Kalsarikänniketju

  • 5 209 112
  • 66 648
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos on kokenut asiakaspalvelutilanteessa esimerkiksi Jussi Parviaisen ja Esa Saarisen, niin saattaa ymmärtää jotakin itsekehun olemuksesta.

Palaan menneeseen. Archie & Edith Bunkerin duetto hyväilee sielua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jaa, vai niin. Kukin tyylillään. Tekis mieli linkkittää tähän kohtaan joku iloinen 'rallatus' vaan ehkä en nyt just jaksa.
En minäkään, mutta laitan aamuyön tunteihin soveltuvan kappaleen. Tohtori Jussi laulaa, ettei halua tietää mitään minusta. Tahtoo vain tietää rakkaudesta. Tässäpä se.

Iloiset biisit on vähän kuin juurihoito. Harvoin ja tosi tarpeeseen, muuten sietämättömiä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kukaan ei ihan oikeesti halua olla parviaisen tai saarisen kanssa missään tekemisissä..never.
Paitsi ne jotka eivät voi valita. Kuten asiakaspalvelutyötä tekevät. Omakohtaiset muistoni vievät 90-luvulle. Mainitut henkilöt jäivät kyllä mieleen, mutteivat edes pahimpina tapauksina. Tärkeitä olivat kyllä mielestään.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paitsi ne jotka eivät voi valita. Kuten asiakaspalvelutyötä tekevät. Omakohtaiset muistoni vievät 90-luvulle. Mainitut henkilöt jäivät kyllä mieleen, mutteivat edes pahimpina tapauksina. Tärkeitä olivat kyllä mielestään.

Mut eihän nekään oikeesti halua..pakko on eri juttu. Joskus 90-luvulla myöskin jouduin asiakaspalvelu tilanteeseen Kristiina Halkolan kanssa ja ei ollut kivaa ei..., Edvin Laine oli kanssa aikas haasteellinen asiakas.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Leo Kottke ja Fisherman. 5-vuotias poikani kasasi legoista laivaa ja haki levyhyllystä taustalle tämän, ehkä sattumalta. Oli kyllä kuullut Kottkea aiemminkin. Siinä oli rakentamisen meininkiä, sekä Leolla että pikku-Kääpiöllä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mut eihän nekään oikeesti halua..pakko on eri juttu. Joskus 90-luvulla myöskin jouduin asiakaspalvelu tilanteeseen Kristiina Halkolan kanssa ja ei ollut kivaa ei..., Edvin Laine oli kanssa aikas haasteellinen asiakas.
Mutta ihan parhaimpia olivat edesmenneet Leif Wager ja rouvansa. Miten hienoja ja kohteliaita ihmisiä. Käsittämätön karisma ja loputon ystävällisyys, vanhan ajan korrektia ja lämmintä henkeä.

Toinen aivan huippu oli M.A. Numminen. Kohtelias, tarkkaavainen ja korostetun hyväkäytöksinen. Todella miellyttävä asiakas ja ihminen yleensäkin. Myös Paavo Väyrynen lihallistui itselleni, ja tavattoman mukava oli asiakkaana. Sittemmin vainajoitunut Seppo Heikinheimo taas vastasi julkisia mielikuviaan, kertonee riittävästi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Summataan nuo Evilin linkit yhteen rainaan, jossa Stones-cover parhaasta päästä ja vielä Tohtori Jussi pianossa. Albino ja Jumpin' Jack Flash. Kitarana tässä neckless Erlewine Lazer.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta ihan parhaimpia olivat edesmenneet Leif Wager ja rouvansa. Miten hienoja ja kohteliaita ihmisiä. Käsittämätön karisma ja loputon ystävällisyys, vanhan ajan korrektia ja lämmintä henkeä.

Toinen aivan huippu oli M.A. Numminen. Kohtelias, tarkkaavainen ja korostetun hyväkäytöksinen. Todella miellyttävä asiakas ja ihminen yleensäkin. Myös Paavo Väyrynen lihallistui itselleni, ja tavattoman mukava oli asiakkaana. Sittemn näinhän smin vainajoitunut Seppo Heikinheimo taas vastasi julkisia mielikuviaan, kertonee riittävästi.
Näinhän se mennee, meitä on niin moneen junaan. Jotkut on mukavia ja toiset on ihan syvältä, julkkiksia tai ei..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta ihan parhaimpia olivat edesmenneet Leif Wager ja rouvansa. Miten hienoja ja kohteliaita ihmisiä. Käsittämätön karisma ja loputon ystävällisyys, vanhan ajan korrektia ja lämmintä henkeä.
Eivätkä varmaankaan syöneet sisällä pipo päässä, kuten eräät täälläkin elvistelevät tekevänsä.

Tapaamistani julkisuuden henkilöistä omaa luokkaansa on ollut Ismo Alanko. Ei tippaakaan "ettekötetiedäkukamäoon" -henkeä, vaan rehti pohjoiskarjalainen isäntämies. Kätteli ystävällisesti ("moi, mä oon Ismo"), ja kohta jo joimmekin viinaa hyvässä yhteisymmärryksessä. Hyvin samankaltainen, kieron verbaalinen huumorintaju on hänellä kuin minulla, eli hauskaa oli.

Korostan vielä, että tapasimme molempien vapaa-ajalla.

Tökätääs vielä zibale. Pandoran laatikko. Tämänhän se surullisesti Kari Franckia muistuttava kultakurkkumme Pepe Willberg teki suomeksi... Taas viestinviejää tarvitaan, laittaudun jo vartoomaan... Sitä en linkitä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
A.W. Yrjänä on se "taideihminen" joka on minulle ollut suurin kohtaaminen. Toivon vielä tapaavani toisen kerrankin, ehkä juomien äärellä. Tuo heppu on inspiroinut minua paljon.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tapaamistani julkisuuden henkilöistä omaa luokkaansa on ollut Ismo Alanko. Ei tippaakaan "ettekötetiedäkukamäoon" -henkeä, vaan rehti pohjoiskarjalainen isäntämies. Kätteli ystävällisesti ("moi, mä oon Ismo"), ja kohta jo joimmekin viinaa hyvässä yhteisymmärryksessä. Hyvin samankaltainen, kieron verbaalinen huumorintaju on hänellä kuin minulla, eli hauskaa oli.
Vastaa täysin omaa käsitystäni Ismosta. Tapasin joskus sekä Ismo Alangon että Kauko Röyhkän samassa tilaisuudessa 90-luvulla. Oli siellä tietysti muitakin sillä hetkellä tunnettuja henkilöitä, mutta Ismon ja Kaukon kanssa tuli hetki juteltua. Ismolla ei ollut mitään staran elkeitä, olutta joi ja jutteli muiden kanssa villapaita päällä.

Röyhkän olen tavannut useastikin. En usko että hän minua muistaa, mutta aina on ollut jotenkin sellainen tunne että äijä arvostaa kun saa jutella ihan tavallisesti. Tuolla em. tilaisuudessa oli myös se erityispiirre, että noin vuosi takaperin oli ollut se satanistikohu ja moni koki ettei oikein uskalla lähestyä Röyhkää. No juteltiin siinä sitten, ja saattoi olla ettei Kauko monen kanssa sinä iltana juurikaan sanoja vaihtanut. Kaukosta saattaa saada yliolkaisen mulkun kuvan kirjojensa ja habituksensa pohjalta, mutta itse en ole tuollaiseen Röyhkään törmännyt.

Aika välitön kaveri on myös Eläkeläisten rumpali, tämä Ema. Ottaa tosi ahkerasti ihmisiin kontaktia. Joskus juttelin olisiko ollut Rovaniemen DBTK:ssa toista tuntia pöydässä ennen Eläkeläisten esiintymistä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
A.W. Yrjänä on se "taideihminen" joka on minulle ollut suurin kohtaaminen. Toivon vielä tapaavani toisen kerrankin, ehkä juomien äärellä. Tuo heppu on inspiroinut minua paljon.
Olen muuten kohdannut hänetkin pari kertaa, hetken ajan keikkojen yhteydessä. Äärimmäisen kohtelias, herrasmiesmäinen tyyppi. Ujohko jopa, tai ei mikään suupaltti ainakaan. Harkitseva, miellyttävä. Vain hyvää ajattelen hänestä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aika välitön kaveri on myös Eläkeläisten rumpali, tämä Ema. Ottaa tosi ahkerasti ihmisiin kontaktia. Joskus juttelin olisiko ollut Rovaniemen DBTK:ssa toista tuntia pöydässä ennen Eläkeläisten esiintymistä.
Emalle joskus lainasin täällä Joensuussa, vanhassa Kerubissa sata markkaa että sai pappatunturiinsa bensaa. No, bensaa se osti ehkä kahdellakympillä ja loput joi, sou wat. Sitten muutaman viikon päästä olin jo unohtanut koko jutun, kun Ema kurvaa kohdalleni kadulla ja tökkää satkun kouraani, kiittelee ja kaasuttelee auringonlaskuun. Hieno mies.

Tässä as we speak Ema on muuten Espanjassa. Lähti kiertämään Eurooppaa matkailuautolla, viipyy vuoden tai ehkä pari. Raportoi seikkailuistaan eri (pohjoiskarjalaisille) medioille. Hieno veto, ja kaikkea hyvää sinne lämpimään.



Edit. Tässä kun tulee lähinnä vain kehuttua näitä julkisuuden hahmoja (mikä toisaalta on luonnollista; mulkut jotenkin haistaa jo ennakolta ja niihin ei yleensä edes tee tuttavuutta) niin pakko on kyllä joku haukkuakin. Vieläpä vainaja. Arto Mellerin olen tavannut, ja siinä oli kyllä oikea mulkku. Ainakin sillä hetkellä. Juopunut, arrogantti, ilkeä, vittumainen tyyppi. Tavallaan jopa säälittävä. Näki että se halusi olla uusi Saarikoski vähintään, mutta kun ruuti ei ihan riittänyt kuitenkaan niin se taisi olla kova paikka.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Arto Mellerin olen tavannut, ja siinä oli kyllä oikea mulkku. Ainakin sillä hetkellä. Juopunut, arrogantti, ilkeä, vittumainen tyyppi. Tavallaan jopa säälittävä. Näki että se halusi olla uusi Saarikoski vähintään, mutta kun ruuti ei ihan riittänyt kuitenkaan niin se taisi olla kova paikka.
Voin kuvitella. Samoin voin kuvitella, että Saarikoski saattoi tuntua kilometrin mittaiselta mulkulta, joka huomasi etteivät rahkeet riitä haastamaan Eino Leinoa tms. Juoppoja paskoja tietysti kaikki jostakin näkökulmasta katsottuna.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Laitetaan vielä perään aasinsiltana Hän Sammuu, Coitus Int.
Juice, siinäpä hahmo sinänsä. Äärimmäisen älykäs ja luova, mutta valitettavasti päästi itsensä usein ihan liian helpolla ja sortui hölmöihin kertakäyttövitseihin. Niillä tosin sai varmaankin sähkö- ja puhelinlaskut maksettua...

Helvetin laajassa Leskis-tuotannossa on kahmalokaupalla turhaa paskaa, mutta myös hienoja täysosumia, jotka vieläkin saavat selkäpiihin hyyn. Tässä niistä ehkä se kaunein, Luonas kai olla saan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös