Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 361
  • 66 778

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo täällä kotona kaljaa kittaan. Telkkaria sivusilmällä seurailen ja samalla hieman nettiäkin selailen. Näköjään taas on tämä lähikaupan Koff Virossa tehtyä. Ensi viikon perjantaina pitäisi taas siellä Tallinnassa kävästä, mutta vaan päiväseltään.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siskoni pieni poika joutui eilen teho-osastolle. On jo nyt onneksi vähän paremmassa kunnossa vaikka tiputuksessa onkin.

Joku saattaa osata huoltaan lääkitä muutenkin kuin viinalla. No, minä en tuota taitoa ole toistaiseksi oppinut, enkä tänään opettele. Vielä, kun tuo huolen kohde on 170 kilometrin päässä.

Jospa se vielä tästä.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
On se hyvä että hiukset kasvaa ja olut kielenkannat rasvaa! Hoh, humaltumaan ehtinyt olen minä. Viskiä, vodkaa ja olutta. Tästä se lähtee tämän illan internet-elämä.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ikäviä juttuja. Eiköhän se siitä, kun osaavaan hoitoon on päässyt. Vointeja sinne ja siskollesi ja pojallensa myös!

Kiitoksia, kyllä se tästä. Onneksi kaikki mahdolliset testit näyttivät negatiivista, vaikka lekurit helvetin huolissaan olivatkin. Ilmeisesti joku vatsapöpö, kun on infektio-osastolle siirretty. Saattavat olla 7-kuukautisella ihmisellä melko rajuja, kun aikuisiakin tappavat.

Otanpa olutta.

Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Kiitoksia, kyllä se tästä. Onneksi kaikki mahdolliset testit näyttivät negatiivista, vaikka lekurit helvetin huolissaan olivatkin. Ilmeisesti joku vatsapöpö, kun on infektio-osastolle siirretty. Saattavat olla 7-kuukautisella ihmisellä melko rajuja, kun aikuisiakin tappavat.

Otanpa olutta.

Tsemppiä FNM:lle! Hieno juttu, että pojan kunto parempaan päin ja hyvä, että on osaavissa käsissä!

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Saattavat olla 7-kuukautisella ihmisellä melko rajuja, kun aikuisiakin tappavat.

Otanpa olutta.
Ai kyse olikin niin pienestä lapsesta. Mutta näissä tapauksissa saa kiittää sitä, että olemme Suomessa. Täällä tuollaisetkin pöpöt hoidetaan aika tehokkaasti pois.

Mutta otetaanpa olutta. Ei se meidän murehtimisella siitä muutu, vaikka ajatukset siellä ovatkin.

Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Suosikkijoukkue
Sattumalta tuli tänään kuunneltua Floydin Dark sidea. Kova on se(kin) levy. Yksi tärkeimpiä rockbändejä minulle, vaikka vähän myöhäisherännäinen olenkin Floydin suhteen.

Vähän on nyt pää jumissa. Ei tiedä mitä tekisi tai kirjoittaisi. Kakka.

Sitten musaa. FMEJ - Ei semmoisia judeja kuin jeesus enää oo.

Noosebleed löytyi sentään, thank God. Ehdin jo epäillä, että ammattimiehet taitavat olla tässä ketjussa ma-to-akselilla, ja itseni kaltaisille byrokraateille jää viikonloppunakki.

No, kuunnellaan vaikka sen kunniaksi seuraavaksi putkeen Pink Floydin Another Brick in the Wallin osat 1, 2 ja 3 sopivassa yhteissetissä. (Linkki ohjaa SinäPutkeen.)

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei edes ole montaa tuntia, kun mökillä grillasin, ennen kuin tuikkasin saunan tuleen. On tämä lihavan pojan elämä jumalauta. Piti laittaa pizza uuniin. Eiköhän tuota voi syödä vaikka siinä ananiasta onkin. Yleensä välttelen kaikkea muuta makeaa paitsi valkovenäläistä. No, kokeillaan nyt kuinka käy.

Suosikkijoukkue
Tervetuloa amatöörien kerhoon. Samaisella kohtalokkaan on minuakin kirottu. Kirottua.

Aurinko laski, mutta menot vain paranee. En ole ensimmäisen sangrian jälkeen tästä penkistä noussut, joten teknisesti olen kk ja silleen.

Pitäkääs hampit lippu korkealla.

Kiitos. Varmaan tulee viikon kirjoituskielto, kun linkitän saman linkin kahteen ketjuun, mutta nyt on vaan yksinkertaisesti pakko, kun pari kabanossia on tuossa tulilla. Silloin nimittäin myös JUTI RILLAA (Linkki ohjaa YouTube-videoon. Taas.).

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Mää en kyllä tykkää ananiiaksesta. Varsinkaan pitsassa. Yh jä äh.

Ja miehän oon sitten 2006 muuttunut ihan amatööriksi tässä ketjussa, kun menin hallituksen hommaamaan tähän pirttiin. Voi voi, hyvän kalsaroijan aihiot oli minussa silloin vaikka itse sanonkin. Ja sanomattakin on selvää, että ko. hallitus ei ole tällä hetkellä paikalla.

PS. Kylmäkaapille käy tieni.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Noosebleed löytyi sentään, thank God. Ehdin jo epäillä, että ammattimiehet taitavat olla tässä ketjussa ma-to-akselilla, ja itseni kaltaisille byrokraateille jää viikonloppunakki.
Minä olen ns. puoli-ammattilainen. Vähän liikaa on tähän ketjuun tullut kirjoiteltua, mutta kuitenkin enimmäkseen perjantai- ja lauantai-iltoina.

Eiköhän tuota voi syödä vaikka siinä ananiasta onkin. Yleensä välttelen kaikkea muuta makeaa paitsi valkovenäläistä. No, kokeillaan nyt kuinka käy.
Ananas ei kuulu pizzaan. Hyvä hedelmä (tai vihannes, eläin vai mikä onkaan) se on, mutta ei sitä pizzaan laiteta. Minä olen nyt lähestulkoon sivistyksen ulkopuolella täällä Jyväskylän eteläisillä siirtomailla. Ehkä tuon pallogrillin voisi kohta laittaa tuossa kuistilla tulille ja tehdä parit tassut uusien perunoiden seuraksi.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Vittu, fuusiokokki. Teet siis kiinalais-suomalaista kesäruokaa. Loistava homma.
Niitäpä juuri! Ei noista eläimistä muuta saakaan. Tosin taisi nyt jäädä rillailut vain fantasiaksi, kun ulos menin niin vettä tuli ihan kivasti. Ei sitä vielä edellisellä tupakkitauolla tullut... Kai tässä on Allah takana nottei pakanakaan syö sikaa. Kusetan sitä, ja teen ruuat hellalla...hah hah, siitäs saa, vitun homo!

Mutta laitettakoon musiikkia taas. Ehkä tärkein biisi meikäläiselle Maidenin Iiron muutamien ohella, Manamana-Kuolla elävänä

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulkoilen tässä kasarmi-ohjelmaa. Voi jumalauta, että sitä on nuorenpana ollut varmasti ärsyttävä ja vielä juntimpi kuin nykyään. Aikamoista sakkia. Pitäisiköhän tässä aikoinaan vapautetun miehen hakea jonkunlaista uraa puolustusvoimista? Voisin mennä vaikka niitä naisalokkaita höyläämää, jos naamansa antaa periksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy