Ikäviä juttuja. Eiköhän se siitä, kun osaavaan hoitoon on päässyt. Vointeja sinne ja siskollesi ja pojallensa myös!Siskoni pieni poika joutui eilen teho-osastolle. On jo nyt onneksi vähän paremmassa kunnossa vaikka tiputuksessa onkin.
Jospa se vielä tästä.
Ikäviä juttuja. Eiköhän se siitä, kun osaavaan hoitoon on päässyt. Vointeja sinne ja siskollesi ja pojallensa myös!
Kiitoksia, kyllä se tästä. Onneksi kaikki mahdolliset testit näyttivät negatiivista, vaikka lekurit helvetin huolissaan olivatkin. Ilmeisesti joku vatsapöpö, kun on infektio-osastolle siirretty. Saattavat olla 7-kuukautisella ihmisellä melko rajuja, kun aikuisiakin tappavat.
Otanpa olutta.
Ai kyse olikin niin pienestä lapsesta. Mutta näissä tapauksissa saa kiittää sitä, että olemme Suomessa. Täällä tuollaisetkin pöpöt hoidetaan aika tehokkaasti pois.Saattavat olla 7-kuukautisella ihmisellä melko rajuja, kun aikuisiakin tappavat.
Otanpa olutta.
Jatketaanpa siis tällä hienolla teemalla:
R. Watersin keväinen setti Hartwallilla - Mother (huom. videon kohta 4:10-4:21). Mother, should I run for president? (Linkki ohjaa YouTube-videoon.)
Mother should i trust the government?
Loistava biisi erinomaiselta yhtyeeltä.
Sattumalta tuli tänään kuunneltua Floydin Dark sidea. Kova on se(kin) levy. Yksi tärkeimpiä rockbändejä minulle, vaikka vähän myöhäisherännäinen olenkin Floydin suhteen.Laitanpa minäkin musiikkia: Pink Floyd - Hey You
Sattumalta tuli tänään kuunneltua Floydin Dark sidea. Kova on se(kin) levy. Yksi tärkeimpiä rockbändejä minulle, vaikka vähän myöhäisherännäinen olenkin Floydin suhteen.
Vähän on nyt pää jumissa. Ei tiedä mitä tekisi tai kirjoittaisi. Kakka.
Sitten musaa. FMEJ - Ei semmoisia judeja kuin jeesus enää oo.
Tervetuloa amatöörien kerhoon. Samaisella kohtalokkaan on minuakin kirottu. Kirottua.viikonloppunakki.
Tervetuloa amatöörien kerhoon. Samaisella kohtalokkaan on minuakin kirottu. Kirottua.
Aurinko laski, mutta menot vain paranee. En ole ensimmäisen sangrian jälkeen tästä penkistä noussut, joten teknisesti olen kk ja silleen.
Pitäkääs hampit lippu korkealla.
ananiasta
Minä olen ns. puoli-ammattilainen. Vähän liikaa on tähän ketjuun tullut kirjoiteltua, mutta kuitenkin enimmäkseen perjantai- ja lauantai-iltoina.Noosebleed löytyi sentään, thank God. Ehdin jo epäillä, että ammattimiehet taitavat olla tässä ketjussa ma-to-akselilla, ja itseni kaltaisille byrokraateille jää viikonloppunakki.
Ananas ei kuulu pizzaan. Hyvä hedelmä (tai vihannes, eläin vai mikä onkaan) se on, mutta ei sitä pizzaan laiteta. Minä olen nyt lähestulkoon sivistyksen ulkopuolella täällä Jyväskylän eteläisillä siirtomailla. Ehkä tuon pallogrillin voisi kohta laittaa tuossa kuistilla tulille ja tehdä parit tassut uusien perunoiden seuraksi.Eiköhän tuota voi syödä vaikka siinä ananiasta onkin. Yleensä välttelen kaikkea muuta makeaa paitsi valkovenäläistä. No, kokeillaan nyt kuinka käy.
Ehkä tuon pallogrillin voisi kohta laittaa tuossa kuistilla tulille ja tehdä parit tassut uusien perunoiden seuraksi.
Niitäpä juuri! Ei noista eläimistä muuta saakaan. Tosin taisi nyt jäädä rillailut vain fantasiaksi, kun ulos menin niin vettä tuli ihan kivasti. Ei sitä vielä edellisellä tupakkitauolla tullut... Kai tässä on Allah takana nottei pakanakaan syö sikaa. Kusetan sitä, ja teen ruuat hellalla...hah hah, siitäs saa, vitun homo!Vittu, fuusiokokki. Teet siis kiinalais-suomalaista kesäruokaa. Loistava homma.