Jallua mattiin. Mutta elä vedä överiksi ja ota kolmea tähteä, yhden tähden jallu on voittajille.Olis kaverin häät lauantaina, nyt kova pohdinta mitä alkosta taskumattiin ostan. Jotain rapaviskiä vai ihan vain Jallua? Juomaahan toki on hääpaikalla mutta porukan tietäen on hyvä varautua jo etukäteen. Sulhasen isä muuten on absolutisti, pitänee jossain välissä letkauttaa legendaarinen "Kaikille muille miehille paitsi sulhasen isälle ja papille on pihalla puhelu."
Rulettia pelailen rahiksella.
Kympin alkupanos ois kohta hurjasti nelinkertaistettu. Tuun sit kertoon paljonko voitin tai jos en tuu niin hävisin. Ajankulua.
The Alarmin kokoelmalevyä kuuntelen samalla. On se saatanan hyvä.
Rulettia pelailen rahiksella.
Kympin alkupanos ois kohta hurjasti nelinkertaistettu. Tuun sit kertoon paljonko voitin tai jos en tuu niin hävisin. Ajankulua.
The Alarmin kokoelmalevyä kuuntelen samalla. On se saatanan hyvä.
Kaikki vaan punaselle, se on rakkauden väri. Itse tein kanssa alkuillasta tilin RAY:lle ja monistin bläkärin kautta alkutalletuksen ylöspäin, että kehtaa pelailla pienillä panoksilla pokeria.
Onnekseni nostin "mustan perjantain" jälkeen fulltiltpokerin pelitilini lähes tyhjäksi, mutta kun sinne oli jäänyt ft-pisteitä ja ironman-mitaleja kahmalokaupalla, muutin niitä sitten pikku hiljaa pelailemalla rahaksi, ja tällä hetkellä dollareita on aika monta jumissa kun ruojat eväsivät ftp:n pelilisenssin. No, ehkä ne rahat vielä joskus saa sieltä, jos ei, so not.
Melkein hävettää tunnustaa, mutta itse kuuntelin juuri Lady Gagaa.
Iik, vitun vammaiseen ja ikivanhaan nettideitti-ilmoitukseeni on vastattu!
hei!
Mennään tutustumaan!
Tässä on minun email
Natalyakiss28 at yandex.com
Kirjoita minulle sähköpostia ja minä lähetän teille seksikäs kuvia
Nyt vaikuttaa vähän saatanan hyvältä! Nimittäin kohta lähetään tutustumaan ja seksikäs kuvia katsomaan!
Menen käymään suihkussa ja kampaan tukan.
Viikonlopun kunniaksi Martti Servo - Viikonloppu
Jepujee vauhti nousee ja kukaan ei tiedä mihin se päättyy...paikalliseen kuppilaan vai etupihalle naamalleen sammumiseen.
Vielä kun keksis jotain soitettavaa. Tällähetkellä pauhaa Sunrise Avenue
Laitahan tuubista kunnon junttimeininkiä ja Antero ääneen ja finaalin vähintään kooste kehiin. Pääset hyvään viilikseen ja junttimaisinta mitä tiedät- ketjuun
Hyvästä viilikseen ollaan matkalla (eli ei siis puhuta huomisaamusta), mutta rankempaan suuntaanhan tässä pitää kääntyä. Up the Irons.
No mutta, laitappa Dragonforce soimaan niin kivasti ilta jatkuu. Ainakin mulla. On ne kovia.
Tulin just salibandymatsista. Tasapeli pelattiin. Kammottava jälkihiki ja kämpässä se perus 28 celsiusta.