Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 566
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tarkistin laskurilla. Olisin voinut ostaa pari kaljaa lisempää. No huomenna ei tartte laskea määrämittaisia, vaan saa heitää ihan täysillä. Sen aion tehdäkin ja saatanpa mennä oikein heltsinkin iltaelämää katsastamaan. Missä musiikki viipyy? Worrel: Exien kanssa ei kannata tapella ja ne kannattaa muuten pitää lähempänä kuin mahdolliset nykyiset.

Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Tooo be te bad man, or saaab man. Eiku sad. Onneks on vielä kaljaa, naiset vaan alkaa pyörii mielessä, varsinkin tuo yks mystinen, yön rinsessa. Ei, ei saa ajatella. 1 MOREEEE!

Suosikkijoukkue
Onko muita rännääjiä paikalla? Siis meinaan ihan tuota kuningas alkomahoolia.. No ainakin minä olen. Eilen, kun suunnittelin, että tänään lähtisin yöelämään stiikaamaan tipusia, niin sain siitä hyvästä valtavan finnin nenään, joten turhaan on sinne lähteä. Istun kotona, juon ja runkkaan.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En tunnusta olevani nauttivani viinaa. Tarkoitus oli, että ostan täksi illaksi punaviiniä, mutta mukaan tarttuikin kaksi pulloa viinaa. Toinen lauantaille, kun tulen hautajaisista pois. Toinen sitten tälle päivälle.

Viiden päivän sisällä olen ollut kolmesti humalassa. Tämän jälkeen tulee onneksi taukoa ja sitten masennukseen lääkitys. Jos loppuis tämä ajottainenkin juominen, tai ainakin vähentyisi rankasti. Tällä hetkellä kuuntelen Irwin Goodmania, Uusi Paavo on biisin nimi. Halukkaat etsikööt youtubesta kyseisen biisin.

Suosikkijoukkue
Viiden päivän aikana viides päivä. Huomiona semmoinen kurioteetti, että olen ollut joka päivä töissä ja puhaltanu nollat työvuoron alkaessa, eikä krapulaakaan ole ollut. Tänään ei ole määrämittaiset, tänään annan paukkua, riittää, että huomenna klo 20 olen kunnossa menemään töihin.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Normitiistai, Pilsner Urquelia ja New Castlea nautiskellen. Ei varsinaisesti oikeaa känniä, mutta maksa, ihmisen vanhin vihollinen, kärsii joka tapauksessa. Valitettavasti se tuntuu nykyään vinkuvan ihan tyhjästäkin.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Missä on Hakaniemi? Missän Suomi? Mikä foorumi tämä on?

Jomottanut selkää koko illan. Liekö taas jotain fasettilukkoa tms. Mutta kai se lähtee viinalla! Hieman ahdistaa mennä tuonne hautajaisiin. Ei se itse tilaisuus, mutta kun lähimmät sukulaiset tietävät minun nykyisestä tilanteesta. Pelkään, että olen silmätikkuna siellä sitten...

Suosikkijoukkue
Ympyrätalon nurkalta?

Tokoin ranta on varattu narkeille. Lautturi ei uskalla sinne tulla. Sinne toiselle rannalle paree on mennä, mutta toisaaltaan, myöhästyit. Lautturi soitti ja sano, että vika lautta läks justiinsa. Saatana. Kalsarikännit äityy lähes joksikin konemusiikkifestareiksi.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ai jumalauta, toivottavasti tilaisuuden pääesiintyjä saa sentään ansaitsemansa huomion.

No oos nyt. En ole sentään mikään Jomppa_Koo.

Viinaa tässä edelleen juodaan. Iron Maiden pauhaa taustalla, joten hyvä meininki! Musiikki + viina on ehkä parasta mitä Suomalainen mies voi housut jalassa tehdä!

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hupussa heiluu.. Ihan hyvin. Nyt kun on oikeasti tiukkaa tavaraa tarjolla, niin ei tarvitse pelätä, että jäisi hommat ns. kesken. Ollaanko täällä vielä yhtään hereillä? Tiuken biisille alapeukku. Ei yhtään miun makuun. Kuullut muutaman kerran vanhemman exäni äidin laulavan tuon ja se oli jotain... Ihan hyvin se kyllä osasi sen laulaa, mutta kun ko. biisin kuulee turhan usein, niin kyllä se nostaa verenpainetta.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Banaaninviljelijä osasi pistää hyvän biisin tähän väliin. Huikeutta! *Tarjoaa virtuaalisen sikarin* Scorpions on todella hieno yhtye, mutta jäänyt miun osalta hyvin vähälle. Ko. Biisi on kyllä loistava, kuullut radiossa ja coverina useasti. Scorpionsin oma veto jäänyt kyllä vähälle..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy