Kalsarikänniketju

  • 5 240 836
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Tervetuloa amatöörien kerhoon. Samaisella kohtalokkaan on minuakin kirottu. Kirottua.

Aurinko laski, mutta menot vain paranee. En ole ensimmäisen sangrian jälkeen tästä penkistä noussut, joten teknisesti olen kk ja silleen.

Pitäkääs hampit lippu korkealla.

Kiitos. Varmaan tulee viikon kirjoituskielto, kun linkitän saman linkin kahteen ketjuun, mutta nyt on vaan yksinkertaisesti pakko, kun pari kabanossia on tuossa tulilla. Silloin nimittäin myös JUTI RILLAA (Linkki ohjaa YouTube-videoon. Taas.).
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Mää en kyllä tykkää ananiiaksesta. Varsinkaan pitsassa. Yh jä äh.

Ja miehän oon sitten 2006 muuttunut ihan amatööriksi tässä ketjussa, kun menin hallituksen hommaamaan tähän pirttiin. Voi voi, hyvän kalsaroijan aihiot oli minussa silloin vaikka itse sanonkin. Ja sanomattakin on selvää, että ko. hallitus ei ole tällä hetkellä paikalla.

PS. Kylmäkaapille käy tieni.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Noosebleed löytyi sentään, thank God. Ehdin jo epäillä, että ammattimiehet taitavat olla tässä ketjussa ma-to-akselilla, ja itseni kaltaisille byrokraateille jää viikonloppunakki.
Minä olen ns. puoli-ammattilainen. Vähän liikaa on tähän ketjuun tullut kirjoiteltua, mutta kuitenkin enimmäkseen perjantai- ja lauantai-iltoina.

Eiköhän tuota voi syödä vaikka siinä ananiasta onkin. Yleensä välttelen kaikkea muuta makeaa paitsi valkovenäläistä. No, kokeillaan nyt kuinka käy.
Ananas ei kuulu pizzaan. Hyvä hedelmä (tai vihannes, eläin vai mikä onkaan) se on, mutta ei sitä pizzaan laiteta. Minä olen nyt lähestulkoon sivistyksen ulkopuolella täällä Jyväskylän eteläisillä siirtomailla. Ehkä tuon pallogrillin voisi kohta laittaa tuossa kuistilla tulille ja tehdä parit tassut uusien perunoiden seuraksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Vittu, fuusiokokki. Teet siis kiinalais-suomalaista kesäruokaa. Loistava homma.
Niitäpä juuri! Ei noista eläimistä muuta saakaan. Tosin taisi nyt jäädä rillailut vain fantasiaksi, kun ulos menin niin vettä tuli ihan kivasti. Ei sitä vielä edellisellä tupakkitauolla tullut... Kai tässä on Allah takana nottei pakanakaan syö sikaa. Kusetan sitä, ja teen ruuat hellalla...hah hah, siitäs saa, vitun homo!

Mutta laitettakoon musiikkia taas. Ehkä tärkein biisi meikäläiselle Maidenin Iiron muutamien ohella, Manamana-Kuolla elävänä
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulkoilen tässä kasarmi-ohjelmaa. Voi jumalauta, että sitä on nuorenpana ollut varmasti ärsyttävä ja vielä juntimpi kuin nykyään. Aikamoista sakkia. Pitäisiköhän tässä aikoinaan vapautetun miehen hakea jonkunlaista uraa puolustusvoimista? Voisin mennä vaikka niitä naisalokkaita höyläämää, jos naamansa antaa periksi.
 

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
90-luku puoliväli > NHL Weekly televisiso. Tulikokohan kolmoselta. Siinä oli joku "Hot Shots" tai vastaava, missä Linkku Lindegren selosti päälle. Eli 10 maalia, ja 10 torjuntaa. Löytyyköhän niitä pätkiä netistä? Ite ei tullu siinä iässä viä nauhotettua niitä. Harmittaa, ku kaikki oikeet sankarit on siltä ajalta. Varmaan tulis tippa linssiin ku näkis niitä :) Neely, Belfour, Gilmour, Kidd,´LaFontaine, Potvin.... onhan näitä..
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sanopas, -FNM-, vanhempana valtiomiehenä jokin ylevä periaate, niin otetaan sille.

Se että sanon aikoinaan, saattaa tarkoittaa viime viikkoa, eli noinkohan edes lienen vanhempi. No, väliäkö sillä.

Ylevä periaate: Jos talvella paleltaa, niin kuse housuusi. Älä kuitenkaan tee tätä kaukana kotoa, koska jäätynyt virtsa saa siittimenkin kovettumaan.

Rolling Stones - As Tears Go By
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
90-luku puoliväli > NHL Weekly televisiso. Tulikokohan kolmoselta. Siinä oli joku "Hot Shots" tai vastaava, missä Linkku Lindegren selosti päälle. Eli 10 maalia, ja 10 torjuntaa. Löytyyköhän niitä pätkiä netistä?

Tähän en osaa vastata, mutta samoja tuli aikoinaan mulkoiltua.

Edes hieman asiaan liittyen: Pentti Lindegren - Sitaatit

"Tapparan Brad Mayer hakee kiekon, Brad Mayer syöttää... hetkinen, minähän puhun koko ajan Brad Mayerista kun kyseessähän on tietysti Derek Mayer eikä Brad, joka pelaa NHL:ssä" (3 sekunnin tauko) "Brad Mayer syöttää Ojaselle"
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Se että sanon aikoinaan, saattaa tarkoittaa viime viikkoa, eli noinkohan edes lienen vanhempi. No, väliäkö sillä.

Ylevä periaate: Jos talvella paleltaa, niin kuse housuusi. Älä kuitenkaan tee tätä kaukana kotoa, koska jäätynyt virtsa saa siittimenkin kovettumaan.

Rolling Stones - As Tears Go By

Ihmissielun ikää ei mitata vuosissa.

Kiitos ylevästä käytännön periaatteesta ja kauniista laulusta. Nokitan itselleni läheisimmällä rollareiden rykäisyllä, olepa hyvä:
The Rolling Stones - Paint it Black.

Tähän en osaa vastata, mutta samoja tuli aikoinaan mulkoiltua.

Edes hieman asiaan liittyen: Pentti Lindegren - Sitaatit

"Tapparan Brad Mayer hakee kiekon, Brad Mayer syöttää... hetkinen, minähän puhun koko ajan Brad Mayerista kun kyseessähän on tietysti Derek Mayer eikä Brad, joka pelaa NHL:ssä" (3 sekunnin tauko) "Brad Mayer syöttää Ojaselle"

The Teppo Winnipeg voitaneen panna samaan kategoriaan, vaikkei Linkun suojatteja ollutkaan. (Linkkihän ohjaa.. arvatenkin SinäTuubaa-YouTubeen.)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
There you go! (Linkki ohjaa YouTube-videoon.)
Kah, Olavi Virta. En siis ole enää ainoa tärisevä juoppo tässä ketjussa.

90-luku puoliväli > NHL Weekly televisiso. Tulikokohan kolmoselta. Siinä oli joku "Hot Shots" tai vastaava, missä Linkku Lindegren selosti päälle. Eli 10 maalia, ja 10 torjuntaa. Löytyyköhän niitä pätkiä netistä? Ite ei tullu siinä iässä viä nauhotettua niitä. Harmittaa, ku kaikki oikeet sankarit on siltä ajalta. Varmaan tulis tippa linssiin ku näkis niitä :) Neely, Belfour, Gilmour, Kidd,´LaFontaine, Potvin.... onhan näitä..
Onkohan semmonen ohjelma ollut joskus, kuin Pakkipari? Vai onkohan omaa kuvitelmaani. En nyt jaksa alkaa googlettelemaan, tuli vaan mieleen noista jutuista. Samoina aikoina on näköjään alettu lätkää seurailemaan. Richter ja Leetch tekivät minusta Rangers-fanin noihin aikoihin.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Kah, Olavi Virta. En siis ole enää ainoa tärisevä juoppo tässä ketjussa.

Tipahdin. Mutta ollaanpa tänä yönä kaikki juoppoja Heikki Harman kappaleen tahtiin, jooko? (Linkki ohjaa YOUTUBE-sivustolle, Heikki Harman "Nostalgia"-kappaleeseen.)

Alternative video: KORPIKLAANI: JUODAAN VIINAA (Linkki ohjaa YOUTUBE-sivustolle, jossa Heikki Harman "Juodaan viinaa"-kappaletta on coveroinut suomalainen pätevä Korpiklaani-orkesteri.)

Otetaan sille, veljet!

E: Prkl, kun kirjoittaminen vaatii keskittymistä puolen viskilekan jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Alternative video: KORPIKLAANI: JUODAAN VIINAA (Linkki ohjaa YOUTUBE-sivustolle, jossa Heikki Harman "Juodaan viinaa"-kappaletta on coveroinut suomalainen pätevä Korpiklaani-orkesteri.)

Otetaan sille, veljet!

E: Prkl, kun kirjoittaminen vaatii keskittymistä puolen viskilekan jälkeen.
Mitäs viskiä siellä on mennyt? Täällä nautiskellaan Scottish leaderia jäillä. Ja olipa muuten hyvä (tosin tuttu) biisi minkä linkitit! Lisää alkoholismia edistävää musiikkia: Sentenced - Nepenthe

"so drink to forget
and drown all your sorrow
bury your dreams
choose mind refinery"



Edellinen viestini näytti muuten olevan 800. tähän ketjuun. Mielestäni kirjoittajia, joilla on 1665 viestiä plakkarissa ja melkein puolet tähän ketjuun, tulisi paheksua. Hyi minä.

Ja sitten otetaankin Viskiä kaakaolla. On muuten hyvä yhdistelmä, vaikken homo olekaan!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En viitsi edes lukea teidän töppöilyänne täällä. Siitä vaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edellinen viestini näytti muuten olevan 800. tähän ketjuun. Mielestäni kirjoittajia, joilla on 1665 viestiä plakkarissa ja melkein puolet tähän ketjuun, tulisi paheksua. Hyi minä.

Eipäs paheksuta. Meitä kutsutaan hapoiksi, vanhoiksi hapoiksi. Ennen olin herkkä runopoika, sitten löysin jatkoajan keskustelupalstan.

Laitetaan noiden teidän saatanallisten säkeiden jälkeen hyvää ja rauhallista: Aknestik - Haukipudas

Viime viikolla jo mainitsin, mutta menkööt taas. "Sotatila jatkuu Balkanilla. Mä oon aina luullut, että se on makkara".
Loistavaa.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Mitäs viskiä siellä on mennyt? Täällä nautiskellaan Scottish leaderia jäillä. Ja olipa muuten hyvä (tosin tuttu) biisi minkä linkitit! Lisää alkoholismia edistävää musiikkia: Sentenced - Nepenthe

"so drink to forget
and drown all your sorrow
bury your dreams
choose mind refinery"
!

Mortlachia (Ylämaalta, 15 yo.) on tullut tässä nautiskeltua. Kiitos samoin, hyvä ja kaunis kipale!

Edellinen viestini näytti muuten olevan 800. tähän ketjuun. Mielestäni kirjoittajia, joilla on 1665 viestiä plakkarissa ja melkein puolet tähän ketjuun, tulisi paheksua. Hyi minä.

Ja sitten otetaankin Viskiä kaakaolla. On muuten hyvä yhdistelmä, vaikken homo olekaan!

No mutta, onneksi olkoon merkkipaalusta ja otetaan sille!
Vaikka olenkin PMMP:n Miran HC-fani, niin yritetään kuunnella objektiivisesti seuraava kappale. On meinaan huikea, vai mitä jäsenet sanovat? (Linkki ohjaa YouTube-materiaaliin.)
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Viime viikolla jo mainitsin, mutta menkööt taas. "Sotatila jatkuu Balkanilla. Mä oon aina luullut, että se on makkara".
Loistavaa.
Hienoa lyriikkaa! Lähestulkoon voittaa minun Hitleristä tekemän biisin Viiksekkään miehen miehekkäät viikset!

Mortlachia (Ylämaalta, 15 yo.) on tullut tässä nautiskeltua.

Vaikka olenkin PMMP:n Miran HC-fani, niin yritetään kuunnella objektiivisesti seuraava kappale. On meinaan huikea, vai mitä jäsenet sanovat? (Linkki ohjaa YouTube-materiaaliin.)
Minähän se en noin vanhoihin viskeihin pääse käsiksi. Meikäläisen budjetilla saakoot Jamesonit ynnämuut maistua hyvältä. Ja niinhän ne maistuvatkin.

PMMP itsessään on ihan kivaa musiikkia, mutta tässä he raiskaavat aika rumasti hienon kappaleen. Annettakoon se anteeksi heille, koska heillä on tissit.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
PMMP itsessään on ihan kivaa musiikkia, mutta tässä he raiskaavat aika rumasti hienon kappaleen. Annettakoon se anteeksi heille, koska heillä on tissit.

No jos seuraavan biisin raiskaavat, niin huolestua saamme.

Mana Mana - Suikki

Toki cover ja nykyään naisetkin saattavat silitellä villalankamattoa.

Niin, ja voihan sitä nykyään mieskin ottaa naiselta suihin. Omituinen on maailma.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miepä olin Mana manan keikalla. 1990. Kun Jouni eli.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miepä olin Mana manan keikalla. 1990. Kun Jouni eli.

Oletkin sen verran konkari. Minun vanhempani vasta erosivat vuonna -90. Ei ollut tietoa Jouni Mömmöstä.

Mutsi hei, tiedätsä missä meidän faija on?


Vaihteeksi katselen MM-finaalia. Jokohan Mikko on esitellyt Miken vanhemmilleen? Entä pesikö Kekäläinen NHL-pelaajien pakarat suihkussa finaalin jälkeen?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No jos seuraavan biisin raiskaavat, niin huolestua saamme.

Mana Mana - Suikki

Toki cover ja nykyään naisetkin saattavat silitellä villalankamattoa.

Niin, ja voihan sitä nykyään mieskin ottaa naiselta suihin. Omituinen on maailma.
On kyllä myönnettävä, että vaikka kuinka saatanan kova juttu Manamana minulle onkin, niin tämä koveri + englanninkieliset väännökset ovat niin saatanan huonoja. Tosin mitä olen lukenut, niin Mömmöllä taisi ainakin englanninkielisten väännösten aikaan aika heikosti. Joten ymmärrettäköön se. Nyt on kyllä laitettava Complete soimaan.

Sama nimihän tuolla Paulan ja Miran laululla toki on kuin J. Mömmön mestariteoksella, jos siihen viittasit, mutta eivät kai PMMP:n uniikit neitoset mitään raiskanneet tai muuttaneet ole, paitsi ehkä nimen tasolla.
Et tainnun kuunnella tuota biisiä? Tuohan nimenomaan on Manamana-koveri, eikä se PMMP:n oma (tuosta vaikutteita saanut) biisi.

Miepä olin Mana manan keikalla. 1990. Kun Jouni eli.
Sinua kadehdin. Kunpa en olisi syntynyt näin nuorena.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Et tainnun kuunnella tuota biisiä? Tuohan nimenomaan on Manamana-koveri, eikä se PMMP:n oma (tuosta vaikutteita saanut) biisi.

Sori, niinpäs olikin, autopilot a.k.a. my bad! Hyvät syntsat silti, ja mielestäni 50% laulajista tulkitsi, ei raiskannut ;)
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sori, niinpäs olikin, autopilot a.k.a. my bad! Hyvät syntsat silti, ja mielestäni 50% laulajista tulkitsi, ei raiskannut ;)
Noh, miten sen nyt ottaa. Minulle tuo on pyhäinhäväistys. Se, että on kaksi paria tissejä, ei riitä tekemään hyvää Manamana-koveria. Saatika Kotiteollisuuden versio minulle ehkä maailman tärkeimmästä biisistä... Sitä ei tähän voi edes linkittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös