No iltaa, iltaa ja iltaa sullekin vaan.Iltaa homot, runkkarit ja jatkoaikalaiset.
No iltaa, iltaa ja iltaa sullekin vaan.Iltaa homot, runkkarit ja jatkoaikalaiset.
Tämä oli mielessä. Minua on joskus hienovaraisesti udeltu mukaan vapaamuuraritoimintaan, tosin maantieteellisesti eri alueilta asuinseutuni looseihin nähden, vaikka idean pitäisi olla että muurariksi haluavan on itse otettava ensimmäinen aktiivisuuden askel. Sen verran ole perillä vapaamuurariuden saloista, että eväät oman ammattisalayhteisön perustamiseksi ovat varsin kohtalaiset.Hieno idea muuten, ja vaihtoehto vapaamuurariudelle (freemasonry). Freedistillery. Ei kun vaan suunnittelemaan salaisia menoja ja rituaaleja.
Hienoa olla juoppo näin runsaslukuisena
Sinne meni. Isomummi. Siitäkin on aikaa.
Tuo porilainen takavuosien peli-innovaatio on melkomoinen klassikko. Itse pelasin Kimbleä muutaman vuoden ajan raivokkaasti, mutta siitäkin taitaa olla kolmisen vuosikymmentä aikaa. Sopii pelattavaksi myös pienen tissuttelun lomassa.Kimble, anyone?
Kimble, anyone?
Faijavainaa kuului Lions Clubiin, merkonomipohjalta. Mulla on täten sukurasitetta ja yliopistotutkintokin, vaan eipä ole kyselty.Minua on joskus hienovaraisesti udeltu mukaan vapaamuuraritoimintaan
Miten sie sen kuvun siihen teet, ja saapiko sitä hakata?Nonnih kiitos jätkät, nyt keksin millä lyön rahoiksi. Kehitän iPhoneen Kimblestä applicationin, ja lyön rahoiksi kun kimblekuume valtaa applen ja sen lukuisat lahkolaiset. Kuka väittää etteikö kalsaroinnista ole hyötyä..
Otanpa lisää tulevien miljoonieni kunniaksi.
Miten sie sen kuvun siihen teet, ja saapiko sitä hakata?
Miten sie sen kuvun siihen teet, ja saapiko sitä hakata?
Kimblen oikeudet omistaa käsittääkseni Tactic, joten joudut pohtimaan heidän kanssaan miljoonien jakamista. Itse asia on sinänsä kannatettava. Eiköhän tuosta peli-ideasta voi varioida ihan omankin ja selvästi erilaistuvan pelituotteensa ilman ristiriitoja, ilman Kimble-tuotemerkkiä tietenkin.Nonnih kiitos jätkät, nyt keksin millä lyön rahoiksi. Kehitän iPhoneen Kimblestä applicationin, ja lyön rahoiksi kun kimblekuume valtaa applen ja sen lukuisat lahkolaiset. Kuka väittää etteikö kalsaroinnista ole hyötyä..
Otanpa lisää tulevien miljoonieni kunniaksi.
Tää on Kalsarikänniketju eikä mikään vitunselvätinsinöörit piste com.Siellä kytättiin kuin mummo naapurissa. Saatanan terävänä.
Tämä juttu on tiedossa ja sitä kokeiltukin jo monesti, joskaan en ole kutsunut sitä ikinä Kimbleksi.Katos kupuna käytetään omaa tattia (naisimmeisten tapauksessa nannanappia) ja hakataan tattia puhelin kädessä kun virtuaalikupua pitää naputella.
Runkkari.Tämä juttu on tiedossa ja sitä kokeiltukin jo monesti, joskaan en ole kutsunut sitä ikinä Kimbleksi.
Runkkari.
Tämä on Kalsarikänniketju, eikä mikään rateyourmessages piste com.Nämä on niitä huippuviestejä.
Tämä on Kalsarikänniketju, eikä mikään rateyourmessages piste com.
Naisena olisin korkeasti itsetuntoinen oman kehon emansipoitunut löytöretkeilijä. Miehenä olen lähinnä vain niljakas runkkari ja likainen vanha mies. Totta.Runkkari.
Kuka siun muroihisi on kussut, en minä ainakaan. Voisit joko lopettaa sen turhan vittuilun tai vaikka lopettaa sen turhan vittuilun. Ei se minun vika ole jos sulla ei seiso tai jotain.Hyvää kukkua sieltäkin näköjään tulee.
Hyvää kukkua sieltäkin näköjään tulee.
Sinä ymmärsit sen toteavan sävyn, josta tuo yksi nyanssitajuton vänkyttäjä ei havainnut hajuakaan. Luotin Kääpiöön enkä joutunut pettymään.Naisena olisin korkeasti itsetuntoinen oman kehon emansipoitunut löytöretkeilijä. Miehenä olen lähinnä vain niljakas runkkari ja likainen vanha mies. Totta.
Naisena olisin korkeasti itsetuntoinen oman kehon emansipoitunut löytöretkeilijä. Miehenä olen lähinnä vain niljakas runkkari ja likainen vanha mies. Totta.