupasta lonkeroa. Sellasta ns. korjaussarjaa tässä vedän siis. Jos huomenna ois parempi olo, ja jos ei ole, niin sängyn pohjalle jään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tarkistin laskurilla. Olisin voinut ostaa pari kaljaa lisempää. No huomenna ei tartte laskea määrämittaisia, vaan saa heitää ihan täysillä. Sen aion tehdäkin ja saatanpa mennä oikein heltsinkin iltaelämää katsastamaan. Missä musiikki viipyy? Worrel: Exien kanssa ei kannata tapella ja ne kannattaa muuten pitää lähempänä kuin mahdolliset nykyiset.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Tooo be te bad man, or saaab man. Eiku sad. Onneks on vielä kaljaa, naiset vaan alkaa pyörii mielessä, varsinkin tuo yks mystinen, yön rinsessa. Ei, ei saa ajatella. 1 MOREEEE!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onko muita rännääjiä paikalla? Siis meinaan ihan tuota kuningas alkomahoolia.. No ainakin minä olen. Eilen, kun suunnittelin, että tänään lähtisin yöelämään stiikaamaan tipusia, niin sain siitä hyvästä valtavan finnin nenään, joten turhaan on sinne lähteä. Istun kotona, juon ja runkkaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En tunnusta olevani nauttivani viinaa. Tarkoitus oli, että ostan täksi illaksi punaviiniä, mutta mukaan tarttuikin kaksi pulloa viinaa. Toinen lauantaille, kun tulen hautajaisista pois. Toinen sitten tälle päivälle.


Viiden päivän sisällä olen ollut kolmesti humalassa. Tämän jälkeen tulee onneksi taukoa ja sitten masennukseen lääkitys. Jos loppuis tämä ajottainenkin juominen, tai ainakin vähentyisi rankasti. Tällä hetkellä kuuntelen Irwin Goodmania, Uusi Paavo on biisin nimi. Halukkaat etsikööt youtubesta kyseisen biisin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viiden päivän aikana viides päivä. Huomiona semmoinen kurioteetti, että olen ollut joka päivä töissä ja puhaltanu nollat työvuoron alkaessa, eikä krapulaakaan ole ollut. Tänään ei ole määrämittaiset, tänään annan paukkua, riittää, että huomenna klo 20 olen kunnossa menemään töihin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Normitiistai, Pilsner Urquelia ja New Castlea nautiskellen. Ei varsinaisesti oikeaa känniä, mutta maksa, ihmisen vanhin vihollinen, kärsii joka tapauksessa. Valitettavasti se tuntuu nykyään vinkuvan ihan tyhjästäkin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Missä on Hakaniemi? Missän Suomi? Mikä foorumi tämä on?

Jomottanut selkää koko illan. Liekö taas jotain fasettilukkoa tms. Mutta kai se lähtee viinalla! Hieman ahdistaa mennä tuonne hautajaisiin. Ei se itse tilaisuus, mutta kun lähimmät sukulaiset tietävät minun nykyisestä tilanteesta. Pelkään, että olen silmätikkuna siellä sitten...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ympyrätalon nurkalta?

Tokoin ranta on varattu narkeille. Lautturi ei uskalla sinne tulla. Sinne toiselle rannalle paree on mennä, mutta toisaaltaan, myöhästyit. Lautturi soitti ja sano, että vika lautta läks justiinsa. Saatana. Kalsarikännit äityy lähes joksikin konemusiikkifestareiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös