Kalsarikänniketju

  • 5 237 131
  • 66 669

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yksinhän minä. Mutta mukava silti Teitäkin nähdä täällä.

Ai kuinka hyvältä tuntuu.

Timo T.A. Mikkosen vaimokin olisi ylpeä siitä kuinka teitittelet vanhempia ihmisiä(oletus vain täm, että olen vanhempi ja olenhan minä).
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ai kuinka hyvältä tuntuu.

Timo T.A. Mikkosen vaimokin olisi ylpeä siitä kuinka teitittelet vanhempia ihmisiä(oletus vain täm, että olen vanhempi ja olenhan minä).

Torsti Antero tippa linssissä kertoisi miten hyvälle tuntuu, kun tavat on kohillaan. Rouva nieleskelisi vieressä ja kuva häipyisi Mäntsälän metsiin. Mitäs on Herra Zen Cafen levynnimellä tänään lasissa?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kiitos kysymästä. Karhua täällä juodaan eli kohta voi alkaa murisemaan.
Mitäpäs siellä leijonan kera?

Kumpi voittaa karhu vai leijona?

Mikä minä olen sille vastaamaan? Karhu on kyllä perushyvä valinta, sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Juomien Jere Lehtinen. Ajattelin vetää jellonan kyydissä vähän vähemmän miehekästä, eli karpalolonkkua ja normilonkkua. Tuopissa varsinkin tuo karpalolitku näyttää melkoiselta. Samapa tuo, kun yksin kalsareissa kiskon ja kunhan päähän nousee.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Josef Jarolin

Piti laittaa tuo Josef Jarolin tuohon, kun nimi on niin mieleenpainuva. Nimi on jäänyt mieleen joistakin amerikkalaisista toista maailmansotaa käsittelevistä dokumenteista. Josef siis oli hommissa Dachaun keskitysleirissä ja sodan jälkeen hänet tuomittiin kuolemaan ja hirtettiin.

Mutta nyt iloisempiin asioihin. Join 2 0,33 litran tölkkiä Sandelssia ja nyt juon 40 % Vergi-vodkaa 8 cl annoksina. Pullosta on mennyt 3/4 ja alan humaltua. Nyt viimeistään pitää laittaa ilmalämpöpumppu täysille.

Pokeria ajattelin vielä pelata. Toivottavasti käy hyvin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lähtökohdat tuntuu olevan kunnossa. Älä säästele korotuksissa ja muista juoda lisää.
Muistan juodan lisää. Vielä olisi 4 pulloa Vergiä jäljellä tämän yhden jälkeen. Katsellaan, että miten äijän käy.

Homma sujuu. 29 tunnin päästä pitäisi taas olla töissä. Hyvin tämä homma menee, on mennyt monta kertaa aiemminkin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täällä hieman samat aatokset Hauptmannin kanssa. Hieman pokeria, mutta kovia kännejä ei täällä oteta. KuPSikin voitti romanialaiset, joten kippis sille.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Olis kaverin häät lauantaina, nyt kova pohdinta mitä alkosta taskumattiin ostan. Jotain rapaviskiä vai ihan vain Jallua? Juomaahan toki on hääpaikalla mutta porukan tietäen on hyvä varautua jo etukäteen. Sulhasen isä muuten on absolutisti, pitänee jossain välissä letkauttaa legendaarinen "Kaikille muille miehille paitsi sulhasen isälle ja papille on pihalla puhelu."
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Olis kaverin häät lauantaina, nyt kova pohdinta mitä alkosta taskumattiin ostan. Jotain rapaviskiä vai ihan vain Jallua? Juomaahan toki on hääpaikalla mutta porukan tietäen on hyvä varautua jo etukäteen. Sulhasen isä muuten on absolutisti, pitänee jossain välissä letkauttaa legendaarinen "Kaikille muille miehille paitsi sulhasen isälle ja papille on pihalla puhelu."
Jallua mattiin. Mutta elä vedä överiksi ja ota kolmea tähteä, yhden tähden jallu on voittajille.

Allekirjoittaneen ensimmäinen (mutta toivottavasti ei viimeinen) viesti tähän ketjuun. Emäntä lähti maalle pitkäksi viikonlopuksi ja itsellänikään ei ole töitä kuin vasta huomenna illalla. Vesipiippu palaa lungisti parvekkeella ja tuonti ale coq maistuu. Lisäksi Zubrowka votka toimii hyvin omenamehun kanssa. Hitusen tuli kyllä viileä pelkissä boksereissa jo, niinpä vedin jalkaani tykit.

Onko muita kalsaroijia hereillä?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Rulettia pelailen rahiksella.
Kympin alkupanos ois kohta hurjasti nelinkertaistettu. Tuun sit kertoon paljonko voitin tai jos en tuu niin hävisin. Ajankulua.
The Alarmin kokoelmalevyä kuuntelen samalla. On se saatanan hyvä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Rulettia pelailen rahiksella.
Kympin alkupanos ois kohta hurjasti nelinkertaistettu. Tuun sit kertoon paljonko voitin tai jos en tuu niin hävisin. Ajankulua.
The Alarmin kokoelmalevyä kuuntelen samalla. On se saatanan hyvä.

Omalta osalta hoidin tuon niin, että siirsin ison osan voitoista jo pankkitilille ja loput meni sitten pokeriin ja kolikkopeleihin. Viimeistä olutta siemaillessa voi katsella vaikka Playboy-tyttöjä Pelkokertoimessa JIM-kanavalla.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Rulettia pelailen rahiksella.
Kympin alkupanos ois kohta hurjasti nelinkertaistettu. Tuun sit kertoon paljonko voitin tai jos en tuu niin hävisin. Ajankulua.
The Alarmin kokoelmalevyä kuuntelen samalla. On se saatanan hyvä.

Kaikki vaan punaselle, se on rakkauden väri. Itse tein kanssa alkuillasta tilin RAY:lle ja monistin bläkärin kautta alkutalletuksen ylöspäin, että kehtaa pelailla pienillä panoksilla pokeria.

Onnekseni nostin "mustan perjantain" jälkeen fulltiltpokerin pelitilini lähes tyhjäksi, mutta kun sinne oli jäänyt ft-pisteitä ja ironman-mitaleja kahmalokaupalla, muutin niitä sitten pikku hiljaa pelailemalla rahaksi, ja tällä hetkellä dollareita on aika monta jumissa kun ruojat eväsivät ftp:n pelilisenssin. No, ehkä ne rahat vielä joskus saa sieltä, jos ei, so not.

Melkein hävettää tunnustaa, mutta itse kuuntelin juuri Lady Gagaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kaikki vaan punaselle, se on rakkauden väri. Itse tein kanssa alkuillasta tilin RAY:lle ja monistin bläkärin kautta alkutalletuksen ylöspäin, että kehtaa pelailla pienillä panoksilla pokeria.

Onnekseni nostin "mustan perjantain" jälkeen fulltiltpokerin pelitilini lähes tyhjäksi, mutta kun sinne oli jäänyt ft-pisteitä ja ironman-mitaleja kahmalokaupalla, muutin niitä sitten pikku hiljaa pelailemalla rahaksi, ja tällä hetkellä dollareita on aika monta jumissa kun ruojat eväsivät ftp:n pelilisenssin. No, ehkä ne rahat vielä joskus saa sieltä, jos ei, so not.

Melkein hävettää tunnustaa, mutta itse kuuntelin juuri Lady Gagaa.

Enhän mä tajua tästä yhtään mitään, kun en oo juurikaan pelannut.

Teenkö mä jotain väärin, jos voitan ja pitääkö ne rahat äkkiä kotiuttaa?
Onko joitain vääriä tapoja voittaa?

Nyt muuten kuuntelen Big Countrya!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä mutsilla ryynikänässä keulitaan. Ostin peräti 6 koffia vaikka olen Karjalan miehiä noin niinkuin yleisesti ottaen. Mutta eihän tuo 6 riitä mihinkään, kohta loppu ja kun tulee loppu, niin silloin se on tämän illan loppu. Täh?
 
Voi saatana. Oon ollut kännissä keskiviikosta lähtien. Ja tänään olen kanssa!

Alkosta kaksi pulloa kossua ja terassilla lonkero. Nyt on mukissa kossua, pakastemustikoita ja mustaherukkamehua. Hieman gay, mutta ihan saatanan maukasta. Taidan istuskella himassa tän illan, tuhota noi kossut ja katsoa telkkarista JJK:n matsin.

Musiikkikappale!

Linkki johtaa vittuun.
 
Siis tämähän nyt on ihan jumalten juomaa! Todella loistavaa. Vie kivasti oksennuksen maunkin suusta. Oottekos ikinä ajaneet fillarilla ja oksentaneet yhtäaikaisesti? Minä olen nyt, tai siis juuri tuossa noin tunti sitten. Taidan tehdä uuden drinkin ja ihailla Timo T.A.:ta.

En kuvaile linkkiä.
 
Eisshaatana, hommat nousee nyt vähän turhan jyrkkään tahtiin. Piti käydä hakemassa lähi-Siwasta pizzaa ja kaljaa, kun rupesi tekemään mieli. En osannut puhua kassalla ja kävelykin oli vähän niin ja näin. Ja sitten kotiin palattuani huomasin, että mullahan oli pizzaa ja kaljaa jo valmiiksi jääkaapissa.

Eka kossu on juotu ihan justiinsa. Voi veljet.

Saiskohan Kylie Minoguen tilattua tänne jollain kotiinkuljetuksella. Voisi tehdä sille ihanan rivoja asioita, hellyydellä toki.

Sitten se voisi suksia vittuun ja jättää mut jatkamaan juomista.
 
Iik, vitun vammaiseen ja ikivanhaan nettideitti-ilmoitukseeni on vastattu!

hei!
Mennään tutustumaan!
Tässä on minun email
Natalyakiss28 at yandex.com
Kirjoita minulle sähköpostia ja minä lähetän teille seksikäs kuvia


Nyt vaikuttaa vähän saatanan hyvältä! Nimittäin kohta lähetään tutustumaan ja seksikäs kuvia katsomaan!

Menen käymään suihkussa ja kampaan tukan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Iik, vitun vammaiseen ja ikivanhaan nettideitti-ilmoitukseeni on vastattu!

hei!
Mennään tutustumaan!
Tässä on minun email
Natalyakiss28 at yandex.com
Kirjoita minulle sähköpostia ja minä lähetän teille seksikäs kuvia


Nyt vaikuttaa vähän saatanan hyvältä! Nimittäin kohta lähetään tutustumaan ja seksikäs kuvia katsomaan!

Menen käymään suihkussa ja kampaan tukan.

Suomi24 treffit, tuo samainen neito on minustakin kovin kiinnostunut, mennäänkö kimpassa. Rikoin muuten sääntöä, en ole vielä kerennyt juomaan piskoakaan alkoholia, mutta vakaa aikomus on ihan justiinsa aloittaa moinen...
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

piti oma punk-lista pistää tauolle ja laittaa viikonloppu soimaan. Koko viikonloppu yksin kotona, muija kavereineen jossain ja mulla kaljaa tarpeeksi. Taitaa ainakin tämä ilta mennä änärin ja kaljottelun parissa, katellaan huomenna jos kalsareiden päälle saa jotain muuta.
 

Wolves

Jäsen
Jepujee vauhti nousee ja kukaan ei tiedä mihin se päättyy...paikalliseen kuppilaan vai etupihalle naamalleen sammumiseen.

Vielä kun keksis jotain soitettavaa. Tällähetkellä pauhaa Sunrise Avenue
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jepujee vauhti nousee ja kukaan ei tiedä mihin se päättyy...paikalliseen kuppilaan vai etupihalle naamalleen sammumiseen.

Vielä kun keksis jotain soitettavaa. Tällähetkellä pauhaa Sunrise Avenue

Laitahan tuubista kunnon junttimeininkiä ja Antero ääneen ja finaalin vähintään kooste kehiin. Pääset hyvään viilikseen ja junttimaisinta mitä tiedät- ketjuun
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös