Kalsarikänniketju

  • 5 290 554
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hieno idea muuten, ja vaihtoehto vapaamuurariudelle (freemasonry). Freedistillery. Ei kun vaan suunnittelemaan salaisia menoja ja rituaaleja.
Tämä oli mielessä. Minua on joskus hienovaraisesti udeltu mukaan vapaamuuraritoimintaan, tosin maantieteellisesti eri alueilta asuinseutuni looseihin nähden, vaikka idean pitäisi olla että muurariksi haluavan on itse otettava ensimmäinen aktiivisuuden askel. Sen verran ole perillä vapaamuurariuden saloista, että eväät oman ammattisalayhteisön perustamiseksi ovat varsin kohtalaiset.

Hyvä idea kerta kaikkiaan. Freedistillery on riittävän haastava rankki poltettavaksi. Freedrinkery taas onnistuu meiltä kaikilta muutenkin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Nonnih kiitos jätkät, nyt keksin millä lyön rahoiksi. Kehitän iPhoneen Kimblestä applicationin, ja lyön rahoiksi kun kimblekuume valtaa applen ja sen lukuisat lahkolaiset. Kuka väittää etteikö kalsaroinnista ole hyötyä..

Otanpa lisää tulevien miljoonieni kunniaksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nonnih kiitos jätkät, nyt keksin millä lyön rahoiksi. Kehitän iPhoneen Kimblestä applicationin, ja lyön rahoiksi kun kimblekuume valtaa applen ja sen lukuisat lahkolaiset. Kuka väittää etteikö kalsaroinnista ole hyötyä..

Otanpa lisää tulevien miljoonieni kunniaksi.
Miten sie sen kuvun siihen teet, ja saapiko sitä hakata?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nonnih kiitos jätkät, nyt keksin millä lyön rahoiksi. Kehitän iPhoneen Kimblestä applicationin, ja lyön rahoiksi kun kimblekuume valtaa applen ja sen lukuisat lahkolaiset. Kuka väittää etteikö kalsaroinnista ole hyötyä..

Otanpa lisää tulevien miljoonieni kunniaksi.
Kimblen oikeudet omistaa käsittääkseni Tactic, joten joudut pohtimaan heidän kanssaan miljoonien jakamista. Itse asia on sinänsä kannatettava. Eiköhän tuosta peli-ideasta voi varioida ihan omankin ja selvästi erilaistuvan pelituotteensa ilman ristiriitoja, ilman Kimble-tuotemerkkiä tietenkin.

Kimblen iso idea tosiaan oli tuo painettava nopanheittokupla. Yhtä raikkaan jipon keksiminen mobiilialustalle on hiukan haastavaa, mutta ei varmasti mahdotonta. Online-Kimble voisi olla kuitenkin mielenkiintoinen juttu.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kieltämättä onhan tuossa haasteita miten sen kuvun saa fudaamaan puhelinympäristössä, mutta mikäli muilla on jotain ideoita niin kertokaa ihmeessä innovaationne, tarjoan vaikkapa virtuaalibisseä siitä hyvästä.

Muuten mitäs muita hyviä pelejä olisi markkinoilla joitten perusidean voisi kupata ja kääntää appiksi? Nyt vain pitäisi löytää jostain softanörtti ja talousihminen niin jo olisi firma pystyssä, itse heittäytyisin innovaattorin vaativaan rooliin.

Ai niin näköjään joku jo vetäisi hiekat vaginaan joten laitetaan musiikkia sen mukaan: Brenda Lee I'm Sorry
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvää kukkua sieltäkin näköjään tulee.
Kuka siun muroihisi on kussut, en minä ainakaan. Voisit joko lopettaa sen turhan vittuilun tai vaikka lopettaa sen turhan vittuilun. Ei se minun vika ole jos sulla ei seiso tai jotain.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hyvää kukkua sieltäkin näköjään tulee.

Yleensähän se metsä vastaa samalla tavalla kuin sinne huudetaankin. Vai oliko sittenkin kyseessä joku avara luola mikä kaikuu kun sinne hihkaisee hii? En muista en tiedä ja unohdan tälläisen murheen avaamalla uuden tölkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Naisena olisin korkeasti itsetuntoinen oman kehon emansipoitunut löytöretkeilijä. Miehenä olen lähinnä vain niljakas runkkari ja likainen vanha mies. Totta.
Sinä ymmärsit sen toteavan sävyn, josta tuo yksi nyanssitajuton vänkyttäjä ei havainnut hajuakaan. Luotin Kääpiöön enkä joutunut pettymään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös